Art for the Ear room.The start of new era. Welcome in the world of Accuphase

Gestart door Maximus_Aurelius, juli 2, 2005, 16:36:44

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Maximus_Aurelius

Citaat van: cz79 op november 25, 2011, 15:28:40
@Maximus Waar koop je die panelen?

Ik zit nog in twijfel welk merk ik wil nemen. Twijfel tussen twee merken :D.
Het merk waar ik ook de testpanelen geleend heb koop ik dan bij een dealer bij mij in de buurt. Is tevens een goede bekende van me.
Ander merk dat ik op het oog heb is iets duurder maar persoonlijk vind ik ze wel mooier en die moet ik in Duitsland kopen omdat ze hier niet leverbaar zijn.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

CZ79

OK, maar waar koop je die panelen? Wellicht wil ik er ook een paar en vraag me gewoon af hoeveel ze kosten en waar ik ze moet halen.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Alex Groningen

Citaat van: cz79 op november 26, 2011, 15:32:09
OK, maar waar koop je die panelen? Wellicht wil ik er ook een paar en vraag me gewoon af hoeveel ze kosten en waar ik ze moet halen.

Ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ook hoe de panelen eruit zien.

henkt1

Citaat van: Maximus_Aurelius op november 26, 2011, 13:26:43
Ik ga zeker voor de absorbers/panelen. Dat akoestiek meer doet dan een stroomkabel of gewone kabel is een feit. Dit wist ik al voordat ik getest had met de panelen. Is ook logisch. Kabels kunnen ook veel doen maar je kunt alles in je set veranderen van stroomkabel tot zekering, van speciale kabels tot pucks maar dit allemaal komt niet op tegen een (kleine) aanpak van de akoestiek.
Nu zijn er ook uitspraken van woonkamer moet woonkamer blijven wanneer je de set in de woonkamer heb staan. Dit klopt en daar ben ik het ook mee eens maar daar is een maar ;).
Wanneer men duizenden euro's kan uitgeven aan een set die in de woonkamer staat of misschien wel tienduizenden euro's uitgeeft dan kan men ook absorbers/panelen aan de muur hangen die er uitzien als een mooi schilderij of canvas. Er zijn zoveel mogelijkheden om zo'n paneel mooier te krijgen met kunstwerken, landschappen en vele andere opties die in ieder woonkamer wel wat passends te vinden is. Je betaalt er wel voor maar wanneer je duizenden of tienduizenden euro's kan uitgeven aan een set dan merk je de uitgave van een paar panelen met mooie opdruk ook niet. ;)

amen!  :clapping: :headbanging:  Ik kan het niet beter zeggen.

succes, het wordt vast mooi.

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Maximus_Aurelius

Citaat van: cz79 op november 26, 2011, 15:32:09
OK, maar waar koop je die panelen? Wellicht wil ik er ook een paar en vraag me gewoon af hoeveel ze kosten en waar ik ze moet halen.

Ik stuur je een PM waar ik ze eventueel koop. Ik mag hier het niet neerzetten i.v.m. de sponsors.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Alex Groningen op november 26, 2011, 16:07:25
Ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ook hoe de panelen eruit zien.

De merken kan ik wel neerzetten.

Een merk is al voorbij gekomen.
Primacoustic. De testpanelen waren ook van dit merk.
Vicoustic. De Wave Wood heb ik op het oog.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Alex Groningen


Maximus_Aurelius

Citaat van: Alex Groningen op november 26, 2011, 18:10:04
Bedankt. Zal ze vanavond even gaan zoeken op het net.

Van Vicoustic de Wave Wood staat bij mij hoog op het lijstje ook i.v.m. uiterlijk. Uiterlijk is en blijft uiteraard persoonlijk.
Aankomende week valt bij mij definitief de beslissing wat het wordt. :clapping:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Citaat van: henkt1 op november 26, 2011, 17:33:33
amen!  :clapping: :headbanging:  Ik kan het niet beter zeggen.

succes, het wordt vast mooi.

groet,

Henk

Het zal zeker goed komen en mooi, maar daar kunnen meningen over verschillen omdat het allemaal persoonlijk is.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Wijx wondere wereld

beetje raar vergelijk, want ze richten zich op een ander frequenties



Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Wijx wondere wereld

lijkt me toch wel handig om een simpele meting te doen. Hoeft niet zoveel te kosten als Tony vraagt.

