Pioneer / Marantz

Gestart door CoSo, september 14, 2009, 21:53:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CoSo

Wil graag een Pioneer KRP 500A/M kopen maar dat wordt steeds moeilijker, misschien toch maar een PDP LX5090.
Wat is nou echt het grote verschil ?

Hoe ervaren de Pioneer gebruikers de KURO zonder speakers, gebruik nu bij tv kijken niet de amp.

Zit ook te twijfelen om me Marantz SR5003, CD5003 en Sony BDP-S500 in te ruilen voor een Pioneer set.
Twijfel tussen  Pioneer VSX LX52, BDP LX52 of de SC LX71 en BDP LX71.

Begreep dat Marantz te zwak was om mijn Wharfedale speakers aan te sturen.

Wie heeft raad.

-madison-

Bevalt de Marantz set niet op de Wharfedales? Qua geluid zit er nogal verschil tussen een Marantz en een Pioneer, dus ik zou eerst gaan luisteren voor je nadenkt over het aanschaffen!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

CoSo

Heb vandaag de Pioneer PDP LX5090h gekocht samen met een Pioneer SC LX71 en DBP LX71.
Bij de plasma heb ik ook een bijpassende onderspeaker gekocht.

De receiver heb ik al vast mee om te testen tov de Marantz, als het niet bevalt dan neem ik de Marantz SR6004 samen met de BD5004.

Kan iemand mij vertellen of de Pioneer SC LX71 banaanstekkers accepteert.

Ronin79

De meeste Recievers zullen dat wel ondersteunen .. ik denk de LX71 ook.
Je moet dan alleen het dopje wat op de zwarte en rode schroefdopjes zit, verwijderen.
Als het goed is, kun je dan zo de banaan er in steken  :bigsmile:

CoSo

Citaat van: SillentWolf op september 18, 2009, 21:03:47
De meeste Recievers zullen dat wel ondersteunen .. ik denk de LX71 ook.
Je moet dan alleen het dopje wat op de zwarte en rode schroefdopjes zit, verwijderen.
Als het goed is, kun je dan zo de banaan er in steken  :bigsmile:
bij de pioneer zit het anders dan bij de Marantz of een sony.
Het lijkt wel of er iets in zit maar dat haal je er niet zo makelijk uit denk ik

Ronin79

#5
Ik heb de achterkant op google opgezocht ... maar ik zie er eingelijk niets vreemds aan.
Er zitten zo te zien geen dopjes voor, dus je kan die banaan er zo in stoppen.

Gewoon de rode en zwarte schroefdopjes helemaal aandraaien, en de bananen-plug in het gaatje stoppen (wat klinkt dat vreemd  :laugh:


x.studio

Bananen gaan er niet zondermeer in. ik heb een klein boortje genomen en de dopjes of whatever verwijdert, klusje van 2 minuten en dan past het.

Ronin79

Dus eingelijk zoals ik het 2 post geleden, omschreven heb. Er zitten dus toch dopjes voor  ;)

CoSo

Citaat van: SillentWolf op september 19, 2009, 13:36:27
Dus eingelijk zoals ik het 2 post geleden, omschreven heb. Er zitten dus toch dopjes voor  ;)
Klopt, alleen zitten ze er niet voor maar erin.

Ronin79