De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LexiconLogan

dan heb je niet goed opgelet hard werkende man!

BE is juist een voorstander van gescheiden omdat de DAC van de SSP800 beter is. Ik zat zelf namelijk ook te mikken op de 502. Door BE ben ik gaan twijfelen.
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Guester

Citaat van: LexiconLogan op mei  4, 2009, 21:41:55
tjee wat te doen? een CDP-502? of een CDT-300 en een CDP 202?

Moeilijke keuze..

Is dit jouw topic dan  ;) Mooi rack R.

Prachtig spul dat Classé!

Sonos - Spotify

LexiconLogan

nee maar het gaat wel weer over classe nu  ;)

bovendien kan ons modje zelf cleanen
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

ajbeefde

Citaat van: willem_tdi op mei  4, 2009, 22:07:10
Is dit jouw topic dan  ;)





Ze delen sinds kort bijna alles.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

BuSpu

Citaat van: LexiconLogan op mei  4, 2009, 21:49:35
Door BE ben ik gaan twijfelen.
misschien kan je beter gaan luisteren?  ;)

LexiconLogan

over mijn geaardheid bedoelde ik
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Guester

Sonos - Spotify

BuSpu

Citaat van: LexiconLogan op mei  4, 2009, 22:12:08
over mijn geaardheid bedoelde ik
dan moet je ook goed luisteren.... ;D

WickedGame

Citaat van: LexiconLogan op mei  4, 2009, 21:49:35
dan heb je niet goed opgelet hard werkende man!

BE is juist een voorstander van gescheiden omdat de DAC van de SSP800 beter is. Ik zat zelf namelijk ook te mikken op de 502. Door BE ben ik gaan twijfelen.

Euhm ohw ja je hebt de SSP800 die alleen maar Digitaal in heeft... dus maakt dan geen reet uit wat je doet de DAC van de SSP doet het wel voor je. Klopt, in mijn geval erover gehad vanwege de CP500 en dan is het anders excuse moi lette niet op :D Kan hardwerkende mensen ook wel eens gebeuren  :bigsmile:  :tongue2:

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Oracle

Citaat van: Jack van Dijk op mei  4, 2009, 21:41:23
;D ;D Maar als CTO heb ik besloten dat we voor een 1-vendor strategie gaan en dat wordt geen Microsoft. Ik weet een veel betere leverancier die alles vanaf hardware, os t/m applicaties kan leveren.  ;D

En iets zegt me dat ik die vendor wel ken...  :hehe:

Citaat van: LexiconLogan op mei  4, 2009, 22:12:08
over mijn geaardheid bedoelde ik

Ah, da's goed voor het minderheden beleid. Je bent niet toevallig ook vrouw en/of allochtoon? Dat zijn we helemaal klaar...  ;D ;D

Gr,
Mark

blue-eyes

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  4, 2009, 22:11:13
:-X

Don't even go there............  ;D :P


Gezellig geweest hier lees ik, ben je even naar de film in Ede ben je zo weer 2 pagina's verder.

O ja, de vraag van LL:

Als je geen enkel risico wilt lopen: de CDP502. In mijn beleving is de CDT300 afdoende, omdat je toch digitaal gaat aansluiten. Als loopwerk schijnt er geen verschil te zijn tussen de modellen.

De CDP202 valt af, dat is een CD speler, geen DVD speler ;)

Mocht je de CDP202 overhouden, ik kan nog wel een zeer goede cd speler gebruiken. Zie bovenstaand advies lijkt me dat een schappelijk prijsje voor een dergelijk consult.

@Jack: we doen opensource. Zonnige producten hebben we niet veel aan ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

En wederom een stukje uit het werk van R: nu wat meer van de zijkant gezien.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Fabian92

Citaat van: Blue-Eyes op mei  4, 2009, 23:44:01
En wederom een stukje uit het werk van R: nu wat meer van de zijkant gezien.



Ze blijven maar komen hea  ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

die verkopen ze toch bij Ikea? :blink:













:tounge2: :tounge2: :tounge2: :tounge2: echt heel mooi Eisse en R natuurlijk
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-madison-

Citaat van: Blue-Eyes op mei  4, 2009, 23:44:01
En wederom een stukje uit het werk van R: nu wat meer van de zijkant gezien.



Is het hoe zoals je in gedachten had?
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

blue-eyes

Citaat van: -madison- op mei  5, 2009, 00:52:26
Is het hoe zoals je in gedachten had?
Ja, bijna exact. Ik ben alleen aan het bedenken of de poten nog wat verder naar achteren zouden moeten, maar ben nog in afwachting van een tekeningen die de zijkant volledig weergeeft, en dan 2D.

En hierbij nog een tekening, wel zonder de blauwe schermen.

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: jowi op mei  5, 2009, 08:37:43
Waar dient de inkeping voor boven in de staanders?

Komt hier vandaan:



Ik weet niet of ik dat ga gebruiken.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#2969
Citaat van: Jack van Dijk op mei  5, 2009, 08:53:26
Oh, en dan kom je niet eens even buurten? Had je nog even de PA versterkers kunnen horen.

Volgens mij staan die Zonnige producten juist aan de basis van veel opensource (Java, OpenOffice, MySQL). Dus geen probleem lijkt me. Linux er onder en gaan maar.

Dat eerste kon niet, maar staat nog steeds op de planning. Maar ja, ik denk dat je altijd aan het werk bent ;D
8 juni ben ik weer in Ede, maar weer met de belastingdienst vrienden ;)


O ja, Wolverine gezien, meer dan leuke film! We zaten in zaal 1, de grote zaal. Het geluid was niet denderend, ik denk dat deze opnieuw afgesteld moet worden. Het geluid bleef erg hangen op het scherm, het was goed te horen dat alle speakers aanwezig waren, we konden ze allemaal aanwijzen, maar het was geen bubble, er zaten gaten tussen de diverse speakers....
Maar de film was genieten!

JAVA gaan we niet aanbeginnen, traag als............. ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Waarom ga je helemaal naar Ede om een film te kijken? En trouwens, doe dat lekker thuis met zo'n setje. ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

#2971
10 jaar geleden ben ik begonnen te werken op een klus bij de belastingdienst. Van dat eerste jaar hebben een soortement werkvrienden groepje (man of 8). En na 10 jaar gaan we nog steeds 2 - 4 maal per jaar samen naar de film.
Ede is een erg goede bioscoop en redelijk te doen voor iedereen.

Een aantal mensen werkt en woont in apeldoorn en aantal van het groepje zijn detacheerders. Dus reizen ;D


Ede is maar 3 kwartier reizen voor mij. Peanuts dus.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

@Jack: Ben je 8 juni thuis dan? Ik moet rond 17:30 uur aanwezig zijn voor de traditionele snackbar tour ;D


mbt Java: gisteravond nog gehoord van een ervaren JAVA progr. ligt erg aan de sets die je gebruikt. Schijnt, ik hou me verre van programmeren.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#2974
Door mijn verplichte vrije dag wat tijd om eens de kruipruimte te beoordelen, etc.
Ik heb inmiddels een waterpomp geregeld, de vorige maal stond er "wat" water.

Een snelle blik in de kruipruimte: 1 conclusie, daar heb ik geen zin in ;D

Derhalve maar alternatieve wegen bekeken om 3 stroomkabels vanaf de woonkamer naar de meterkast te krijgen. Gaten in het plavond zijn al geboord toen ik de TV meubel maakte.
Onderstaande tekening geeft aan de rode route: NO GO, is de kruipruimte route en de blauwe route, de GO route.
Kost alleen wel veel meer meters.........
Later maar eens meten hoeveel ik exact nodig heb.
Ik schat zo'n 3 * 20 meter. Gezien de maten op de tekening en de hoeveelheid die ik bij het rack nodig heb komt dat aardig goed!

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey