De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

blue-eyes

Medicijnen verdubbeld....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Pieter-Jan

Hopelijk kan ze het nog een beetje houden ... Veel moed ...
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

blue-eyes

Gisteren rond 13:00 uur is de medicatie weer verdubbeld tov de oorspronkelijke dosis, de medicijnen slaan niet aan.

Vannacht rond 0:00 uur telefoon vanuit het ziekenhuis, situatie verergerd, Carina aan het infuus en de onderdruk naar de 130..... De verwachting is dat in de loop van de komende dag er een keizersnede zal moeten plaatsvinden. Diverse malen getelefoneerd, op een neer. KOn niet weg, want er ligt nog een kleine thuis met koorts...
Vanochtend de bloeddruk naar 72............ Bizar. Helemaal niet goed dermate grote schommelingen. Medicijnen slaan ineens te goed aan. De keizersnede wordt weer uitgesteld en vanavond wordt de 2e injectie gegeven voor longrijping van de baby. Het blijkt nu ook dat de kleine in de afgelopen week niet gegroeid is (nu 1500-1700 gram), maar verder lijkt alles normaal te zijn met de baby.

De andere kleine is de hele nacht wakker geweest met 39 graden koorts. Bij uitzondering mocht ze vanmorgen op de creche komen, zodat ik even 1 uurtje naar mijn werk kon om alles te regelen, overdracht etc. (Schoonouders zijn gisternacht vertrokken met het vliegtuigvakantie, mijn moeder heeft geen rijbewijs, vader op pad).

De kleine ligt nu weer lekker te slapen in haar eigen bed, diep in slaap.

Dus al met al maar een uur of 2 geslapen vannacht, 4 uur in de auto voor 1 uurtje werken (;D) en normaliter met een dag of 2, 3 de keizersnede.


Wordt weer vervolgt. Ik ga nu eerst stofzuigen en de was doen ;)

O ja, nu nog maar even snel een naam bedenken ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Joris1971


Audiofiel

Heel veel sterkte gewenst, Eisse. Dat deze spannende en vermoeiende tijd maar snel voorbij mag zijn en je het gezonde kroost in je handen mag houden. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Oracle

Slopend, zeg! Hopelijk hou je het allemaal vol! Kan me voorstellen dat dit voor jullie allemaal heel zwaar en vermoeiend is!

Hopelijk is de baby sterk genoeg om hier goed doorheen te komen! veel succes en beterschap voor met je dochter.

Gr,
Mark

P.s. je weet het, hé: Murphy was een optimist... ;)

Durk

Heel veel sterkte voor julliezelf en de baby!
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

VlisChris

Damn, kan jullie alleen maar heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd...
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

tiptop

Mijn vrouw en ik leven heel erg mee met jullie Eisse.

We duimen voor jullie. Heel veel sterkte!!!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Merci allen!

Morgen de grote dag: rond de middag staat de operatie gepland.
Ik ga nu nog even weer naar het ziekenhuis om in conclaaf te gaan over de naam ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2008, 20:14:43
Merci allen!

Morgen de grote dag: rond de middag staat de operatie gepland.
Ik ga nu nog even weer naar het ziekenhuis om in conclaaf te gaan over de naam ;D
J/M? ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

jaco

#1886
Citaat van: Blue-Eyes op april 24, 2008, 12:22:59
(Schoonouders zijn gisternacht vertrokken met het vliegtuigvakantie
Hmm, dochter in ziekenhuis, en dan op vakantie gaan  ???

Klinkt niet zo aardig zie ik nu, maar het verbaasd me.

Ik hoop dat alles goed gaat natuurlijk !
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Citaat van: TheSpeedSkater op april 25, 2008, 20:31:10
J/M? ;D

We weten het al ;)

Citaat van: jaco op april 25, 2008, 21:30:22
Hmm, dochter in ziekenhuis, en dan op vakantie gaan  ???

Klinkt niet zo aardig zie ik nu, maar het verbaasd me.

Ik hoop dat alles goed gaat natuurlijk !

Ik ken je beter om te denken dat het niet aardig is ;). Is geen levensgevaar. Dus waarom niet op vakantie? En, de dag van de geboorte zelf komen ze er nog niet bij van de dokter. Pas de volgende dag bezoek. Na een belletje dat de kleine geboren is boeken ze het eerste de beste vliegtuig terug en zijn ze er de volgende dag.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2008, 20:14:43
Morgen de grote dag: rond de middag staat de operatie gepland.
Ik ga nu nog even weer naar het ziekenhuis om in conclaaf te gaan over de naam ;D

Veel succes en sterkte.

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2008, 20:14:43
Merci allen!

Morgen de grote dag: rond de middag staat de operatie gepland.
Ik ga nu nog even weer naar het ziekenhuis om in conclaaf te gaan over de naam ;D

Classé is een prachtige naam! 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jaco

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2008, 21:50:11
Ik ken je beter om te denken dat het niet aardig is ;). Is geen levensgevaar. Dus waarom niet op vakantie? En, de dag van de geboorte zelf komen ze er nog niet bij van de dokter. Pas de volgende dag bezoek. Na een belletje dat de kleine geboren is boeken ze het eerste de beste vliegtuig terug en zijn ze er de volgende dag.
Ok, dat veranderd de zaak inderdaad.

Veel sterkte toegewenst natuurlijk.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Thx Jacco ;)

@audiofiel: geen arjan (als het een jongetje is) :P . Het is wel k(c)lasse gedaan ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

Alles (naar omstandigheden) goed gegaan vannacht?

Denk aan jullie,

Enno
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

De naam is Matthijn Adrian-Corné.

Gezien de leeftijd van 33 wk alles goed. Ook met moeders.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Nahpets

#1896
Gefeliciteerd!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

daxie

Proficiat! we duimen met z'n allen dat het verder goed blijft verlopen

Audiotwin

Tevredenheid!!!

Moony

Citaat van: Blue-Eyes op april 26, 2008, 15:10:30
De naam is Matthijn Adrian-Corné.

Gezien de leeftijd van 33 wk alles goed. Ook met moeders.

Roepnaam Matthijn dus?
Gefeliciteerd en veel geluk samen! :)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW