hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Poppetje gezien, kassie dicht  :D

hifiman

En weer terug op zun plekkie  :)

hifiman

Uiteraard heb ik gelijk het vergelijk gedaan: analoog versus digitaal -> lens -> ps audio dac

En inderdaad heren Audiofiel en Scrutinizer, jullie hebben gelijk, de PS Audio is toch net even beter!  :)

hifiman

#1703
Zo dat betekent dat ik nu voorlopig even aan het einde ben van alle wijzigingen van de afgelopen tijd!

Rest mij nog wat spullen te verkopen zoals het CT333 transport en de Blue Heaven luidsprekerkabel en niet te vergeten de SVS subwoofer.

Dan vrees ik voor jullie dat het in dit topic nu een stuk rustiger gaat worden  ^-^
En niet alleen omdat ik op vakantie ga, maar omdat het nu letterlijk en figuurlijk even mooi geweest is!  ;D

Ik ga muziek luisteren!  8)


)p(

Citaat van: Audioloog op maart  7, 2008, 21:50:07

Dan vrees ik voor jullie dat het in dit topic nu een stuk rustiger gaat worden  ^-^
En niet alleen omdat ik op vakantie ga, maar omdat het nu letterlijk en figuurlijk even mooi geweest is!  ;D

Ik ga muziek luisteren!  8)



Saaie bedoening wordt het dan hier op het forum ;)

Veel plezier met luisteren en op vakantie :)

peter

Arno P

VRDS10...mooie bak he  ;) Voor die van mij heb ik een reserve laser in bestelling staan en moet ik nog de aandrijfriempjes weten uit te halen zodat ik de vrds ook op de lange termijn spelend hou  ;)

garmtz

Ik word verkeerd begrepen... :-\  Ik vind de set van Ronald absoluut niet te min en wil ook niets verkopen aan Ronald. Ik weet alleen dat alleen wel dat alleen een topbron een set echt muzikaal kan maken en rust geeft. Ik zie veel tussenstappen en dat vind ik 'jammer'.

Audiofiel

Goed te horen dat er een klokje in je Teac zit. Nu is het tenminste precies volgens verwachtingen. ;D

Citaat van: Audioloog op maart  7, 2008, 21:39:08
Vanmiddag kreeg ik te horen dat de door mij bestelde tentlabs klok pas over een week of 3 leverbaar zou zijn  :-X Ik heb er even overnagedacht en besloot toen toch de klok uit de Van Medevoort te halen en deze als zodanig te verkopen. De bestelling van de klok te cancellen (in progress  :P ), kortom geld terug   ;D Al met al verwacht ik dat dat uiteindelijk financieel ook gunstiger is (lagere verkoopprijs voor de CT333 dus meer animo naar ik verwacht  :P )

Binnen 5 seconden besloten, denk ik?

Citaat van: Audioloog op maart  7, 2008, 21:43:10
En de onderkant, waar de Jong Systems zich lekker op heeft uitgeleefd  :o

Precies dezelfde versie die ik in een grijs verleden zelf ook heb gehad. Met de bekende gele caps. 8)

Citaat van: Audioloog op maart  7, 2008, 21:47:53
Uiteraard heb ik gelijk het vergelijk gedaan: analoog versus digitaal -> lens -> ps audio dac

En inderdaad heren Audiofiel en Scrutinizer, jullie hebben gelijk, de PS Audio is toch net even beter!  :)

Dan blijft die tenminste in de collectie. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: garmtz op maart  7, 2008, 23:01:29
Ik word verkeerd begrepen... :-\  Ik vind de set van Ronald absoluut niet te min en wil ook niets verkopen aan Ronald. Ik weet alleen dat alleen wel dat alleen een topbron een set echt muzikaal kan maken en rust geeft. Ik zie veel tussenstappen en dat vind ik 'jammer'.

Voel je je een beetje alleen, Garmt?  ;D


Hoeft niet hoor. We zijn hier met 21795 geregistreerde leden. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

)p(

Citaat van: garmtz op maart  7, 2008, 23:01:29
Ik word verkeerd begrepen... :-\ 

Niets achter zoeken Garmt...ik begreep wel wat je bedoelde maar dat "extreeem beperkte budget" met 3 e's was te leuk om niet op te reageren,  zie de ;) in mijn post :)


peter

hifiman

Citaat van: Arno P op maart  7, 2008, 22:47:15
VRDS10...mooie bak he  ;) Voor die van mij heb ik een reserve laser in bestelling staan en moet ik nog de aandrijfriempjes weten uit te halen zodat ik de vrds ook op de lange termijn spelend hou  ;)
Inderdaad mooie bak, spreekt me erg aan, ik hou van degelijk  ;D

Zijn die aandrijfriempjes bij jouw versleten dan?

Overigens heb ik de servicemanual (pdf), als je hem hebben wilt...

Groetjes,

Ronald

hifiman

Citaat van: garmtz op maart  7, 2008, 23:01:29
Ik weet alleen dat alleen wel dat alleen een topbron een set echt muzikaal kan maken en rust geeft. Ik zie veel tussenstappen en dat vind ik 'jammer'.
Dat ben ik met je eens ja!  :-* Maar ja die tussenstappen zijn ook een beetje part of the fun  ;)

hifiman

Citaat van: Audiofiel op maart  7, 2008, 23:56:12
Goed te horen dat er een klokje in je Teac zit. Nu is het tenminste precies volgens verwachtingen. ;D
Jouw verwachtingen of de mijne  ???  :P

Citaat van: Audiofiel op maart  7, 2008, 23:56:12
Binnen 5 seconden besloten, denk ik?
Ik heb nou eenmaal een snelle klok in mijn brein  ;)

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2008, 09:01:39
Jouw verwachtingen of de mijne  ???  :P

De mijne. ;)

CitaatIk heb nou eenmaal een snelle klok in mijn brein  ;)

Alleen jammer van die jitter. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


aMUSEd

Citaat van: Raphie op maart  7, 2008, 20:29:24
Hij doet alles wat Nordost en LAT ook doet, maar dan "dikker" en "warmer" meer hifi, maar zeker niet traag of stroperig, eerder gortdroog met veel fundament.
Klinkt interessant. Knappe prestatie wanneer snelheid ed overeind blijven en er 'slechts' meer gewicht in het plaatje komt.
Welke type nr. hebben we het over?

hifiman

Citaat van: aMUSEd op maart  8, 2008, 13:01:44
Klinkt interessant. Knappe prestatie wanneer snelheid ed overeind blijven en er 'slechts' meer gewicht in het plaatje komt.
Welke type nr. hebben we het over?
De LS01.

Arno P

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2008, 08:59:02
Inderdaad mooie bak, spreekt me erg aan, ik hou van degelijk  ;D

Zijn die aandrijfriempjes bij jouw versleten dan?

Overigens heb ik de servicemanual (pdf), als je hem hebben wilt...

Groetjes,

Ronald

Yep, versleten....de service manual had ik laatst ook online al gekocht maar hier staat helaas niet de maat van de riempjes in en de enige dealer die het als VRDS riempjes aan biedt zit in de UK...en betalen kan alleen met credit card (en die heb ik niet...)....ach het zoeken is ook een hobby  ;)

hifiman

Citaat van: Arno P op maart  8, 2008, 13:04:36
Yep, versleten....de service manual had ik laatst ook online al gekocht maar hier staat helaas niet de maat van de riempjes in en de enige dealer die het als VRDS riempjes aan biedt zit in de UK...en betalen kan alleen met credit card (en die heb ik niet...)....ach het zoeken is ook een hobby  ;)
Als die credit card het probleem is dan regelen we toch wat.. Eventueel bestel ik een dubbel setje en betaal je mij de helft...

Arno P

#1719
Citaat van: Audioloog op maart  8, 2008, 13:14:04
Als die credit card het probleem is dan regelen we toch wat.. Eventueel bestel ik een dubbel setje en betaal je mij de helft...

;D Deal....ik PM je de toko even die ze heeft....want ze snappen mijn voorstel van cash geld op sturen liever niet

Raphie

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2008, 13:02:49
De LS01.

Ik heb deze kabel nu bijna een jaar en nog steeds SUPER tevreden over. De bananen zijn de dunne kwaliteit, maar met spades werkt het super
JBL PRX Power!

DA BoSS

Citaat van: Audioloog op maart  7, 2008, 21:50:07
Zo dat betekent dat ik nu voorlopig even aan het einde ben van alle wijzigingen van de afgelopen tijd!

Rest mij nog wat spullen te verkopen zoals het CT333 transport en de Blue Heaven luidsprekerkabel en niet te vergeten de SVS subwoofer.

Dan vrees ik voor jullie dat het in dit topic nu een stuk rustiger gaat worden  ^-^
En niet alleen omdat ik op vakantie ga, maar omdat het nu letterlijk en figuurlijk even mooi geweest is!  ;D

Ik ga muziek luisteren!  8)



gaaf man.....fijne zet!
O0
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

hifiman

Nog even een foto van de nieuwe luidspreker tuinslang ehh kabel  ;) in aktie  8)

hifiman

En voor het geval Rody zich afvraagt waarom ik extra (opschroefbare) bananen had besteld, hierom dus  ;D  >:D

hifi | Roderick