Het grote LCD - Plasma aankoop topic.

Gestart door JCL, augustus 21, 2006, 15:46:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snutchz

..en dan 'n achterstand oplopen van 'n ½ jaar... no way!  :D ..in 2011 schaf ik wel weer 'n nieuw model aan  :hehe:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

anonieme_user12334-verwijderverzoek

#2976
Ik hoop dat er wel een model in de nieuwe serie zit die wat betreft inputlag veel weg heeft van de G10. Die is (volgens de hdtvtest review) ongekend snel. Hoop niet dat de Kuro technieken hier nadelig invloed op hebben.

Wat is jullie idee?

Robbert54

Citaat van: ronwiel op december 14, 2009, 20:29:16
Ik hoop dat er wel een model in de nieuwe serie zit die wat betreft inputlag veel weg heeft van de G10. Die is (volgens de hdtvtest review) ongekend snel. Hoop niet dat de Kuro technieken hier nadelig invloed op hebben.

Wat is jullie idee?
ze zullen niet achterlijk zijn. zal wel best of both worlds worden. hoop dat er nog een 60" uitkomt met het design van de Pioneer.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghanzzzzz

Citaat van: Ghanzzzzz op december 14, 2009, 16:59:47
Heeft iemand ook enig idee of er een toekomst is voor een Panasonic plasma met CI+ module?
Of is dit een kwestie wat nog jaren op zich kan laten wachten?

[ongeduldige modus]

Is er iemand die antwoord kan geven op mijn vraag?

[/ongeduldige modus]

:)

Midcall

Citaat van: Ghanzzzzz op december 18, 2009, 12:40:50
[ongeduldige modus]

Is er iemand die antwoord kan geven op mijn vraag?

[/ongeduldige modus]

:)
Ik denk dat niemand het antwoord op je vraag weet, maar dit is wel de tijd van de glazenbollenhebbende paragnosten, dus wie weet of er nog iemand is die het antwoord heeft.
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

Snutchz

#2980
..op -Tweakers- las ik dat Ziggo 't hele CI+ gebeuren zal laten vallen  :satisfied: ..dus niet nodig lijkt me zo.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ghanzzzzz

Dat zou wel jammer zijn, aangezien ik veel gewoon tv kijk en niet graag nog een extra kastje bij de TV wil hebben.
De CI+ lijkt me dan wel erg makkelijk, maar ben dan bang dat ik toch terug moet naar mijn eerdere keus (Sony 40W5500)

troje

Citaat van: Snutchz op december 18, 2009, 13:09:46
..op -Tweakers- las ik dat Ziggo 't hele CI+ gebeuren zal laten vallen  :satisfied: ..dus niet nodig lijkt me zo.

Weet je het zeker? Ik denk dat je in de war bent met de ondersteuning voor Alphacrypt in CAM.

Heb je een link?

Snutchz

nou ja.. laten vallen.. die krengen die je meegeleverd krijgt in den toestellen zullen dan niet functioneren  :P

http://tweakers.net/nieuws/61717/introductie-ci+-modules-bij-ziggo-zet-alphacrypt-deels-op-zwart.html
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Thesqualer

Iemand al ervaring met de Sony KDL 32V5500
Deze heef CI, FHD en 4xHDMI.

Mooi toestel overweeg hem begin volgend jaar te gaan aanschaffen.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Novo

Over één maand ga ik mijn ouderlijk huis verlaten en verhuis ik naar een eigen appartementje. Momenteel kijk ik nog naar een CRT maar daar gaat hopelijk verandering in komen. Ik heb een budget van tussen de 1000 en 1300 euro. De TV ga ik gebruiken om op te gamen en tv/films te kijken. Als bron voor films heb ik een PS3 ism een media server staan, bron voor tv wordt Digitenne.

In eerste instantie was mijn oog gevallen op de (naar mijn idee) relatief dure Philips 32PFL9604H. Intussen twijfel ik tussen de Philips 32PFL9604H en de Philips 40PFL8664H. Maar misschien kan iemand mij hier op iets beters in deze prijs klasse wijzen.

Alvast bedankt :).

Snutchz

Panasonic Plasma TX-P42G15  :thumbs-up: ..of anders even wachten tot maart/april.. komt den nieuwe lijn binnen.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Citaat van: Thesqualer op december 18, 2009, 23:41:29
Iemand al ervaring met de Sony KDL 32V5500
Deze heef CI, FHD en 4xHDMI.

Mooi toestel overweeg hem begin volgend jaar te gaan aanschaffen.

Heb zelf de 40W5500, dat is een 100hdz toestel. De V5500 is dat volgens mij niet. Moet eerlijk zeggen dat ik de V5500 nooit heb gezien, maar mijn ervaringen met de W5500 zijn uiterst positief. Heb er eigelijk nooit problemen mee gehad. Moet ook eerlijk toegeven dat ik meer een LCD dan een plasma fan ben (vloeken in de kerk hier) maar voor 32" kun je sowieso niet bij plasma terecht.

