Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

Anderhalve week geleden begonnen met Braking Bad. Nu bezig met einde Season 4
Leuke serie.

snicky

Breaking bad is voor mij echt de beste serie ooit! Maar moet wel de nr 1 delen met sons of anarchy =D
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Loondijke

Citaat van: snicky op januari 14, 2014, 16:13:10
Breaking bad is voor mij echt de beste serie ooit! Maar moet wel de nr 1 delen met sons of anarchy =D

Vraagje uit nieuwsgierigheid; Heb je The Wire, Sopranos of OZ al gezien?
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

snicky


Citaat van: Loondijke op januari 14, 2014, 16:42:30
Vraagje uit nieuwsgierigheid; Heb je The Wire, Sopranos of OZ al gezien?

Alle 3 nee.

OZ probeer ik wel te downloaden maar dat mislukt elke x met uitpakken.

Sopranos heb ik en al een paar paar afleveringen gezien.

Moet wel zeggen dat de series me minder aanspreken omdat ze al wat ouder zijn..
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Loondijke

Jammer.

Qua acteerprestaties, sfeer, verhaal, dialogen en totaalplaatje zijn deze drie zo ontzettend sterk. Ik vind ze zelfs (een stuk) beter dan SoA en BB. En die twee vind ik al genieten geblazen.

Ik zou echt proberen om die drie op één of andere manier te pakken te krijgen. En dan ook meer dan 2 afleveringen te kijken, want ze komen traag op gang.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

svmnb

Gisteren de eerste aflevering van HBO's True Detective gekeken. Goeie sfeer en een paar grote namen (Matthew Mcconaughey en Woody Harrelson) zorgen voor veel potentie.
De pilot deed wat denken aan de serie Hannibal, dus zeker de moeite waard.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

clipto

Citaat van: snicky op januari 14, 2014, 16:47:12

Sopranos heb ik en al een paar paar afleveringen gezien.

Moet wel zeggen dat de series me minder aanspreken omdat ze al wat ouder zijn..

Ik ben momenteel de hele serie nog een keer aan het kijken (begin S5 nu), kan zich in deze tijd nog prima staande houden.
Mijn meisje is er ook helemaal verslaafd aan trouwens, dus ben niet de enige ;)
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Aeron

Citaat van: Loondijke op januari 14, 2014, 16:57:59
Jammer.

Qua acteerprestaties, sfeer, verhaal, dialogen en totaalplaatje zijn deze drie zo ontzettend sterk. Ik vind ze zelfs (een stuk) beter dan SoA en BB. En die twee vind ik al genieten geblazen.

Ik zou echt proberen om die drie op één of andere manier te pakken te krijgen. En dan ook meer dan 2 afleveringen te kijken, want ze komen traag op gang.

The Soprano's en Oz heb ik beiden helemaal gekeken, fantastische series waar ik persoonlijk geen genoeg van kon krijgen.
The Wire heb ik nooit gezien, wel lees ik er alleen maar goede dingen over eigenlijk, dus wellicht maar eens aan beginnen?

katwax

Citaat van: svmnb op januari 14, 2014, 19:54:14
Gisteren de eerste aflevering van HBO's True Detective gekeken. Goeie sfeer en een paar grote namen (Matthew Mcconaughey en Woody Harrelson) zorgen voor veel potentie.
De pilot deed wat denken aan de serie Hannibal, dus zeker de moeite waard.

In het oog houden dan, want Hannibal vond ik zeer goed. De eerste paar afleveringen was ik niet helemaal mee, maar eens vertrokken zijn er meerder afleveringen op 1 dag verslonden :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Ronin79

Citaat van: snicky op januari 14, 2014, 16:13:10
Breaking bad is voor mij echt de beste serie ooit! Maar moet wel de nr 1 delen met sons of anarchy =D

Daar moet ik ook nog een keer aan beginnen ;)

RonG

Zijn begonnen met "the blacklist". Zijn bij aflevering 6 en bevalt erg goed tot nu toe :)

katwax

Citaat van: RonG op januari 15, 2014, 08:24:04
Zijn begonnen met "the blacklist". Zijn bij aflevering 6 en bevalt erg goed tot nu toe :)
Wij hebben de eerste 10 ook vrij snel gekeken, dus het bevalt ons.
En ze zijn net terug begonnen met het vervolg aflevering 11 is enkele dagen geleden uitgezonden.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Shorkan

True Detective is ook een aanrader nieuwe HBO serie.

o.a. met Matthew McConaughey en Woody Harrelson

http://www.imdb.com/title/tt2356777/
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

Zaagstra

Citaat van: Shorkan op januari 15, 2014, 14:04:31
True Detective is ook een aanrader nieuwe HBO serie. o.a. met Matthew McConaughey en Woody Harrelson

Idem hier. Verwacht vooral geen snedige oneliners en humor heb ik ook niet aangetroffen - het is een heel naargeestige bedoening. Heel goed gedaan, zo goed dat ik eigenlijk met koppijn naar bed moest maar hem toch uitgekeken heb ;D. Ik vind vooral de sfeer van het "achterlijke platteland" heel goed gedaan, net als in Justified (denk "Deliverance" - trailer trash, incest, autos op blokken en schrijnende armoede).

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

JCL

Citaat van: AirTimeDMC12 op januari 10, 2014, 10:02:25
Ben nu al een paar maanden de hele serie van Smallville aan het kijken. Die had ik nog nooit gezien en stond nog altijd op mn wenslijstje. Zit nu op de helft van seizoen 9, dus ben er bijna.

Daarnaast kijk ik al sinds de eerste afleveringen de volgende series:

- The Big Bang Theory
- Bones
- Hawaii Five-O
- NCIS
- NCIS LA
- Supernatural
- The Mentalist
- Game of Thrones
- Naruto (Shippuuden)


Nog niet zo lang geleden was het lijstje nog iets langer, maar die series zijn inmiddels beëindigd:

- Dexter
- Merlin
- House

Wat vind je nu van The Mentalist? Ik was even bang voor het vervolg, maar tot op heden is het nog prima te kijken.

Zijn er btw nog mensen die How I Met Your Mother kijken? Je merkt nu echt dat dit het laatste seizoen is. Sommige afleveringen gaan echt he-le-maal nergens over (bv de laatste), maar zijn toch ook wel weer grappig om te kijken. Onderhand weten we allemaal al wel wat er gaat gebeuren en hoe het afloopt, maar het blijft toch wel een van de leukste comedie series!

clipto

Citaat van: JCL op januari 19, 2014, 16:19:22
Zijn er btw nog mensen die How I Met Your Mother kijken? Je merkt nu echt dat dit het laatste seizoen is. Sommige afleveringen gaan echt he-le-maal nergens over (bv de laatste), maar zijn toch ook wel weer grappig om te kijken. Onderhand weten we allemaal al wel wat er gaat gebeuren en hoe het afloopt, maar het blijft toch wel een van de leukste comedie series!

Ja die kijk ik met m'n meissie, zitten nu bij seizoen 5 halverwege geloof ik.
Ideale serie om in bed te kijken voor het slapen gaan (want als een serie te eng wordt kan madame niet slapen  ::) :P )
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

lestat1234

Eerste ep van Black Sails vond ik promissing!

Maar wat kan er mis gaan met piraten :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

wiemelen

Black Sails is inderdaad een leuk wegkijkertje ... of toch die eerste aflevering.
Ben ook eens benieuwd wat de nieuwe serie "The musketeers" gaat geven.
Die ga ik denk ik vanavond eens proberen.

Zaagstra

Ik heb dit weekend de eerste aflevering van Mad Men gezien. Ziet er puik uit, alleen kreeg ik de neiging na afloop de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten en mijn kleren in de was te doen. Wat een rook! En wat een Neanderthalers die kerels.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Hanky Panky

Citaat van: Zaagstra op januari 22, 2014, 13:57:37
Ik heb dit weekend de eerste aflevering van Mad Men gezien. Ziet er puik uit, alleen kreeg ik de neiging na afloop de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten en mijn kleren in de was te doen. Wat een rook! En wat een Neanderthalers die kerels.

Walter Zed

Voel je ook je lever groeien tijdens het kijken?  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2



alexander2