MOD en dubbele accounts

Gestart door blue-eyes, juli 23, 2009, 16:33:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Icarus314

Citaat van: Eisse Groothoff op juli 23, 2009, 21:04:02
Leg uit?


Nou ja ik ben voorzichtig met vermelding van echte gegevens op alle websites van schoolbank.nl tot htforum gewoon uit voorzorg. Koppeling naam gegevens aan een plaats aan je apparatuur, etc.

blue-eyes

Dat snap ik, maar ik vroeg me af waarom je bezorgd was om de nieuwe admins? Die er overigens niet zijn, afgezien van het extra account van mij.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Icarus314

Citaat van: Blue-Eyes op juli 23, 2009, 22:37:55
Dat snap ik, maar ik vroeg me af waarom je bezorgd was om de nieuwe admins? Die er overigens niet zijn, afgezien van het extra account van mij.

Nee bedoelde gewoon dat ik bezorgd was maar dat zou ik voor iedereen zijn die zijn hele naam vermelde, is meer een gevoel niets achter zoeken hoor. Nog even ter aanvulling. Bijna iedereen vermeldt veel te persoonlijke gegevens op het internet tegenwoordig. Het is namelijk niet alleen zo dat een malloot zou willen uitzoeken waar jij woont maar mogelijk ook waar je dierbaren te vinden zijn. Zelf ben ik ook niet bang maar uit voorzorg voor anderen heb ik wel zo veel mogelijk gegevens verwijderd en ga ik er spaarzaam mee om. Sommige zaken verdwijnen in het google archief en zijn over 50 jaar nog terug te vinden.

blue-eyes

Citaat van: Icarus314 op juli 23, 2009, 22:42:47
Nee bedoelde gewoon dat ik bezorgd was maar dat zou ik voor iedereen zijn die zijn hele naam vermelde, is meer een gevoel niets achter zoeken hoor. Nog even ter aanvulling. Bijna iedereen vermeldt veel te persoonlijke gegevens op het internet tegenwoordig. Het is namelijk niet alleen zo dat een malloot zou willen uitzoeken waar jij woont maar mogelijk ook waar je dierbaren te vinden zijn. Zelf ben ik ook niet bang maar uit voorzorg voor anderen heb ik wel zo veel mogelijk gegevens verwijderd en ga ik er spaarzaam mee om. Sommige zaken verdwijnen in het google archief en zijn over 50 jaar nog terug te vinden.

Dan moet je maar geen eigen site registeren voordat je een postbus hebt ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Icarus314

Citaat van: Blue-Eyes op juli 23, 2009, 22:45:49
Dan moet je maar geen eigen site registeren voordat je een postbus hebt ;)

Site registreren kan ook op naam of alleen adres van de provider, zo heb ik het.

Blue-Eyes II

Mijn naam is aangepast, om te testen voordat je denkt dat ik om eerdere redenen dat heb gedaan ;)


Dat laatste wist ik niet. Ik dacht dat altijd je eigen gegevens geregistreerd moesten worden?
Iets waar geluid uit komt ;)

Ejorne

Zo, ruim 11000 berichten in 1 dag !  :wacko:

;D

Ghosty J

Citaat van: Blue-Eyes II op juli 23, 2009, 22:57:41
Mijn naam is aangepast, om te testen voordat je denkt dat ik om eerdere redenen dat heb gedaan ;)


Dat laatste wist ik niet. Ik dacht dat altijd je eigen gegevens geregistreerd moesten worden?
nope miijn forumnaam.nl staat ook niet volgens whois geregistreerd, alleen al omdat ik bang ben dat mensen er misschien misbruik van maken.

heb al mensen gehad van het forum die even mij adres wisten ;) vallen ze direct door de mand:)
BTW ben terug uit de kroeg en HT-Forum bestaat nog steeds, ondanks dat een mod 2 accounts heeft ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

blue-eyes

Citaat van: Ghosty J op juli 24, 2009, 01:51:11
nope miijn forumnaam.nl staat ook niet volgens whois geregistreerd, alleen al omdat ik bang ben dat mensen er misschien misbruik van maken.

heb al mensen gehad van het forum die even mij adres wisten ;) vallen ze direct door de mand:)
BTW ben terug uit de kroeg en HT-Forum bestaat nog steeds, ondanks dat een mod 2 accounts heeft ;)

We hebben alles strak onder controle.

Achter de schermen zijn we druk bezig. Frank heeft al min of meer opgeroepen als er iemand MOD wil worden hij bij ons moet melden.
We hebben diverse aanmeldingen binnen.

Binnenkort meer nieuws.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Ejorne op juli 23, 2009, 23:48:20
Zo, ruim 11000 berichten in 1 dag !  :wacko:

;D


Yep :D

Reden? Simpel. Er staan ook rechten op de verschillende ledengroepen, een jr. mag minder dan een sr. Nu is dat niet spannend en zijn het geen zware rechten, maar voor een nieuw te ontwikkelen account moest ik alles uitsluiten en heb met deze manier alle groepen af kunnen testen.

Achteraf bleek het een ander issue te zijn :P

Maar het is gelukt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

sj0er-D

wat mag ik meer als ht forum legend dan een new member?

rbormans

#36
Citaat van: sj0er-D op juli 24, 2009, 09:01:08
wat mag ik meer als ht forum legend dan een new member?
op marktplaats de markt posten
karma uitdelen ... op de momenten dat het actief is

edit: het lijkt op marktplaats maar het heet hier "de markt" zeker ;)