wat is voor jou een film moment die je nog lang bij zal blijven???

Gestart door Gizz, juli 23, 2005, 13:21:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

squeek

hey,

voor mij zijn er enkele filmscenes die ik hier nog niet heb zien bijstaan, namelijk,

-road to perdition: de scene waar tom hanks eerst een heleboel gangsters afknald, en nadien paul newman   neerschiet, kvind het gewoonweg de mooiste cinematography tot nu toe in een film.

jurassic park: eind scene waar de t-rex de velociraptor door een skelet werpt, zich omdraait en dan loeihard brult, ondertussen valt het doek waarop staat "when dinosaurs ruled the earth"  kiekevlees kreeg ik hiervan!!

het begin van elke star wars film  ;D, wanneer de muziek loeihard inspringt bij die mooie goudgele letters:

                                            STAR WARS

independence day: scene waar de ufo door het wolkendek komt

lord of the rings: van begin tot einde, ik kan er naar kijken en me helemaal in het verhaal laten meeslepen

en der zijn er nog zoveel goeie, braveheart, memento, pearl harbor, schindlers list, e.t. , noem maar op ::)

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

roland p

Nog een paar:

"No, no, I don't know... you said it. How do I know? You said I'm funny. How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me. Tell me what's funny!"
Goodfellas

"You worried about saving your own skin? Yeah, I am. It covers my body"
Ronin
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

beunky

Citaat van: roland p op juli 28, 2005, 08:35:05
Nog een paar:

"No, no, I don't know... you said it. How do I know? You said I'm funny. How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me. Tell me what's funny!"
Goodfellas

Ja die is geweldig goed ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

christian19

''We're gonna need a bigger boat'' uit jaws

welkome to jurassic park vind ik een van de mooiste
momenten van de film, al vind ik de hele film geweldig.

Close encounters of the third kind, ook de hele film

en nog zo veel meer.