The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

celerontje

Wat lijkt dat houten frame klein in die mooie grote ruimte!
Neem lekker een 21:9 scherm en een anamorphische prisma of lens je hebt er de ruimte voor.
Philips (ik weet het, niet het meest geweldige merk) komt met een BD speler die de subs omhoog kan zetten, voor bij hun 21:9 TV, maar je kan 'm natuurlijk met elke 21:9 weergever gebruiken, zolang de subs maar volledig in het 2:35:1 frame staan.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey

#751
Citaat van: Jean Sibelius op mei 25, 2009, 20:36:53
Ach, Angelie is gewoon wat minder praktisch ingesteld :happy: Ziet er inderdaad geweldig uit die ruimte!

Ik heb de prijzen gezien van zo'n curved screen en dan moet ik toch denken aan het maximale budget wat ik wil besteden (alhoewel ik daar ondertussen al weer dik overheen aan het gaan ben).
Zo'n curved screen is prachtig, maar ik doe het toch maar met mijn Stewart schermpje :) ("film kijken blijft een leuke bijkomstigheid in de ruimte")

Ik zal je eerlijk vertellen dat ik niet gekeken heb wat de prijzen van de curved screens zijn. Ik dacht een stukje doek over een gebogen frame spannen  :blush:

donaldk

SMX levert bijvoorbeeld geen los doek meer, kon je relatief goedkoop zelf een curved screen in elkaar knutselen (zie avs), inmiddels zijn ze upmarket gegaan met complete screen met masking systemen gegaan. Sim2 is sinds vorig jaar de Europese distributeurs, dus dat zegt al wat over de prijzen. De alternatieven, zoals Stewart zijn ook big bucks. Die Screen Research in Belgie is net verkocht toch...

HTip

Ziet er weer mooi uit Jan. Waarom kies je trouwens voor een doek met negatieve gain. Is de HD750 zo'n lichtkanon? Anders zou ik gaan voor de Studiotek 130. Die heb ik nu ook en die geeft veel diepte door de hoeveelheid licht. Ik weet echter niet hoe de HD1 is t.o.v. HD750.

Stewartscherm is overigens wel erg O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Davey

Citaat van: donaldk op mei 25, 2009, 21:43:17
SMX levert bijvoorbeeld geen los doek meer, kon je relatief goedkoop zelf een curved screen in elkaar knutselen (zie avs), inmiddels zijn ze upmarket gegaan met complete screen met masking systemen gegaan. Sim2 is sinds vorig jaar de Europese distributeurs, dus dat zegt al wat over de prijzen. De alternatieven, zoals Stewart zijn ook big bucks. Die Screen Research in Belgie is net verkocht toch...

De foto's van het HT is van de man van SMX  ;). Op de site van Sim2 kan ik niets vinden over SMX. Ik zie daar alleen maar projectoren.

donaldk

#755
Ja, ik had 'em gelijk herkent;-).


Ietsjes noorderlijker kijken voor schermpjes;-).
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1027516

-madison-

Ik zou gewoon gaan voor een 16:9 scherm, dan kun je altijd nog met masking werken!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Starred

Citaat van: HTip op mei 25, 2009, 21:49:53
Ziet er weer mooi uit Jan. Waarom kies je trouwens voor een doek met negatieve gain. Is de HD750 zo'n lichtkanon? Anders zou ik gaan voor de Studiotek 130. Die heb ik nu ook en die geeft veel diepte door de hoeveelheid licht. Ik weet echter niet hoe de HD1 is t.o.v. HD750.

Inderdaad, in een donkere ruimte zou je beter voor een Studiotek kunnen kiezen dan een Greyhawk. Een Greyhawk is meer geschikt voor lichte ruimtes

sj0er-D

heeft de boel de storm nog een beetje overleefd?

Rob_Dingen

Hoi

Ik adviseer ook gewoon een matwit doek.
Negatieve gain heb je met de JVC echt niet nodig.

Rob

Jean Sibelius

Citaat van: celerontje op mei 25, 2009, 20:59:42
Wat lijkt dat houten frame klein in die mooie grote ruimte!
Neem lekker een 21:9 scherm en een anamorphische prisma of lens je hebt er de ruimte voor.
Hopelijk komende zaterdag tijd om even naar de projectorschermboer in Tilburg te gaan, dan zal ik me wel eens goed laten informeren over de mogelijkheden ;)

Citaat van: Davey op mei 25, 2009, 21:24:13
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik niet gekeken heb wat de prijzen van de curved screens zijn. Ik dacht een stukje doek over een gebogen frame spannen  :blush:
Ik wil er niet super veel geld aan uit geven, maar zelf iets bouwen is óók weer niet de bedoeling.
Heb nu een scherm van Projecta en dat begint toch wat de bollen => irriteert me mateloos :-\ (dus maar in 1 keer goed dadelijk)
Er heeft een tijdje terug zo'n curved scherm hier op het forum te koop gestaan en dat was absurd duur :D

Citaat van: HTip op mei 25, 2009, 21:49:53
Ziet er weer mooi uit Jan. Waarom kies je trouwens voor een doek met negatieve gain. Is de HD750 zo'n lichtkanon? Anders zou ik gaan voor de Studiotek 130. Die heb ik nu ook en die geeft veel diepte door de hoeveelheid licht. Ik weet echter niet hoe de HD1 is t.o.v. HD750.

Stewartscherm is overigens wel erg O0
Stewart is absoluut  O0

De HD750 levert iets meer licht als de HD1, maar de verschillen zijn natuurlijk niet enorm.
Initiele keuze was op de Grayhawk gevallen omdat de gegeven beschrijving op de site het beste lijkt te lezen op de JVC's.
Bij de Studiotek130 staat specifiek CRT genoemd. Voor de prijs maakt het overigens niets uit, het scherm blijft qua kosten gelijk.
(zojuist nog even geverifieerd op de site van de importeur)

Citaat van: -madison- op mei 26, 2009, 01:03:52
Ik zou gewoon gaan voor een 16:9 scherm, dan kun je altijd nog met masking werken!
Ik denk niet ik met masking ga werken, maar een 16:9 scherm lijkt mj momenteel simpel het meest universeel.

Citaat van: Starred op mei 26, 2009, 08:52:48
Inderdaad, in een donkere ruimte zou je beter voor een Studiotek kunnen kiezen dan een Greyhawk. Een Greyhawk is meer geschikt voor lichte ruimtes
Ik had me vooral laten leiden door de opmerkingen 'CRT' (Studiotek130) en 'DLP' (FireHawk) wat een JVC volgens mij niet is, maar point is absoluut taken!

GreyHawk: "Een origineel nieuw materiaal voor frontprojectie, speciaal ontwikkeld voor de grootst mogelijke beeldgetrouwheid bij toepassing van digitale projectors, HD kwaliteit wordt nog extra in de verf gezet. De unieke optische coatings optimaliseren (samen met de onderliggende grijze onderlaag) de weergave van zwart, schaduwen en de algemene kleurverzadiging."

Citaat van: sj0er-D op mei 26, 2009, 10:49:50
heeft de boel de storm nog een beetje overleefd?
De muren staan nog en het houten frame hangt nog aan de muur :D (het spookte wel flink vannacht hier)

Citaat van: Rob_Dingen op mei 26, 2009, 12:22:13
Ik adviseer ook gewoon een matwit doek.
Negatieve gain heb je met de JVC echt niet nodig.
Bedankt voor de input van degene wie voor c.q. volgens mij het absolute referentie beeldmateriaal thuis heeft staan 8)
Ik hoop zaterdag tijd te hebben om naar Tilburg te gaan en om me daar verder te laten voorlichten op de mogelijkheden en prijzen.
Maar om misverstanden te voorkomen: jij zou dus niet kiezen voor de Studiotek130?

Overigens gaat het nog wel even duren voordat het scherm echt gaat komen, eerst maar eens verder investeren in stenen en koper :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

donaldk

Een lichte gain scheelt je weer wat bolletjes, 280 cm breed draaien ze bij BB&G alleen nog maar op de hoge stand (dacht de JVC), schreven ze hier onlangs, dus hoeveel kijk je...

Rob_Dingen

Hoi

Studiotek 130 is een mooi scherm materiaal met een kleine gain en nagenoeg geen nadelen.
Snomatte 100 is denk ik de beste optie voor schermen tot 220/250 cm breedt groter zou ik de Studiotek 130 nemen.

Rob

Jean Sibelius

Citaat van: Rob_Dingen op mei 27, 2009, 17:48:31
Studiotek 130 is een mooi scherm materiaal met een kleine gain en nagenoeg geen nadelen.
Snomatte 100 is denk ik de beste optie voor schermen tot 220/250 cm breedt groter zou ik de Studiotek 130 nemen.
Dan weet ik genoeg ;D. Bedankt wederom voor je input!

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Hebben we straks hetzelfde scherm. Jij alleen nòg een maatje groter :o :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op mei 28, 2009, 00:44:49
Hebben we straks hetzelfde scherm. Jij alleen nòg een maatje groter :o :P
Klopt, maar bij jou hangt het ondertussen al en voor mij wordt dat pas ergens in 2010.
(zou dus zomaar kunnen zijn dat ik tijdelijk mijn toevlucht ga nemen tot de huidige Sony uit de woonkamer en een wit laken) ;)

Een goed excuus om later dit jaar nogmaals langs te komen om te luisteren naar het effect van de basstraps en te kijken naar de combi Stewart en JVC bij jou in de ruimte :D

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op mei 28, 2009, 06:30:22
Klopt, maar bij jou hangt het ondertussen al en voor mij wordt dat pas ergens in 2010.
(zou dus zomaar kunnen zijn dat ik tijdelijk mijn toevlucht ga nemen tot de huidige Sony uit de woonkamer en een wit laken) ;)
Het hangt wel, maar nog lang niet optimaal (lees: als onderdeel van de paneel- en lattenabsorber). We kunnen er natuurlijk wel al van genieten 8)

Citaat van: Jean Sibelius op mei 28, 2009, 06:30:22
Een goed excuus om later dit jaar nogmaals langs te komen om te luisteren naar het effect van de basstraps en te kijken naar de combi Stewart en JVC bij jou in de ruimte :D
Je bent natuurlijk van harte welkom :thumbs-up: De combi JVC en Stewart zou nu al kunnen, alleen zonder het effect van de lattenabsorber :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: Jean Sibelius op mei 25, 2009, 20:36:53
Op zich prettig dat de datum nu vast staat, dan kan de aannemer verder met het regelen van de kraan voor dit 'klusje'. Hij komt dadelijk langs en dan even harde afspraken maken ;)
Het heeft ondertussen nogal wat voeten in de aarde gehad. Afgelopen maandag 2 uur gesproken met de aannemer en zojuist wederom een uurtje.
(de aannemer heeft vervolgens óók weer de nodige tijd bij de toeleverancier gezeten => schijnen nogal pittige gesprekken geweest te zijn waarbij de toeleverancier weer met zijn leverancier in de clinch is gegaan :-[).

We hebben nu op papier de toezegging dat EN de breedplaatvloeren volgende week woensdag geleverd worden EN er is op het zelfde moment een kraan aanwezig.
De foto's gaan ongetwijfeld zéér spectaculair worden, want de kraan heeft een overspanning van maar liefst 38 meter (ongeveer 4 maal de hoogte van mijn huis) 8)

Als ik achteraf allemaal had geweten wat de consequenties zouden zijn van die breedplaatvloeren dan had ik me misschien nog wel bedacht en zeker beter gekeken naar alternatieven.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

bmateijsen

Citaat van: donaldk op mei 26, 2009, 17:48:05
Een lichte gain scheelt je weer wat bolletjes, 280 cm breed draaien ze bij BB&G alleen nog maar op de hoge stand (dacht de JVC), schreven ze hier onlangs, dus hoeveel kijk je...

Even een nuance.... ik draai op mijn Screen Research (die is 280 breed) op high ;).
Maar ik hou van licht en dynamiek....

Jean Sibelius

Citaat van: donaldk op mei 26, 2009, 17:48:05
Een lichte gain scheelt je weer wat bolletjes, 280 cm breed draaien ze bij BB&G alleen nog maar op de hoge stand (dacht de JVC), schreven ze hier onlangs, dus hoeveel kijk je...
Ik kijk aanzien minder uren film als dat ik in vergelijking muziek luister. Van de andere kant: zo'n scherm kost een klap geld, maar daar heb je dan óók jaren plezier van.
(en van een film weergave kan ik weldegelijk óók genieten)

Citaat van: bmateijsen op mei 28, 2009, 19:10:54
Even een nuance.... ik draai op mijn Screen Research (die is 280 breed) op high ;).
Maar ik hou van licht en dynamiek....
Bedankt Bjorn. Jouw afwegingen zijn duidelijk. Gaat me momenteel met name om de vraag hoeveel ruimte en geld ik moet reserveren voor een vast scherm (en welk type)
(zou jammer zijn als straks alle basstraps klaar zijn en het scherm er niet meer tussen past)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

#770
[EDIT] was begin topic wat aan het pimpen (en dat moet je geen quote gebruiken) ;)

=> Toegevoegd mechanische aspecten van de ruwbouw :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sonic Circle

Jan, ik zie dat je topic net jarig is geweest; gefeliciteerd ;).

Echt prachtig om te zien hoe iets wat in je hoofd zat, gestaag en op zeer hoog niveau tot uitvoering komt en realiteit wordt. Zo te lezen gaat het ook met het beeld-aspect in je ruimte helemaal goed komen.

Davey

Hoi Jan,

Hele mooie uitleg weer van de bouw op je eerste pagina. Wat ik me wel afvraag is hoe de stevigheid in het hele pand tot stand is gekomen. Meestal word er een box in het pand gemaakt maar dat zijn meestal al bestaande panden. Doordat je de vloer en het plafond niet gekoppeld hebt aan je muren mis je de aansluiting naar je muren. Ik ben heel benieuwd hoe dat bouwtechnisch is gemaakt.

Ik zie trouwens een tweede sub lichter ingekleurd dan de andere. Komt er een tweede DD?  8)

Groet, Dave

Jean Sibelius

#773
Citaat van: Sonic Circle op mei 29, 2009, 21:21:02
Jan, ik zie dat je topic net jarig is geweest; gefeliciteerd ;).
Dank je! :colgate: Ik realiseerde met dat gisteren, maar toen was het eerste jaar net voorbij :).
Exact een jaar geleden was ik druk bezig met concepten bedenken, schetsjes maken en vooral héél veel informatie inwinnen om te onderzoeken wat wel en wat niet mogelijk was.

Citaat van: Sonic Circle op mei 29, 2009, 21:21:02
Echt prachtig om te zien hoe iets wat in je hoofd zat, gestaag en op zeer hoog niveau tot uitvoering komt en realiteit wordt. Zo te lezen gaat het ook met het beeld-aspect in je ruimte helemaal goed komen.
Ik probeer het fundament van de ruimte tot een zo hoog mogelijk nivo te trekken gegeven de omstandigheden, om te voorkomen dat dit straks 'de zwakste schakel' gaat worden. Dit deel van de hele keten is namelijk iets wat ik achteraf nooit meer aan kan en ga passen. Met het beeld-aspect wordt inderdaad al goed rekening gehouden. Dadelijk naar IEar in Tilburg na eerder contact gehad te hebben met Transtec ivm Stewart schermen. Eens kijken wat ze daar allemaal hebben en me tevens goed laten voorlichten qua mogelijkheden en prijzen (met al de nodige bagage op zak dankzij jullie input) :)

Citaat van: Davey op mei 29, 2009, 22:18:22
Hele mooie uitleg weer van de bouw op je eerste pagina. Wat ik me wel afvraag is hoe de stevigheid in het hele pand tot stand is gekomen. Meestal word er een box in het pand gemaakt maar dat zijn meestal al bestaande panden. Doordat je de vloer en het plafond niet gekoppeld hebt aan je muren mis je de aansluiting naar je muren. Ik ben heel benieuwd hoe dat bouwtechnisch is gemaakt.

Bedankt Dave :). Ideaal was inderdaad geweest om een losse ruimte in een uitwendig gebouw te plaatsen. Zo'n constructie is o.a. toegepast op het NatLab ('Philips Research'/HighTech Campus), waar een complete betonnen kamer (waarbij alle hoeken van alle wanden in de kamer onder vooraf berekende hoeken zijn geplaatst om staande golven tot een maximum te reduceren). Deze ruimte zelf is middels een aantal grote spiraalveren(!) via de vloer aan de rest van het gebouw gekoppeld (ben er regelmatig geweest en dit is een indrukwekkend gebouw). Zodra je de kamer binnenstapt kun je letterlijk tussen de binnenmuur van het gebouw en de buitenmuur van de kamer doorkijken. Oók daar is in de tussenruimte isolatiemateriaal toegepast om eventuele geluiden te absorberen. Dit is echter veel te extreem voor deze toepassing :). De belangrijkste mechanische aspecten van mijn eigen ruimte zijn mijns inziens de losgekoppelde vloer en het extreem stijve en zware plafond. De architect heeft er wel rekening mee gehouden dat de vloer geen onderdeel zou vormen van de constructie, dus de binnenconstructie is wel degelijk compleet zelfdragend. Het plafond komt gewoon op de binnenmuren te liggen en zijn wel degelijk aan elkaar gekoppeld! Aangezien óók ik me moet houden aan bouwvoorschriften zijn er wel spouwankers toegepast tussen de binnen en buitenmuur om ze aan elkaar te verbinden, dus het theoretische verhaal gaan niet helemaal op, maar ik kom hopelijk een heel eind ;).

Idealer was mogelijk geweest om zowel de binnenruimte als de rest van het gebouw allebei een eigen fundering te geven en ook de buitenmuren zelfdragend te maken, maar dat zou het doel voorbijgeschoten zijn. Bovendien zou dat allemaal ten koste zijn gegaan van de effectieve binnenmaten van de luisterruimte (die ik uiteraard zo groot mogelijk wilde houden en rekening houdend met door Toine te bepalen ratio's). Omdat de Gemeente een harde grens heeft gesteld op een maximaal oppervlak van 75 [m2] voor het hele bijgebouw zijn er dus concessies gemaakt, maar ik heb het sterke vermoeden dat de mechanische 'fundering' van dit gebouw straks niet de beperkende factor zal zijn.  

Citaat van: Davey op mei 29, 2009, 22:18:22
Ik zie trouwens een tweede sub lichter ingekleurd dan de andere. Komt er een tweede DD?  8)
Mogelijk ;). Ik ga wel alle voorzieningen treffen voor een eventuele tweede sub, maar of die er daadwerkelijk gaat komen hangt af van de noodzaak en de financiële middelen :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Wat gaat een jaar toch snel hè?

Veel plezier straks bij het kijken naar de Stewartschermen. Ik heb gisteren voordat ik het van de muur haalde nog een film gekeken en dat is toch wel erg gaaf!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive