The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Davey

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 14, 2009, 17:37:21
Misschien laat hij ze wel hier staan en komt ie regelmatig luisteren (ik heb nog wel een reserve sleutel over) ;)

:devil:

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 14, 2009, 17:37:21
O0 Ik kan je geruststellen Dave. Er gaat nog HEEL VEEL werk in Confidence Mansion zitten voordat het helemaal af, dus voorlopig valt er nog genoeg te prutsen en te posten ;)

Gelukkig, dan kunnen we nog effies genieten van dit project  ;)

Citaat van: R op augustus 14, 2009, 17:44:33
p.s. ik heb al wat geshopt ;)

Hahaha, mooi man. Zo werkt het nou eenmaal. Wat heb je aangeschaft R of is dat nog geheim?

R


Jean Sibelius

De afgelopen periode 'helaas' alleen voortgang met betrekking tot de elektra (maar dat begint wel lekker op te schieten => 3 ruimtes klaar, de vierde volop in gang). We hebben namelijk vorige week zaterdag gesproken met een bevriende tuinarchitecte die een ontwerp heeft gemaakt voor onze nieuwe tuin en we zijn daarna zelf druk bezig geweest met het idee verder uit te werken (type bestrating/beplanting/...). Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk nog wel kunnen herinneren van de foto's is onze oprit tot puin gereden eerder dit jaar, dus na het plaatsen van de ruwbouw, de Duitse praktijken in de tuin/oprit is onze hele tuin 1 grote zandbak/puinhoop geworden (dat kan R vast wel beamen). Op zich gaat dat nu nog redelijk, maar als het straks meer gaat regenen, dan zal dat geen succes worden. Angelie en ik hebben dus afgesproken om in ieder geval dit jaar nog te proberen om de hardware van de tuin te realiseren: schutting(en), bestrating, vijver en pirieel.

Dat betekent echter voor mij naast de werkzaamheden in de HT-ruimte tevens de nodige arbeid in de buitenlucht. Daarnaast zal de beschikbare tijd nog verder gereduceerd worden door twee tentamens begin oktober en eentje eind november (ik ben hiervoor ondertussen al begonnen met 'blokken'). Tevens begin ik eind oktober met een volgende opleiding, waarvoor ik me ondertussen heb aangemeld (duurt theoretisch 16 maanden, met een gemiddelde studielast aan het einde van de opleiding van gemiddeld 30 uur per week naast een 40+ uren baan), dus het worden *** understatement modus aan *** interessante tijden *** understatement modus uit ***  ;).

Ik hoop dat ik met name het komende half jaar goed in staat zal zijn om mijn beschikbare tijd goed te verdelen over de verschillende projecten die aandacht vragen, waarbij Angelie de planning/budgetering voor de tuin grotendeels voor haar rekening zal nemen, maar ik wil natuurlijk wel betrokken blijven.

De eerste 240 stuks MDF voor de bouw van de basstraps komen volgende week binnen, dus daarmee kan ik alvast vooruit :)
Zodra er wat is opgebouwd, komen de foto's weer vanzelf.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Gelukkig heb je niet veel meer te doen :D

Ik heb tijdens mijn studie het HT-project volledig stil moeten leggen. Op wat tekenen en materiaal bestellen na. Dus ik vind het erg knap als je naast de tuin en je studie nog tijd kan/wil vrijmaken voor je prachtige project. Toine heeft mijn diffusers kant-en-klaar geleverd, dus hoefde ze alleen maar te verven (wat overigens best een klus was en ik had er maar 8!)

Veel succes met alle werkzaamheden in de komende tijd. Probeer trouwens nog ook tijd te maken om te genieten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Fabian92

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 22, 2009, 11:43:10
...

Angelie en ik hebben dus afgesproken om in ieder geval dit jaar nog te proberen om de hardware van de tuin te realiseren: schutting(en), bestrating, vijver en pirieel.

...

Wat is de software van de tuin dan? ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

R


Jean Sibelius

Citaat van: HTip op augustus 22, 2009, 12:38:00
Gelukkig heb je niet veel meer te doen :D
Precies komt niet op een maandje of zo :)

Citaat van: HTip op augustus 22, 2009, 12:38:00
Veel succes met alle werkzaamheden in de komende tijd. Probeer trouwens nog ook tijd te maken om te genieten...
Dank je! Ga me zeker niet over de kop werken en op tijd aan de rem trekken en leuke dingen doen :pompom:

Citaat van: Fabian92 op augustus 22, 2009, 13:37:28
Wat is de software van de tuin dan? ;D
Beplanting :) (dat kan altijd later nog en we zijn nu sowieso toch al te laat om nog alles te beplanten)

Citaat van: R op augustus 22, 2009, 13:40:09
Heb je al iemand om te schilderen ;)
Je bedoelt al die panelen...? Nog niet, maar daar moet ik binnenkort mee aan de slag zodra ik begin aan het bouwen van de basstraps.
(Angelie heeft al aangegeven straks te willen helpen, maar die begint nu aan haar eindexamen jaar, dus óók die heeft helaas beperkt tijd)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Ondertussen zijn de (eerste) voorbereidingen voor de verlichting straks in de ruimte klaar :)

Alle bedrading om straks met een Lutron systeem de boel te kunnen bedienen zijn ondertussen aangelegd:

Totaal licht (in plafond) => 6 spots
Podium voor (in plafond) => 2 spots
CD/DVD-racks => 4 spots
Verlichting vd speakers (in plafond) => 2 spots
Verlichting vd luisterplek (in plafond) => 2 spots
Verlichting vd set-up (in plafond)    => 2 spots
Zijkant/achterkant (koofjes) => 5 spots
Uitgang (bordje exit) => 1 unit

In een later stadium komen daar nog de vloerspots bij en mogelijk nog wat lichtslang bij de grond.

Deze keer geen spectaculaire foto's, maar er zit stiekum toch een hoop tijd in.





Binnenkort in dit theater: aanleg van de stoppenkast :) De platen MDF zijn ondertussen binnen, dus binnenkort óók met de basstraps aan de slag.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R


Jean Sibelius

Citaat van: R op augustus 28, 2009, 19:09:55
Heb je al een locatie voor de kast?
Eigenlijk zijn het stoppenkasten ;)

Mijn huidige stoppenkast(en) worden opnieuw aangelegd aangezien er straks 3 fase naar binnenkomt (en met name het oude deel is eigenlijk dusdanig verouderd dat de netwerkbeheerder hier niet meer mee akkoord zal gaan). Vanaf mijn huis dan met een 3 fase kabel naar de berging naar een tweede stoppenkast (vanaf hier worden 2 fases verdeeld) en vandaar gaat de schoonste fase naar de HT-ruimte om wederom in een derde stoppenkast te belanden.

Binnenkort wordt gestart met het stuk in de berging (en mogelijk dat we alvast de dikke stroomkabel tussen huis en berging trekken).
Zodra met de stoppenkasten in het huis begonnen wordt, moet dit in 1 ruk door afgemaakt worden, want als we geen stroom hebben in huis :-\
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Fabian92

Toch wel donker daarbinnen, ook al met een deur open.

Maar het worden dus in totaal 23 spotjes + exit bordje?
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Valkyrie

Citaat van: Fabian92 op augustus 28, 2009, 19:19:44
Toch wel donker daarbinnen, ook al met een deur open.

Maar het worden dus in totaal 23 spotjes + exit bordje?

Is zo'n exit-bordje niet onwijs vervelend? :unsure:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Jean Sibelius

Citaat van: Fabian92 op augustus 28, 2009, 19:19:44
Toch wel donker daarbinnen, ook al met een deur open.
Maar het worden dus in totaal 23 spotjes + exit bordje?
Correct, plus straks nog 2 vloerspots die gericht staan op de front speakers.
(waarbij de 'spots' op de wanden waarschijnlijk speciale wandverlichting wordt)

Een groot deel van de spots zal overigens maar af en toe aan zijn en zijn met name bedoeld voor bepaalde klusjes.
Het belangrijkste is dat er indien nodig voldoende licht is om te prutsen in de ruimte, want zoals jezelf al aangeeft het is nu al best donker.

Dat wordt alleen nog maar meer, zodra straks het akoestisch plafond erin komt (wat zwart is).
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: Valkyrie op augustus 28, 2009, 19:22:58
Is zo'n exit-bordje niet onwijs vervelend? :unsure:
Er komt een aparte schakelaar waarmee je het ding direct uit kunt zetten :)
(maar in een echte bioscoop hangen ze ook) ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Valkyrie

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 28, 2009, 19:27:40
Er komt een aparte schakelaar waarmee je het ding direct uit kunt zetten :)
(maar in een echte bioscoop hangen ze ook) ;)

Gelukkig maar. ;) Laatst was ik in een bioscoop waarbij dus zo'n bordje brandde vlakbij het scherm. Dat was echt reuze irritant!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Jean Sibelius

Citaat van: Valkyrie op augustus 28, 2009, 19:34:03
Gelukkig maar. ;) Laatst was ik in een bioscoop waarbij dus zo'n bordje brandde vlakbij het scherm. Dat was echt reuze irritant!
Klopt, maar in feite kan zo'n ding niet ontbreken en als je muziek luistert is zo'n ding best geinig.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik eerder dit jaar wat mompelde over zo'n bordje en prompt voor mijn verjaardag een hele mooie LED-versie van Angelie kreeg.
Je snapt natuurlijk dat het nu 'NOT DONE' is om deze niet in de ruimte op te hangen :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Valkyrie

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 28, 2009, 19:37:37
Klopt, maar in feite kan zo'n ding niet ontbreken en als je muziek luistert is zo'n ding best geinig.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik eerder dit jaar wat mompelde over zo'n bordje en prompt voor mijn verjaardag een hele mooie LED-versie van Angelie kreeg.
Je snapt natuurlijk dat het nu 'NOT DONE' is om deze niet in de ruimte op te hangen :)

haha, je MOET dus wel :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Jean Sibelius

Citaat van: Valkyrie op augustus 28, 2009, 19:39:11
haha, je MOET dus wel :D
Yep... Angelie vindt het maar niks dat die schakelaar ertussen komt, maar ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik dat niet ga doen :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)


Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Niet actief

Afgelopen dinsdag de ruwbouw bij Jean S gezien. Overbodig te zeggen dat het er fraai uitziet met zoveel foto's; het is een ruimte die me toch wel terug doet verlangen naar dedicated...  :worship:
Zo volgezet met stellages, materialen en andere benodigheden is de nagalmtijd zelfs niet gek!  ;)
Het viel me trouwens erg mee dat er nog zoveel echte ruimte voor de tuin over is gebleven.
Wel, succes met de inrichtingsfase -- dit gaat erg mooi worden!

EDIT: typo's

Jean Sibelius

Citaat van: Fabian92 op augustus 28, 2009, 21:02:32
LED versie hmmm, is het zoiets?:
Nee, meer zoiets:



Citaat van: ThingMan op augustus 29, 2009, 01:14:30
Afgelopen dinsdag de ruwbouw bij Jean S gezien. Overbodig te zeggen dat het er fraai uitziet met zoveel foto's, maar het is een ruimte die me toch wel terug doet verlangen naar dedicated...  :worship:
Zo volgezet met stellages, materialen en andere benodigheden is de nagalmtijd zelfs niet gek!  ;)
Het viel me trouwens erg mee dat er nog zoveel echte ruimte voor de tuin over is gebleven.
Wel, succes met de inrichtingsfase -- dit gaat erg mooi worden!
Het was leuk om je weer even in levende lijve te zien en te spreken (na al dat e-mail verkeer over-en-weer).

Ik ben erg benieuwd naar jouw verdere plannen en uitwerking om weer dedicated te gaan!
Zoals ik je vertelde konden Angelie en ik elkaar niet verstaan tengevolge van de extreme nagalm in de ruimte toen er helemaal niets in stond, dus er moet het nodige gebeuren >:D
Er komt natuurlijk een moment dat al die 'rommel' die nu in de HT-ruimte staat, naar de berging gaat (gelukkig heb ik dan nog mijn 8 absorptie panelen staan die de boel al redelijk onder controle houden en die het werken in de ruimte nog plezierig houden).
Met jouw hulp gaat de inrichting helemaal goedkomen!

Met de tuin gaat het ook helemaal goedkomen. We zijn er ondertussen achter dat we zo'n 200m2 onder handen willen nemen, dus dat wordt een aardige klus
(maar ook jij zult kunnen bevestigen dat er wel iets moet gebeuren) ;)

Helaas nog geen MDF-stroken binnen, dus dan maar morgen studeren en sporten...
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

maximus79

Geweldig!  :o Wat een werk man! Mooi als je dat helemaal van de grond af aan op kan bouwen. Ben benieuwd naar het eind resultaat!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Jean Sibelius

Citaat van: maximus79 op september  2, 2009, 20:17:34
Geweldig!  :o Wat een werk man! Mooi als je dat helemaal van de grond af aan op kan bouwen. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Bedankt voor je compliment 8). Hopelijk overtreft het uiteindelijke resultaat straks mijn eigen verwachtingen, maar het is een heleboel werk! >:D

Gistermiddag heb ik eindelijk weer goodies binnengekregen om verder te kunnen gaan met bouwen.
Het betreft de MDF-delen die gebruikt gaan worden voor het gedeeltelijk fabriceren van basstrap 1, 2 en 3 (de grote jongens) ;)
(38 mm respectievelijk 25 mm dik)

Doet u mij aub een pallet MDF 8) => iedereen uiteraard ERG benieuwd wat je daar nu mee gaat doen (ik heb het proberen uit te leggen)





Ik kan dus (eindelijk) aan de slag! :)

Schijnbaar had de leverancier nog 4 platen extra gestuurd, dus ik zet de mannen vd zagerij maar meteen aan de gang voor een gedeelte van basstrap 4, 5, 6 en 7 ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Imposante hoeveelheid MDF voor slechts 3 basstraps. Gelukkig zijn de mijne kleiner en kan ik de "latten" horizontaal inbouwen, dus zijn ze smal.

Dat wordt weer flink sjouwen... :D

Wat gebruik je als afstandshouder tussen de latten?

Succes met de bouw!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive