Adam Artist 6 wit en Zaor Isoplane/Isoacoustics plateau's wit

Gestart door mijkie, november 13, 2020, 14:36:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mijkie

Omdat ik weer eens iets anders wil, mag deze smetteloze set, kleine actieve vloerstaanders naar een andere liefhebber !

Voor de meeste een bekend merk en speaker, voor degene die er minder bekend mee zijn

Als studio-speakerbouwer, hebben ze ook een lijn voor je hifi gemaakt, de ARTist serie maar, met de eerlijke signatuur als van een studio speaker !
Speelt mooi eerlijk en open, erg kleine footprint en ziet er gelikt uit !

Waarom ik actieve luidsprekers heb/had en weer wil hebben, je kunt de speaker inmeten in de ruimte en met REW en de afstellingen achterop veel meer dan met een gewone speaker !
Heb je recht, iets te veel laag, door de akoestiek, kun je dat iets terugschroeven, met hoog t zelfde etc je krijgt dus een veel gebalanceerde geheel !

Het gaat om een setje actieve zuiltjes, met een heel bescheiden voorkomen maar, speelt heel groots !

Voorzien van eigen versterking met de benodigde aansluitingen

Worden geleverd met een set Zaor Isoplane voeten, is een ontkoppel-plateau waar deze speaker perfect op past en het geluid heel duidelijk verbeterd, is een combi van Zaor, die wel bekende audio-accessoires maken en Iso-acoustics, bekend van oa. de Pucks.
Je zou de speakers, dmv de Zaor, iets kunnen kantelen zodat de afstraling veranderd van het geheel !

Beide in nieuwstaat, geen krasje of veegje te vinden maarrrrrrrrrr, wat ik niet heb zijn de zwarte frontjes van de speakers, voor mij geen probleem, ik vind t niks maar wel even melden !!

https://www.adam-audio.com/en/archived-products/artist-6/


Foto's geschoten incl de plateau's

Prijs 650 euro voor de compleet set, speakers, plateau's en een paar no-name powercords !














Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

remco320

Hé die isoacoustic plateaus heb ik onder mijn monitors. Hele mooie upgrade met een duidelijke winst in detaillering.

mijkie

Is ook gemaakt voor een monitor maar, passen hier perfect onder en een upgrade is t zeker, thnx
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

hpapen


mijkie

heb ook een setje JBL idd. maar, ik denk om de Fluid Audio CX7 te gaan kopen

ribbon in coax, lijkt me wel wat om eens aan de tand te voelen !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

chansig

Kijk ook leuk als eventuele vervanging voor mijn speakers. Je hebt er niets aan. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

mijkie

Citaat van: chansig op november 28, 2020, 10:32:39
Kijk ook leuk als eventuele vervanging voor mijn speakers. Je hebt er niets aan. :D

Gr. Hans

Klopt beide Hans  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Ralf67


mijkie

inruil Iphone 11 pro mogelijk, alleen dit model !!

heb je deze liggen en wil je hem evt. inruilen, laat het weten via PM
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6