Art for the Ear room.The start of new era. Welcome in the world of Accuphase

Gestart door Maximus_Aurelius, juli 2, 2005, 16:36:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Heb je de Notes verkocht?? :o :unsure: Dat had ik niet verwacht.
Ben je erop vooruit gegaan met de WB? Mooie speakers overigens hoor...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 26, 2012, 19:19:56
Even heel wat anders maar toch uiteraard audio gerelateerd ;).

Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor misschien een NAS server(tje). Het model dat ik op het oog heb is Synolgy 212j. Deze NAS kun je twee schijven in duwen.
Nu is mijn vraag kun je ook vast beginnen met 1 hdd erin? Ik heb namelijk een HDD waar dus mijn muziek opstaat, deze wil ik dan in de NAS duwen en later een tweede erbij nemen. Is dit mogelijk?

Ja hoor, geen probleem.

CitaatHet betreft zich niet over mijn externe hdd die ik nu aan mijn laptop heb hangen maar een hdd die in mijn grote computer zit. In principe als back-up als mijn externe ermee ophoud.

Hij is puur voor muziek en blijft ook puur muziek gerelateerd. Mij lijkt twee HDD's meer als genoeg wanneer maximaal 6tb erin kan, zelfs tot 4 tb ;)

Groet,

Bjorn

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op juli 29, 2012, 13:50:09
Heb je de Notes verkocht?? :o :unsure: Dat had ik niet verwacht.
Ben je erop vooruit gegaan met de WB? Mooie speakers overigens hoor...

Ik was al een tijdje bezig met een upgrade naar de WB. Lindemann en WB is een liefdevolle combinatie. Na lang denken en twijfel heb ik toch besloten om de Note 3 te verkopen.

De ARC zijn gewoon beter dan de Note 3 en ik ben er ver op vooruit gegaan. Anders had ik het ook niet gedaan ;). Ik heb vele andere luidsprekers gehoord en van even duur tenopzichte van de Note 3 tot het dubbele en maximaal 6000 euro per paar. Ik kan je zeggen dat het niet altijd zo was dat ik er op vooruit ging. Soms was het ook de combi die niet ideaal was ;).
Maar met de WB is dit wel zo en ga ik echt op vooruit.
Voor mij een topper. :headbanging:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli 29, 2012, 17:14:39
Ik was al een tijdje bezig met een upgrade naar de WB. Lindemann en WB is een liefdevolle combinatie. Na lang denken en twijfel heb ik toch besloten om de Note 3 te verkopen.

De ARC zijn gewoon beter dan de Note 3 en ik ben er ver op vooruit gegaan. Anders had ik het ook niet gedaan ;). Ik heb vele andere luidsprekers gehoord en van even duur tenopzichte van de Note 3 tot het dubbele en maximaal 6000 euro per paar. Ik kan je zeggen dat het niet altijd zo was dat ik er op vooruit ging. Soms was het ook de combi die niet ideaal was ;).
Maar met de WB is dit wel zo en ga ik echt op vooruit.
Voor mij een topper. :headbanging:
Mooi! :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

#1030
De NAS server is van de baan. Ik blijf gewoon de back-up verzorgen in mijn grote PC.

Tevens hebben we JRiver de deur gewezen  :D en hebben we Sonataserver verwelkomt  :pompom:.
Ik ben nu alles weer mooi aan het invoeren maar dat is al een genot.

Ik ben ook me aan het orienteren over een upgrade resp. aanpassing. ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Wijx wondere wereld

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus 18, 2012, 13:18:15
De NAS server is van de baan. Ik blijf gewoon de back-up verzorgen in mijn grote PC.

Tevens hebben we JRiver de deur gewezen  :D en hebben we Sonataserver verwelkomt  :pompom:.
Ik ben nu alles weer mooi aan het invoeren maar dat is al een genot.

