indiana jones and the kingdom of the crystal skull op blu-ray oktober!!!

Gestart door squeek, augustus 24, 2008, 23:06:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Nooff

Denk dat je verkeerd leest  ;)

Indiana Jones: The kingdom of the Crystal skull komt alleen uit op Blu-Ray, de Quadrilogy komt alleen uit op DVD

Paul Landsmeer

Citaat van: Nooff op augustus 25, 2008, 10:37:05
Denk dat je verkeerd leest  ;)

Indiana Jones: The kingdom of the Crystal skull komt alleen uit op Blu-Ray, de Quadrilogy komt alleen uit op DVD

Klopt. Nadrukkelijk is aangegeven dat voor Indy 1-3 nog geen Blu plannen bestaan. Er komt vast ooit nog een Indy 1-4 box set, waardoor iedereen die KOTCS nu koopt moet double dippen. En aangezien die film dat niet waard is (ik twijfel zelfs over een single dip) wacht ik keurig netjes tot de echte Indy films worden uitgegeven in hi-def.

Paul Landsmeer

Citaat van: Jack van Dijk op augustus 25, 2008, 14:15:48
Precies, waarschijnlijk een maandje nadat Indy 4 op Blu-ray uit is gekomen zullen ze wel de complete box aankondigen. Kunnen ze die box nog net effe leuk voor de Kerst in de winkels hebben.

Ik verwacht eerder 2009, maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

Kjelt

Als je nog kunt herrinneren hoe ontiegelijk lang het heeft geduurd voordat Spielberg ok gaf om I.J. op dvd te laten uitkomen...... kan nog heel lang duren IMHO

Nooff

Citaat van: Kjelt op augustus 25, 2008, 15:56:16
Als je nog kunt herrinneren hoe ontiegelijk lang het heeft geduurd voordat Spielberg ok gaf om I.J. op dvd te laten uitkomen...... kan nog heel lang duren IMHO

Helaas gaat het dit keer niet om de bevestiging van Spielberg maar juist die van de nog langer uitstellende G. Lucas  ;)

Nooff

Citaat van: Paull op augustus 25, 2008, 14:48:19
Ik verwacht eerder 2009, maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

Precies, dat zal naar alle waarschijnlijkheid eerder November/December 2009 worden

squeek

ok, my bad  ;D

maar tis toch leuk, want ik vond de film WEL goed. dus ik koop em zeker, ben enkel niet zeker of ik dan de box nadien nog aanschaf.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Kjelt

Citaat van: Nooff op augustus 25, 2008, 16:16:00
Helaas gaat het dit keer niet om de bevestiging van Spielberg maar juist die van de nog langer uitstellende G. Lucas  ;)
Gelukkig heb ik de Star Wars HD uitzending al op de HDD staan want daar kun je waarschijnlijk voor BR ook nog heeeeeel lang op wachten.
Iedereen die deze gezien heeft roept: "oh kan het er zo ook uit zien?" tot "jeetje ik voel me al 30 jaar genaaid"

jantje112

Vandaag ook even gekeken..

Ze hebben in ieder geval niet bespaard om er een fantasierijk verhaal van te maken ;)

sr7000

Dat wordt dus nog even wachten: de eerste drie delen wil ik wel op blu-ray hebben.(heb al een trilogie-box op dvd) Maar deel 4 boeit me niet zo, in elk geval niet genoeg om er 20 euro aan uit te geven.

Paul Landsmeer

Citaat van: sr7000 op september  1, 2008, 00:55:51
Dat wordt dus nog even wachten: de eerste drie delen wil ik wel op blu-ray hebben.(heb al een trilogie-box op dvd) Maar deel 4 boeit me niet zo, in elk geval niet genoeg om er 20 euro aan uit te geven.

We praten hier over Paramount, dus reken maar gerust op 30 euro.

Kjelt

Citaat van: sr7000 op september  1, 2008, 00:55:51
Dat wordt dus nog even wachten: de eerste drie delen wil ik wel op blu-ray hebben.(heb al een trilogie-box op dvd) Maar deel 4 boeit me niet zo
Ik hoef eigenlijk alleen deel 1 en 3 te hebben  ;D

Paul Landsmeer

Citaat van: Kjelt op september  1, 2008, 14:52:24
Ik hoef eigenlijk alleen deel 1 en 3 te hebben  ;D

Deel 2 heeft ook wel zijn momenten (opening, achtervolging in de mijnen, brug), dus die wil ik er nog wel bij hebben. Deel vier zal ik niet vaak meer zien denk ik.

sr7000

Ik vind deel twee ook wel cool: het is het duisterste deel uit de serie: in de extra's wordt uitgelegd dat dit expres is gedaan: net als bij het tweede deel van de originele starwars serie.

Ik verwacht trouwens best wel een goed beeld bij deze films: als je al ziet hoe goed het er op DVD uitziet, dan beloofd dat veel goeds!

En als het 30 euro is voor deel vier, dan heb ik al helemaal weinig interesse.....

Kjelt

Citaat van: sr7000 op september  1, 2008, 19:08:09
Ik vind deel twee ook wel cool: het is het duisterste deel uit de serie: in de extra's wordt uitgelegd dat dit expres is gedaan: net als bij het tweede deel van de originele starwars serie.

Wat ik me er nog van herrinner is:
Raiders of the Lost arc had een R rating zodat kinderen er niet in mochten en dat scheelde veel omzet.
Daarom hebben ze the Temple of Doom meer als kinderfilm gedraaid, deze had daarom een PG rating zodat ze veel meer omzet konden halen.

Zitten best wel leuke stukken tussen maar haalt het niet bij 1 en 3

IMDB scores:
 
RofLarc 8.7
ToD    7.4
TLC    8.3
KoCS  7.0

sr7000

Citaat van: Kjelt op september  1, 2008, 20:09:20
Wat ik me er nog van herrinner is:
Raiders of the Lost arc had een R rating zodat kinderen er niet in mochten en dat scheelde veel omzet.
Daarom hebben ze the Temple of Doom meer als kinderfilm gedraaid, deze had daarom een PG rating zodat ze veel meer omzet konden halen.

Zitten best wel leuke stukken tussen maar haalt het niet bij 1 en 3

IMDB scores:
 
RofLarc 8.7
ToD    7.4
TLC    8.3
KoCS  7.0

Dat verbaast me eigenlijk: ik vind deel twee eigenlijk het minst kinderfilm van de serie.

En wat betreft de IMDB scores: dat deel een wat hoger scoort kan ik inkomen, maar deel twee en drie vind ik beide eigenlijk wel net zo leuk. Maar goed: smaken verschillen ;)

celerontje

Citaat van: Kjelt op september  1, 2008, 20:09:20
Wat ik me er nog van herrinner is:
Raiders of the Lost arc had een R rating zodat kinderen er niet in mochten en dat scheelde veel omzet.
Daarom hebben ze the Temple of Doom meer als kinderfilm gedraaid, deze had daarom een PG rating zodat ze veel meer omzet konden halen.

Zitten best wel leuke stukken tussen maar haalt het niet bij 1 en 3

IMDB scores:
 
RofLarc 8.7
ToD    7.4
TLC    8.3
KoCS  7.0

Voor zover ik op IMDB kan nagaan, is Raiders ook PG rated destijds, alleen hebben ze er wel een beetje in moeten knippen voor die rating.
Maar volgens mij is ie als PG film destijds in de VS in de bios verschenen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Citaat van: celerontje op september  2, 2008, 16:47:07
Voor zover ik op IMDB kan nagaan, is Raiders ook PG rated destijds, alleen hebben ze er wel een beetje in moeten knippen voor die rating.
Maar volgens mij is ie als PG film destijds in de VS in de bios verschenen.

We hebben het over 1981 niet over 2008  ;) Ik mocht er hier in NL niet in want hij was voor 16 jaar (of zelfs 18 jaar) en ouder  :( ,
[jeugdtrauma] ik weet het nog goed want we zouden met de hele familie naar de film gaan en ik was de enige die 14 was,
we zijn toen niet gegaan en wiens schuld was dat?  ;D[/jeugdtrauma] 
Inmiddels is de dvd hier in NL op 12 jaar gezet oftewel er is nogal veel veranderd in het rating systeem in de afgelopen 27 jaar!
De originele amerikaanse versie was R (staat ook correct op IMDB:
CitaatUSA:R (original rating)
Dat ze daarna er stukken uit hebben geknipt voor een lagere rating zou kunnen, misschien voor de middag matinees ofzo dat weet ik niet.