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Dirk

Citaat van: Maximus_Aurelius op november 26, 2011, 18:15:32
Van Vicoustic de Wave Wood staat bij mij hoog op het lijstje ook i.v.m. uiterlijk. Uiterlijk is en blijft uiteraard persoonlijk.
Aankomende week valt bij mij definitief de beslissing wat het wordt. :clapping:
dit hou ik ff in de gaten...ben erg benieuwd wat je gaat aanschaffen.
ben zelf ook al een tijdje aan het kijken naar de Vicoustic oplossingen (erg breed gamma !), en ook hun prijzen vallen me reuze mee.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

BuSpu

Citaat van: Wijx wondere wereld op november 26, 2011, 20:03:51
beetje raar vergelijk, want ze richten zich op een ander frequenties

Dat is niet vreemd want de ene is een absorber en de andere een gedeeltelijke absorber/difuser. Dus een beetje appels met peren.
Trouwens Vicoustic wordt gewoon in NL geleverd hoor.

Maximus_Aurelius

Citaat van: BuSpu op december  1, 2011, 12:45:57
Dat is niet vreemd want de ene is een absorber en de andere een gedeeltelijke absorber/difuser. Dus een beetje appels met peren.
Trouwens Vicoustic wordt gewoon in NL geleverd hoor.

Klopt inderdaad dat de Wave Wood panelen gedeeltelijk absorber/difusers zijn.
Ik wist dat Vicoustic ook in Nederland geleverd wordt maar het is allemaal al geregeld mede doordat ik geen hoeveelheden nodig heb maar maximaal 4 stuks.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

etienne v

Citaat van: HTip op november 15, 2011, 21:05:43Bij absorptie maakt het minder uit waar ze staan, grootte van oppervlak wat energie absorbeert is dan bepalend. Bij diffusie is de plaats bepalend.


Ook bij absorptie is de plaatsing niet zonder belang . Deze grafiek is van  primacoustic met de absorptiecurves bij plaatsing van een absorptiepaneel in de hoek en aan de wand :


Maximus_Aurelius

Citaat van: etienne v op december  2, 2011, 11:51:24
Ook bij absorptie is de plaatsing niet zonder belang . Deze grafiek is van  primacoustic met de absorptiecurves bij plaatsing van een absorbtiepaneel in de hoek en aan de wand :



Hoe moet ik het zien betreft sound absorption coëfficiënt. de freq. hertz is duidelijk ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: etienne v op december  2, 2011, 11:51:24
Ook bij absorptie is de plaatsing niet zonder belang . Deze grafiek is van  primacoustic met de absorptiecurves bij plaatsing van een absorbtiepaneel in de hoek en aan de wand :


Voor lage frequenties heb je gelijk. Daarom zie je ook vaak basstraps als hoektoepassing. Voor het midlaag en hoger hangt het heel sterk af van het afstraalgedrag van de speaker. De Prima Acoustic is iets kritischer en werkt iets verder door in het midlaag als deze in een hoe geplaatst wordt. Het lijkt me dan ook dat het de grafiek van een corner(bass)trap is. Klopt dat?

Ter illustratie, mijn plafond absorbeert tot 250Hz en alleen de grootte van het oppervlak was de variabele in de werking. De latten- en paneelabsorbers die het gebied onder de 250Hz behandelen zijn bewust achter de speakers gepositioneerd. Daarnaast nog een basstrap achter de luisterpositie om de extra druk die bij wanden wordt opgebouwd tegen te gaan.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

etienne v

Citaat van: Maximus_Aurelius op december  2, 2011, 12:30:05
Hoe moet ik het zien betreft sound absorption coëfficiënt. de freq. hertz is duidelijk ;)

Hetzelfde paneel is op twee manieren in de kamer geplaatst . Op de blauwe curve zie je dat de efficientie voor de lagere tonen veel hoger is als dat paneel in de hoek wordt geplaatst .

CitaatHet lijkt me dan ook dat het de grafiek van een corner(bass)trap is. Klopt dat?

Door de plaatsing van het paneel in de hoek gaat ook  demping in het laag plaatsvinden .

Vergelijkbaar met een luidspreker : die gaat ook een ander geluid produceren als hij vrij in de ruimte staat of in een hoek .

@ Maximus : Heb je de Vicoustic panelen al  binnen ? Valt de afwerking mee (WAF  :angel:  )?

Maximus_Aurelius

Citaat van: etienne v op december  2, 2011, 18:35:28
Hetzelfde paneel is op twee manieren in de kamer geplaatst . Op de blauwe curve zie je dat de efficientie voor de lagere tonen veel hoger is als dat paneel in de hoek wordt geplaatst .

@ Maximus : Heb je de Vicoustic panelen al  binnen ? Valt de afwerking mee (WAF  :angel:  )?
[/quote]

Thx voor de uitleg. Zo'n absorbers in de hoek neerzetten of plaatsen wordt bij mij moeilijk. Ik wil wel later eens kijken voor basstraps die je op de vloer neerzet. Alleen zullen ze qua afmeting wat vriendelijk moeten zijn omdat ik niet alles kan plaatsen. Maar dat is voor iets later zorg, nu wachten tot de panelen er zijn.

Ik heb Vicoustic op de high-end in München gezien afgelopen mei en ze zijn goed afgewerkt. of dit echt een WAF is dat is persoonlijk, ik vind van wel en ik ben gevoelig voor zoiets. Is dan wel geen WAF maar MAF  :D.
Ik heb toch gekozen voor de serie Cinema Round Premium.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Martijn M

HTip, de plaatsing van dempende materialen maakt betrekkelijk weinig uit als ze tot doel hebben de RT-waarde van de ruimte te controleren. Vaak - zo ook in het geval van the Gladiator - worden dergelijke panelen echter gebruikt om zeer vroege reflecties te dempen. Dan maakt het uiteraard juist wel veel uit waar je ze plaatst.

Maximus, ik zou als ik jou was niet per se gaan voor de kleinste panelen. Je wilt graag dat de zijwandreflectie goed gedempt wordt en dat dit nog steeds gebeurt als je naar links of recht schuift op je bank. Bovendien is het prettig als de panelen ook de contralaterale reflectie dempen; dat is de reflectie tegen de tegenoverliggende zijwand - dus bijv. de reflectie van het geluid van de linker speaker tegen de rechter zijwand. Bij mij thuis maak ik gebruik van panelen van 1.22m in het vierkant. Overigens zou ik je ook willen adviseren voor een paneel van 10 cm dik te gaan, al moet ik zeggen dat 7,5 cm ook al niet gek is. Dikkere panelen werken tot lagere frequenties. Dunne dempingspanelen zou ik nooit aanraden, omdat ze vaak meer problemen veroorzaken dan ze oplossen. Overigens ben ik - in tegenstelling tot Thingman - van mening dat je zeer vroege reflecties beter kunt dempen met dempingspanelen, dan diffuseren met diffusiepanelen.

Het valt me op dat sommige mensen bepaalde principes een beetje door elkaar halen. Daarom een algemene opmerking: er moet onderscheid gemaakt worden tussen panelen van poreuze dempingsmaterialen en (Helmholtz-)resonatoren.

Met poreuze dempingsmaterialen bedoel ik bijvoorbeeld glaswol en steenwol. Dempingspanelen van deze materialen werken zeer effectief in het midden en hoog, maar in het laag halen ze amper iets uit - tenzij je ze extreem dik kiest. De optimale werking heb je als de deeltjessnelheid door het materiaal maximaal is, omdat dan de frictie tussen de deeltjes maximaal is en ze geluidsenergie dus het best in warmte kunnen omzetten. Dat betekent dat ze vooral aan de onderkant van hun werkingsgebied (waar de golflengtes relatief groot zijn) het best functioneren als ze iets van wand af gemonteerd worden. Voor hogere frequenties maakt het weinig uit, omdat die frequenties toch wel nagenoeg volkomen gedempt worden.
Bij lage frequenties werken dempingspanelen niet zo goed; daar werken resonatoren veel beter. Deze bestaan doorgaans uit houten panelen, welke meebewegen met de geluidsdruk en zo door frictie in het materiaal zelf en in het met dempingsmateriaal gevulde luchtvolume erachter geluidsdruk omzetten in warmte. In tegenstelling tot de dempingspanelen voor het midden en hoog werken deze basstraps het best op plekken waar geluidsdruk het grootst is. In de hoeken komen de drukmaxima van alle staande golven samen. Dat is dan ook de reden waarom basstraps primair in de hoeken van kamers worden geplaatst.
Dutch & Dutch

Maximus_Aurelius

Citaat van: keyser op december  2, 2011, 20:54:33

Maximus, ik zou als ik jou was niet per se gaan voor de kleinste panelen. Je wilt graag dat de zijwandreflectie goed gedempt wordt en dat dit nog steeds gebeurt als je naar links of recht schuift op je bank. Bovendien is het prettig als de panelen ook de contralaterale reflectie dempen; dat is de reflectie tegen de tegenoverliggende zijwand - dus bijv. de reflectie van het geluid van de linker speaker tegen de rechter zijwand. Bij mij thuis maak ik gebruik van panelen van 1.22m in het vierkant. Overigens zou ik je ook willen adviseren voor een paneel van 10 cm dik te gaan, al moet ik zeggen dat 7,5 cm ook al niet gek is. Dikkere panelen werken tot lagere frequenties. Dunne dempingspanelen zou ik nooit aanraden, omdat ze vaak meer problemen veroorzaken dan ze oplossen. Overigens ben ik - in tegenstelling tot Thingman - van mening dat je zeer vroege reflecties beter kunt dempen met dempingspanelen, dan diffuseren met diffusiepanelen.

.

Thx voor het advies.
Er is alleen een paar punten waar ik rekening mee moet houden i.v.m. mijn ruimte.
1) Ik heb niet een hele grote ruimte dus daarin moet ik rekening houden dat ik de ruimte niet kleiner ga maken, optisch gezien ;). Zodoende let ik ook op de kleur van de absorber/panelen. Zwart of andere donkere kleur komt er niet in. Ik heb testpanelen hier gehad van 122x60x7.5 cm maar optisch gezien werd mijn ruimte wat kleiner  :-\. Zodoende ben ik tot de conclusie gekomen dat ik 60x60x7.5 cm neem. Vicoustic heeft ook geen grotere dus dat is dan weer makkelijker kiezen ;)
2) Je advies van 10 cm gaat niet omdat ik dan met mijn luidspreker ga ruzieën ;). Ik heb geen hinder van de achterwand maar helaas wel van de zijwand. Ik kan ze nauwelijks van de zijwand schuiven want dan komen de luidsprekers te dicht op elkaar te staan. Ik heb dit wel eens geprobeerd maar dit komt helaas het geluidsbeeld niet ten goede, hoe ik ze nu heb staan vind ik het wel goed werken. De maximale diepte van een paneel kan maar 7.5 cm of 8cm zijn.

Ik neem 4 panelen van 60x60x7.5cm en dit twee aan de rechterwand en twee aan de linkerkant dus ik verwacht dan zeker dat de reflectie tegen de tegenoverliggende wand ook (iets) aangepakt wordt. Wanneer dit niet helemaal naar tevreden zal werken kan ik altijd panelen bij nemen maar we starten met vier panelen, is altijd beter dan helemaal niets  ;). Daar was ik al van overtuigd maar ik wordt er steeds weer aan herinnerd wanneer ik muziek ga luisteren dat het echt veel uitmaakt zo'n panelen. We moeten nog even door een zure appel heen  :D want bestelt zijn ze  :clapping:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: keyser op december  2, 2011, 20:54:33
HTip, de plaatsing van dempende materialen maakt betrekkelijk weinig uit als ze tot doel hebben de RT-waarde van de ruimte te controleren. Vaak - zo ook in het geval van the Gladiator - worden dergelijke panelen echter gebruikt om zeer vroege reflecties te dempen. Dan maakt het uiteraard juist wel veel uit waar je ze plaatst.
Volgens mij zeggen we hetzelfde, maar heb ik me misschien iets minder goed uitgedrukt. Dat kan jij beter...

En Toine is inderdaad voorstander van diffusie op de eerste reflectiepunten en ik ben daar tevreden mee. Nooit iets anders geprobeerd (is ook niet eenvoudig ;)), maar het zou best kunnen dat lichte absorptie ook een optie zou zijn geweest...

Ik weet niet of je mij bedoelt met het door elkaar halen van paneel en latabsorbers, maar ook daar zitten we volgens mij op 1 lijn ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Vandaag goed nieuws te horen gekregen  :pompom: De absorber panelen zijn onderweg  :clapping:.
Ik kan niet wachten tot ze er zijn  :D. Ik hoop dat ik ze voor kerst al heb hangen maar dat hangt natuurlijk van bepaalde factoren af.
Sowieso een mooi (vervroegd) verjaardagscadeau  ;) ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jean Sibelius

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 14, 2011, 17:08:49
Vandaag goed nieuws te horen gekregen  :pompom: De absorber panelen zijn onderweg  :clapping:.
Ik kan niet wachten tot ze er zijn  :D. Ik hoop dat ik ze voor kerst al heb hangen maar dat hangt natuurlijk van bepaalde factoren af.
Sowieso een mooi (vervroegd) verjaardagscadeau  ;) ;D
Mooi nieuws! En niet vergeten om foto's te plaatsen als ze binnen zijn :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Goed om te lezen. Kan je weer genieten, want dat zal wel lastig zijn geweest de afgelopen weken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive