De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

blue-eyes

#1400
Ik begreep niet al je opmerkingen, maar Audiofiel heeft al een aantal vragen gesteld. Ga zo door jongens ;D
En terechte opmerking (de laatste) dat had ik bewust er buiten gelaten.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1401
Update:

Met pijn in mijn hart, maar het dient een goed doel, de MIT Magnum M3 LS kabels zijn verkocht. Aan een forumlid, dus dat is altijd goed. En een echte liefhebber, ook belangrijk!

Felicitaties aan de koper!


Ik ben nu druk op zoek naar wat "bananas", ik ga nu standaard 4mm2 koper LS kabels van de Gamma er tussen hangen ;D
Ook wordt de DVD speler ingepakt, morgen naar de importeur voor een servicebeurt (Transtec Rotterdam).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Weer aan het experimenteren geweest. De meubelplaten zijn demonteerbaar. Dat zette me nog even aan het denken, dit in relatie met de groepen die nog een keer moeten worden aangelegd.

Het idee is om in het meubel een soortement van stekkerdoos te maken, hieronder een proefplaat.








Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Vanwaar dat ene open gat? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1404
Ik had 10 stuks besteld, er zat echter 1 verkeerd exemplaar bij. De Audiofabriek heeft terstond een nieuwe opgestuurd, maar deze is nog onderweg.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

scrutinizer

--------------------------------------------------------------------------------
Arjen,

CitaatCitaat van: scrutinizer op Vandaag om 10:28:31

Citaat
Of de versterker ; waar ik even niet naar het merk/type gekeken had; uit voorzorg al een schakelaartje ingebouwd had of bruggetjes voor assymetrisch bedrijf , dit antwoord was ter voorkoming van schade.


De DVD-speler, waar Eisse's vraag kennelijk over ging, zou best wel eens schade kunnen ondervinden van een kortgesloten – lijn. Ik ben sowieso niet zo'n voorstander van het kortsluiten van de uitgang van een XLR. Bij een input is dat een andere zaak, daar kan dat wel. Maar winst is er niet, je kunt beter (bij een eindversterker) de schakelaar op unbalanced zetten en de cinch gebruiken.

Mijn antwoord was gebaseerd op een eindversterker.


Citaat
Buiten het feit van 'winst' in bandbreedte en een 6db gain verlies van asymmetrie (cinch) (welke met een 15>25db gain meer dan genoeg is), vind ik je erg veel voordeel toeschrijven aan de 'ideale' theorieën omtrent symmetrie.
Waar er in de natuurkunde geen twee 'exact' gelijke bestaan, zijn ze voor symmetrie van uiterst belang.


Tsja, Anton, misschien houdt jij wel teveel vast aan de idealen van single ended? De verschillen zijn voor mij evident en de meeste apparatuur die ik heb beluisterd klinkt toch echt beter met de balanced in- en uitgangen. Sommige apparatuur overigens niet, maar daar voor ligt de oorzaak meestal in het niet toepassen van een belanced design in het (voor)versterkergedeelte.

Ik heb geen idealen in deze Arjen en baseer mijn verhaal naar het geen ik op mijn werkbank tegenkom.
Ik geef respons over de fout(en) die er soms gemaakt wordt, die is er in asym maar soms zelfs in optelling in Sym.
Mijn replay was van technisch aard en niet gehoormatig, dus als jij dat in al die gevallen 'echt' beter vind klinken...... ;)


Citaat
verder vind ik het in de toepassing en layout van menig wat "high end" apparaat rommelig, qua symmetrie soms beroerd uitgevoerd of gemakshalve bewerkstelligd d.m.v. transfo's en/of 'te' eenvoudige opamps.


Kun je wat voorbeelden geven van apparatuur waarbij jij dat zo vindt? Mijn ervaring is gebaseerd op onder meer Classé, Levinson, Aragon, Electrocompaniet en Krell apparatuur. Die hebben wel degelijk een fraaie symmetrische opbouw, te herkennen aan 4 gespiegelde versterkingslijnen (L+, L-, R+, R-).

Kan ik heel kort in zijn...het is al vrijwel onmogelijk om twee signaalhelften "perfect" gelijke te krijgen, laat staan vier......  de door tolerantie verkregen fouten zijn snel gemaakt....het prototype was streng geselecteerd, de commercie doet de rest :(.....ook bij merken zoals hierboven vermeld.



Citaat
Het is zelfs zo dat er maar zeer weinig 'volledige' symmetrie toegepast wordt, maar bijvoorbeeld alleen voorzieningen voor in en uitgang.


De genoemde merken doen dat in ieder geval wel. De Aragon is balanced tot de uitgang: de twee versterkerlijnen worden uiteindelijk opgeteld, net als in een brugschakeling.



Citaat
Misschien in verband met verkoop van.....de extra kabels?   

Lijkt mij een beetje te makkelijke conclusie. Volgens mij wordt er helemaal niet zoveel van verkocht.

Was geen conclusie..but just kidding ;)

Over het algemeen zijn de trouwens de verschillen tussen XLR kabels kleiner dan tussen cinch-kabels. Iets om over na te denken.

Dat zou ik dan ook zeer zeker doen, Arjen

Citaat
Over klank ga ik gezien de 'forum structuur' geen discussie aan. ;)   


Over persoonlijke voorkeur hoeven we sowieso niet te discussiëren. Die is er

OK....Als dat zo Arjen, voor zover ik weet ken jij mijn voorkeur niet, en zou ik dat knap vinden als jij die uit onze korte kennismaking heb weten op te maken. ;)

Anyway....
Groetjes

Anton

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Citaat van: scrutinizer op februari 14, 2008, 00:38:21
Ik heb geen idealen in deze Arjen en baseer mijn verhaal naar het geen ik op mijn werkbank tegenkom.
Ik geef respons over de fout(en) die er soms gemaakt wordt, die is er in asym maar soms zelfs in optelling in Sym.
Mijn replay was van technisch aard en niet gehoormatig, dus als jij dat in al die gevallen 'echt' beter vind klinken...... ;)

Dan.... dan wat? ::)                Is mijn gehoor aan een grote beurt toe? :P ;D

CitaatKan ik heel kort in zijn...het is al vrijwel onmogelijk om twee signaalhelften "perfect" gelijke te krijgen, laat staan vier......  de door tolerantie verkregen fouten zijn snel gemaakt....het prototype was streng geselecteerd, de commercie doet de rest :(.....ook bij merken zoals hierboven vermeld.

Dus merken als Classé, Levinson, Krell, Aragon, Jeff Rowland etc. etc. etc. hebben het allemaal verkeerd begrepen door uit te gaan van een balanced topology?  ::) Ga jij dat nieuws vertellen aan meneer Rowland, meneer d'Agostino en consorten? ;D

CitaatOK....Als dat zo Arjen, voor zover ik weet ken jij mijn voorkeur niet, en zou ik dat knap vinden als jij die uit onze korte kennismaking heb weten op te maken. ;)

Wat ik heb kunnen opmaken uit de keren dat ik je heb ontmoet, is jouw passie voor buizen en dat is er eentje die ik niet met je deel. Dat lijkt mij een duidelijke aanwijzing dat onze smaken niet 100% gelijk opgaan. Zeker niet op het gebied van versterkers. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

scrutinizer

#1407
Citaat van: Audiofiel op februari 14, 2008, 00:50:01

CitaatDan.... dan wat? ::)                Is mijn gehoor aan een grote beurt toe? :P ;D
Dan... het geen je zelf beschrijf hier:
CitaatDe verschillen zijn voor mij evident en de meeste apparatuur die ik heb beluisterd klinkt toch echt beter met de balanced in- en uitgangen.
En is dat daarmee jouw individuele mening. ;).....Was het nou Groningen, Arjen? :P

En of je gehoor aan een grote beurt toe is.... >:D :P

CitaatDus merken als Classé, Levinson, Krell, Aragon, Jeff Rowland etc. etc. etc. hebben het allemaal verkeerd begrepen door uit te gaan van een balanced topology?  ::) Ga jij dat nieuws vertellen aan meneer Rowland, meneer d'Agostino en consorten? ;D
Nee!! en volgens mij zeg ik dat ook niet...de theorie is goed, maar in de praktijk rammelt het weleens een beetje.
Wat ik bestrijd; en daar ging het in deze discussie mede over;.... is het in alle gevallen beter klinken van symmetrie (gebalanceerd).
Misschien zit daar een 'duidelijke' aanwijzing ::)... dat onze smaken niet 100% gelijk opgaan. ;)

CitaatWat ik heb kunnen opmaken uit de keren dat ik je heb ontmoet, is jouw passie voor buizen en dat is er eentje die ik niet met je deel. Dat lijkt mij een duidelijke aanwijzing dat onze smaken niet 100% gelijk opgaan. Zeker niet op het gebied van versterkers. ;)
Mijn passie is muziekweergave Arjen, en word niet beperkt door het gebruik van buizen, fet's of transistoren.
Baseer je dat dan op het feit ik nu d.m.v. buizen versterking naar mijn muziek luister?....maar ik ben ook nog in het bezit van Cello Suite/Performance en heb plezier gemaakt met Gryphon M100's (symmetrisch ontwerp welke ik asymmetrisch trouwens beter vond klinken :P)

Maar weer on topic. Arjen?

@Bleu eyes; Sorry voor de topic vervuiling. ;)

Anton.


Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Citaat van: scrutinizer op februari 14, 2008, 01:22:41
Dan... het geen je zelf beschrijf hier: En is dat daarmee jouw individuele mening. ;).....Was het nou Groningen, Arjen? :P

Nee, Eisse is een Groningen, ik niet. ;)

CitaatNee!! en volgens mij zeg ik dat ook niet...de theorie is goed, maar in de praktijk rammelt het weleens een beetje. Wat ik bestrijd; en daar ging het in deze discussie mede over;.... is het in alle gevallen beter klinken van symmetrie (gebalanceerd).

Ik zeg niet dat balanced altijd beter klinkt, maar wel dat alles wat ik bij mij thuis gehoord heb in balanced beter klonk. Daarvoor gebruik ik als test altijd de Madrigal HPC kabels, die door hun symmetrische opbouw (twee gelijkwaardige aders, losse afscherming) zowel in een cinch als een XLR uitvoering bestaan.

Overigens zal de theorie van balanced mij bij het luisteren een zorg zijn... ;)
Ik luister niet naar theorieën, ik luister naar muziek (of de soundtrack van de film) en dat lijkt mij meer praktijk dan theorie. ;)

CitaatMisschien zit daar een 'duidelijke' aanwijzing ::)... dat onze smaken niet 100% gelijk opgaan. ;)

Precies wat ik dus bedoelde.

CitaatMijn passie is muziekweergave Arjen, en word niet beperkt door het gebruik van buizen, fet's of transistoren.
Baseer je dat dan op het feit ik nu d.m.v. buizen versterking naar mijn muziek luister?....maar ik ben ook nog in het bezit van Cello Suite/Performance en heb plezier gemaakt met Gryphon M100's (symmetrisch ontwerp welke ik asymmetrisch trouwens beter vond klinken :P)

Nee, ik baseer dat op jouw passionele verhalen over buizenversterkers, welke passie ik in die mate tot nog toe niet terug hoorde in verhalen over transistoren. En natuurlijk op onze - meermalen gevoerde - discussie over het aansturen van electrostaten door buizen en dan met name de OTL direct drive variant (en mijn ervaring daar mee). ;)

Ik schat jou ook niet in als transistor-hater, maar als buizen-liefhebber. O0

Citaat@Bleu eyes; Sorry voor de topic vervuiling. ;)

Eisse komt uit Groningen, niet uit de Ardèche. ;) En de topicvervuiling valt wel mee, hij wilde zelf deze discussie voeren. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jaco

Citaat van: Blue-Eyes op februari 13, 2008, 23:17:10
Weer aan het experimenteren geweest. De meubelplaten zijn demonteerbaar. Dat zette me nog even aan het denken, dit in relatie met de groepen die nog een keer moeten worden aangelegd.

Het idee is om in het meubel een soortement van stekkerdoos te maken, hieronder een proefplaat.
Waarom sluit je ze in serie aan ?

Ik dacht dat iedereen altijd bij zelfbouw voor in stervorm aansluiten gaat.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Audiofiel

Citaat van: jaco op februari 14, 2008, 08:22:17
Waarom sluit je ze in serie aan ?

In serie zou er echt heel anders uit zien. Dit is parallel. ;)

CitaatIk dacht dat iedereen altijd bij zelfbouw voor in stervorm aansluiten gaat.

Stervorm schijnt wel het mooiste te zijn. In praktische zin wat moeilijker te realiseren. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

BuSpu

Citaat van: Audiofiel op februari 14, 2008, 08:23:26
In serie zou er echt heel anders uit zien. Dit is parallel. ;)
;D

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op februari 13, 2008, 21:41:22
Update:

Met pijn in mijn hart, maar het dient een goed doel, de MIT Magnum M3 LS kabels zijn verkocht. Aan een forumlid, dus dat is altijd goed. En een echte liefhebber, ook belangrijk!

Felicitaties aan de koper!


Ik ben nu druk op zoek naar wat "bananas", ik ga nu standaard 4mm2 koper LS kabels van de Gamma er tussen hangen ;D
Ook wordt de DVD speler ingepakt, morgen naar de importeur voor een servicebeurt (Transtec Rotterdam).

Merci  ;D

Heeft een heel goed doel ;) Voorlopig aansturing van de 805S en ga ze ook nog op de 802 eens uitproberen.

jaco

Citaat van: Audiofiel op februari 14, 2008, 08:23:26
In serie zou er echt heel anders uit zien. Dit is parallel. ;)
Ohh ik was nog niet helemaal wakker inderdaad.. >:(
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Atmoz


Leuk gemaakt die plaat met die contactdozen erin.
Moet er niet een hele dikke kabel naartoe lopen als hier allemaal dure, veel stroom vretende apparaten op komen?
Of valt het totale amperage wel mee?

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

scrutinizer

#1415
Where it all comes down to ...  is dat ik het betreur wanneer je op een forum ervaringen wil delen, en dus je verhaal 'sterk' gedramatiseerd brengt om zo de toch al 'kleine' verschillen, als door een vergrootglas, in kaart te brengen.... dan wordt afgedaan met uitspraken van deze strekking:

CitaatDus merken als Classé, Levinson, Krell, Aragon, Jeff Rowland etc. etc. etc. hebben het allemaal verkeerd begrepen door uit te gaan van een balanced topology?   Ga jij dat nieuws vertellen aan meneer Rowland, meneer d'Agostino en consorten?

Waar ik alsnog duidelijkheid over wil geven is het volgende:
De voordelen van een verschil versterker zijn alleen 'optimaal' te noemen wanneer de "afwijking" tussen de pos. en neg. signaalversterkers onderling perfect "nul" is.
Waar een proto-type tegen het licht gehouden wordt, en natuurlijk d.m.v. tijd, extreme selectie en tolerantie "controle" ontworpen is, kun je dat enigzins verwachten.
Ter info en onderbouwing van mijn verhaal.... kort geleden nog een ML26S d.m.v. 2 transistoren, wat weerstanden en een condensator weer wat beter "gebalanceerd" ;) gekregen, deze functioneerde in eerste instantie dus asymmetrisch beter. ;)
Voor mij hebben beide topologiën 'sterke' kanten , waarbij de 'unbalanced designs' wat makkelijker in de omgang zijn ;D ;).....en d.m.v. de 'verschillen' qua interface eerder tot muzikale prestaties te manipuleren.
 
Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

blue-eyes

Citaat van: Audiofiel op februari 14, 2008, 08:23:26
In serie zou er echt heel anders uit zien. Dit is parallel. ;)

Stervorm schijnt wel het mooiste te zijn. In praktische zin wat moeilijker te realiseren. :D
Citaat van: Audiofiel op februari 14, 2008, 08:23:26
In serie zou er echt heel anders uit zien. Dit is parallel. ;)

Stervorm schijnt wel het mooiste te zijn. In praktische zin wat moeilijker te realiseren. :D

Ach, met veel kroonsteentjes is ook een stervorm goed te doen ;D


Citaat van: scrutinizer op februari 14, 2008, 01:22:41
@Bleu eyes; Sorry voor de topic vervuiling. ;)

Anton.




Geen probleem! Ik vind discussies altijd leuk ;)
Citaat van: atmoz op februari 14, 2008, 12:11:49
Leuk gemaakt die plaat met die contactdozen erin.
Moet er niet een hele dikke kabel naartoe lopen als hier allemaal dure, veel stroom vretende apparaten op komen?
Of valt het totale amperage wel mee?

Mvg,

Atmoz

Proefplaatje he ;)
En nu valt het nog mee, en straks komen er 3 groepen op.

Ster / parallel: ook hiervoor geldt: proefplaat ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Vandaag is de nieuwe inlet gearriveerd. Geplaatst en aangesloten:








Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Morgen maar weer verder prutsen. Ik heb nog een LAPP kabel van 5 meter, deze ga ik pas maken tussen dit plankje en een WCD.
De plaat van het meubel ligt al op de grond, morgen of vanavond maar eens uitzagen en inbouwen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Je bent lekker aan het knutselen. Vakantie ofzo?  ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Audiofiel

#1420
Citaat van: scrutinizer op februari 14, 2008, 12:40:56
Waar ik alsnog duidelijkheid over wil geven is het volgende:
De voordelen van een verschil versterker zijn alleen 'optimaal' te noemen wanneer de "afwijking" tussen de pos. en neg. signaalversterkers onderling perfect "nul" is.
Waar een proto-type tegen het licht gehouden wordt, en natuurlijk d.m.v. tijd, extreme selectie en tolerantie "controle" ontworpen is, kun je dat enigzins verwachten.
Ter info en onderbouwing van mijn verhaal.... kort geleden nog een ML26S d.m.v. 2 transistoren, wat weerstanden en een condensator weer wat beter "gebalanceerd" ;) gekregen, deze functioneerde in eerste instantie dus asymmetrisch beter. ;)
Voor mij hebben beide topologiën 'sterke' kanten , waarbij de 'unbalanced designs' wat makkelijker in de omgang zijn ;D ;).....en d.m.v. de 'verschillen' qua interface eerder tot muzikale prestaties te manipuleren.

Ik zie weinig nut in het verder doorgaan met een discussie pro of contra balanced design, Anton. Het heeft weinig zin de ander te overtuigen met argumenten waarom datgene wat hij hoort als een verbetering van de geluidsweergave in feite niet zou kunnen deugen. Ik ben er van overtuigd dat de 'stroming' balanced andere keuzes maakt dan de 'stroming' die single ended voorstaat. Ik constateer alleen dat jouw ervaring kennelijk vrij negatief is en de mijne juist zeer positief. Ik hoop dat we deze verschillende meningen in alle respect mogen hanteren zonder elkaar te moeten overtuigen van elkaars gelijk. :D

Laten we elkaar geen mietje noemen. We draaien allebei al lang genoeg in het wereldje mee om te weten dat er niet één maar meerdere wegen naar Rome leiden. Wat voor de één zijn walhalla is, blijkt voor de ander een hel en vice versa. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Citaat van: TheSpeedSkater op februari 14, 2008, 17:19:07
Je bent lekker aan het knutselen. Vakantie ofzo?  ;)

Ik heb mijn project opgeleverd, door veranderende organisatie, goede intrepatie, tijdig handelen al met al een maand te vroeg ;D

Wel, ik mag wat relaxed werken, wat nieuwe projectmanagers opleiden, het "geweten" zijn van het vervolgtraject en de programmamanager ondersteunen. Tja, daarbij het gegeven dat ik een prestatie afspraak heb, geen aanwezigheidsnorm maakt dat er wat uurtjes her en der vrijgenomen kunnen worden ;)



Overigens vandaag ook het loopwerk naar Transtec gebracht, binnen 2 week uitslag. Wordt vervolgt!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1423
Spannend, vanmorgen zijn beide dozen (hopelijk met inhoud ;D ) op de post gedaan. Ik kreeg net een berichtje vanuit Duitsland.  Was wel even spannend. Normaliter als ik mailde reageerde hij binnen 10 minuten. Nadat ik gemaild had dat het geld overgemaakt was, kwam geen enkel bericht meer..... ;D

Altijd lastig die buitenlandbetalingen, zeker als het om grote bedragen gaat.



Weet iemand hoelang zoiets ongeveer duurt? DHL is de verzendende partij. Ik heb trackingnummers gekregen, maar even uitvogelen waar en hoe in te voeren ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op februari 14, 2008, 22:42:50
Spannend, vanmorgen zijn beide dozen (hopelijk met inhoud ;D ) op de post gedaan. Ik kreeg net een berichtje vanuit Duitsland.  Was wel even spannend. Normaliter als ik mailde reageerde hij binnen 10 minuten. Nadat ik gemaild had dat het geld overgemaakt was, kwam geen enkel bericht meer..... ;D

Altijd lastig die buitenlandbetalingen, zeker als het om grote bedragen gaat.



Weet iemand hoelang zoiets ongeveer duurt? DHL is de verzendende partij. Ik heb trackingnummers gekregen, maar even uitvogelen waar en hoe in te voeren ;)

Dat is inderdaad spannend en al helemaal als het om grote bedragen gaat!
Je kan op de homepage van DHL in de linker kolom je track en trace nummer invoeren.

Dat wordt een erg lang weekend.....  ;)