Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Lightspeed

Kijk je die series ook echt àllemaal?   ;D   :P

(Koefnoen)
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

AbZ


Xstream

Citaat van: alexander2 op september 20, 2013, 10:03:43
Aan de trailers kan ik al zien dat het niet mijn ding is. :D
+1
Wat een prut weer zeg. Glee in space, tieners met een IQ van 10 die de aarde herontdekken. Gevolgd met een groep zelfingenomen slecht acterende tieners die vampier spelen. Veel te veel eye candy / pretty people om 't ook maar enigszins serieus te kunnen nemen. En als ze dan nog gevoel voor humor zouden hebben ... maar ze nemen 't nog serieus ook. 

The Blacklist moet ik ook nog maar zien. Lijkt wel heel erg op Silence of the Lambs / Hannibal. Dus ze zullen er wel een twist aan moeten geven anders is 't zo voorspelbaar als wat.
Al vind ik James Spader wel een coole cast. Die kan wel zo'n weirdo spelen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Citaat van: Xstream op september 21, 2013, 15:23:46
+1
Wat een prut weer zeg. Glee in space, tieners met een IQ van 10 die de aarde herontdekken. Gevolgd met een groep zelfingenomen slecht acterende tieners die vampier spelen. Veel te veel eye candy / pretty people om 't ook maar enigszins serieus te kunnen nemen. En als ze dan nog gevoel voor humor zouden hebben ... maar ze nemen 't nog serieus ook. 

The Blacklist moet ik ook nog maar zien. Lijkt wel heel erg op Silence of the Lambs / Hannibal. Dus ze zullen er wel een twist aan moeten geven anders is 't zo voorspelbaar als wat.
Al vind ik James Spader wel een coole cast. Die kan wel zo'n weirdo spelen.

James Spader is een topacteur zwaar onderschat.
Mocht hij ooit falen dan kan hij een Werving en Selectiebureau‎ beginnen, hij heeft zonet deze dame aangenomen:

http://www.youtube.com/watch?v=km5AWoC7B7s

Xstream

Citaat van: alexander2 op september 21, 2013, 15:51:46
James Spader is een topacteur zwaar onderschat.
Mocht hij ooit falen dan kan hij een Werving en Selectiebureau‎ beginnen, hij heeft zonet deze dame aangenomen:

http://www.youtube.com/watch?v=km5AWoC7B7s
Erg vette film is dat :) En Spader is inderdaad wat onderschat.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Loondijke

Ondertussen ook al aardig wat series bekeken.

Series welke ik heb bekeken en eventueel weer ga volgen als ze verder gaan met een nieuw seizoen;
Band of Brothers
Banshee
The Sopranos
OZ
Prison Break
The Wire
Justified
GoT
Luther
Workaholics
The Office
Bron/Broem (Deense serie The Bridge)
Scrubs
The Americans

Bezig met / of nog af te kijken as we speak;
Deadwood
The Pacific
House of Cards
Carnivale
Shameless
The Shield
The Newsroom
Homeland
Dexter
Breaking Bad
Suits
Sons of Anarchy
Graceland (kom er maar niet doorheen, weet niet of ik deze af ga kijken)
The Blacklist
The Following (zelfde verhaal als met Graceland, kom er niet doorheen)
Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Boardwalk Empire

En dan zal ik er zeker weer een paar vergeten... Lijst met series welke ik nog af moet kijken is wel weer schrikbarend lang. Tijd om wat series af te ronden ipv als tegelijk te kijken  O0
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

lestat1234

Ik heb gisteren rogue s1 afgekeken en moet zeggen. Leuke serie!

Sleepy hollow s01e01 heeft ook potentie.
Even afwachten hoe dit verder ontwikkeld.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Hanky Panky

Citaat van: lestat1234 op september 23, 2013, 10:01:40
Sleepy hollow s01e01 heeft ook potentie.
Even afwachten hoe dit verder ontwikkeld.

+1

Valt bij ons ook wel aardig in de smaak  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

The Wire valt terug af hier, geen van ons beide heeft een klik met de serie.

Sleepy Hollow komt zeker op de lijst.

Twijfel nu nog tussen Suits, Person of Intrest en The Newsroom. Wil met 1 van de 3 beginnen en voorlopig staan ze in volgorde van hoe ik het zie :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Eddye

Over Suits hoef je niet te twijfelen, gewoon kijken. Geweldige serie!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

_ MarcelloW _

Citaat van: katwax op september 24, 2013, 09:32:02
The Wire valt terug af hier, geen van ons beide heeft een klik met de serie.

Sleepy Hollow komt zeker op de lijst.

Twijfel nu nog tussen Suits, Person of Intrest en The Newsroom. Wil met 1 van de 3 beginnen en voorlopig staan ze in volgorde van hoe ik het zie :)

Person of interest verveelde mij erg snel.
Afleveringen zijn erg voorspelbaar, wat mij betreft.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Loondijke

Citaat van: katwax op september 24, 2013, 09:32:02
The Wire valt terug af hier, geen van ons beide heeft een klik met de serie.

Sleepy Hollow komt zeker op de lijst.

Twijfel nu nog tussen Suits, Person of Intrest en The Newsroom. Wil met 1 van de 3 beginnen en voorlopig staan ze in volgorde van hoe ik het zie :)

Ik vond The Wire geweldig, maar dat is inderdaad een klik die je hebt, of juist niet.

Daarnaast zou ik Suits, Newsroom en PoI bekijken. In die volgorde. Suits begint heel erg sterk, maar seizoen 3 vind ik zelf tot nu toe wat tegenvallen. Zeker in vergelijking met S1 en een beetje met S2.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Eddye

Citaat van: Loondijke op september 24, 2013, 09:49:03
Ik vond The Wire geweldig, maar dat is inderdaad een klik die je hebt, of juist niet.

Daarnaast zou ik Suits, Newsroom en PoI bekijken. In die volgorde. Suits begint heel erg sterk, maar seizoen 3 vind ik zelf tot nu toe wat tegenvallen. Zeker in vergelijking met S1 en een beetje met S2.
Sorry, maar seizoen 3 is echt het beste seizoen tot nu toe. De lange verhaal lijn en het politieke spel spreekt mij erg aan. Top.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

alexander2

Breaking bad gezien die vond ik erg matig ben benieuwd hoe ze alles in 1 aflevering willen proppen om het tot een waardig einde te laten komen.
Iemand al The Blacklist al gezien?

Loondijke

Citaat van: Eddye op september 24, 2013, 10:21:13
Sorry, maar seizoen 3 vind ikecht het beste seizoen tot nu toe. De lange verhaal lijn en het politieke spel spreekt mij erg aan. Top.

Even je reactie aangepast  :sly:.

Suits spoiler
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Het kijkt wel lekker weg en blijf het natuurlijk kijken, maar het niveau van seizoen 1 en 2 wordt in mijn beleving nog niet gehaald.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

katwax

Ok Suits zal ik dan mee starten, tegen dan is Dexter en Ray Donavan zo goed als gedaan en kan ik deze beginnen kijken.

Eerst wel even Once upon a time S2 uitkijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Citaat van: Loondijke op september 24, 2013, 10:46:26
Even je reactie aangepast  :sly:.

Suits spoiler
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Het kijkt wel lekker weg en blijf het natuurlijk kijken, maar het niveau van seizoen 1 en 2 wordt in mijn beleving nog niet gehaald.

Ik vond S2 dan weer 't zwakst ;)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Maargoed, zo heeft iedereen z'n voorkeuren ;)

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

lestat1234

Citaat van: _ MarcelloW _ op september 24, 2013, 09:42:52
Person of interest verveelde mij erg snel.
Afleveringen zijn erg voorspelbaar, wat mij betreft.

Had ik ook.
Echter wilde mijn vriendin het afkijken en ben ik er mee verder gegaan.
Het kijkt lekker weg.
En aan het einde van seizoen 1, als de setting inmiddels volledig geplaatst is, dan begint het verhaal pas.
De gemiddelde amerikaan heeft toch eenmaal langer nodig dan wij europeanen :P
S2 vond ik erg de moeite waard.
Leuk verhaallijn!
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

lestat1234

Citaat van: alexander2 op september 24, 2013, 10:40:03
Iemand al The Blacklist al gezien?

Vandaag gekeken.
Er zit potentie in, maar ben nog niet overtuigd.
Misschien dat ik teveel van de trailer had onthouden.
Het werd mij wat te voorspelbaar.
Echter kijkt dit ook lekker weg.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Xstream

Citaat van: lestat1234 op september 24, 2013, 23:43:34
Had ik ook.
Echter wilde mijn vriendin het afkijken en ben ik er mee verder gegaan.
Het kijkt lekker weg.
En aan het einde van seizoen 1, als de setting inmiddels volledig geplaatst is, dan begint het verhaal pas.
De gemiddelde amerikaan heeft toch eenmaal langer nodig dan wij europeanen :P
S2 vond ik erg de moeite waard.
Leuk verhaallijn!
PoI moet je inderdaad wat tijd gunnen. Maar richting 't einde van S1 vind ik 't gewoon een goede serie worden. Dus geef 't wel een kans ;)
Het ontwikkelde zich heel anders en lang niet zo voorspelbaar als ik in 't begin dacht.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

Al iemand die Agents of SHIELD heeft gekeken? Ben net klaar met de eerste aflevering en heb me wel vermaakt. Verhaal is allemaal wat dun, maar het is allemaal wel vermakelijk om naar te kijken. Zit goed tempo in, dus dat is prima.

Ook weer verder gegaan met NCIS (Seizoen 11 alweer!) en NCIS LA. Beide weer erg sterk, ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

En last but nog least is ook How I Met Your Mother weer verder gegaan met het 9e en laatste seizoen. Na een dipje in seizoen 6 en 7 is dit weer echt top (net als seizoen 8). Ze moeten een klein beetje vaart maken met het verhaal, maar de grappen waren weer meesterlijk!

Eddye

Citaat van: JCL op september 25, 2013, 21:05:45
Al iemand die Agents of SHIELD heeft gekeken? Ben net klaar met de eerste aflevering en heb me wel vermaakt. Verhaal is allemaal wat dun, maar het is allemaal wel vermakelijk om naar te kijken. Zit goed tempo in, dus dat is prima.
ook net gezien, ik vond het niet slecht, maar had beter gehoopt. Een beetje een tie-in met Iron Man 3. In ieder geval goed genoeg om de tweede aflevering ook te kijken.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Hanky Panky

Vandaag ook naar SHIELD gekeken en het valt in de smaak, ik wil ook zo'n Corvette  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Robbo

Gisteren met Utopia begonnen.   Zeer goede eerste aflevering, dit belooft wat.

Lightspeed

Gewoon weer 'good old' CSI: Las Vegas.   :police:   :bigsmile:
Nieuwe afleveringen vanaf... 30-09 om 20:30 uur, RTL 4


-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]