hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Het klinkt misschien raar, maar het bedienen van de Transporter met de Ipod/Ipeng combo veranderd gelijk mijn hele manier van muziek luisteren  :-X

Ik merk dat ik nu gelijk een hoop muziek luister die ik eerst links liet liggen, dit heeft alles te maken met het visueel door de collectie heen browsen (album hoesjes!) versus tekst gebaseerd door je collectie heen browsen. Nooit gedacht dat dat zoveel uitmaakt wat betreft het kiezen van waar je naar gaat luisteren  :) Een heel positief effect trouwens want ik luister nu albums waar ik niet eens van wist dat ik ze had  :P

hifiman

En zojuist ook maar even de iPod dock wezen halen, ik hou tenslotte niet van half werk  ^-^

Uitje

Dat is toch ook wel handig zo'n iPod dock. Misschien dat ik die binnenkort ook maar eens ga halen.

hifiman

Citaat van: Uitje op juni  7, 2009, 12:57:44
Dat is toch ook wel handig zo'n iPod dock. Misschien dat ik die binnenkort ook maar eens ga halen.
Op voorraad bij de BCC in Delft die nu open is  ;)

celerontje

Hoeveel ping ping? (geen peng peng, ik bedoel eurootjes! ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Wat heb je nu voor gek plastic ding om je iPod Touch heen zitten? :sly:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni  7, 2009, 13:09:58
Wat heb je nu voor gek plastic ding om je iPod Touch heen zitten? :sly:
Origineel apple hoor  :police:

hifiman

Citaat van: celerontje op juni  7, 2009, 13:08:26
Hoeveel ping ping? (geen peng peng, ik bedoel eurootjes! ;D)
:google:

Edit: De prijs voor de ipod touch vind ik zeer redelijk, echter wat je voor een dock plus 220V adaptertje kwijt bent is echt te gek voor woorden!

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni  7, 2009, 13:12:30
Edit: De prijs voor de ipod touch vind ik zeer redelijk, echter wat je voor een dock plus 220V adaptertje kwijt bent is echt te gek voor woorden!

Die hoef je toch ook niet van Apple zelf te kopen? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni  7, 2009, 13:18:44
Die hoef je toch ook niet van Apple zelf te kopen? ::)
De adapter heb ik inderdaad van een ander merk genomen, was gelijk 45% goedkoper inderdaad  ;) Maar de dock heb je toch weinig keuze lijkt me?

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni  7, 2009, 13:11:21
Origineel apple hoor  :police:

Apple heeft zelf geen hardcase/softcase voor de Touch, dus het moet toch van een ander merk zijn. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni  7, 2009, 13:19:57
De adapter heb ik inderdaad van een ander merk genomen, was gelijk 45% goedkoper inderdaad  ;) Maar de dock heb je toch weinig keuze lijkt me?

Ik heb een dock liggen van de Lidl en nog een tweede van HQ/König, heel goedkoop. :hehe:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Om een en ander even in perspectief te zetten, ik ben in totaal ( ipod touch + origineel hoesje + docking station + ander merk adapter) nu hetzelfde kwijt als wat de Logitech Controller gekost zou hebben. Dat is meer dan ik had verwacht (al had ik het kunnen uitrekenen van tevoren natuurlijk), maar ik heb dan wel een in mijn ogen veel mooier produkt voor dat geld wat ook nog eens breed inzetbaar is  ^-^ Al met al ben ik er dus nog steeds zeer blij mee  :pompom:

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni  7, 2009, 13:21:16
Apple heeft zelf geen hardcase/softcase voor de Touch, dus het moet toch van een ander merk zijn. ;)
Joh? Hij komt anders wel uit de apple store vandaan   :blink:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni  7, 2009, 13:22:05
Ik heb een dock liggen van de Lidl en nog een tweede van HQ/König, heel goedkoop. :hehe:
Hmmm, had ik dat geweten, dacht dat er geen keuze was. Nou ja, het is niet anders voor die eventuele 20 euro besparing ga ik verder maar niet wakker liggen  :P

hifiman

Citaat van: celerontje op juni  7, 2009, 13:23:37
Ik bedoel de prijs van het Dock! ;)
Kan hem niet vinden op de BCC site
Dan kijk je niet goed want hij staat er wel op!  :withstupid:

celerontje

EDIT:Lekker flauw zeg, snel de prijs posten en weer weghalen! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juni  7, 2009, 13:23:25
Joh? Hij komt anders wel uit de apple store vandaan   :blink:

Welke AppleStore? In Nederland hebben we (nog) geen AppleStore, wel een online AppleStore en diverse dealers. Ik neem aan dat jij deze gewoon bij een dealer hebt gekocht, want de online AppleStore zit niet in Delft en is zeker vandaag niet open voor afhalen. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juni  7, 2009, 13:28:37
Welke AppleStore? In Nederland hebben we (nog) geen AppleStore, wel een online AppleStore en diverse dealers. Ik neem aan dat jij deze gewoon bij een dealer hebt gekocht, want de online AppleStore zit niet in Delft en is zeker vandaag niet open voor afhalen. ;D
Een of andere apple zaak in Leidschendam Arjen, verder niet echt op gelet want ik was veel te druk met mijn nieuwe speeltje bekijken  ;D

Edit: even op de bon gekeken: i for you (zo heet de winkel)


hifiman

Nog wat foto's  ;)

Edit: de onscherpte zit niet in de ipod touch maar in het zonder flits fotograferen zonder statief  :baaa:

Joris1971

Volgens mij hebben wel meer mensen ooit een ipod gezien...   ;D ;D ;D ;D

hifiman

Citaat van: Joris1971 op juni  7, 2009, 14:50:34
Volgens mij hebben wel meer mensen ooit een ipod gezien...   ;D ;D ;D ;D
Niet lullen, voor mij is het nieuw  ;)

celerontje

Maar dit is toch een andere manier van muziek luisteren met je iPod! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

S@m

Nog even en alle audio gaat de deur uit en Audioloog vervolgt zijn reis met alleen een i-pod en een goeie headset...









:laugh: