The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-madison-

Ziet er ineens heel anders uit! Het wordt prachtig Jan 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Jean Sibelius

Citaat van: Davey op mei  6, 2009, 22:53:41
Op zeker dat dit lekkerder is. Ik heb er misschien overheen gelezen en weet dat de platen wat langer gingen duren door de luchtkanalen maar wanneer komen ze erop?
Het probleem de breedplaatvloeren was dat ze ineens een levertijd van 8 weken bleken te hebben ipv de oorspronkelijk genoemde 3 weken.
De vloerdelen zijn klaar in week 22 en het is de bedoeling dat ze er dan ook meteen opgelegd worden. Er is nog geen dag of zo bekend, dus nog even afwachten.
Zodra die dingen erop liggen, dan moet de extra bewapening gelegd worden, moeten de vloerplaten onderstempeld worden en dan komt de installateur voor de luchtverversingsunit langs om alle kanalen aan te leggen. Daarna weer een laag beton erop en dan een tijdje uit laten harden. In de tussentijd kan de aannemer verder met het opmetselen van de muren en het dak.

Citaat van: Fabian92 op mei  6, 2009, 23:14:52
Yeeh werd weer blij toen ik een update zag  :tounge: Het word echt steeds mooier  :colgate:
Het ziet er inderdaad weer een stuk opgeknapter uit zo! Bedankt!

Citaat van: -madison- op mei  7, 2009, 00:21:16
Ziet er ineens heel anders uit! Het wordt prachtig Jan 8)
Dank je! :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

Gaat goed daar. Alleen jammer dat de breedplaten pas eind mei komen, dan ligt de bouw nu 3 weken stil?
Ach als het eind dit jaar maar klaar is toch  :tounge: De M&G staat al in mijn agenda namelijk  :laugh:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

blue-eyes

Citaat van: Jean Sibelius op mei  7, 2009, 07:01:28
Het probleem de breedplaatvloeren was dat ze ineens een levertijd van 8 weken bleken te hebben ipv de oorspronkelijk genoemde 3 weken.
De vloerdelen zijn klaar in week 22 en het is de bedoeling dat ze er dan ook meteen opgelegd worden. Er is nog geen dag of zo bekend, dus nog even afwachten.

Ik wilde je vanmorgen nog bellen, maar heb je nummer niet.

Allemaal trucks die richting het zuiden reden met allemaal vloerdelen erop ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op mei  6, 2009, 22:26:27
Het is in ieder geval prettig dat we al weer dingen achter slot en grendel kunnen zetten. Dat glas was inderdaad een niet verder onderhandelbare eis van Angelie.
Zeker fijn, al staat er nu niet veel van waarde in natuurlijk.

Ik dacht dat al een keer gelezen te hebben ;D

Citaat van: Jean Sibelius op mei  6, 2009, 22:26:27
Oorspronkelijk wilde ze zelfs nog 2 ramen erbij, maar die heb ik weg kunnen praten. Straks komt er nog een rolluik voor de HT-deur te hangen.
Dan kan je het toch helemaal donker krijgen. Geen probleem dus...

Citaat van: Jean Sibelius op mei  6, 2009, 22:26:27
Aan de andere zijde dan nog (wegklapbare) diffusie panelen, dus dan is het behoorlijk donker te krijgen.
Ben benieuwd naar jouw constructie...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Blue-Eyes op mei  8, 2009, 19:23:22
Ik wilde je vanmorgen nog bellen, maar heb je nummer niet.

Allemaal trucks die richting het zuiden reden met allemaal vloerdelen erop ;D

;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: Madhouse op mei  7, 2009, 08:21:06
Gaat goed daar. Alleen jammer dat de breedplaten pas eind mei komen, dan ligt de bouw nu 3 weken stil?
Ach als het eind dit jaar maar klaar is toch  :tounge: De M&G staat al in mijn agenda namelijk  :laugh:
Als de platen in week 22 komen, dan heeft de bouw ongeveer 5 weken stil gelegen. Balen natuurlijk, maar het is niet anders.
Ik ga er alles aan doen om het aan het einde van dit jaar klaar te krijgen. Volgens mij is de bezetting voor M&G part 1 en part deux al bekend ;)

Citaat van: Sol op mei  8, 2009, 19:17:51
Hij gaat lekkerrrr... :)
Zekers... :)

Citaat van: Blue-Eyes op mei  8, 2009, 19:23:22
Ik wilde je vanmorgen nog bellen, maar heb je nummer niet.

