M-Player z'n stereo upgrade gevolgen....

Gestart door music-player, mei 1, 2006, 19:34:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

music-player

Beste mensen wat een gepuzzel met dat upgraden.....eindelijk heb ik de boel 'op-klank'.
Nadat ik mijn Cambridgen (640cd en 640 amp) had verkocht, was ik het 'spoor' effe bijster  ^-^.
Maar efin het eindresultaat mag na enkele weken 'zoeken' als redelijk geslaagd worden genoemd, althans voorlopig ;D.
De azur 640 versterker heeft plaats gemaakt voor een losse voor en eind combinatie van een Audiolab Q8000 vv en een 15 jaar oude Electrocompaniet ev. Deze laatste is tijdelijk daar ik na de zomer overweeg om de Audiolab M8000 mono eindversterkers in huis te halen.
De azur 640 cd heeft het veld moeten ruimen voor de nieuwe Audiolab 8000cd.
Kabel en interlinks zijn ook ge-upgrade naar een duidelijk hoger niveau.


Audiolab 8000Q v.v., Electrcompaniet AW85 e.v., Audiolab 8000CD cd speler, Dali Ikon2 luidsprekers, standesign LS stands, Nordost Red-Dawn luidsprekerkabel, Harmonic Truthlink siver intl. cd-vv, Nordost Red-Dawn intl. vv-ev en de componenten zijn opgesteld in een soundstyle meubel.

graafke

begint al een erg mooie set te worden. Zou je misschien wat foto's kunnen plaatsen?

music-player

#2
Citaat van: graafke op mei  2, 2006, 23:03:12
begint al een erg mooie set te worden. Zou je misschien wat foto's kunnen plaatsen?
Foto's komen nog maar eerst de set compleet. Ben er nog niet helemaal uit.
Mijn luister ruimte moet ook behoorlijk aangepakt worden. De muziek wordt geprojecteerd in een 'betonnen doos' van 2.40H 3.70B en 7.70 in de lengte. Vloerstaande luidsprekers heb ik nog niet getroffen welke hier tot zijn recht komen. Mijn huidige speakers (Dali Ikon2) doen het hier uitstekend. Deze hebben nog gespeeld in mijn 'Cambridge' tijd. De elektronica is eigenlijk wat te oversized in verhouding tot de speakers, tenminste dat denk ik.Wat dat denken en oordelen allemaal wel niet kan doen ???. Mijn eindversterker levert 85 Watt 'schoon-aan-de-haak' per kanaal.Ik denk dat mijn vakantie geld wederom opgaat aan audio...en dat is niet de eerste keer.
Mijn gedachten gaan uit naar een B&W 805s of iets heel anders een Quad ESL.
Prachtige hobby toch.. 8)

Audiolab 8000Q v.v., Electrcompaniet AW85 e.v., Audiolab 8000CD cd speler, Dali Ikon2 luidsprekers, standesign LS stands, Nordost Red-Dawn luidsprekerkabel, Harmonic Truthlink siver intl. cd-vv, Nordost Red-Dawn intl. vv-ev en de componenten zijn opgesteld in een soundstyle meubel.