Ik ben ook me aan het orienteren over een upgrade resp. aanpassing. ;)

lijkt toch verdacht veel op Jriver. Maar dan gefocussed op klassiek?
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Maximus_Aurelius

Citaat van: Wijx wondere wereld op augustus 19, 2012, 20:46:44
lijkt toch verdacht veel op Jriver. Maar dan gefocussed op klassiek?

Theater modus is helemaal anders. Wanneer je buiten de theater modus kijkt lijkt het iets op jriver maar Sonataserver heeft veel meer instelmogelijkheden.O.a. Afspelen vanuit het geheugen.
De invoer en aanpassingen gaat allemaal makkelijker dan bij Jriver. Tevens voegt hij automatisch alles ook in bij theater modus. Je maakt nieuwe muziekgenre's of eigen playlisten zonder iets zelf te doen voegt hij dit al bij.
Tevens heb je inderdaad een enorme klassieke en Jazz database.
Zo zijn er nog wel dingen anders en wat veel makkelijker werkt ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Morgen komt er in huize M_A weer eens wat leuk speelgoed om te testen. Wanneer het goed bevalt bestaat er een mogelijkheid om het gaan aan te schaffen. Maar nu lopen we even wat ver vooruit  :D

Welk speelgoed komt er dan waar ik mee kan gaan stoeien  :D

Een LS kabel.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

Citaat van: Maximus_Aurelius op september  3, 2012, 20:07:53
Morgen komt er in huize M_A weer eens wat leuk speelgoed om te testen. Wanneer het goed bevalt bestaat er een mogelijkheid om het gaan aan te schaffen. Maar nu lopen we even wat ver vooruit  :D

Welk speelgoed komt er dan waar ik mee kan gaan stoeien  :D

Een LS kabel.

Cool!
Ik ben benieuwd!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Zo de LS kabel is opgehaald en hangt al aan de Arc's.

Ik had de kabel iets dunner verwacht  :D

Een foto:




APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

De zaak waar ik deze kabel op proef heb gekregen kregen we het even over de akoestiek.Hij had thuis en in de zaak mooie akoestische gordijnen hangen.
Komt dit even leuk en goed uit, ben net op zoek naar nieuwe gordijnen. :pompom:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

Citaat van: Maximus_Aurelius op september  4, 2012, 20:08:23
De zaak waar ik deze kabel op proef heb gekregen kregen we het even over de akoestiek.Hij had thuis en in de zaak mooie akoestische gordijnen hangen.
Komt dit even leuk en goed uit, ben net op zoek naar nieuwe gordijnen. :pompom:

Hoe ziet dat eruit?
Ik ben ook heel benieuwd!

Mooie, maar vreselijk dure Siltechs! ;D
Ik vind dat naast de MIT's en transparents (de hele dure serie) 1 van de mooiste kabels van de afgelopen jaren...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pjotr27

Citaat van: Maximus_Aurelius op september  4, 2012, 20:05:21
Zo de LS kabel is opgehaald en hangt al aan de Arc's.

Ik had de kabel iets dunner verwacht  :D


En hoe bevallen de Siltech`s?
Ben aan het twijfelen of ik ook een set op proef laat komen...

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Peerless Monster

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 10:04:55
En hoe bevallen de Siltech`s?
Ben aan het twijfelen of ik ook een set op proef laat komen...



Op proef is nooit verkeerd!
Gewoon jezelf weer eens kietelen Peter.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 10:04:55
En hoe bevallen de Siltech`s?

