Sky HD decoder + Irdeto, is dat mogelijk?

Gestart door Bengbeng, februari 28, 2007, 14:16:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eddy

Citaat van: angel66 op juli 18, 2007, 07:08:47
skydigitalcards.com
Heb je op een of andere manier zelf controle over je abbo? Stel dat die firma stopt, hoe kan je dan bij Sky je abbo bv stopzetten? Je bent toch ingeschreven via een onbekend? persoon met een UK adres?

Eddy

1080P24

Citaat van: Eddy op juli 26, 2007, 11:58:56
Heb je op een of andere manier zelf controle over je abbo? Stel dat die firma stopt, hoe kan je dan bij Sky je abbo bv stopzetten? Je bent toch ingeschreven via een onbekend? persoon met een UK adres?

Eddy

ja dat is een vraag waar ik ook mee zit.

wil ook wel Sky gaan nemen maar twijfel hierdoor er ook nog over

nogirard

#27
Ik vond deze zaak in Lelystad. geven aan zelf ontvangers te importeren én de kaart er bij te kunnen leveren. Verder verwijzen ze wel weer naar Skydidgital, dus...weet nu niet zeker of het dan wel goed zit.  ???
http://www.elbenk.nl/index.html



Citaat van hun site:
SKY Digital Television-


Op zoek naar de Engelse kanalen? Met onze uit Engeland geïmporteerde officiële Sky ontvangers is dit geen enkel probleem meer. Met het goedkoopste abonnement ontvangt u al zo 'n 60 kanalen. Dit kunt u verder uitbreiden  met nog vele andere kanalen o.a. op het gebied van Sport en Film. Wij kunnen deze ontvangers voor een gunstig tarief overal in Nederland en België installeren.
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

Panic

#28
Citaat van: nogirard op september 26, 2007, 23:18:03
Ik vond deze zaak in Lelystad. geven aan zelf ontvangers te importeren én de kaart er bij te kunnen leveren. Verder verwijzen ze wel weer naar Skydidgital, dus...weet nu niet zeker of het dan wel goed zit.  ???
http://www.elbenk.nl/index.html



Citaat van hun site:
SKY Digital Television-


Op zoek naar de Engelse kanalen? Met onze uit Engeland geïmporteerde officiële Sky ontvangers is dit geen enkel probleem meer. Met het goedkoopste abonnement ontvangt u al zo 'n 60 kanalen. Dit kunt u verder uitbreiden  met nog vele andere kanalen o.a. op het gebied van Sport en Film. Wij kunnen deze ontvangers voor een gunstig tarief overal in Nederland en België installeren.


De prijzen van de Sky boxen zijn schandalig, zoals bij zoveel aanbieders in NL. Gewoon bij Marty regelen in Ierland, ook al rekent hij tegenwoordig een (kleine) maandelijkse fee.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

pietnoeck

Yep Marty is top !
Ik ben reeds jaren klant.
Enkel spijtig dat het om de Ierse SKY gaat.

nogirard

Citaat van: Butra op september 27, 2007, 00:14:43
De prijzen van de Sky boxen zijn schandalig, zoals bij zoveel aanbieders in NL. Gewoon bij Marty regelen in Ierland, ook al rekent hij tegenwoordig een (kleine) maandelijkse fee.

Ik heb Marty opgezocht, maar lees toch ook wel wat minder goede verhalen, dat hij bij tijd en wijle helemaal niks van zich laat horen.
Dit bij geen beeld of als de kaart niet meer werkt.
Niet per email en niet telefonisch.

Wat is hier van waar?
Wat zijn jullie ervaringen?
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

Panic

Citaat van: nogirard op september 27, 2007, 21:50:56
Ik heb Marty opgezocht, maar lees toch ook wel wat minder goede verhalen, dat hij bij tijd en wijle helemaal niks van zich laat horen.
Dit bij geen beeld of als de kaart niet meer werkt.
Niet per email en niet telefonisch.

Wat is hier van waar?
Wat zijn jullie ervaringen?

Hij is zo af en toe moeilijk te bereiken ja. Ik had in het begin wat problemen dat Sky niet kon afschrijven van mijn Mastercard en het was nogal een gedoe om hem steeds te pakken te krijgen. Moet zeggen dat hij het wel meteen in orde ging maken als hij bereikbaar was.

Maar ik krijg toch ook regelmatig binnen een paar uur antwoord als ik met wat vragen zit.

Hij is veruit de goedkoopste op het net, dus dat de klantenservice niet optimaal is neem ik maar voor lief.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Panic

#32
Even topickapen:

Heeft iemand in de afgelopen weken nog contact gehad met Marty (skydigitalcards.com)?

Ik stuurde hem een vraag over de jaarrekening die ik kreeg voor het bedrag dat hij rekent als "tussenpersoon" (ik betaalde altijd per maand) en ik kreeg een raar mailtje terug dat Marty niet meer de eigenaar zou zijn.

Citaat
I'm afraid so Marty doesn't own skydigitalcards.com so if you would like to cancel now its your choice, sorry if that sounds harsh but Marty left things in a mess, thus there are no exceptions.

Klinkt niet helemaal jofel als je het mij vraagt. Of het is Marty die er genoeg van heeft en nog ff snel geld wil innen voordat hij de boel opdoekt of het is een vreemde jodokus die de toko heeft overgenomen en snel geld denkt te verdienen.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Panic

#33
Voor wat het waard is..
De mail is verzonden vanaf hetzelfde IP adres waarmee Marty altijd gemaild heeft, dus het is 'm gewoon zelf. In de afgelopen maanden heeft hij tientallen mensen opgelicht, onder meer te lezen op avforums. Gelukkig vertrouwde ik het zaakje al meteen niet en heb ik gelukkig niets meer overgemaakt. Ik zit inmiddels bij een andere Sky aanbieder.
Wees dus gewaarschuwd, want ik lees dat er hier op het forum aardig wat mensen een Sky abo via Marty hebben.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Bengbeng

#34
Een normale website lijkt er ook niet meer te zijn;

http://www.skydigitalcards.com

Je kunt alleen nog maar inloggen om de bankrekening van Marty te spekken.  ;D

Wat zijn nu de alternatieven?  ::)
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Panic

Citaat van: Bengbeng op december  3, 2007, 22:38:52


Wat zijn nu de alternatieven?  ::)

Ik heb dit weekend al contact gehad met satone.tv, klonk erg positief (en professioneel!). Dat was even wat anders dan de soms onbeschofte mailtjes van Marty.  ;D
Zodra mijn kaart op zwart gaat over een paar weken, bestel ik een nieuwe bij satone.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)