Art for the Ear room.The start of new era. Welcome in the world of Accuphase

Gestart door Maximus_Aurelius, juli 2, 2005, 16:36:44

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DA BoSS

Het contrast tussen audionet en lavardin vind ik persoonlijk errug groot, helemaal aan de andere kant van het spectrum denk ik...maargoed niet geschoten is altijd mis dus als je de kans krijgt gewoon lekker luisteren.

en leuk van die pulsar points (foto'tje zou wel  8) zijn), ben benieuwd of het effect 'beklijft'...

mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Maximus_Aurelius

Citaat van: DA BoSS op september 28, 2006, 21:21:05
Het contrast tussen audionet en lavardin vind ik persoonlijk errug groot, helemaal aan de andere kant van het spectrum denk ik...maargoed niet geschoten is altijd mis dus als je de kans krijgt gewoon lekker luisteren.

en leuk van die pulsar points (foto'tje zou wel  8) zijn), ben benieuwd of het effect 'beklijft'...

mvg,

Foto's komen eraan :) , gisteren wilde ik dat al doen maar kreeg op scherm staan Low Battery :-X Vanmorgen toen ik terug kwam heb ik ze op de lader gezet. Ze zijn aan het opladen , dus even geduld ;D

Betreft AudioNet en Lavardin fijn hoe je het omschrijft dat verschil wist ik niet omdat ik Lavardin niet ken qua klankeigenschap.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

DA BoSS

Vond de Lavardin super super super verfijnd (en daardoor niet zo heftig) 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Maximus_Aurelius

#128
Zoals al eerder beloofd zijn hier een paar foto's van mijn huidige setup.
Als eerste heb ik een Aldenkamp kastje even onder handen genomen en compleet opgeknapt en de kleur die ik mooi vind.Kleur is Mahonie.
De planken waar de monoblocken opstaan moeten nog Kegels onder of zelfs Ceraballs , Pulsar Points.
Aankomende week als ik tijd heb ga ik me orienteren. Moet er wel bijzeggen de vloer is beton met vloerbedekking erover heen natuurlijk  ;D
Aankomende week ga ik ook verfen , rechtermuur krijgt kleurtje en misschien ook de stenenmuur(zie foto)
Rechts net stopcontact uitgebreid.Er zit nou ook eentje onderaan , je ziet net niet omdat de stand ervoor staat.

Foto van complete setup


Closeup foto van AVM V2 voorversterker


Closeup van de AVM M2 eindversterker links


Closeup van de AVM M2 rechts


Closeup foto van de AVM cd3 met de pulsar points eronder(set van 3)


Foto van de speaker ALR/Jordan Note3 inclusief stand


De zwart witte kabel is de LS kabel zoals jullie zien en ik denk wel dat deze kabel op dit forum vrij uniek is en dat vele niet weten ;D hoe de klankkleur is en hoe hij klinkt.
Het is een Black&White 1202 luidsprekerkabel.

De rest van het systeem.
- AVM voorversterker/eindversterker.cd speler
- ALR/Jordan note 3 speakers met dynaudio stands
- NordOst Baldur(deze komt ook op de foto even om de hoek kijken ;D )
- AudioResearch kabel.(word vervangen)
- Zelfgemaakte Biwire bruggen VDH D352(kunnen vervangen worden door BIWI kabel of bruggen van Black&White 1602)
- Zelfgemaakte ontkoppelingsbodems (2 stuks) 3 kegels per bodem eronder van audio selection.
- AldenKamp rack zelf opgeknapt en een kleurtje gegeven.
- Onder de cd speler zitten pulsarpoints (thx aan Rubben waarvan ik deze set van 3 overgenomen heb)
- Er komen ook Pulsarpoints of ceraballs onder de luidsprekers dat hij compleet losstaat van de stand.
- Zelfgemaakte platen waar de eindversterkers opstaan.Deze moeten ook nog los van de vloer komen.

In het rack onderaan is een plek vrij daar moet nog de Minidisc in komen te staan of een tuner.
Dit rack is voorlopig genoeg omdat ik niet naar surround ga. Maar ik zeg nooit "nooit"

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rody

Je hebt een ERG gave set M.A.  8)
Hopelijk krijg je op termijn ook een betere luisterruimte  :)

Maximus_Aurelius

Citaat van: Rody op september 29, 2006, 19:17:15
Je hebt een ERG gave set M.A.  8)
Hopelijk krijg je op termijn ook een betere luisterruimte  :)
Bedank voor compliment.

Hoezo betere luisterruimte  ;) Zo slecht is deze ruimte niet hoor
Enige verschil is dat deze kamer lang is en niet breed.Oke ik had ook gewild dat hij breder was maar is niet zo.Plaats genoeg voor een mooi stereo set te bouwen.
Ik zit een aardig eind ervan af. Ik heb woonkamers gezien waar ze alles compact hebben staan en zitten nog geen 2.5 meter ervan af. ;) En dat zijn woonkamers van 24 vierkante meter tot 36 vierkante meter.
Ik zit 3.5 meter kan ook 3.8 meter ervan af.Ik zal eens opmeten  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rody

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 29, 2006, 19:22:42
Bedank voor compliment.

Hoezo betere luisterruimte  ;) Zo slecht is deze ruimte niet hoor
Enige verschil is dat deze kamer lang is en niet breed.Oke ik had ook gewild dat hij breder was maar is niet zo.Plaats genoeg voor een mooi stereo set te bouwen.
Ik zit een aardig eind ervan af. Ik heb woonkamers gezien waar ze alles compact hebben staan en zitten nog geen 2.5 meter ervan af. ;) En dat zijn woonkamers van 24 vierkante meter tot 36 vierkante meter.
Ik zit 3.5 meter kan ook 3.8 meter ervan af.Ik zal eens opmeten  ;D

Ik heb er een hekel aan als de speaker zo dicht bij de zijmuur staat (had dat zelf ook), als je speaker de ruimte heeft komt dat het geluid erg ten goede IMHO.  :)
Maar goed, je bent tevreden (dat kan ik me voorstellen ;D ) en daar gaat het om.


Maximus_Aurelius

#132
Citaat van: Rody op september 29, 2006, 19:26:29
Ik heb er een hekel aan als de speaker zo dicht bij de zijmuur staat (had dat zelf ook), als je speaker de ruimte heeft komt dat het geluid erg ten goede IMHO.  :)
Maar goed, je bent tevreden (dat kan ik me voorstellen ;D ) en daar gaat het om.



Dan moet men op zoek gaan naar luidsprekers die niet gevoellig zijn voor achterwand of zijwand.
En ALR note serie is niet gevoellig voor een zijwand.
De meeste luidsprekers zijn inderdaad gevoelig maar vooral voor achterwand ivm eventuele basspoort , maar zijwand is niet zo kritisch als de achterwand.Gesloten luidsprekers zijn minder gevoelig voor wanden dan LS die baspoorten achter of opzij hebben.;D
Maar ik snap wat jij bedoeld maar ik heb daar specifiek opgelet en gekeken.Maar vergis je niet jij heb vloerstaande luidsprekers  ;) dat is toch ook weer iets anders.
Maar ik kan nog schuiven en dan staan ze zeker 30-50 cm van de zijwand af maar resultaat is hetzelfde vind ik.

Ik kan je zo wat merken opnoemen die niet zo gevoelig zijn voor wanden ;D
- ALR Note serie , 3 , 5 100% zeker
- Isophon Corvara , Cortina
- MBL 311E
- Burmester 022(oftewel Leo)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Vampire

Mooi die ALR's!

Tijdje terug twee setjes gehoord (kan je niet meer zeggen hoe ze precis heten), maar vond ze erg mooi klinken!
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Vampire op september 29, 2006, 20:24:55
Mooi die ALR's!

Tijdje terug twee setjes gehoord (kan je niet meer zeggen hoe ze precis heten), maar vond ze erg mooi klinken!

De Note serie is bij ALR/jordan de hoogste serie en loopt tot en met de Note 9 die slordige 8500 euro kosten :o Per paar  ;)

De Pulsar Points zijn weer onder de cd speler vandaan  :P
Waarom:
Ik vond met veel cd's met name Dream Theater , Tool etc etc dat de dynamiek verloren ging. Had het gevoel dat hij niet wilde zodra het iets steviger werd qua muziekklank.
Nou zonder Pulsar Points onder de cd speler is dat in ieder geval terug.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

#135
Isotek Multiway is vandaag op bezoek gekomen , bedank BBG voor uitlenen dat ik hem even aan de tand kan voelen. :)

Ik schrok wel toen ik de doos waar hij goed in verpakt zat open maakt. Wat een joekel ;D (groot) van stekkerblok :o
Netjes aangesloten en de eerste minuten spelen er al op.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

garmtz


garmtz

Iedere speaker is gevoelig voor een zijwand (misschien elektrostaten nog het minste), dus de muren naast de speakers dempen zal een gigantisch effecht hebben...

Maximus_Aurelius

Citaat van: garmtz op november 16, 2006, 20:19:00
Iedere speaker is gevoelig voor een zijwand (misschien elektrostaten nog het minste), dus de muren naast de speakers dempen zal een gigantisch effecht hebben...

Gesloten luidsprekers zijn volgens mij toch niet zo gevoelig.
Ik heb ze iets verschoven , is nou ongeveer 50 cm van de zijwand(linkse nog iets meer) , meer zou bijna niet kunnen omdat dat de afstand tussen de 2 speakers minder word.Is nou circa 150cm.
Ik moest wel het rack ertussen uit halen deze staat nou aan de zijwand.
Wat kan het fijn zijn als je lange speakerkabel hebt ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

DA BoSS

Citaat van: Maximus_Aurelius op november 16, 2006, 20:00:02
Isotek Multiway is vandaag op bezoek gekomen , bedank BBG voor uitlenen dat ik hem even aan de tand kan voelen. :)

Ik schrok wel toen ik de doos waar hij goed in verpakt zat open maakt. Wat een joekel ;D (groot) van stekkerblok :o
Netjes aangesloten en de eerste minuten spelen er al op.



Leuk hoor, ik ben erg benieuwd naar hoe die je gaat bevallen 8)

ps: heb je nog enig vergelijkmateriaal qua stekkerblokken?
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Maximus_Aurelius

Citaat van: DA BoSS op november 16, 2006, 22:24:28
Leuk hoor, ik ben erg benieuwd naar hoe die je gaat bevallen 8)

ps: heb je nog enig vergelijkmateriaal qua stekkerblokken?

Helaas geen 1op1 vergelijk maar heb er nog een paar op het oog.Maar eerst even kijken hoe dit gaat bevallen.
De audioPlan PowerstarG heb ik al eens gehoord op mijn systeem dus ik kan hem met de Isotek vergelijken.
De volgende merken kunnen ook nog in aanmerking komen:
- Fisch audiotechnik = Filter
- MFE
- Furutech - netkabel moet ik apart zelfde als Isotek.
- Black&White 1502
En nog paar andere.
Maar als dit bevalt dan is het voor mij duidelijk , twijfel ik , dan denk ik er eventjes overna.
Is allemaal nog wat speculeren dus ik luister even verder.
Korte review komt hier te staan.  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

DA BoSS

#141
Gaaf hoor 8)

Die furutech blokken schijnen ook errug goed te zijn  (van horen zeggen)

En als ik je nog een tip mag geven: de Sun Audio stekkerblokken schijnen ook al beregoed te zijn
Sunleiste
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Dracoplasm

Ziet er mooi uit! Die verfbeurt is ook mooi uitgevallen.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Deleted member

Al ken ik AVM niet is dit volgens mij een hele mooie set! Het valt me trouwens op dat je best Duits georienteerd bent met AVM, InAkustik (speakerkabels/stekkerblok), Fisch stroomfilter. Lees je veel Duitse sites/fora ook?

Maximus_Aurelius

Citaat van: Antoine op november 17, 2006, 00:01:09
Al ken ik AVM niet is dit volgens mij een hele mooie set! Het valt me trouwens op dat je best Duits georienteerd bent met AVM, InAkustik (speakerkabels/stekkerblok), Fisch stroomfilter. Lees je veel Duitse sites/fora ook?

Ik lees ook Duitse sites zeer zeker en fora's ook.Meer als Nederlandse sites. Amerikaanse apparaten heeft met nooit zo kunnen imponeren en Engels ook niet op uitzonderingen na dan.(merk je dan ook in je portemonee)  ;D
Als je aan de Duitse grens woont kijk je en ga je ook makkelijker iets aanhoren.Het is gewoon grote markt.En als het klankmatig je ligt krijg je in de regel toch wel waar voor het geld.Apparatuur zoals AVM , AudioNet , Burmester , Symphonic Line en T&A zijn gewoon goeie apparaten en zullen er nog veel meer zijn.
Speakerkabels/interlinks van InAkustik wel de reference serie Black&White is prijs technisch zeer goed.
Mijn Interlink is NIET Duits ;D is Amerikaans.Mijn luidsprekers hebben ook een Engelse naam maar worden in Duitsland gemaakt  ;) en staan op scandinavische stands :)

Al met al orienteer ik me zeer veel op Duitse markt en sites dan andere sites.Zodoende kom ik nog wel eens bij merken uit.

Als ik een upgrade(apparatuur) ga doorvoeren dan bestaat de kans voor 90% dat het weer Duits word O0 5% Scandinavisch , 5% wat anders. ;D

@DaBoss betreft die SunLeiste weet ik alles al van  ;) ik lees Duitse sites heel veel door.Prijstechnisch zit hij goed.Leuke is ook tot en met 3 meter netkabel eraan geen prijsverhoging.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

garmtz

Citaat van: Maximus_Aurelius op november 16, 2006, 20:27:35
Gesloten luidsprekers zijn volgens mij toch niet zo gevoelig.

Dat maakt niets uit... Laag is laag... En bovendien, het ging mij niet om het laag, maar om de sterke reflecties van het hoog en hoogmidden tegen de zijwanden. In feite speel je nu effectief met 4 luidsprekers, omdat de muren werken als een akoestische spiegel. Demp de wanden naast de speakers maar eens met iets goedkoops (om te proberen), je zult verbaast zijn met het resultaat.

CitaatIk heb ze iets verschoven , is nou ongeveer 50 cm van de zijwand(linkse nog iets meer) , meer zou bijna niet kunnen omdat dat de afstand tussen de 2 speakers minder word.Is nou circa 150cm.
Ik moest wel het rack ertussen uit halen deze staat nou aan de zijwand.
Wat kan het fijn zijn als je lange speakerkabel hebt ;D

1,5 m is te dicht bij elkaar (2,0 m eigenlijk ook... ;)).

Maximus_Aurelius

Citaat van: garmtz op november 18, 2006, 15:47:56
Dat maakt niets uit... Laag is laag... En bovendien, het ging mij niet om het laag, maar om de sterke reflecties van het hoog en hoogmidden tegen de zijwanden. In feite speel je nu effectief met 4 luidsprekers, omdat de muren werken als een akoestische spiegel. Demp de wanden naast de speakers maar eens met iets goedkoops (om te proberen), je zult verbaast zijn met het resultaat.

1,5 m is te dicht bij elkaar (2,0 m eigenlijk ook... ;)).

Dan zijn er veel mensen die een probleem hebben met de afstand tussen de luidsprekers  ;)
Ik meen me te herinneren ergens in een hifi blad dat de minimale afstand 1.50M moest zijn , hoe verder uit elkaar des te beter maar ligt eraan welk soort luidsprekers je heb.Vloerstaander is zo wie zo beter om ze verder uit elkaar te zetten.

Betreft dempen wat adviseer je eigenlijk , ik heb er namelijk geen idee van.Ben altijd wel in om iets te proberen. ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Zoals gezegt komt er een kleine review van mijn bevindingen betreft IsoTek multiWay die op bezoek is:

Als eerste had ik de IsoTek aan een standaard verantwoorde netsnoer gehangen om te kijken wat het ging doen.Daar was ik snel klaar mee ;D want er miste zoveel dat ik het na 4 cd's niet meer verder wilde horen ::)
De cd's waren , Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia , Dream Theater - Octovarium , Roger Waters - Amused to death , Corrs - Unplugged.
Deze cd's heb ik ook beluisterd met de netkabel Isotek Elite High Grade.

We begonnen met de cd's van Mark Knopfler/Dire Straits , ik merkte gelijk op wat een verschil
tenopzichte van een standaard netkabel.Ik deed het er ook om hoor ;D
Vooral Sailing to Philadelphia wat mijn favoriete cd is kwam er mooi uit.Ik had daar wel even schrik voor
omdat ik deze cd ook op de AudioPlan powerstarG gehoord had en de dynamiek viel weg , het was net of het achtergrond muziek werd.

Dream Theater Octovarium vooral de laatste song van 24 min. is geweldig.
Ik vond dit wel zeer mooi eruit komen maar ik miste iets dynamiek die ik wel verwacht.
Dream Theater Six degrees to inner.... met name glass Prison waar mooi begin gemaakt word met mooie drumsolo en de ballad I dissapear werd dat de weergave er vooruit mee gaat.Details waren echt aanwezig , maar met Glass Prison geld zelfde bij Octovarium ik mis wat dynamiek.

Roger Waters Amused to Death met It's a Miracle daar was het overduidelijk bij dat er meer rust en detail erin komt.

Beethoven no21 - Mari Kodama en Mahler No5 klinkt als nooit tevoren hier was het echt te merken dat er een andere stekkerblok met netkabel lag mooi gedetailleerd en snelle weergave vooral het pingelen van Beethoven ;D gaat niet verloren.

Zo nog aantal muzieksoorten gehoord zoals Corrs , Metallica(Nothing else Matters) Dark side of the moon Pink Floyd.
Het was/is eigenlijk beetje van daar verwacht ik meer van dat was weer goed.
Wat ik wel een beetje mis in bepaalde muziekgenre(rock , hardrock) de dynamiek.
De details zijn wel redelijk aanwezig , plaatsing is ook wel oke.
Ik denk wel dat niet zozeer de stekkerblok het doet(kan het mis hebben) maar de netkabel , want bij een standaard netkabel was het geen plezier om het te luisteren.

Op dit moment twijfel ik of het het waard is om in deze IsoTek redelijk wat geld te steken.Maar we kunnen nog even luisteren en oordelen ;D dit zijn even speculaties.
Maar het is wel een vooruitgang wat ik nou heb liggen dat zeer zeker.

Er komt nog op het programma Jerry Cantrell album.Dit is rock muziek waar gitaarmuziek garant staat.
John Petrucci compleet gitaarsolo album.
En zo nog songs van een testcd van InAkustik.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

DA BoSS

misschien leuk om de invloed van de Isotek powercord te testen door hem ook even rechtstreeks op je (eind)versterker aan te sluiten?

veel plezier met 't testen vanavond 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Maximus_Aurelius

Citaat van: DA BoSS op november 22, 2006, 17:07:51
misschien leuk om de invloed van de Isotek powercord te testen door hem ook even rechtstreeks op je (eind)versterker aan te sluiten?

veel plezier met 't testen vanavond 8)

Eindversterker ik heb er 2 en 1 powercord maar  :P Het zijn 2 monoblokken ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.