Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

jowi

Net de pilot gezien van "Under the dome". Gebaseerd op een Stephen King verhaal. Interessant. Op naar deel 2.

alexander2

Citaat van: jowi op juli  3, 2013, 22:10:53
Net de pilot gezien van "Under the dome". Gebaseerd op een Stephen King verhaal. Interessant. Op naar deel 2.

Daar ga ik eerst een paar afleveringen van sparen.
Hoe is de kwaliteit, welke kijk jij?

DD5.1 MPEG2
of de
1080p WEB-DL DD5.1 H.264

jowi


mradem


lestat1234

Citaat van: mradem op juli  3, 2013, 23:43:01
Ik ga binnenkort eens beginnen aan Arrow en Hannibal.

Arrow heb ik afgekeken.
Is ok. Heb me er mee vermaakt. Al is het af en toe wel wat fantabanta... :)

Hannibal ben ik gisteren aan begonnen.
Eerste 3 eps zijn de moeite.
Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

alexander2

Citaat van: lestat1234 op juli  4, 2013, 12:36:20
Arrow heb ik afgekeken.
Is ok. Heb me er mee vermaakt. Al is het af en toe wel wat fantabanta... :)

Hannibal ben ik gisteren aan begonnen.
Eerste 3 eps zijn de moeite.
Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.

Is het echt wat?
ik heb deel 1 gezien en vond het einde afgeraffeld of worden de karakters iets meer uitgewerkt?

Zaagstra

Ik volg op HBO nu Profugos, een Chileense serie uit 2011 over een groepje drugssmokkelaars die na een mislukte deal uit handen van de politie en 'collega's' proberen te blijven. Veel actie, veel paranoia (niemand is wat ze lijken), en goed acteer- en filmwerk. Ook leuk om eens een ander land als achtergrond te zien.

Verder heb ik Copper op HBO gevolgd (NYPD anno 1864) en wacht ik uiteraard vol smart & ongeduld op seizoen 4 van jeweetwelwat  ::)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

neptune

True Blood is ook weer begonnen S6
Helaas niet goed binnen te halen door takedowns probably... :nopompom:
zet hier iets neer

katwax

Kwam er gisteren bij laaste ep van Spartacus achter dat het de laaste aflevering was. Ik was aan het denken wat een sterk seizoen zetten ze hier neer, dit gaan ze nooit overtreffen -> zullen ze dus ook niet proberen.
Beter goed eindigen dan als zo vele een seizoen teveel maken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Robbo


high-q

Citaat van: neptune op juli  4, 2013, 14:03:18
True Blood is ook weer begonnen S6

Ben bij en vond de afgelopen episode gaaf. Veel in gebeurd  ;)

Ook maar gelijk begonnen met Dexter S08E01, the final season!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Ronin79

@ Neptune

Heb ik geen enkele last van. Je moet gewoon een Usenet provider hebben, die niet op de zogenaamde Black List staat.
Het heeft ook niets te maken van zo snel mogelijk eraf halen, voordat ze een takedown uitvoeren. Ik kan gewoon alles,
ongeacht de datum dat het er op is gezet, eraf plukken. Niets aan het handje ;)

True Blood S06, de eerste 2 afleveringen waren weer leuk om naar te kijken.


@ Mradem

Hannibal vond ik een goede serie, kan niet wachten op season 2


@ Katwax

Spartacus konden ze ook niet qua afleveringen overtreffen;

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

neptune

Citaat van: SillentWolf op juli  4, 2013, 18:11:10
@ Neptune

Heb ik geen enkele last van. Je moet gewoon een Usenet provider hebben, die niet op de zogenaamde Black List staat.
Het heeft ook niets te maken van zo snel mogelijk eraf halen, voordat ze een takedown uitvoeren. Ik kan gewoon alles,
ongeacht de datum dat het er op is gezet, eraf plukken. Niets aan het handje ;)

Hmm de dagen dat Giganews de cream of the crop was zijn kennelijk voorbij...
zet hier iets neer

Ronin79


jowi

Giganews, newshosting... de grote name moet je echt niet meer hebben. Ook veel andere zijn onderdeel van deze grote USA based newsservers. Zelf werk ik nu met tweaknews.nl.

Ronin79


mradem

Hannibal kijkt idd lekker weg!

Ik gebruik ook nog steeds newshosting maar zal eens kijken naar tweaknews. Kom ook steeds meer tegen dat afleveringen snel verdwenen zijn..

Kjelt

Ben begonnen met House of Cards, ik had eerst de Netflix post maar die kwaliteit vond ik maar erg mager. Nu een veel betere versie te pakken gekregen.
Eerste aflevering en we (ik en mijn vriendin) zijn meteen hooked, ik hou wel van politieke series maar dan moet er wel wat gebeuren. Borgen vond ik wat te traag voor mijn plezier, deze is meteen een goede binnenkomer. Heeft op IMDB een 8,9 ben benieuwd of ze het waar kunnen blijven maken.

alexander2

Citaat van: Kjelt op juli 16, 2013, 12:12:16
Ben begonnen met House of Cards, ik had eerst de Netflix post maar die kwaliteit vond ik maar erg mager. Nu een veel betere versie te pakken gekregen.
Eerste aflevering en we (ik en mijn vriendin) zijn meteen hooked, ik hou wel van politieke series maar dan moet er wel wat gebeuren. Borgen vond ik wat te traag voor mijn plezier, deze is meteen een goede binnenkomer. Heeft op IMDB een 8,9 ben benieuwd of ze het waar kunnen blijven maken.

Daar is ook een BD van :

House.of.Cards.2013.S01.1080p.Blu-ray.AVC.DTS-HD.MA.5.1-EbP   

Zaagstra

Gaat de serie Hannibal over die van de fava beans en een lekkere chianti?  :P (Ik bedoel dus Hannibal Lecter)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

mradem

Citaat van: Zaagstra op juli 16, 2013, 14:35:34
Gaat de serie Hannibal over die van de fava beans en een lekkere chianti?  :P (Ik bedoel dus Hannibal Lecter)

Walter Zed

Yep, gespeeld door Mads Mikkelsen die ik er goed vind.

alexander2


Xstream

Citaat van: alexander2 op juli 16, 2013, 16:53:15
Orphan black is dat wat?
Ja, kijkt vrij makkelijk weg. Verhaal heeft z'n ups en downs, maar verder leuke serie.

Hannibal was ook leuk inderdaad - al zit er wel veel meer in.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

activ


alexander2

Voor de verandering de BD binnengehaald het beeld is super.
Ga er tzt aan beginnen, weet even niet waar ik nu aan wil beginnen, zoveel keuzes. :D