Allemaal trucks die richting het zuiden reden met allemaal vloerdelen erop ;D
Schijnbaar hadden zij mijn adres niet, want het regent nog steeds binnen :D

Citaat van: HTip op mei  9, 2009, 07:19:02
Dan kan je het toch helemaal donker krijgen. Geen probleem dus...
In ieder geval donkerder als hier in de woonkamer en dat is eigenlijk al prima.

Citaat van: HTip op mei  9, 2009, 07:19:02
Ben benieuwd naar jouw constructie...
Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt. Ik denk dat ik eerst maar eens begin met het plafond helemaal afwerken (inclusief diffusie eilanden) en dan met de achterwand (basstrraps + diffusers).
Dan een meting door Toine en eventueel de plannen qua bouw/benodigdheden bijstellen. Afhankelijk van de ruimte en het visuele aspect maak ik dan een keuze.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

blue-eyes

Citaat van: Blue-Eyes op mei  8, 2009, 19:23:22
Ik wilde je vanmorgen nog bellen, maar heb je nummer niet.

Allemaal trucks die richting het zuiden reden met allemaal vloerdelen erop ;D

Citaat van: Jean Sibelius op mei 11, 2009, 06:33:18
Schijnbaar hadden zij mijn adres niet, want het regent nog steeds binnen :D

Ik heb vanmorgen nog maar eens 2 trucks met oplegger richting het zuiden gestuurd. Als deze ook niet aankomen weet ik het niet meer, dan geef ik het op ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MLCinema

Nog even en we kunnen roepen, dit topic staat als een huis ;D. Gaat lekker!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Jean Sibelius

#735
Aangezien ik even genoeg heb van de voorbereidingen voor het komende tentamen 'Overige Intellectuele Eigendomsrechten/Mededingingsrecht' van aanstaande maandag, het starttopic een beetje 'gepimped'.
(inclusief wat foto's uit de oude doos)

Citaat van: Blue-Eyes op mei 11, 2009, 08:51:02
Ik heb vanmorgen nog maar eens 2 trucks met oplegger richting het zuiden gestuurd. Als deze ook niet aankomen weet ik het niet meer, dan geef ik het op ;)
Ik heb nog steeds niets gezien, dus je hebt net zulke goede connecties als ikzelf :)

Citaat van: Kamidioblitz op mei 11, 2009, 09:07:04
Nog even en we kunnen roepen, dit topic staat als een huis ;D. Gaat lekker!
Vandaag is de nieuwe (vrouwelijke) inspecteur langsgeweest, ze wilde hier straks haar dochter wel wegstoppen :P

Maar zonder dolle, alles ziet er goed uit. De vorige inspecteur is iets anders gaan doen, dus de rest van de bouw zal ik het met haar 'moeten' doen.
Ik ga er nog steeds vanuit dat in de loop van volgende week de breedplaatvloeren komen.

Daarna de ventilatieleidingen leggen, stempels eronder, bewapening erop, controle inspecteur en dan wederom beton storten.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R


Jean Sibelius

Citaat van: R op mei 18, 2009, 20:05:25
Succes met je tentamen vast.
Dank je! Voorlopig even het laatste theorie examen 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op mei 18, 2009, 19:55:30
Aangezien ik even genoeg heb van de voorbereidingen voor het komende tentamen 'Overige Intellectuele Eigendomsrechten/Mededingingsrecht' van aanstaande maandag, het starttopic een beetje 'gepimped'.
(inclusief wat foto's uit de oude doos)
Starttopic ziet er indrukwekkend uit :o Nog even en je moet ook een inhoudsopgave maken ;)

Volgens mij had je ècht genoeg van het studeren ;D Succes met je tentamen. Wanneer heb je het?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

MLCinema

Citaat van: HTip op mei 18, 2009, 20:38:47
Starttopic ziet er indrukwekkend uit :o Nog even en je moet ook een inhoudsopgave maken ;)

Volgens mij had je ècht genoeg van het studeren ;D Succes met je tentamen. Wanneer heb je het?

Waanzinnig die startpost. Echt een boel werk zit er al in de startpost. Moet een waar feest worden dat. Succes met je tentamen ook overigens, ik mag ook weer de 25ste. Jeg, geen zin in ;D
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |


VlisChris

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 11:56:53
Ik dacht dat de naam "Bunker" al gebruikt wordt door Christiaan ;)

Dat is een tijd de naam geweest ja. Tegenwoordig zegt het denkbeeldige naamplaatje submerged ;)
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51056.0
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op mei 18, 2009, 20:38:47
Starttopic ziet er indrukwekkend uit :o Nog even en je moet ook een inhoudsopgave maken ;)
Bedankt 8).

Er stond al behoorlijk wat informatie, maar ik heb het nu wat handiger bij elkaar gezet, dingen toegevoegd en een beetje ingedikt.
Een inhoudsopgave komt zodra alles af is :)

Citaat van: HTip op mei 18, 2009, 20:38:47
Volgens mij had je ècht genoeg van het studeren ;D. Wanneer heb je het?
Ik zit 's ochtends om 07:00 in de boeken, dan heb je het 's avonds wel even gehad. Aanstaande maandag mag ik aan de bak.

Citaat van: HTip op mei 18, 2009, 20:38:47
Succes met je tentamen.
Citaat van: Fabian92 op mei 18, 2009, 20:47:35
Succes met je tentamen ;)!
Bedankt! Ik ga mijn best doen :) (je kunt er maar in 1 keer vanaf zijn)

Citaat van: Kamidioblitz op mei 18, 2009, 22:36:33
Waanzinnig die startpost. Echt een boel werk zit er al in de startpost. Moet een waar feest worden dat. Succes met je tentamen ook overigens, ik mag ook weer de 25ste. Jeg, geen zin in ;D
Dank je! Is natuurlijk in de loop van de tijd wel gegroeid, maar het was een beetje een zooitje geworden en incompleet ;)

Jij óók succes met je tentamen. Moet je toevallig in Utrecht zijn komende maandag?

Citaat van: R op mei 18, 2009, 22:43:49
Vergeet het filmpje niet ;)
Hoe kon ik die vergeten :wub: => toegevoegd bij de rest van jouw schetsen!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Grindtegel

#744
Gaaf hoor! doet me erg denken aan toen ik begon met de bouw van mijn theatertje. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jean Sibelius

Citaat van: Grindtegel op mei 19, 2009, 19:17:04
Gaaf hoor! doet me erg denken aan toen ik begon met de bouw van mijn theatertje. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Bedankt! 8)

Ben zelf óók erg benieuwd naar het eindresultaat en om één en ander wat te kunnen visualiseren gisteravond nadat ik de boeken voor het tentamen definitief had dichtgeslagen nog even gespeeld met hout en spijkers om te kijken hoe het scherm ongeveer komt te hangen. Angelie verklaarde me achteraf voor gek, maar ik vond het wel een zinvolle actie ;)

Zit momenteel aan een 16:9 Stewart scherm (type Gray Hawk) met een breedte van 280 [cm] te denken in combinatie met een JVC HD-750 (maar mogelijk dat er binnenkort weer wat nieuws op de markt komt)
=> binnenkort langs bij de leverancier van het scherm om wat indrukken op te doen zodat ik straks rekening kan houden met het profiel om het scherm heen.

Hieronder een foto hoe dat er ongeveer uit gaat zien :)

De breedplaatvloeren komen definitief(?) op woensdag 3 juni. Ondertussen de tweede keer dat ze zich niet houden aan eerder gemaakte leverafspraken.
Probleem is dat ik niet bij de gesprekken tussen aannemer en toeleverancier ben geweest, maar ze zitten elkaar onderling te beschuldigen voor de reden van vertraging :-\.
Het is dat een nieuw traject opstarten wederom 8 weken zou gaan duren, anders zou ik de ovk ontbinden en de toeleverancier in zijn sop gaar laten koken.

Straks gelukkig echt alles in eigen hand :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sol

Impressive!

Wel balen dat de toeleverancier al voor de tweede keer verzuimd heeft zijn afspraken na te komen!
Maarja, je weet het hè met die bouwvakkers van tegenwoordig... :P
En nu, met de recessie, zijn ze al helemaal lastig uit hun bed te lichten... ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Wow man, het scherm lijkt gewoon klein. Als dat 280 cm is, is het echt een flinke ruimte! Dit wordt de maat, dat weet je zeker?
Op zich zou nog een slag groter helemaal niet misstaan.

Davey

 ;D Prachtig. Ik kan me Angelie gooed voorstellen maar ik had zelf precies hetzelfde gedaan  :thumbs-up:. Heb je al gedacht aan een curved screen. Dat ziet er fantastisch uit. Hier een voorbeeldje van mijn voorbeeldtheater.

Jean Sibelius

#749
Citaat van: Sol op mei 25, 2009, 20:10:33
Impressive!
Vanaf de luister/kijkplek een mooie maat (niet te groot, maar óók zeker niet te klein) :)

Citaat van: Sol op mei 25, 2009, 20:10:33
Wel balen dat de toeleverancier al voor de tweede keer verzuimd heeft zijn afspraken na te komen!
Maarja, je weet het hè met die bouwvakkers van tegenwoordig... :P
En nu, met de recessie, zijn ze al helemaal lastig uit hun bed te lichten... ;D
Kan er nog kwaad over worden. Heb zelfs nog de filiaalmanager aan de telefoon gehad, maar die wijst doodleuk naar de aannemer (zijn eigen klant notabene die toch goed is voor een omzet van ruim 100 k€ per jaar). De aannemer doet hetzelfde maar dan richting de leverancier, maar goed... het is 1 week extra vertraging en daar is wel weer overheen te komen.
Op zich prettig dat de datum nu vast staat, dan kan de aannemer verder met het regelen van de kraan voor dit 'klusje'. Hij komt dadelijk langs en dan even harde afspraken maken ;)

Citaat van: JeKa op mei 25, 2009, 20:13:05
Wow man, het scherm lijkt gewoon klein. Als dat 280 cm is, is het echt een flinke ruimte! Dit wordt de maat, dat weet je zeker?
Op zich zou nog een slag groter helemaal niet misstaan.
Als ik puur HT-man zou zijn, dan zou het scherm mogelijk wat groter kunnen, maar gegeven de omstandigheden: apparatuur onder het scherm (ivm prioriteit stereo) en toch de wil om 16:9 ipv een 21:9 scherm te willen is dit maximaal haalbaar. De hoogte van 157.5 [cm] geeft een klein beetje speling tussen het akoestisch plafond en de center speaker maar groter gaat gewoon niet lukken. Bovendien heb ik dan extra m2 en moet ik weer een lichtsterkere beamer hebben met een overeenkomstige prijs ;)

Citaat van: Davey op mei 25, 2009, 20:16:16
;D Prachtig. Ik kan me Angelie gooed voorstellen maar ik had zelf precies hetzelfde gedaan  :thumbs-up:. Heb je al gedacht aan een curved screen. Dat ziet er fantastisch uit. Hier een voorbeeldje van mijn voorbeeldtheater.
Ach, Angelie is gewoon wat minder praktisch ingesteld :happy: Ziet er inderdaad geweldig uit die ruimte!

Ik heb de prijzen gezien van zo'n curved screen en dan moet ik toch denken aan het maximale budget wat ik wil besteden (alhoewel ik daar ondertussen al weer dik overheen aan het gaan ben).
Zo'n curved screen is prachtig, maar ik doe het toch maar met mijn Stewart schermpje :) ("film kijken blijft een leuke bijkomstigheid in de ruimte")
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)