B.Loft - Submerged

Gestart door VlisChris, augustus 24, 2004, 17:33:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tinus_

Citaat van: blue-eyes op april 19, 2024, 12:30:39Zolang er geen vis in zit, en geen vis tot onze meet in de pan heeft gezeten ben ik akkoord!
Als je bij Chris in zijn appartement staat zie je de vloot liggen  :D
Rebuilding my HT

blue-eyes

Ik weet het. Ik twijfel nog steeds of ik langs ga komen :D :D

Je hebt mij geholpen :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

#3377
Citaat van: Tinus_ op april 19, 2024, 12:29:56Die zal vast van pas komen tijdens de komende meeting.  :angel:

ps.. waar komt de naam B.loft vandaan?

Hahaha. Zolang de verwachtingen niet te hoog zijn vind ik het top als jullie komen eten hoor ;) 8)

Naam komt van de naam van het gebouw: B Lofts. Op zijn Nederlands.
Dus ik vond de topic titel wel een leuke knipoog.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: blue-eyes op april 19, 2024, 12:30:39Zolang er geen vis in zit, en geen vis tot onze meet in de pan heeft gezeten ben ik akkoord!

Geweldig plan dat niet moeilijk uit te voeren is in huize Sauer 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: Richi op april 19, 2024, 13:10:55Vis, lekker! :thumbs-up:

In Vlissingen: Visamy. Beroemd in de ruime omgeving.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: Tinus_ op april 19, 2024, 17:52:08Als je bij Chris in zijn appartement staat zie je de vloot liggen  :D

Zolang ze daar, of op zee blijven vind ik het helemaal top. Hun lading hoeven ze niet hier te lossen :devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: blue-eyes op april 19, 2024, 18:19:51Ik weet het. Ik twijfel nog steeds of ik langs ga komen :D :D

Je hebt mij geholpen :D

 :popcorn:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ooit komt er een moment dat ik daadwerkelijk rustig kan zitten.

Dat moment is niet "nu". Ik ga maar duiken geloof ik :-X :D :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Tinus_

Gaat dat allemaal wel passen in je loft? :o
Rebuilding my HT

VlisChris

Dat is wonderbaarlijk goed gekomen :inlove:

Dusdanig goed dat ik kan zeggen dat mijn huis KLAAR is :wub:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LittleNinja

Citaat van: VlisChris op april 22, 2024, 22:23:10Dat is wonderbaarlijk goed gekomen :inlove:

Dusdanig goed dat ik kan zeggen dat mijn huis KLAAR is :wub:

Hej! Dat is super nieuws.  :pompom:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

To do.
- Boekenkast laatste aandachtspuntjes (bv elektra inbouwen)
- Ps5 etc aansluiten
- Dressoir laatste details
- Boekendozen leegmaken
- schilderij rails op laten hangen
- Schilderijen ophangen
- Stoelpoten veilig maken voor gietvloer
- Verhuisdozen op laten halen
- TV slaapkamer ophangen

Lijkt veel. Zijn vooral veel kleine klusjes. Dus relatief tijd-vretend. Niks bijzonders in ieder geval.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#3388
Hier wordt ik alvast gelukkig van :inlove:

(Foto vertekend flink. Muur links van kast is irl veel subtieler. Kast is in het echt juist prominenter. Beetje veel groothoek in de foto :D)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Nog wat kabelmanagement, maar het ziet er veelbelovend uit!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op april 24, 2024, 11:46:21Nog wat kabelmanagement, maar het ziet er veelbelovend uit!

5 Stopcontacten in de lade die nu open staat.
2 bovenop onderste board links en rechts van tv. Daar kunnen de stekker van de HomePods in. Wanneer ik die eens een keer koop.

Vandaag de Blokker en mediamarkt weer leeg gekocht. Dus speakers schuiven weer even op :-\ ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: Richi op april 24, 2024, 13:42:05Mooi!

Thanks!

Nu de komende tijd de laatste zaken opruimen. En dan maak ik foto's waar wat beter zichtbaar is hoe alles perfect sanengevallen is qua design :inlove:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Wie weet of ze bestaan?
Kabel-doorvoeren met een diameter van 22mm.

Ik kan niks vinden. Maar ze zullen vast te koop zijn. Buiten China om.

(In mijn boekenkast moest een gat geboord worden om een kabeltje door te kunnen voeren.)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Even kijken of ik binnenkort een Apple HomePod verantwoord vind. Gelukkig kan ik er nog geen fluit mee :-X :D Nog steeds geen weekend WiFi en/of tv in huis.

En voor zover ik weet is de HomePod enkel en alleen te bedienen en gebruiken als die echt op een netwerk aangesloten zit. Komt wel. Komt wel.

De HomePod Mini is overigens echt mini :D :D

Mijn laatste boekendozen in de woonkamer zijn leeg. De laatste spullen ontruimd. De eettafel stoelen besteld.

Gewoon, genieten nu. Vaders leeft nog steeds. Wel is zijn conditie niet echt terug op "niveau" waar het zat voor zijn vorige behandeling.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Tinus_

Ziet er fraai uit Chris  :thumbs-up:
Rebuilding my HT

LittleNinja

Waar heb je dat armatuur vandaan? Ik kan de bare look wel waarderen...  :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op mei  4, 2024, 21:34:45Waar heb je dat armatuur vandaan? Ik kan de bare look wel waarderen...  :D

Nog best betaalbaar hè? 🤣

Gisteravond voor het eerst in JAREN met een boek op de bank geploft. Even echt onthaasten. Het continue geflits van tv en YouTube begon gigantisch op mijn zenuwen te werken.
Een goed boek werkt dan uitstekend  :inlove:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Contour

#3398
Mooie lego raket, dan is dit misschien ook wel leuk voor je, net nieuw:

LittleNinja

Citaat van: VlisChris op mei  5, 2024, 10:14:29Nog best betaalbaar hè? 🤣

Gisteravond voor het eerst in JAREN met een boek op de bank geploft. Even echt onthaasten. Het continue geflits van tv en YouTube begon gigantisch op mijn zenuwen te werken.
Een goed boek werkt dan uitstekend  :inlove:

Ook geprobeerd maar ik snap nooit waar ik een hoofdstuk kan liken..  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"