Humor van HT (overgezet)

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 3, 2001, 15:45:18

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MrPink


OscarTango

Humor !!!... ;D wat was zijn reaktie toen je zei dat het LOTR was ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Jimmy Conway

Als je aan de hartmonitor ligt en je je afvraagd waarom ze geen vlakkere curve kunnen maken...

kippekop

Hij  ging maar snel druk bezig met waar hij voor kwam....

Je weet trouwens dat je subwoofer echt goedkoop is als je neefje een koekje in het gat gegooid heeft.... (waar gebeurt...gelukkig was ik net bezig HT en dit forum te ontdekken ;))
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

astrobart

je bent pas HT gestoort als je:

Tijdens een vlucht met delta airlines even vraagt of je  de CRT projector (die in sommige vliegtuigen nog hangen) even opnieuw mag convergeren om de tijd te doden.

billycarpet

- Je op een verjaardag, als je daar nog naar toe gaat, wanhopig in het gesprek (over de "interessante" vakantie/ drukte op je werk/ en nog meer van dat geneuzel)  openingen zoekt om het om te buigen naar....... HT  :P

- Je dan na thuiskomst toch nog even voor het naar bed gaan de beamer aanzet... (dan was de avond toch nog niet helemaal verloren ) ;)


daburnd

Als je buren je komen feliciteren met je nieuwe sub terwijl je ze niets verteld hebt ;)

Ah man zou ik graag het gezicht van mijn buren willen zien als de svs op mijn kamer staat. Zij hebben namelijk hun slaapkamers naast mijn kamer.. dus het zal ongetwijfeld niet onopgemerkt blijven.

Ze moeten namelijk nu al dagelijks aanhoren hoe ik soms 5 tot 10 keer dezelfde scene opnieuw check.

Erik

#157
Citaat van: daburnd op juni  9, 2005, 19:46:59
Als je buren je komen feliciteren met je nieuwe sub terwijl je ze niets verteld hebt ;)

Ah man zou ik graag het gezicht van mijn buren willen zien als de svs op mijn kamer staat. Zij hebben namelijk hun slaapkamers naast mijn kamer.. dus het zal ongetwijfeld niet onopgemerkt blijven.

Ze moeten namelijk nu al dagelijks aanhoren hoe ik soms 5 tot 10 keer dezelfde scene opnieuw check.
Jij bent dus eigenlijk een Tokkie ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

daburnd

#158
Citaat van: Erik op juni  9, 2005, 19:49:04
Jij bent dus eigenlijk een Tokkie ;D

Zo kan je het inderdaad wel noemen :P

Alhoewel het nu met mijn oude sub al zo is dat de witkalk van het plafond af valt in mijn ouders kamer. De muur die namelijk tussen mijn en hun kamer staat zit namelijk enigzins los en die trilt dus ook lekker mee.

Vampire

Citaat van: Erik op juni  9, 2005, 19:49:04
Jij bent dus eigenlijk een Tokkie ;D

Wie weet krijg je straks ook nog een gratis huisje....  >:D ;D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

daburnd

Wat is trouwen het verschil tussen een vrouw een een SVS sub..

een SVS sub is gewoon mooi naar mate die dikker en groter is.

een SVS sub klaagt niet, hoe erg je em ook 'misbruikt'.

een SVS sub doet het altijd, deze heeft namelijk nooit hoofdpijn :D

een SVS sub is ook ideaal in een duo combinatie te gebruiken ;)



WJ

Citaat van: daburnd op juni 14, 2005, 20:14:56
Wat is trouwen het verschil tussen een vrouw een een SVS sub..

Een SVS kun je uitzetten! ;D

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

daburnd

Citaat van: WJ op juni 14, 2005, 20:22:42
Een SVS kun je uitzetten! ;D

En springt tenminste ook automatisch op standby totdat jij laat blijken dat ie weer geluid moet produceren :D

astrobart

#164
Citaat van: daburnd op juni 14, 2005, 20:14:56
Wat is trouwen het verschil tussen een vrouw een een SVS sub..

een SVS sub is gewoon mooi naar mate die dikker en groter is.

een SVS sub klaagt niet, hoe erg je em ook 'misbruikt'.

een SVS sub doet het altijd, deze heeft namelijk nooit hoofdpijn :D

een SVS sub is ook ideaal in een duo combinatie te gebruiken ;)





moest je zo'n ding ook niet altijd in een hoek plaatsen of zo? ;D oh nee dize hoort bij overeenkomsten.

daburnd

Citaat van: astrobart op juni 17, 2005, 01:38:02
moest je zo'n ding ook niet altijd in een hoek plaatsen of zo? ;D oh nee dize hoort bij overeenkomsten.

Een SVS plaatst jij toch hopelijk niet in de hoek van je keuken? ;)

Dat je em aan een ketting legt is dan wederom wel weer begrijpelijk.. anti diefstal enzo.

JCL

*als sinterklaas van het dak afdonderd omdat die Barco 808 te zwaar was voor zowel piet(en) als sint als schimmel om te dragen

Marz

Als de buren zich afvragen wat die vrachtwagen op zaterdagavond in de straat aan het doen is,
naar het raam lopen, geen vrachtwagen zien maar hem wel horen (echt gebeurd! ;D)

Markaudio

De buren een Russische taalcursus volgen omdat ze denken dat de Koude oorlog nog in volle gang is.
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

nielsg

dat je tijdens de sex liever een AB gebruikt dan een dildo

Daklem

Citaat van: nielsg op december 18, 2005, 15:32:33
dat je tijdens de sex liever een AB gebruikt dan een dildo

zeker ook echt gebeurd  ;D

Lynxxx

- Als er 's nachts om 01:00 politie aan de deur staat in verband met een gasexplosie (echt gebeurd bij kennis van me. Zat op zijn Synthesis setje Die Hard films te kijken).

- Als je bij de beddenwinkel vraagt om 16:9 dekbedovertrekken

- Als je naast een DTS-ES, THX-Ultra en Dolby Digital 5.1 schildje ook nog een "This theater is equipped with SDDS" op je muur hebt hangen en de bewering waar kunt maken

- Als je Lego boycot vanwege stepping artifacts

- Als je stroommeter zo hard ronddraait dat hij zijn eigen zwaartekrachtveld genereert

- Als je thermostaat 10 graden omlaag kan nadat je je eindversterkers hebt ingeschakeld

- Als je het geschreeuw in de slaapkamer met een db-Meter probeert te calibreren :-)



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

nielsg

Citaat van: Daklem op december 21, 2005, 12:25:12
zeker ook echt gebeurd  ;D
LOL


als je maar tijd aan films kijken besteed dan je slaapt
als je ontslag hebt genomen omdat je dan meer films kan kijken
als je bij een bekeuring opschrijven de reden geeft''waarom reed u te snel meneer?''nou dan kan ik sneller naar m'n HT toe om films te kijken''
gr niels

astrobart

als kennissen zeggen dat er tegenwoordig ook hele kleine projectoren bestaan ::)

Frards67

#174
.