De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

FFF

#1600
Citaat van: Blue-Eyes op februari 20, 2008, 20:38:18
Zo'n 3-4000 euro voor een wat oudere schat ik?
Er staat nog een CDP-100 te koop voor 2000 - 2100 euro dacht ik, audiomarkt.de.

Die cd speler had ik idd gezien, zit alleen een kras op en is ook 500 euro duurder dan de andere (in nieuwstaat volgens de verkoper) aangeboden cd speler.

O ja, ziet erg werkelijk super uit, maar dat wisten we al :) M'n vriendin krijgt deze link ook, hopelijk is ze net zo enthousiast als ik  >:D

blue-eyes

Citaat van: FFF op februari 20, 2008, 22:21:31
Die cd speler had ik idd gezien, zit alleen een kras op en is ook 500 euro duurder dan de andere (in nieuwstaat volgens de verkoper) aangeboden cd speler.

O ja, ziet erg werkelijk super uit, maar dat wisten we al :) M'n vriendin krijgt deze link ook, hopelijk is ze net zo enthousiast als ik  >:D

Dat kan wel zijn, maar vergelijk de CD spelers welke nog worden aangeboden niet met een eenmalige aanbieding van 1500 euro, dat was gewoon absurt. 2000 euro is denk al een fijne prijs, minder dan 50% van de nieuwwaarde.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FFF

Citaat van: Blue-Eyes op februari 20, 2008, 22:36:12
Dat kan wel zijn, maar vergelijk de CD spelers welke nog worden aangeboden niet met een eenmalige aanbieding van 1500 euro, dat was gewoon absurt. 2000 euro is denk al een fijne prijs, minder dan 50% van de nieuwwaarde.

Dat is zo, als ik een nieuwe wil (de 102) ben ik gewoon 4450 kwijt, mis misschien wat korting is nog het dubbele, ik vind Classé sowieso te duur (lees boven wat ik er aan uit wil geven) om nieuw te kopen.

Had je nog een interessante PM?

Jammer dat er geen plaatst staat (alleen nummer), als het nou net over de grens was geweest had ik mogelijk een bod gedaan.

Joris1971

#1603
Waarom verf je dat meubel niet? Lijkt me veel mooier, nu oogt het een beetje goedkoop. (met alle respect natuurlijk)

Peerless Monster

Eisse.
Echt waanzinnig!

Respect man! Hier kan geen Levinson tegenop.
Zeker niet qua design...

Ik voel nu weer een upgrade drang aankomen bij mezelf ;).
;)

Ik ga lekker sparen voor leukere dingen in het leven nu.

Grtz
Rens
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Citaat van: Joris1971 op februari 20, 2008, 22:51:20
Waarom verf je dat meubel niet? Lijkt me veel mooier, nu oogt het een beetje goedkoop. (met alle respect natuurlijk)

Komt nog wel een keer ;)
Moet daar eens tijd en zin voor maken.

Daarnaast, is het meubel nog niet af. Voor het geverfd gaat worden moet het meubel is afgemaakt worden.
En, ik denk erover om het meubel niet te verfen (de zichtbare delen) maar om te bekleden met tapijt. Het stuk meubel achter de panelen word wel geverfd, in een zwarte kleur (oogt mooi tussen de panelen door).

Het audiomeubel wordt niet geverfd, dat is een tijdelijk iets. Pas bij een definitief iets wordt een meubel geverfd, gelakt of wat dan ook!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1606
Citaat van: Peerless Monster op februari 21, 2008, 06:54:08
Eisse.
Echt waanzinnig!

Respect man! Hier kan geen Levinson tegenop.
Zeker niet qua design...

Ik voel nu weer een upgrade drang aankomen bij mezelf ;).
;)

Ik ga lekker sparen voor leukere dingen in het leven nu.

Grtz
Rens

Qua design is weinig mooiers, zeker! Tenminste, in mijn smaak. Ik vind overigens de TAG mooier om te zien, dat smalle, strakke design was mijn favoriet!
Ga maar lekker andere zaken upgraden, je set is al zo goed als af ;)

@FFF:
zodra ik "groen licht" krijg van de PM persoon stuur ik het door, vooralsnog is het eerst zijn eigen belang ;) (begrijpelijk!)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

echt een hele mooie set zo bij elkaar!!

en niet zo zeuren over de creche.. de SKL is niet eens zo duur...  ^-^
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

Citaat van: Durk op februari 21, 2008, 19:27:45
echt een hele mooie set zo bij elkaar!!

en niet zo zeuren over de creche.. de SKL is niet eens zo duur...  ^-^
Merci!

Je kan mij niet betrappen over het zeuren over de crechekosten. Dat is iets wat ik heel normaal vind om te betalen. Onze kleine vind het geweldig daar, ze trappelt van ongeduld in de morgen om zo snel mogelijk naar de creche te gaan, en evenzo als wij haar ophalen om naar huis te gaan! Drie wel bestede dagen. Die leidsters doen goed werk!



p.s. Ook al zijn de kosten straks (verdubbeling met twee kinderen) fors hoger dan mijn hypotheek ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Atmoz


Mooie apparaten zeg.
En leuke foto's om naar te kijken.
Ziet d'r indrukwekkend uit 8)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raphie

erg gaaf BE!

ik kom snel langs  ;D
JBL PRX Power!

Oracle

Citaat van: Blue-Eyes op februari 21, 2008, 20:12:51
p.s. Ook al zijn de kosten straks (verdubbeling met twee kinderen) fors hoger dan mijn hypotheek ;D

Dan heb je óf een heel goedkope hyoptheek, óf een waanzinnig dure creche, want je werkgever en de belasting betalen als het goed is 2/3e van de creche-kosten... ;)

Groet,
Mark

blue-eyes

Er zit wel wat verschil tussen bruto en netto bedragen.
Maar dat neemt niet weg dat het brutobedrag overgemaakt moet worden aan de creche, en dat is een fors bedrag.

Hypotheek is best hoog, uurtarief creche 5,35 oid.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ACQUA

Redelijk duur die creche, hier bij mij in de buurt (Belgie) is het 15E per dag

blue-eyes

#1614
725 euro per kind, per maand voor 3 hele dagen per week.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ACQUA

jeetje mina,schandalig duur Maar in nederland liggen de basislonen al hoger dan in belgie dus dat is gecompenseerd

Raphie

Citaat van: ACQUA op februari 21, 2008, 21:09:47
Maar in nederland liggen de basislonen al hoger dan in belgie dus dat is gecompenseerd

Ben ik niet met je eens. Is zeker niet voor iedere sector het geval. NL wordt op dit moment als low cost country gezien, t.o.v. de rest van Europa
JBL PRX Power!

Audiofiel

#1617
Citaat van: Blue-Eyes op februari 21, 2008, 21:03:01
725 euro per kind, per maand voor 3 hele dagen per week.

Dat kost je dus netto slechts 241 euro, Eisse. Je moet niet met cijfers gaan goochelen door bruto bedragen te gebruiken. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

daxie

Citaat van: Audiofiel op februari 21, 2008, 21:14:35
Dat kost je dus netto slechts 241 euro, Eisse. Je moet de zaken niet verdraaien door bruto bedragen te gebruiken. ::)

wat dus hetzelfde is als 15 euro per dag :)

Audiofiel

Inderdaad. Het zal dan zo'n 17-18 euro per dag worden. Valt dus alleszins mee. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ACQUA

Scheelt toch enkele euries voor het HT budget  ;D

Blue Eyes,wanneer komen de kabels aan de beurt. Je bent vertraagd in je aankopen, bijna elke dag iets. Nu een tijdje stil  ;D of is de geldbeugel gescheurd

blue-eyes

Citaat van: Audiofiel op februari 21, 2008, 21:14:35
.....    Je moet de zaken niet verdraaien door bruto bedragen te gebruiken. ::)

Dat vind ik een ietwat suggestieve opmerking Audiofiel....  Als je dat niet zo bedoeld hebt moet je het maar ietwat anders omschrijven. Anders... Laat maar. Je weet immers best dat mij dat soort zaken op die manier mij niet interesseert / c.q. niet zo breng.


Feitelijk klopt het wel wat ik zeg. Ik betaal daadwerkelijk 725 euro per maand. Alleen krijg ik een bedrag van de overheid overgemaakt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: ACQUA op februari 21, 2008, 21:37:39
Scheelt toch enkele euries voor het HT budget  ;D

Blue Eyes,wanneer komen de kabels aan de beurt. Je bent vertraagd in je aankopen, bijna elke dag iets. Nu een tijdje stil  ;D of is de geldbeugel gescheurd
Kabels komen zoals gemeld van W&M, in de powerbuy van AV123 Benelux. Dus.......... Dat duurt nog wel enkele weken voordat de kabels geleverd worden. Geld op? Ja. De opbrengst van mijn verkopen was mijn budget. Geen verkopen meer, geen aanschaf meer. That simple ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Audiofiel op februari 21, 2008, 21:35:30
Inderdaad. Het zal dan zo'n 17-18 euro per dag worden. Valt dus alleszins mee. ;)

Meer dan faire prijzen naar mijn mening!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Met W&M mag je ook niet klagen hoor. Denk dat je met de LS-01 minstens net zo tevreden bent als je met je magnums. De kabel is namelijk gewoon belachelijk goed!
JBL PRX Power!