R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


royal d

Zo'n vermoeden had ik al 8)

Eenmaal SF en je wilt niets anders meer :tounge2:

-madison-

Van harte met het doorhakken van de knoop!

SF :inlove:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTip

Als het een verbetering is, is het altijd een goede keuze.

Gefeliciteerd 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Nogmaals, geen vergelijking, maar wel heel erg mooi!!!

Citaat van: HTip op januari  3, 2009, 12:51:30
Als het een verbetering is, is het altijd een goede keuze.

Gefeliciteerd 8)

FrankB

Mooie verandering, de CA's staan ook mooi in je kamer  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Sullivan

Citaat van: D E op januari  2, 2009, 23:18:02
Zo'n vermoeden had ik al 8)

Eenmaal SF en je wilt niets anders meer :tounge2:
Wij hebben ook beide beluisterd, maar vonden uiteindelijk de LV's mooier...  ;)

De SF klonken ook erg mooi, maar ondanks dat ze mooi laag gaan, miste we iets in het totaal beeld.

R

Thanks!

Jij hebt de verkeerde kleur ;), en het zijn geen M's ;)

Citaat van: FrankB op januari  5, 2009, 15:02:49
Mooie verandering, de CA's staan ook mooi in je kamer  8)

Jean Sibelius

Hey R,

Mooi om te lezen dat je een besluit hebt kunnen nemen! Die LV's gaan een tevreden nieuwe eigenaar krijgen 8)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


RuTT

Goede keus,

Heb destijds ook zitten dubben tussen de LV en de SFA. Ben blij dat ik voor de SFA gekozen heb. Top speakers!
Inmiddels een jaar in mij bezit en nog steeds dagelijks genieten, de kwaliteit druipt er vanaf ;D

Gr.RuTT

kippekop

De afwerking van die speaker in grafiet is echt adembenemend mooi, alleen daarvoor zou je hem al willen. Ik heb ze eenmaal gehoord en zijn voor normale woonkamers zeker een prima speaker. Ik heb nog een kopie van stereoplay die deze speaker reviewed, zijn er ook helemaal weg van :)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

graafke

Erg mooie speaker R!  O0

R


Starred

Verander je sig nog even  :hehe:

R

We zijn nog niet rond, de LV's staan nog te koop.

FrankB

Citaat van: R op januari  5, 2009, 18:41:36
Thanks!

Jij hebt de verkeerde kleur ;), en het zijn geen M's ;)

Tot nu toe begrepen dat het verschil tussen de 'oude' en de M's nul is  8). En de verkeerde kleur, tja ... dat is smaak ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Er is best wel een groot verschil zelfs tussen de 'gewone' Auditor en de 'M'! De 'M' is dynamischer en sneller, met een opener en neutraler middengebied. Ik vind het echt een betere speaker, hoewel hij net weer wat minder een klassieke SF sound heeft.

FrankB

Ik geloof je, ik heb ze zelf nog niet gehoord :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Verkoop is bijna rond(als het goed is dit weekend), inmiddels vernomen dat de SF CA's op voorraad zijn O0


Joep

Hey Ruben,

Staan gaaf hoor die kleine speakers! O0 Je hebt een mooi interieur zo. Leuk ook dat je nog steeds trouw blijft aan de Ota kabel! Is ook redelijk onverslaanbaar :)
Maar heb je nu je persoonlijke top bereikt qua geluidskwaliteit? Want van Living Voice vloerstaand naar Sonus Faber monitor is toch meer een stap zijwaarts, dan voorwaarts (ingegeven door de nieuwe kamer)? Of hoe moet ik dat zien?

FrankB

Citaat van: R op januari  7, 2009, 11:56:48
Verkoop is bijna rond(als het goed is dit weekend), inmiddels vernomen dat de SF CA's op voorraad zijn O0

Te gek, gefeliciteerd!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Niet echt een eerlijk vergelijk, ik kan me wel vinden in een stap opzij. De SF sound past me wel extreem goed heb ik weer gemerkt, maar nu op een ander niveau. Ik zal tzt nog wel even reageren op je PM.

Citaat van: Joep op januari  7, 2009, 12:58:12
Hey Ruben,

Staan gaaf hoor die kleine speakers! O0 Je hebt een mooi interieur zo. Leuk ook dat je nog steeds trouw blijft aan de Ota kabel! Is ook redelijk onverslaanbaar :)
Maar heb je nu je persoonlijke top bereikt qua geluidskwaliteit? Want van Living Voice vloerstaand naar Sonus Faber monitor is toch meer een stap zijwaarts, dan voorwaarts (ingegeven door de nieuwe kamer)? Of hoe moet ik dat zien?

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4