In het begin viel het wel wat tegen maar dat komt doordat de kabel lang niet gespeeld had. Na enkele dagen merkte ik dat de kabel los kwam ;). En dat hebben we gemerkt en gehoord.  :pompom:. Prachtige stage met veel ruimtelijkheid en een mooi laag waarbij niets verloren gaat in mid en hoog. Het hoog is zijdezacht te noemen.
Waar Siltech om bekend staat "analytisch"klopt , want de detaillering gaat niet verloren. In eerste instantie was ik op mijn hoede omdat WB Arc ook analytisch zijn en dat het allemaal "te"werd maar nee hoor  8).
Het laat alles heel duidelijk horen zonder fel te worden en de controle te verliezen.
Heb zelfs nog iets meegemaakt met een song die ik bijna nergens goed kan luisteren(inclusief mijn eigen set) omdat het te fel klinkt in het hoog. Door per ongeluk onoplettendheid van mij, de aandacht was even op Stereoplay gevestigd  :D, kwam deze song voorbij. Ik schrok en niet doordat het te fel was maar van hetgeen dat het goed klonk  :o, zuiver. Was de eerste keer dat ik deze song met genot heb kunnen beluisteren.
De plaat staat op Blue Coast Collection, song 2 Slow Day. Wanneer ze voor het eerst gaat zingen.

Voor mij absoluut een kandidaat om deze te nemen.


Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 10:04:55
Ben aan het twijfelen of ik ook een set op proef laat komen...

Niet twijfelen gewoon doen. Je bent er niets mee kwijt. Wat ik gemerkt heb en dit zei ik al eerder met de cinch toestanden, wel getest op oude luidsprekers dat alle felle van voorheen in de classic serie van Siltech verdwenen is. Nu dat ik de 330L getest heb op mijn nieuwe luidsprekers die analytischer zijn en sowieso compleet anders zijn qua klank dan de ALR note 3 zeg ik het alweer, dat de felle klank in het hoog verdwenen zijn.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Peerless Monster op september 15, 2012, 11:46:10
Op proef is nooit verkeerd!

Klopt, je bent er niets mee kwijt.


Citaat van: Peerless Monster op september 15, 2012, 11:46:10
Gewoon jezelf weer eens kietelen Peter.

Dat kan ook eenvoudiger en makkelijker  :D daar hoef je geen kabel voor op proef te nemen  :D

In de audiowereld je laten kietelen kan gevaarlijk worden omdat dat misschien de drang naar upgrade weer groot kan worden.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 15, 2012, 11:55:46
Klopt, je bent er niets mee kwijt.


Dat kan ook eenvoudiger en makkelijker  :D daar hoef je geen kabel voor op proef te nemen  :D

In de audiowereld je laten kietelen kan gevaarlijk worden omdat dat misschien de drang naar upgrade weer groot kan worden.

Dat is ook helemaal waar.
Heb dat nu weer met mijn HGA's...
Wat komt er dan voor in de plek?
Ik weet dat de ruimtelijkheid veel beter kan bijv. met MIT's of met zelfs deze Siltechs.
Maar soms is het einde ook zoek...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

frank2

Rens gewoon een zeer neutrale kabel pakken zoals bijvoorbeeld transparent
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Pjotr27

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 15, 2012, 11:55:46
Klopt, je bent er niets mee kwijt.


Dat kan ook eenvoudiger en makkelijker  :D daar hoef je geen kabel voor op proef te nemen  :D

In de audiowereld je laten kietelen kan gevaarlijk worden omdat dat misschien de drang naar upgrade weer groot kan worden.

Ach je moet toch de economie een beetje spekken.... klinkt veelbelovend...
Eigenlijk wil ik Pel Audio luidsprekerkabels maar die zijn niet te maken in mijn lengte ( heb 4.5 meter nodig).
Momenteel speel ik met Linn K20, lekker rustige klinkend maar ook wel wat zaken die ik mis (openheid in hoog, laag is matig)... dus toch maar op zoek naar iets nieuws...

Maar wat je beschrijft van de Siltech klinkt mij wel als muziek in de oren...
Ze staan bij D&D op de X-fi dus zal er eens naar gaan kijken daar...

Thanks voor de antwoorden..

ps. heb jij de set gekocht of is hij weer retour?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Peerless Monster

Citaat van: frank2 op september 15, 2012, 12:31:31
Rens gewoon een zeer neutrale kabel pakken zoals bijvoorbeeld transparent

Juist niet. Ik hou niet van neutraal Frank.
Siltech en of MITs staan dan zeker op het lijstje om te luisteren...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 12:40:09
Ach je moet toch de economie een beetje spekken.... klinkt veelbelovend...
Eigenlijk wil ik Pel Audio luidsprekerkabels maar die zijn niet te maken in mijn lengte ( heb 4.5 meter nodig).
Momenteel speel ik met Linn K20, lekker rustige klinkend maar ook wel wat zaken die ik mis (openheid in hoog, laag is matig)... dus toch maar op zoek naar iets nieuws...

Ik zou zeker de Siltech eens proberen. Je kunt ook de 220L proberen is goedkoper dan de 330L. Vooral de lengte die jij nodig hebt.  ;D Waarom maakt Pel Audio geen LS kabel van 4.5 meter?

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 12:40:09
Maar wat je beschrijft van de Siltech klinkt mij wel als muziek in de oren...
Ze staan bij D&D op de X-fi dus zal er eens naar gaan kijken daar...

Ik vind de Siltech erg muzikaal, zijn ze altijd wel geweest.

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 12:40:09
Thanks voor de antwoorden..

graag gedaan

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 12:40:09
ps. heb jij de set gekocht of is hij weer retour?

Hij is weer retour naar de winkel. De 330L kabel die ik op proef had kon ik overnemen maar hij is in mijn set veel te lang. Ik moet hem dan opdraaien als een worst ;). Dat ziet niet uit.
Zoals ik al aangaf is het een potentiële kandidaat. Er is nog een kandidaat maar de 330L van Siltech heeft de lat erg hoog gelegd zullen we maar zeggen  :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Pjotr27

CitaatWaarom maakt Pel Audio geen LS kabel van 4.5 meter?

Hij kan dat niet in een katoenen kous krijgen....
Dat moet met de hand en dat lukt maar tot 3 meter....  :(

CitaatJe kunt ook de 220L proberen is goedkoper dan de 330L.

Ik dacht eerder aan een 550L....
Andere optie voor mij is Live Cable (www.livecable.nl) of de nieuwe VandenHUl 3t ( heb ik 2 interconnects van gehad en die waren heel mooi.... )

Maar ik ga me op de X-fi nog verder orienteren...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Deleted Member 2

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 15, 2012, 11:52:52

Heb zelfs nog iets meegemaakt met een song die ik bijna nergens goed kan luisteren(inclusief mijn eigen set) omdat het te fel klinkt in het hoog. Door per ongeluk onoplettendheid van mij, de aandacht was even op Stereoplay gevestigd  :D, kwam deze song voorbij. Ik schrok en niet doordat het te fel was maar van hetgeen dat het goed klonk  :o, zuiver. Was de eerste keer dat ik deze song met genot heb kunnen beluisteren.
De plaat staat op Blue Coast Collection, song 2 Slow Day. Wanneer ze voor het eerst gaat zingen.


Direct even geprobeerd en het klinkt hier heel realistisch en zuiver. Er zijn tracks die heel wat meer felheid en een onaangename scherpte kunnen produceren in sets die naar scherpte neigen. Ik ben daar altijd een beetje op bedacht door de samenstelling met elac jet tweeters en metrum octave (waarvan men beweert dat beide redelijk fel, direct en snel zijn).

Dank voor de tip

Maximus_Aurelius

Citaat van: Pjotr27 op september 15, 2012, 13:36:10
Hij kan dat niet in een katoenen kous krijgen....
Dat moet met de hand en dat lukt maar tot 3 meter....  :(

Ik dacht eerder aan een 550L....
Andere optie voor mij is Live Cable (www.livecable.nl) of de nieuwe VandenHUl 3t ( heb ik 2 interconnects van gehad en die waren heel mooi.... )

Maar ik ga me op de X-fi nog verder orienteren...

Wanneer ik je een tip mag geven vergelijk de 330L met de 550L goed. Er zit weinig verschil in klank en detaillering. Het grote verschil zit zich in de prijs. Op 4.5 meter toch een slordige 1700 euro verschil.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.