hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Davey

Hmmm, balen. Meestal zit je wel effe te kijken wat er nou mis is met iets. Als je maar ziet wat het is dan komt het allemaal wel goed  ;)

Ik heb vanmorgen met m'n vader bij Ziezotec de dream 800 gehaald en de tegelvoet. Er was nog iemand die een Big ophaalde. Was toch niet toevallig jij he???

hifiman

Citaat van: Davey op juni 20, 2009, 18:20:27
Hmmm, balen. Meestal zit je wel effe te kijken wat er nou mis is met iets. Als je maar ziet wat het is dan komt het allemaal wel goed  ;)

Ik heb vanmorgen met m'n vader bij Ziezotec de dream 800 gehaald en de tegelvoet. Er was nog iemand die een Big ophaalde. Was toch niet toevallig jij he???
Ehhhh jawel, dat was rond een uur of 10:10  ;) Dan hoorde je waarschijnlijk ook die kabeldiscussie nog waarin audiofielen voor gek werd verklaard waarbij ik mij wijselijk op de vlakte hield  ;D

Die dream 800 lag gevaarlijk dicht bij mij op de toonbank en ik kwam bijna in de verleiding om ook...  :notify:

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Citaat van: Audioloog op juni 20, 2009, 18:58:59
Ehhhh jawel, dat was rond een uur of 10:10  ;) Dan hoorde je waarschijnlijk ook die kabeldiscussie nog waarin audiofielen voor gek werd verklaard waarbij ik mij wijselijk op de vlakte hield  ;D

Die dream 800 lag gevaarlijk dicht bij mij op de toonbank en ik kwam bijna in de verleiding om ook...  :notify:

Hahaha, ik gaf nog wat voorzetjes door over verschillende forums te beginnen om te kijken of je reageerde hahaha.

De discussie was wel leuk om te horen. Hij vertelde dat ie wat frequenties miste maar dat was niet het enige volgens mij  :-X

De dream is zeer klein kan ik je vertellen en had zo in je zak gepast  ;)

hifiman

Citaat van: Davey op juni 20, 2009, 19:03:04
Hahaha, ik gaf nog wat voorzetjes door over verschillende forums te beginnen om te kijken of je reageerde hahaha.
Haha, ok dan. Ik wist natuurlijk niet dat je een bekende was, ik wilde gewoon zo snel mogelijk weer de winkel uit en aan de slag met die schotel :P

Citaat van: Davey op juni 20, 2009, 19:03:04
De discussie was wel leuk om te horen. Hij vertelde dat ie wat frequenties miste maar dat was niet het enige volgens mij  :-X
Ja signaal is signaal enzo en meer van dat soort "wijze" uitspraken  :crazy:

Citaat van: Davey op juni 20, 2009, 19:03:04
De dream is zeer klein kan ik je vertellen en had zo in je zak gepast  ;)
Ik weet het ja  ;) Zet je er PLI op, of een andere image?

hifiman


celerontje

Waarom ''hak'' je dan niet in op die discussie?
Zou leuk zijn! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey

Citaat van: celerontje op juni 20, 2009, 19:11:00
Waarom ''hak'' je dan niet in op die discussie?
Zou leuk zijn! :D

Zeker niet want die had discussie had minimaal een uurtje gaan duren  ;D

celerontje

Had je tegen diegene moeten zeg:
Een hond is een hond, ze blaffen en kwispelen zowat allemaal.
Dikke onzin natuurlijk, maar wie begon er? :baaa: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey

Citaat van: Audioloog op juni 20, 2009, 19:09:21
Haha, ok dan. Ik wist natuurlijk niet dat je een bekende was, ik wilde gewoon zo snel mogelijk weer de winkel uit en aan de slag met die schotel :P

Gelijk heb je. Ik ben daarna naar Cardwriter gereden om de T90 op te halen. Staat nu helemaal in elkaar maar heb twee boutjes, twee moertjes en twee plaatjes over  :blink:. Heb net alles nagelopen maar kan niet vinden waar ze thuis zouden horen  :mad:

Citaat van: Audioloog op juni 20, 2009, 19:09:21
Zet je er PLI op, of een andere image?

Ik zit sterk aan PLI te denken maar Milo zou ook kunnen. Ik ga eerst is wat rommelen met de standaardimage en dan rustig is verder kijken. Wel helemaal super dat je er van alles mee kan  8)

hifiman

Net maar even een foto gemaakt.

Veel mensen zullen wel denken dat een of andere beunhaas de schotel zo scheef heeft gezet, maar dat hoort dus zo  :P

Kjelt

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 10:34:29
Veel mensen zullen wel denken dat een of andere beunhaas de schotel zo scheef heeft gezet, maar dat hoort dus zo  :P
Mooi werk weer Ronald, ik dacht eigenlijk meer dat de bouwers de beunhazen waren dat ze die woningen zo scheef hadden gezet  ;D

Davey


hifiman

Citaat van: Davey op juni 21, 2009, 11:34:16
Lekker dat ie staat hoor. Zie ik 4 LNB's?
Dat klopt. De bekende 4: astra 1,2,3 en hetevogel.

hifiman

Citaat van: Kjelt op juni 21, 2009, 11:12:27
Mooi werk weer Ronald, ik dacht eigenlijk meer dat de bouwers de beunhazen waren dat ze die woningen zo scheef hadden gezet  ;D
:D

Icarus314

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 12:30:14
Dat klopt. De bekende 4: astra 1,2,3 en hetevogel.

Oh ik dacht dat dat schoorstenen waren  :)

Davey

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 12:30:14
Dat klopt. De bekende 4: astra 1,2,3 en hetevogel.

Welke software heb je draaien op de DM7000, PLI?

celerontje

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 12:30:14
Dat klopt. De bekende 4: astra 1,2,3 en hetevogel.
:D :clapping:

Waarom hoort deze schotel scheef te staan? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Icarus314

Pli is goed! Ik kwam er laatst achter dat je met de nummerknoppen in videomode b.v. 5 minuten vooruit kunt spoelen met de 9! Erg handig met het skippen van reclame. Met de 8 kun jezelf het aantal minuten bepalen etc. Even op help drukken nadat je op de video knop hebt gedrukt. Weet niet zeker of dit geen standaard dreambox functionaliteit is trouwens.

hifiman


hifiman

Citaat van: celerontje op juni 21, 2009, 13:11:01
:D :clapping:

Waarom hoort deze schotel scheef te staan? ???
Zodat je niet zelf meer de hoogte van de LNB's hoeft af te stellen (kan dus ook niet meer bij deze schotel) en dit gelijk goed staat  ^-^

Davey

Citaat van: Audioloog op juni 21, 2009, 14:09:31
PLI Jade 2 inderdaad.  :)

Ik ben 'm er net af aan het halen en ben nu Milo erop aan het zetten. Het niet goed werken van Disecq is bij de laatste twee PLi versies een probleem bij veel (en bij mij ook helaas).

hifiman

Citaat van: Davey op juni 21, 2009, 15:27:24
Ik ben 'm er net af aan het halen en ben nu Milo erop aan het zetten. Het niet goed werken van Disecq is bij de laatste twee PLi versies een probleem bij veel (en bij mij ook helaas).
Wat voor Disecq probleem dan?? Werkt bij prima hoor  :)

Erik van Voorst (in memoriam)

Ronald het wordt zo langzamerhand tijd voor een Avatar-aanpassing......MEDIALOOG... ;D

Succes.. :popcorn:

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op juni 21, 2009, 18:58:54
Ronald het wordt zo langzamerhand tijd voor een Avatar-aanpassing......MEDIALOOG... ;D
Nou..., daar zit wel wat in eigenlijk   :inlove: