Art for the Ear room.The start of new era. Welcome in the world of Accuphase

Gestart door Maximus_Aurelius, juli 2, 2005, 16:36:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenGRT

Lijkt me ook mooi die amr, ik heb hem zelf nog nooit gehoord...maar een dealer zei me dat hij een mooie analoge rustige klank had. Ziet er ook wel top uit! Veel plezier met luisteren.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Maximus_Aurelius

De AMR DP 777 is een mooi analoog klinkende DAC alleen hoor ik nu wel wat vreemds. Misschien is het niet vreemd en hoort dit bij buizen maar ik hoor tussen de stille passages van o.a. klassiek een tikkend geluid of meer krakend geluid.
In eerste instantie dacht ik van ligt aan de luidsprekers, maar heb gelijk even mijn Lindemann DAC weer aangesloten en weer gaan luisteren. Nu hoor ik het tikkend/krakend geluid niet.
Aan de luidsprekers ligt het gelukkig niet.
Het zit meer bij de AMR.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Nahpets op januari 21, 2015, 19:40:42
Buisjes op?

Is misschien mogelijk, moet ik alleen even vragen hoe oud de buisjes zijn of hoeveel uren ze al gespeeld hebben.
Maar als ze op zijn dan hoor je toch niet alleen bij stille passages een tikkend/krakend geluid maar moet het toch altijd zijn? Ik ga even vanuit logica denken ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Nahpets

De buisjes die bij mij kraakten (en op waren?) deden dat voornamelijk bij hogere geluidsniveau's.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

#1681
Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 21, 2015, 19:36:05
De AMR DP 777 is een mooi analoog klinkende DAC alleen hoor ik nu wel wat vreemds. Misschien is het niet vreemd en hoort dit bij buizen maar ik hoor tussen de stille passages van o.a. klassiek een tikkend geluid of meer krakend geluid.
In eerste instantie dacht ik van ligt aan de luidsprekers, maar heb gelijk even mijn Lindemann DAC weer aangesloten en weer gaan luisteren. Nu hoor ik het tikkend/krakend geluid niet.
Aan de luidsprekers ligt het gelukkig niet.
Het zit meer bij de AMR.
Impedantie mismatch? of een té sterk ingangssignaal met óversturing tot gevolg....?

Maximus_Aurelius

Citaat van: twani op januari 21, 2015, 20:04:30
Impedantie mismatch? of een té sterk ingangssignaal met óversturing tot gevolg....?

Impedantie mismatch. Lijkt mij niet want juist dan moet ik het bijna altijd horen. Idem met een té sterk ingangssignaal met oversturing tot gevolg.
Nu kan ik wel regelen via mijn voorversterker.

We wachten even af.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 21, 2015, 20:10:33
Impedantie mismatch. Lijkt mij niet want juist dan moet ik het bijna altijd horen. Idem met een té sterk ingangssignaal met oversturing tot gevolg.
Nu kan ik wel regelen via mijn voorversterker.

We wachten even af.

Apart verschijnsel....  ??? De AMR DP 777 die je nu thuis heb staan heeft overigens nog weinig (in)speel uren  ;)
Zat net bij Michel toen je hem een berichtje stuurde  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Former member 78

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 21, 2015, 19:46:13
Is misschien mogelijk, moet ik alleen even vragen hoe oud de buisjes zijn of hoeveel uren ze al gespeeld hebben.
Maar als ze op zijn dan hoor je toch niet alleen bij stille passages een tikkend/krakend geluid maar moet het toch altijd zijn? Ik ga even vanuit logica denken ;)

Hoor je het ook als je de muziek op pauze zet?
In mijn Consonance heb ik ook een kapot/versleten buisje gehad, die kraakte alleen tijdens de muziek.



Maximus_Aurelius

Citaat van: ArjanR1 op januari 22, 2015, 02:13:43
Hoor je het ook als je de muziek op pauze zet?
In mijn Consonance heb ik ook een kapot/versleten buisje gehad, die kraakte alleen tijdens de muziek.

Alleen onder het spelen.


Citaat van: YamahaRXV op januari 21, 2015, 23:25:02
Apart verschijnsel....  ??? De AMR DP 777 die je nu thuis heb staan heeft overigens nog weinig (in)speel uren  ;)
Zat net bij Michel toen je hem een berichtje stuurde  ;D

Heel toevallig dat jij weer net op de koffie was bij Michel? Gewoon zomaar of ben je op de achtergrond ergens mee bezig ;).
De AMR heeft toch wel wat uren gedraaid volgens Michel. Normaal moet hij muisstil zijn ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 22, 2015, 17:13:26
Alleen onder het spelen.


Heel toevallig dat jij weer net op de koffie was bij Michel? Gewoon zomaar of ben je op de achtergrond ergens mee bezig ;).
De AMR heeft toch wel wat uren gedraaid volgens Michel. Normaal moet hij muisstil zijn ;).

:D Was puur toeval hoor, moest nog even een paar geleende monitor speakers terug brengen want vorige week zat hij op de CES Las Vegas  ;)

m.b.t. de kraakjes die je hoort: kan het niet zo zijn dat er een buisje niet helemaal goed klemt of los zit in het buisvoetje ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Citaat van: YamahaRXV op januari 22, 2015, 19:37:04
:D Was puur toeval hoor, moest nog even een paar geleende monitor speakers terug brengen want vorige week zat hij op de CES Las Vegas  ;)

m.b.t. de kraakjes die je hoort: kan het niet zo zijn dat er een buisje niet helemaal goed klemt of los zit in het buisvoetje ?

M.b.t. Laatste alinea ;)
Het kan zijn dat dit mogelijk is maar ik ga niet het apparaat open maken om dit te checken. Het is namelijk niet mijn apparaat.

Waren de monitor speakers voor jezelf of iemand anders? Voor jezelf dan is het huh, je hebt toch goede luidsprekers ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 22, 2015, 19:58:35
Waren de monitor speakers voor jezelf of iemand anders? Voor jezelf dan is het huh, je hebt toch goede luidsprekers ;).

Heb deze zelf een tijdje getest hier, maar kwam er al snel achter hoe goed de combi Adam Audio - Pass Labs het doet hier  :worship:
Het lijkt onwaarschijnlijk, maar de set blijft maar in stijgende lijn toenemen in SQ (heb zeer sterk het vermoeden dat de Pass Int.150 nu pas echt zijn ware kwaliteiten laat horen na zo,n dikke 500 inspeeluren.... :angel:)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Vandaag zit ik vanaf 10 uur lekker van de muziek te genieten maar tevens ook streng te beoordelen over de AMR.
Want we zijn niet voor niets aan het testen  ;)
Ik zit hem rechtstreeks te vergelijken met mijn huidige DAC de Lindemann.
Wat me opvalt is hoe goed de Lindemann DAC in mijn set speelt.  :o . Het verbaasd me enig zins dat hij zeker " the battle" aan kan met een veel duurdere DAC. Ik wist en uiteraard ook getest dat mijn huidige DAC zeker de strijd met DAC tot 1500-1700 euro klasse mee kan komen en ook bepaalde DAC'S het nakijken geeft. Maar nu gaat hij de strijd aan met een veel duurdere DAC en de verschillen zijn echt heel klein te noemen. Het is nu letterlijk en figuurlijk David vs Goliath.Laat ik eerlijk zijn dat het soms in het voordeel van David is  :). En dat kan ook voordelen voor mij zijn  :clapping: ;D

Qua apparatuur en kabels zit er geen enkel verschil in. Dus we doen niet vals spelen dat de de ene DAC een betere kabel er aan heeft hangen als de andere. Alles exact hetzelfde. :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Mitch--

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 24, 2015, 16:22:51
Vandaag zit ik vanaf 10 uur lekker van de muziek te genieten maar tevens ook streng te beoordelen over de AMR.
Want we zijn niet voor niets aan het testen  ;)
Ik zit hem rechtstreeks te vergelijken met mijn huidige DAC de Lindemann.
Wat me opvalt is hoe goed de Lindemann DAC in mijn set speelt.  :o . Het verbaasd me enig zins dat hij zeker " the battle" aan kan met een veel duurdere DAC. Ik wist en uiteraard ook getest dat mijn huidige DAC zeker de strijd met DAC tot 1500-1700 euro klasse mee kan komen en ook bepaalde DAC'S het nakijken geeft. Maar nu gaat hij de strijd aan met een veel duurdere DAC en de verschillen zijn echt heel klein te noemen. Het is nu letterlijk en figuurlijk David vs Goliath.Laat ik eerlijk zijn dat het soms in het voordeel van David is  :). En dat kan ook voordelen voor mij zijn  :clapping: ;D

Qua apparatuur en kabels zit er geen enkel verschil in. Dus we doen niet vals spelen dat de de ene DAC een betere kabel er aan heeft hangen als de andere. Alles exact hetzelfde. :D

Tof! Zijn het niet gewoon de voordelen van een goede synergie tussen de apparaten die je nu ervaart?:) Alles van Lindemann samen klinkt 'beter' dan een ander 'vreemd' apparaat in de keten ondanks dat deze op papier 'beter' zou moeten klinken door te kijken naar techniek en prijs? Misschien is de AMR wel erg mooi in andere ketens van apparaten maar een mismatch met de rest van jouw apparatuur?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Maximus_Aurelius

Citaat van: Mitch-- op januari 24, 2015, 21:02:43
Tof! Zijn het niet gewoon de voordelen van een goede synergie tussen de apparaten die je nu ervaart?:) Alles van Lindemann samen klinkt 'beter' dan een ander 'vreemd' apparaat in de keten ondanks dat deze op papier 'beter' zou moeten klinken door te kijken naar techniek en prijs? Misschien is de AMR wel erg mooi in andere ketens van apparaten maar een mismatch met de rest van jouw apparatuur?

De synergie is er uiteraard wanneer alles van Lindemann speelt. Al hoewel de Musicbook, Lindemann's nieuwe DAC toch iets anders klinkt.
De AMR is absoluut geen mismatch en is tot nu toe de best een goede DAC. En van de DAC'S die ik in mijn set heb getest absoluut de ver boven liggende.
Maar valt op dat de verschillen tussen David(Lindemann24/192) en Goliath(AMR) in bepaalde dingen erg klein zijn. Soms pakt het in het voordeel uit van David :D.
We luisteren gewoon even verder en beoordelen later weer ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

 :-X  :-X  :-X  :mellow:

De zoektocht naar een DAC vind ik moeilijker dan ik voorheen gedacht had.
Ben nu toch al enige tijd bezig, zeg maar gerust maanden inclusief op papier zoeken en lezen maar ik ben nu nog geen steek verder gekomen als toen ik begon.
Heb apparaten beluisterd en ook in mijn eigen set maar telkens is het niet de match of andere zwakheden. Perfectie geeft het niet maar je wilt toch een DAC dat zeer goed match en presteert in je set. Zonder al teveel zwakheden. Helaas is er wel op de merken die ik geprobeerd heb iets aan op te merken.;)

Ik zit nu toch serieus af te vragen of ik de zoektocht verleng of nog langer zo door wil gaan/zoeken.
Het moet leuk blijven en het budget moet ook interessant blijven.

Misschien helemaal een omzwaai doen  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Bas Akkerman

Nog even voor mijn beeldvorming. Wat is de voornaamste reden om een andere DAC te proberen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VTEC_genieter

Ik las eergisteren op internet over optische kabels: Als er een breuk in de TOSLINK zit of de kabel is in "slechte" staat, dan zou je misschien getik in je muziek kunnen horen omdat je DAC het signaal niet goed doorgevoerd krijgt.

Dus heb je al een een andere TOSLINK geprobeerd?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

YamahaRXV

Citaat van: VTEC_genieter op januari 29, 2015, 21:47:43
Ik las eergisteren op internet over optische kabels: Als er een breuk in de TOSLINK zit of de kabel is in "slechte" staat, dan zou je misschien getik in je muziek kunnen horen omdat je DAC het signaal niet goed doorgevoerd krijgt.

Dus heb je al een een andere TOSLINK geprobeerd?

Ik schat in dat M_A niet met een Toslink speelt vanaf de mac mini naar de dac, maar met een usb kabel  ;) (zie de Nordost Blue Heaven usb kabel vermelding in zijn ''signature'')
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Maximus_Aurelius

Citaat van: VTEC_genieter op januari 29, 2015, 23:49:59
OK duidelijk. Misschien is die USB kabel niet meer 100% ?

Die is 100% in orde. Ik heb de oude setting hersteld en geen enkel probleem.
Met oude setting bedoel ik mijn Lindemann DAC weer tussen de set gedaan ;)
En heb tussendoor ook geswitched tussen de twee DAC'S. Zeg maar een ware shoot-out ;).
Geen probleem wanneer de Lindemann DAC speelde.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Bas Akkerman op januari 29, 2015, 20:21:42
Nog even voor mijn beeldvorming. Wat is de voornaamste reden om een andere DAC te proberen?

Upgrade. Ik denk dat het nog zeker een stap beter kan.
Eigenlijk moet ik nu zeggen dacht ;) want het is moeilijker dan ik dacht.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

De zoektocht naar een DAC nadert de climax  ;D
De Lindemann Musicbook serie vandaag intensief beluisterd. En gelukkig wat ik toen hoorde hoorden ik nu niet. Toen was hij aangesloten op een Class D versterker.  :-X. Zat geen muzikaliteit inen klonk erg kil. Gelukkig nu wel op een goede versterker :D ;) en het klonk erg goed.
De nieuwe Ayre QB9 DSD DAC is een geduchte concurrent maar we laten het nu even rustig inwerken en hopelijk aankomende week een beslissing.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.