Arcam SA30 a.b. code veranderen

Gestart door Marcel.B, december 29, 2023, 07:44:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel.B

Ik heb een SA30 en een AVR390 van Arcam in een HT bypass en de afstandsbediening van beide hebben dezelfde commando's, nu kan ik op mijn SA30 in het menu de code veranderen van 16 naar 19 maar hoe ik dat dan moet doen op de afstandsbediening zelf, weet ik helaas niet.

Dus als de Arcam SA30 op 19 staat doet mijn a.b. niets.


Waarschijnlijk heb ik iets gemist in de handleiding maar ik kan het niet vinden.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

dynaudio

beste, heb ook dit probleem met een marantz cinema 70 die reageert op de afstandsbediening van de arcam
heb je al gevonden hoe je de afstansbediening van de arcam de code veranderd?mvg

Marcel.B

Nee, nog steeds niks kunnen vinden.

Zodra ik het weet post ik het maar ik neem aan dat het voor Marantz misschien weer anders is.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

mijkie

#3
Citaat van: Marcel.B op december 29, 2023, 07:44:04Ik heb een SA30 en een AVR390 van Arcam in een HT bypass en de afstandsbediening van beide hebben dezelfde commando's, nu kan ik op mijn SA30 in het menu de code veranderen van 16 naar 19 maar hoe ik dat dan moet doen op de afstandsbediening zelf, weet ik helaas niet.

Dus als de Arcam SA30 op 19 staat doet mijn a.b. niets.

Volgens mij kun je op je remote, meerdere apparaten bedienen en ook programmeren, kun je je SA30 niet opnieuw programmeren ?



* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *