Humor van HT (overgezet)

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 3, 2001, 15:45:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NeonKnight

Citaat van: quicksilvernet op augustus 23, 2007, 16:05:17
Ik mezelf dislecties noem omdat ik de interline bus fout uitspreek en interlaced uitspreek.

Zit daar misschien een kern van waarheid in?  :-X

(dislecties = dislectisch; interline = interliner)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Joep

De hobby loopt uit de hand als:

- Je weet dat je te hard hebt gedraaid wanneer de bovenburen van de bovenburen komen klagen!  ;D
- Je denkt dat je nieuwe huis een enorm goede laag-akoestiek hebben, terwijl je naast een bushalte bent gaan wonen.  ;D
- Je de stekkers van alle electrische apparaten goed om poolt.
- Je een huis om een luisterruimte heen bouwt.
- Je de deurtjes van kastjes een stukje openzet tbv de akoestiek  ;D

;D = waargebeurd  :D

JeKa

Citaat van: nielsg op juli  7, 2007, 11:02:19
als je speciaal verhuist omdat daar je postcode letters HD zijn
(toevallig zijn de onze dat)

Een opleiding gaat volgen zodat je jezelf OFFICIEEL HT-ingenieur mag noemen ;D

sj0er-D

Citaat van: JeKa op november 19, 2007, 19:38:33
Een opleiding gaat volgen zodat je jezelf OFFICIEEL HT-ingenieur mag noemen ;D

woooowww zijn die er? :D ;D

JeKa


Tigger

#230
Ik heb net alle pagina's gelezen en mijn vriendin vroeg me op een gegeven moment waarom ik toch zo aan het lachen was; ik uitleggen en zij meteen (en een paar zelf gelezen): inderdaad, errug herkenbaar, jij bent net zo erg. Weet je nog: wel klagen over 1 lampje van 30 gulden, maar achteloos en klakkeloos 100 gulden voor een paar kabeltjes uitgeven......... (is al een paar jaartjes geleden...)

Ik heb me af en toe (lees: vaak) echt bescheurd  ;D ;D ;D

Gevoel voor WAF:
Mijn broertje een tijd geleden met "enorme" luidsprekers aan komt lopen en tegen mijn vriendin zegt: "Je kunt er ook een plantje op zetten" (en dat 2 keer)
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Robbert54

Citaat van: Tigger op januari 23, 2008, 22:24:24
Gevoel voor WAF:
Mijn broertje een tijd geleden met "enorme" luidsprekers aan komt lopen en tegen mijn vriendin zegt: "Je kunt er ook een plantje op zetten" (en dat 2 keer)
haha! ja hou de vrouw tevreden
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

quicksilvernet

Citaat van: Robbert54 op januari 24, 2008, 01:24:36
haha! ja hou de vrouw tevreden

Haha die smoes werkte bij mij ook (y)

LocoJ

Je weet dat je 'goed' bezig bent als je:

- De voordeur alvast op een kier zet tijdens een film, omdat je weet dat de buren na +/- 10 minuten komen klagen...
- Je uit geldgebrek maar elke dag pizza eet, maar wel de nieuwste Blu-ray's koopt...
- Je op de weg terug vanuit je werk in je auto expres de radio niet aanzet omdat je dat zonde vindt van je 'luistergenot'. Thuis klinkt het immers zoveel beter...
- Al flink rood staat op je rekening, maar toch een interlink koopt van over de €100,-...
- Je serieus zit te kiezen tussen een nieuwe CRT projector of een nieuwe kies in je gebit...

En ja...allemaal waargebeurd  ::)
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

JeKa

Citaat van: LocoJ op oktober  2, 2008, 20:24:26
- Je serieus zit te kiezen tussen een nieuwe CRT projector of een nieuwe kies in je gebit...

En ja...allemaal waargebeurd  ::)
;D


Fatalfelix

Citaat van: nielsg op juli  7, 2007, 11:02:19
als je speciaal verhuist omdat daar je postcode letters HD zijn
(toevallig zijn de onze dat)

whaha die van ons eindigt ook op HD  ;D
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

squeek

mijn forumnaam is afkomstig van het geluid dat de buren maakte toen ik men svs sub uit de auto haalde  >:D


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Robbert54

in de bioscoop op zoek naar de afstandsbediening.... had ik afgelopen week. hoezo gewenning.. en ik heb niet eens een projector thuis..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

padacom

Citaat van: Tigger op januari 23, 2008, 22:24:24
Ik heb net alle pagina's gelezen en mijn vriendin vroeg me op een gegeven moment waarom ik toch zo aan het lachen was; ik uitleggen en zij meteen (en een paar zelf gelezen): inderdaad, errug herkenbaar, jij bent net zo erg. Weet je nog: wel klagen over 1 lampje van 30 gulden, maar achteloos en klakkeloos 100 gulden voor een paar kabeltjes uitgeven......... (is al een paar jaartjes geleden...)

Ik heb me af en toe (lees: vaak) echt bescheurd  ;D ;D ;D

Gevoel voor WAF:
Mijn broertje een tijd geleden met "enorme" luidsprekers aan komt lopen en tegen mijn vriendin zegt: "Je kunt er ook een plantje op zetten" (en dat 2 keer)
hahaha, naast de kleur wit één van de argumenten om de monolith een kort bezoekje aan de woonkamer te mogen gunnen van mijn vrouw om in te laten spelen  ;D

tiptop

Je bent ook ver heen als je in de bioscoop zit en je in moet houden om niet de projectieruimte in te lopen en dat ding eens GOED af te stellen en ook meteen te adviseren over betere luidsprekers voor "zijn" HT.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op september 12, 2009, 15:11:14
Je bent ook ver heen als je in de bioscoop zit en je in moet houden om niet de projectieruimte in te lopen en dat ding eens GOED af te stellen en ook meteen te adviseren over betere luidsprekers voor "zijn" HT.
;D

of de hele tijd lopen mopperen: beeld is bij mij veel beter. kijk dat dan, kijk dat dan en dat!  ja schat, kijk de film nou maar (maw houd je bek nou 1x over die verdomde tv van je)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: Robbert54 op september 12, 2009, 15:16:40
;D

of de hele tijd lopen mopperen: beeld is bij mij veel beter. kijk dat dan, kijk dat dan en dat!  ja schat, kijk de film nou maar (maw houd je bek nou 1x over die verdomde tv van je)
Hoe herkenbaar! ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Er zit een militair in Uruzgan die HT als hobby heeft;
Er ontploft opeens een bom met een grote boemerige knal, waarna die militair roept: Sjonge jonge, konden ze nou geen Velodyne gebruiken? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

ja of gewoon zeggen: goh die knal zou bij mij veel beter klinken :dry:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

*DING DONG*:
POLITIE, HUISZOEKINGSBEVEL!
U wordt ervan verdacht om een grote knal voor te bereiden!
-Dat klopt, loopt u maar even mee naar mijn HT en gaat u allen rustig zitten!
*Pakt Iron Man uit de de BD kast*
Paar minuten later:
BOEEEEMMMMMMM!!!!!!!!!!
Agenten: IK WIL NAAR MAMMIE TOE, WAAAHHHHH!!!!!!!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

m00se

Net de volledige 10 bladzijden van dit topic eens doornomen en me kostelijk geamuseerd.

Enkele van mezelf; niet de leukste, maar (helaas) wel allemaal authentiek:
- Als je bij de intrek in een appartement eerst spaart voor een 42" LCD, en pas later je fornuis koopt (toegegeven, de koelkast heeft het wel gehaald voor de TV).
- Als het downloadlampje van je router al maanden niet meer is gestopt met knipperen.
- Als je bijna wekelijks de harde schijf van je laptop (van het werk  ::) ) naar je HTPC moet kopiëren omdat hij wééral vol zit met films.
- Als je bij de zoektocht naar een huis meer belang hecht aan de grootte en verhoudingen van de zolder dan aan het feit of er wel stromend water is.
- Als je op internet op zoek gaat naar een dekbed met "Dolby" op, en na een uur zoeken verbaasd bent dat dat blijkbaar niet bestaat (mocht iemand er één vinden, laat aub weten; een dekbed met DTS mag ook).

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: m00se op november 29, 2009, 10:47:43
Net de volledige 10 bladzijden van dit topic eens doornomen en me kostelijk geamuseerd.

Enkele van mezelf; niet de leukste, maar (helaas) wel allemaal authentiek:
- Als je bij de intrek in een appartement eerst spaart voor een 42" LCD, en pas later je fornuis koopt (toegegeven, de koelkast heeft het wel gehaald voor de TV).
- Als het downloadlampje van je router al maanden niet meer is gestopt met knipperen.
- Als je bijna wekelijks de harde schijf van je laptop (van het werk  ::) ) naar je HTPC moet kopiëren omdat hij wééral vol zit met films.
- Als je bij de zoektocht naar een huis meer belang hecht aan de grootte en verhoudingen van de zolder dan aan het feit of er wel stromend water is.
- Als je op internet op zoek gaat naar een dekbed met "Dolby" op, en na een uur zoeken verbaasd bent dat dat blijkbaar niet bestaat (mocht iemand er één vinden, laat aub weten; een dekbed met DTS mag ook).

:clapping: :clapping: :clapping: misschien een dekbed op maat laten maken? kun je er gelijk Master Audio bij op laten zetten ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sjaudio

Je BMW 650i verkopen om daarna 2 B&W 802 in je eentje met openbaar vervoer te gaan halen.

Dat je vriendin als ze na bed gaat tegen je zegt: "ik heb morgen de BMW nodig he"?

Dat je vervolgens niet reageert omdat je aan het staren bent naar de nautilus tweeter.

Ze je vervolgens welterusten wenst, maar weer niet reageert.

Dat je vervolgens zelf na bed gaat en de 802's welterusten wenst en een kusje geeft.

Dat je vriendin de volgende dag na boven schreeuwt dat de BMW weg is!

Dat je je helemaal kapot schrikt en terug schreeuwt: Nee toch! Ik had ze net goed geplaatst!

Dat je na onder rent en zegt, hoezo. Het staat er toch nog?

Robbert54

 :D :D :D :clapping: is je vriendin nog bij je??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo