Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

celerontje

Hohohohohoho, ik wil ook nog wel iets van muziek luisteren, maar niet zoveel.
Doe dan maar Hotel California op DVD-A, dat nummer ken ik goed.
En graag ook wat nummers van de SACD Twenty Someting, van Jamie Collumn.
Ik wil graag ook op die DTS DemoDVD, dat stukje van die parachutesprong zien.
Daarna gaan we pas Blu-ray kijken, oké?

HTip, heb jij ook één of meerdere delen van LotR The Complete Recordings, waar een DVD-A bijzit?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Ik vind alles best. Ik heb wel CD's van LOTR, maar helaas niet de DVD-A :music:

Ik ben meestal al rond 7:00uur op, dus we kunnen ook heel vroeg beginnen. Moeten jullie alleen 's nachts al gaan rijden :biggrin:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

On the highway, the mighty highway, the HT-freaks driving tonight.
Ooo krssssssssssssssshhhhh ohoe lala oewoe pinky-noise, oooooooooo krsssssppffft etc. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari  5, 2009, 22:42:23
On the highway, the mighty highway, the HT-freaks driving tonight.
Ooo krssssssssssssssshhhhh ohoe lala oewoe pinky-noise, oooooooooo krsssssppffft etc. ;D

;D

De inhoudsopgave is klaar. Was een behoorlijk karwei :o Dus als jullie wat zoeken, de kans is groot dat je het via de 1e post snel vindt 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op februari  6, 2009, 06:41:27
;D

De inhoudsopgave is klaar. Was een behoorlijk karwei :o Dus als jullie wat zoeken, de kans is groot dat je het via de 1e post snel vindt 8)

Ziet er netjes uit die Openingspost  ;D En wat blijft het toch een sfeervol HT, echt 1 van de mooiste hier ::)
Zodra ik genoeg gespaard heb voor een beamer en scherm kom ik echt een keertje sfeer proeven  :happy:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

JeKa

Citaat van: HTip op februari  6, 2009, 06:41:27
De inhoudsopgave is klaar. Was een behoorlijk karwei :o Dus als jullie wat zoeken, de kans is groot dat je het via de 1e post snel vindt 8)

:thumbs-up: Netjes!

-madison-

Citaat van: HTip op februari  6, 2009, 06:41:27
;D

De inhoudsopgave is klaar. Was een behoorlijk karwei :o Dus als jullie wat zoeken, de kans is groot dat je het via de 1e post snel vindt 8)

Mooi gedaan hoor!!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

tiptop

Citaat van: HTip op februari  5, 2009, 21:24:40
Ligt eraan hoe laat je naar huis wil :biggrin: We zouden ook eerder kunnen beginnen ;)

Lijkt me ook prima, alleen Kan Celerontje niet eerder volgens mij. Of wel?!

Wat een werk van je zeg, zo'n inhoudsopgave. :o Wel errug netjes gedaan 8)
Citaat van: celerontje op februari  5, 2009, 22:42:23
On the highway, the mighty highway, the HT-freaks driving tonight.
Ooo krssssssssssssssshhhhh ohoe lala oewoe pinky-noise, oooooooooo krsssssppffft etc. ;D
LOL ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Wat denk je wel niet ;D? Ik moet nog naar het station toe, 1,5 uur in dat tjoeketjoek-geval zitten, een roteind over een onbekend station waggelen, bij tiptop instappen, eventueel nog de ANWB bellen omdat de de motor zijn arbeid staakt etc. ;D
Gewoon volgens afspraak, PUNT! :devil: ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  6, 2009, 11:10:34
En wat blijft het toch een sfeervol HT, echt 1 van de mooiste hier ::)
Zodra ik genoeg gespaard heb voor een beamer en scherm kom ik echt een keertje sfeer proeven  :happy:

Bedankt voor het mooie compliment. Ik krijg er rooie kleur van ;)
Je weet dat je welkom bent, dus ik zou zeggen flink sparen!! :biggrin:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: tiptop op februari  6, 2009, 20:04:08
Lijkt me ook prima, alleen Kan Celerontje niet eerder volgens mij. Of wel?!

Wat een werk van je zeg, zo'n inhoudsopgave. :o Wel errug netjes gedaan 8)LOL ;D
Citaat van: celerontje op februari  6, 2009, 20:28:10
Wat denk je wel niet ;D? Ik moet nog naar het station toe, 1,5 uur in dat tjoeketjoek-geval zitten, een roteind over een onbekend station waggelen, bij tiptop instappen, eventueel nog de ANWB bellen omdat de de motor zijn arbeid staakt etc. ;D
Gewoon volgens afspraak, PUNT! :devil: ;D

Ik wist niet dat je kwaad werd ;) ;D :devil:

Even terugrekenen... 15:00 hier => 12:30 op Utrecht CS => 11:00 op jouw station => 10:30 vertrek

Lijkt inderdaad wel een wereldreis ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz

Inderdaad mooie openingspost!! (ook mooie ruimte, maar dat hoef ik vast niet weer te zeggen ;))
Maar wat een werk zeg...

Al die links bij elkaar zoeken.
En ik wilde het nog gaan doen met Tumbnails...
Dan wordt 't helemaal veel werk :baaa:

Iemand wat bijverdienen? :devil: Kan die voor mij een mooie openingspost fabriceren ;D :angel:

Geintje..
Ik ga het denk ik net zo doen als jou!

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Thanks again!!

Was inderdaad veel werk :o Maar is het wel helemaal waard. Leuk om zelf weer een keer het hele topic door te lezen :wub:

Je kan mijn 1e post kopiëren en dan jouw links erin zetten. Dan heb je een start ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op februari  6, 2009, 23:29:28
Ik wist niet dat je kwaad werd ;) ;D :devil:

Even terugrekenen... 15:00 hier => 12:30 op Utrecht CS => 11:00 op jouw station => 10:30 vertrek

Lijkt inderdaad wel een wereldreis ;D
Ik ben inderdaad razend, stelletje irritantje *&%$$##$%% :devil: :biggrin: :biggrin: ;D ;D
Opzich kloppen jou berekeningen, alleen zit je er één uur teveel naast.  :( ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari  6, 2009, 23:55:24
Ik ben inderdaad razend, stelletje irritantje *&%$$##$%% :devil: :biggrin: :biggrin: ;D ;D
Opzich kloppen jou berekeningen, alleen zit je er één uur teveel naast.  :( ;D

;D In welke richting?

Even serieus. Jullie bepalen gewoon de tijd en het programma. Ik vind het erg leuk dat jullie komen om onze HT te komen bekijken 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

#2616
Citaat van: HTip op februari  6, 2009, 23:28:50
Bedankt voor het mooie compliment. Ik krijg er rooie kleur van ;)
Je weet dat je welkom bent, dus ik zou zeggen flink sparen!! :biggrin:

Dat sparen gaat ff niet lukken. Gisteren een Digitale Spiegelreflex camera gekocht (die ik al zo lang wilde).  O0
En mag voorlopig ff niet zoveel meer kopen van vriendinlief. Nu is zij een keer aan de beurt!  8)

Dan kom ik maar een keer kijken met een lege portomonee  ::) :P
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  7, 2009, 08:57:30
Dat sparen gaat ff niet lukken. Gisteren een Digitale Spiegelreflex camera gekocht (die ik al zo lang wilde).  O0
En mag voorlopig ff niet zoveel meer kopen van vriendinlief. Nu is zij een keer aan de beurt!  8)
Feli met je DSLR 8) Een HT hebben en daardoor je vriendin verliezen is het niet waard ;)

Citaat van: Madhouse op februari  7, 2009, 08:57:30
Dan kom ik maar een keer kijken met een lege portomonee  ::) :P

Neem haar gewoon mee. Dan is ze zo om :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op februari  7, 2009, 11:04:13
Feli met je DSLR 8) Een HT hebben en daardoor je vriendin verliezen is het niet waard ;)

Neem haar gewoon mee. Dan is ze zo om :P

Nee echt eerst maar even alle aandacht naar haar....de rest komt later wel  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  7, 2009, 13:23:14
Nee echt eerst maar even alle aandacht naar haar....de rest komt later wel  ;D

;D Zal ze heel erg waarderen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Helaas kan ik een tijdje niet genieten van mijn HT. Heb flink de griep te pakken, hoge koorts, hoesten, etc. Lang leve laptops en draadloos internet, anders kon ik helemaal niets doen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Oei, wij hebben er ook flink last van gehad en ook Gé moest eraan geloven.

Beterschap! Veel drinken en rusten jij ;)

HTip

Citaat van: Sonic Circle op februari 10, 2009, 10:06:26
Oei, wij hebben er ook flink last van gehad en ook Gé moest eraan geloven.

Beterschap! Veel drinken en rusten jij ;)
Dank je! Ik doe (en kan) niets anders ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Owee als de M&G in gevaar komt... ;D
...dan heb ik nog wel iets anders te doen, wat ik heb moeten afzeggen, omdat de M&G eerder gepland was! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari 10, 2009, 10:37:01
Owee als de M&G in gevaar komt... ;D
...dan heb ik nog wel iets anders te doen, wat ik heb moeten afzeggen, omdat de M&G eerder gepland was! ;D

;D Ga ik voorlopig niet vanuit. Is gelukkig nog 1,5 week. Heb ik nog even om op krachten te komen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive