Stewart nu ook bij ITC Home Theater

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 21, 2002, 15:30:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Vanaf nu kunnen we ook de volledige lijn Stewart schermen leveren, inclusief de Grayhawks.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
ITC HT.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

markvl

Frank,

Kun je globaal aangeven wat de prijsverhouding is ten opzichte van standaardschermen (Projecta/DaLite)?
Ik ben nl. op zoek naar een scherm voor mijn Piano en een Firehawk zou ideaal zijn, als het enigzins betaalbaar is...

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

J.A.F._Doorhof

Betaalbaar en Stewart is vaak niet compatible.

Als je bv kiest voor een LX110H met grayhawk doek ben je ongeveer € 3500,00 ex BTW kwijt.

Je hebt dan wel een echt fantastisch scherm.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Ligt eraan wat voor scherm je wil hebben.
Span, electrisch, gespannen, 16:9, 4:3, Grayhawk, Firehawk, 1.3 Gain, matwit, high-power, met masking, zonder masking etc. etc.

Dus daar kan ik je jammer genoeg geen antwoord op geven, maar een prijs van € 3000,00 zal het wel gaan worden met bv een gespannen electrisch systeem (EX BTW).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HTH


J.A.F._Doorhof

Tja,

Hans wat wil je PRECIES ;).

Wil je een 4:3 scherm, of een 16:9.

Wil je met Grayhawk, Firehawk of gewoon doek, en bij het gewone doek wat voor gain wil je hebben.

Mail me anders voor de prijzen, want dit is niet echt productief voor het forum  :).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Voorlopig nog niet.
Ik wil de schermen wel in de prijsklasse ophangen die de klant het meest koopt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken