AUB LINK NAAR HET FORUM AANPASSEN !!!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, november 6, 2006, 15:27:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audiofiel

Citaat van: jasjenl op november  9, 2006, 15:55:23
Ik heb wel een tijdelijke workaround gevonden: scripts uitschakelen in de browser. Dan wordt je niet geforceerd naar de index pagina doorverwezen en werkt alles weer fatsoenlijk zoals voorheen. Alhoewel dit vast wel weer andere nadelen zal hebben..

Inderdaad werkt het uitzetten van Javascripts in de browser wel. Maar om dat voor htforum nu speciaal steeds aan en uit te moeten zetten? Waarom er zo'n complex gebeuren van maken als het eerst prima werkte? En waarom niet de oorzaak wegnemen in plaats van de gevolgen bestrijden?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

#76
Ik snap dat het een hoop werk is, dat ontken ik ook nergens. ;-)

Maar wat ik niet snap is dat er continu veranderingen worden doorgevoerd in een 'live' omgeving? Dat levert toch een hoop frustratie op bij de gebruikers ???

(edit: sorry voor de verkeerde smileys, maar die zijn natuurlijk niet meer aan te klikken als je javascript uitzet)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Bart_M

Citaat van: Jack van Dijk op november  9, 2006, 16:08:30
Simple economics. Ik zit dit ook tussen mijn werk door te doen. Als we het volgens mooie procedures zouden doen met volledige test scenario's en alles dan krijgen we release cycles van een maand of zo en intussen tikt de teller door.
Jack

Werkt die Siebel patch nu al goed voor Mobile 2005, of moet ik die ook nog uittesten? ;D

J.A.F._Doorhof

We hebben een paar dingen die door elkaar heen lopen.
We hebben nog steeds een hardware/software probleem op de server, er gaat morgen iemand van Mevers naar Amsterdam om live te zien wat er aan de hand is en extra geheugen te plaatsen.
Daarnaast moeten we de structuur aanpassen om de advertenties niet elke keer te laten laden.

Maw we werken er bijna elke vrije minuut aan.

Een beetje geduld en minder ....... is misschien voor een tijdje op zijn plaats.
We hebben nog nooit mensen teleurgesteld maar soms moet er ook wat uitgeprobeerd worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TearS

Amen to that, ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen.  ;D

jasjenl

Citaat van: Jack van Dijk op november  9, 2006, 16:24:11
Het verhaal zou nu trouwens ook goed moeten werken als je javascript gewoon aan hebt staan.
Het werkt nu beter, ja. Je blijft nu, wanneer je een link in een nieuw window opent, wel het juiste topic zien, alleen wanneer je op de link van een specifiek bericht in een topic klikt, staat de scrollbar van het frame na de auto-refresh weer helemaal bovenaan ipv ter hoogte van het specifieke bericht.
En je ziet in de titelbalk van het window niet meer de naam van het topic staan, maar altijd de vast tekst van het hoofd frame. Maar ik weet niet of dat is aan te passen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Fransvis

Citaat van: Jack van Dijk op november  7, 2006, 19:42:01
De links in de notification emails zouden nu weer gewoon moeten werken.

Jack

Jack...misschien ligt dit aan mij...maar ik heb hetzelfde verschijnsel op verschillende computers. Als ik op de link in een notification mail klik, word ik naar de goede pagina gestuurd, maar dan wel helemaal bovenaan....dus niet naar de plaats waar de nieuwe topic staat. Dus moet ik alsnog zelf naar beneden scrollen.

Fransvis

Citaat van: Jack van Dijk
Probeer het nu nog eens...

Nog steeds hetzelfde, Jack. Tenminste...de link in de email die ik net kreeg van dit topic zelf...bleef gewoon bovenaan in de pagina...heb jij het zelf niet ?

Fransvis

Het gaat nu in eerste instantie goed....kom op de nieuwste post terecht. Daarna wordt het scherm gerefreshed lijkt wel...en wordt dan helemaal wit vanaf de sponsor text. Kan het zijn dat we nu met frames werken o.i.d. ?

TheSpeedSkater

Klopt, het werkt nu! Kom nu weer bij jouw bericht ipv bovenaan het forum!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

Klopt, hier wordt hij nu ook wit na een paar seconden...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Markaudio

#86
Als ik een topic open in een nieuw venster (rightclick) zie ik enkel de balk met sponsoren, verder is het scherm wit. Hebben meer mensen dit?

Mvg,



Mark

Edit: Dit is dus hetzelfde als het notificatie verhaal.
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

VlisChris

En het forum is momenteel niet meteen de snelste site van het net te noemen.
Draaien fotoclubnop.nl en je eigen site ook op deze server Frank?
Want ook die sites zijn hier momenteel verschrikkelijk langzaam.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TearS


donaldk

Citaat van: Markaudio op november 10, 2006, 11:18:14
Als ik een topic open in een nieuw venster (rightclick) zie ik enkel de balk met sponsoren, verder is het scherm wit. Hebben meer mensen dit?

Mvg,



Mark

Edit: Dit is dus hetzelfde als het notificatie verhaal.

Eerst het bericht zonder banner frame, daarna redirect, en... :-(.

oud_account_1

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 10, 2006, 13:17:06
Ze zijn met het geheugen bezig.
Dat is nog eens plug and play, geheugen toevoegen terwijl alles in de lucht blijft O0
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

spotmatic

Citaat van: squadra op november 10, 2006, 16:54:35
Dat is nog eens plug and play, geheugen toevoegen terwijl alles in de lucht blijft O0

Is het forum in de lucht gebleven? Echt waar?  :P
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

oud_account_1

Citaat van: spotmatic op november 10, 2006, 16:56:52
Is het forum in de lucht gebleven? Echt waar?  :P
Haha, dat heb je zeker gemist he? >:D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

donaldk

Citaat van: spotmatic op november 10, 2006, 16:56:52
Is het forum in de lucht gebleven? Echt waar?  :P

Kreeg error bij het posten, maar mijn postje een paar postjes terug stond er wel. Ging 'back' in de browser en toen was mijn getypte tekst weg in het invulvenster, maar toen bleek mijn berichtje er al onder te staan. Dat heb je met die forced reloads:-(.

blue-eyes

Citaat van: Markaudio op november 10, 2006, 11:18:14
Als ik een topic open in een nieuw venster (rightclick) zie ik enkel de balk met sponsoren, verder is het scherm wit. Hebben meer mensen dit?

Mvg,



Mark

Edit: Dit is dus hetzelfde als het notificatie verhaal.

Idem hiero! De rest maakt me niets uit, maar ik open alles in een nieuw window (shift indrukken plus linker muisknop is dezelfde functie)

@squadra: dat is voor een professionele server meer dan standaard (geheugen toevoegen zonder rebooten)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Iemand ie sneller is als de brandweer heeft het opgelost!

Merci!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

oud_account_1

Citaat van: Blue-Eyes op november 10, 2006, 18:43:24
@squadra: dat is voor een professionele server meer dan standaard (geheugen toevoegen zonder rebooten)
We hebben het hier over een webserver, volgens Frank een 3U hoge rackserver.
Ik ken ze niet in een versie waarbij je het geheugen kan aanpassen terwijl het ding doordraait (maar dat zegt gelukkig niet alles :)).
Heb je een link voor me naar zo'n server?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values


oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values