Over 32" gesproken, hoe ver zit je er vanaf? Misschien is een 40" ook wel prima geschikt voor je ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: JCL op december 19, 2009, 20:45:11
Heb zelf de 40W5500, dat is een 100hdz toestel. De V5500 is dat volgens mij niet. Moet eerlijk zeggen dat ik de V5500 nooit heb gezien, maar mijn ervaringen met de W5500 zijn uiterst positief. Heb er eigelijk nooit problemen mee gehad. Moet ook eerlijk toegeven dat ik meer een LCD dan een plasma fan ben (vloeken in de kerk hier) maar voor 32" kun je sowieso niet bij plasma terecht.

Over 32" gesproken, hoe ver zit je er vanaf? Misschien is een 40" ook wel prima geschikt voor je ;)
ik was eerst ook LCD fan, maar nu ik the mother of all plasma's heb :D wil ik nooit meer terug naar LCD.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: The Vampire op december 20, 2009, 00:31:10
ik was eerst ook LCD fan, maar nu ik the mother of all plasma's heb :D wil ik nooit meer terug naar LCD.
ho ho ho  :D

Davey

Citaat van: WickedGame op december 14, 2009, 14:40:24
Maart/April is de introductie van de nieuwe lijn van Panasonic.

Gaan ze dan verkocht worden of komt dan de eerste informatie over de nieuwe schermen?

Mario D

Citaat van: The Vampire op december 20, 2009, 00:31:10
ik was eerst ook LCD fan, maar nu ik the mother of all plasma's heb :D wil ik nooit meer terug naar LCD.

Amen.

Snutchz

Heb LCD áltijd al lelijk gevonden  :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Thesqualer

Citaat van: JCL op december 19, 2009, 20:45:11
Heb zelf de 40W5500, dat is een 100hdz toestel. De V5500 is dat volgens mij niet. Moet eerlijk zeggen dat ik de V5500 nooit heb gezien, maar mijn ervaringen met de W5500 zijn uiterst positief. Heb er eigelijk nooit problemen mee gehad. Moet ook eerlijk toegeven dat ik meer een LCD dan een plasma fan ben (vloeken in de kerk hier) maar voor 32" kun je sowieso niet bij plasma terecht.

Over 32" gesproken, hoe ver zit je er vanaf? Misschien is een 40" ook wel prima geschikt voor je ;)

Ik zit er ongeveer 2 tot 2,5M vanaf.
Maarja geldt speelt een rol.
Ik heb een budget van 500 tot 600 ben maar een student. En mijn 32'' CRT begint te vervelen. Zeker met de ps3 ik wil wel FHD.
Ook aangezien mijn laptop HDMI heeft en hier wel een paar blu ray rips opstaan.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Snutchz

MediaMarkt heeft 'n -Full HD 42" Pana Plasma- voor €599,00 ..ideaal kerel  :thumbs-up: ..'n beter scherm is er niet voor dat geld.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Thesqualer

Citaat van: Snutchz op december 20, 2009, 14:15:00
MediaMarkt heeft 'n -Full HD 42" Pana Plasma- voor €599,00 ..ideaal kerel  :thumbs-up: ..'n beter scherm is er niet voor dat geld.

Ja alleen moet ik wachten tot na de feestdagen.
Heb dan het geld pas bij elkaar. En wil me eerst goed orienteren. En ik dacht vraag het hier.
Maar ik kreeg het idee al dat Pana Plasma zeer goed was  :smile:

Had zelf ook al gekeken met de mogelijkheid voor een ingebouwde CI(+) module voor digi tv. Want kijk nu met zo'n los kastje wat ik helemaal niks vind en alleen maar plaats in beslag neemt.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Thesqualer

Citaat van: Snutchz op december 20, 2009, 14:39:30
Tja.. wat die module betreft... heb je dit al gelezen? >

http://tweakers.net/nieuws/61717/introductie-ci+-modules-bij-ziggo-zet-alphacrypt-deels-op-zwart.html

nee had ik nog niet gezien maar ik koop dan toch een door ziggo gecertificeerde cam module.
Even wachten op de lijst dus ook maar met de geschikte toestelen.
Ik vind het wel gemak want die kastjes vind erg ongemakkelijk en weer een afstandbediening extra
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

JCL

Citaat van: The Vampire op december 20, 2009, 00:31:10
ik was eerst ook LCD fan, maar nu ik the mother of all plasma's heb :D wil ik nooit meer terug naar LCD.

Toch hou ik wel van LCD. Mijn oom heeft een pana plasma (40" PVxxx, weet het type niet helemaal precies) maar die vind ik niet beter dan mijn LCD (is ook weer ander half jaar nieuwer). Dat velle van LCD mag ik wel, zeker als de zwartwaardes er niet onder lijden.