Pioneer KRP-500A en KRP-600A Ultra Black Kuro

Gestart door Marcel_T., juli 24, 2008, 19:41:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bengbeng

#1025
De 500A is ook een kutscherm, je moet de M hebben.  :)

(zonder gekheid: als ik zo lees over "naijlen" en "veel rustiger" dan denk ik eerder dat die 500A wat
mankeerde. )
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

patspoel

Hoe zit dat nou met dat netsnoer wat meegeleverd wordt?

Zit dat er nou wel bij of niet?
Aangezien het bij een paar mensen niet in de doos zat.

Hanky Panky

Het netsnoer ontbreekt doorgaans.

Toen Smits die van mij kwam afleveren/bezorgen kreeg ik er een losse bij.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Berend Botje

Heb gisteren bij Smits een KRP-500A gehaald en daar zaten twee netsnoeren bij. 1 voor het scherm en 1 voor de tuner

Berend Botje

Citaat van: Berend Botje op april  5, 2009, 20:43:21
Heb gisteren bij Smits een KRP-500A gehaald en daar zaten twee netsnoeren bij. 1 voor het scherm en 1 voor de tuner

Had trouwens liever een 60 inch meegenomen, maar dat kon Berend Botje niet trekken :-\

papaleo

Citaat van: patspoel op april  5, 2009, 19:54:37
Hoe zit dat nou met dat netsnoer wat meegeleverd wordt?

Zit dat er nou wel bij of niet?
Aangezien het bij een paar mensen niet in de doos zat.

Das alleen bij de 'M' dat het netsnoer er niet bij zit.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

patspoel

Oh ok bedankt, dan heb ik dat niet goed gelezen denk ik, dat dat mensen met een M waren.

gn!uz

Inderdaad 2x de M en beide zonder netsnoer.. Maar had er zat liggen!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marcel_T.

Citaat van: gn!uz op april  4, 2009, 20:57:50
Als ik me niet vergis kun je op de PS3 ook een instelling wijzigen naar 50Hz. Ik zal me er eens in verdiepen. Moet toch te fiksen zijn.

Volgens mij niet, maar mocht het je lukken dan hoor ik het graag.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Moondust

Citaat van: papaleo op april  5, 2009, 21:30:43
Das alleen bij de 'M' dat het netsnoer er niet bij zit.
Wie een Kuro koopt, koopt of maakt toch ook een highend netsnoer? ;-)
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

BOUBOU

Ik ben benieuwd hoe Toni de 500M aanstaande woensdag bij mij komt installeren, zonder gebruik te maken van een netsnoer  :devil:

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

gn!uz

Citaat van: BOUBOU op april  6, 2009, 12:43:04
Ik ben benieuwd hoe Toni de 500M aanstaande woensdag bij mij komt installeren, zonder gebruik te maken van een netsnoer  :devil:

MvGr. BOUBOU

Met of zonder netsnoer.. De 500M is een plaatje! :) Je zal versteld staan!

Dennis N

#1038
Citaat van: gn!uz op april  6, 2009, 13:02:09
Met of zonder netsnoer.. De 500M is een plaatje! :) Je zal versteld staan!

Jongens jongens ik moet nog wachten tot eind Mei.
Jullie maken mij helemaal gek  ;D
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

Hanky Panky

Citaat van: Dennis N op april  6, 2009, 13:43:46

Jongens jongens ik moet nog wachten tot eind Mei.
Jullie maken mij helemaal gek  ;D

Eind mei zijn ze allang niet meer verkrijgbaar - voorraad nul  >:D >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

gn!uz

Ik heb gehoord dat Smits er afgelopen vrijdag 6 in een uur tijd verkocht heeft! :)
Maar laat je niet gek maken hoor Dennis!

Btw, met de Pioneer is het zelfs een genot om de aftiteling te bekijken! :)

patspoel

Ja dat kan wel, want ik belde voor informatie en toen moest ik heel lang wachten.

Hele aardige man die Frank.
Goed gesprek gehad over de 500-A en pixels en van alles wat eigenlijk.

Kreeg een mooie prijs maar toch maar bij de Audio Gallery in Rotterdam gekocht.

Bij Correct kreeg ik toch zo'n vreemde man aan de lijn...
Die ging aan mij vragen welke spullen erbij geleverd werden, of wat ik dacht dat ie bij hun zou kosten en wat ik er voor wou betalen.
Ze waren op dat moment wel de goedkoopste, maar ik vertrouw die zaak nooit zo.

Dennis N

Citaat van: Hanky Panky op april  6, 2009, 13:47:26
Eind mei zijn ze allang niet meer verkrijgbaar - voorraad nul  >:D >:D

Citaat van: gn!uz op april  6, 2009, 14:36:25
Ik heb gehoord dat Smits er afgelopen vrijdag 6 in een uur tijd verkocht heeft! :)
Maar laat je niet gek maken hoor Dennis!

Btw, met de Pioneer is het zelfs een genot om de aftiteling te bekijken! :)

Ik laat me ook niet gek maken want ik heb er gewoon een gereserveerd bij Smits.  ;D
Hij zou deze vast checken op pixels zodat ik niet voor een verassing sta in mei en niet meer om zou kunnen ruilen omdat ze eventueel op zijn.
Er staat dus al een krp 500m met mijn naam erop , moet alleen nog de rest even betalen (heb al aanbetaald).

Het is alleen moeilijk om te wachten nu ik weet dat die komt.  :hehe:
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

gn!uz

Ik zal als ik tijd heb nog even een fotootje maken, voor (Hitachi) en na (500M)

Robbert54

Citaat van: gn!uz op april  6, 2009, 14:36:25
Btw, met de Pioneer is het zelfs een genot om de aftiteling te bekijken! :)
haha! dat had ik ook in het begin!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

#1045
Modbreak:
Officiële waarschuwing voor Snutchz.
Bij volgende klacht ban voor een week.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Herr_Flick

Probleempje: Geen 5.1 DD met PS3.

Even een uitleg..

Ik heb een PS3 en een 500A, nu is de PS3 verbonden met de box van de 500A via een HDMI kabel, alle instellingen op de PS3 staan volgens mij (en Sony  :hehe: ) goed, de Pioneer is via een toslink kabeltje verbonden met een Yamaha versterker.

Nu komt er dus Pro-logic uit mijn speakertjes, en geen DD5.1, ik krijg dit dus niet werkend.

Het werkt wel als ik van de PS3 rechtstreeks naar de versterker ga via toslink, maar dan moet ik op de versterker kanalen gaan kiezen als ik wissel van signaal bron.

Zelf heb ik het idee dat de pioneer dus niet het 5.1 signaal doorgeeft via de optische uitgang, maar dat zou dan wel erg slordig zijn!  :crazy:

Iemand die hier meer over weet toevallig?  :thumbs-up:

(HDMI kabel is ook al gewisseld, dat bracht geen verbetering)

blue-eyes

#1047
Het is niet de gewoonte een willekeurige posting in een willekeurige thread te plaatsen.........

Graag even in het juiste topic een posting plaatsen! Dit is een nieuwtjes topic, geen problem solving. Even wat moeite nemen voor wat speurwerk ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Citaat van: Herr_Flick op april  7, 2009, 18:51:02
Zelf heb ik het idee dat de pioneer dus niet het 5.1 signaal doorgeeft via de optische uitgang, maar dat zou dan wel erg slordig zijn!  :crazy:


Uit de handleiding (blz 68)

Citaat•Wanneer er signalen met een kopieerbeveiliging binnenkomen
via de HDMI aansluitingen, zullen er geen signalen worden
gereproduceerd.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Herr_Flick

#1049
Citaat van: Blue-Eyes op april  7, 2009, 19:13:09
Het is niet de gewoonte een willekeurige posting in een willekeurige thread te plaatsen.........

Graag even in het juiste topic een posting plaatsen! Dit is een nieuwtjes topic, geen problem solving. Even wat moeite nemen voor wat speurwerk ;)

Nou, ik lees dit topic al mee sinds dag 1, en op vrijwel iedere pagina staan wel gebruikers issue's, en nu ineens hoort deze vraag niet hier thuis ???

:baaa:

Citaat van: Enno op april  7, 2009, 19:14:06
Uit de handleiding (blz 68)


Maar dat wil dus ook zeggen dat je dan nooit een DVD of een game kunt kijken via deze set-up.

het gaat dus niet over streamen, maar letterlijk over een dvd kijken (legaal, geen kopie), of het spelen van een game.  :crazy:

Waarom komt er dan nog wel gewoon een 'prologic' geluidssignaal uit, dan zou er toch niets moeten komen!