Beste performance ooit

Gestart door suyver, juni 3, 2004, 14:31:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kerstmanno

Citaat van: DrAce op juli 22, 2004, 00:22:02
...megaverhaal...

Hee eh, beste performance ooit hoor DrAce. Eén persoon dus! Kan je de rest even weghalen? ;)

DrAce


SiR-ROUND

Edward Norton in American history X



Trouwens ook in Fight Club.



Leonardo diCaprio in The Beach



What's eating Gilbert Grape.



Te veel om op te noemen eigenlijk, dus ik vergeet er een hoop... Kan het niet bij 1 performance houden.




DrAce

Citaat van: SiR-ROUND op juli 22, 2004, 12:08:18
Te veel om op te noemen eigenlijk, dus ik vergeet er een hoop... Kan het niet bij 1 performance houden.
Zie je Menno, het is besmettelijk ;D

SiR-ROUND

Meerdere post met steeds 1 performance p.p. mag wel?

;D

Kerstmanno

Citaat van: DrAce op juli 22, 2004, 12:13:36

Zie je Menno, het is besmettelijk ;D


Voetschimmel is ook besmettelijk. Wil niet zeggen dat het wenselijk is ;)

Kerstmanno

Citaat van: SiR-ROUND op juli 22, 2004, 12:18:35
Meerdere post met steeds 1 performance p.p. mag wel?

;D

Jij niet. Je hebt al genoeg posts ;)

Maar even ontopic: Om eens een andere weg in te slaan... Nu worden namelijk alleen maar van die bekende fantastische rollen genoemd, waarin superacteurs, in geweldige films nog betere prestaties neerzetten. Ik wil ook even een nominatie maken voor een beetje een ander genre.
Michael J. Fox in Back to the Future, ik vind toch wel dat hij die rol geweldig neerzet!

SiR-ROUND

CitaatMaar even ontopic: Om eens een andere weg in te slaan... Nu worden namelijk alleen maar van die bekende fantastische rollen genoemd, waarin superacteurs, in geweldige films nog betere prestaties neerzetten. Ik wil ook even een nominatie maken voor een beetje een ander genre.
Michael J. Fox in Back to the Future, ik vind toch wel dat hij die rol geweldig neerzet!

Pardon?

American history X en What's eating Gilbert Grape vind ik geen mainstream hoor. Back to the future vind ik algemeen geaccepteerd...

Dus er is een beperking? Superacteurs mogen niet meer? ;)

Dus dan wordt het topic:

Beste amateur performance ooit?

;D

Kerstmanno

Nah, ik vind American History X echt wel mainstream als in: bijna iedereen heeft hem gezien en iedereen vindt hem fantastisch.
Bttf heeft natuurlijk ook iedereen gezien en het merendeel vindt het een leuke film, maar over de acteerprestaties hoor je ze niet. En die vind ik persoonlijk toch heel aardig. Misschien niet dat het heel erg goed is, maar toch wel heel overtuigend.
Hmmm... misschien valt dit meer onder 'de beste typecasting'?

SiR-ROUND

Beste kinderfilm performance ooit?

;D

AHX heeft niet gescoord in de bios, wij hebben hem ooit in de sneak gezien. Via mond op mond wordt ie kennelijk toch nog gewaardeerd en gekeken.

Kerstmanno


SiR-ROUND

Smaken verschillen... Gelukkig.

BTTF vind ik niet verkeerd hoor...

DrAce

Eens, BTFF is top en trouwens .... ow, there I go again  :-X

Mark S

Dennis Hopper in True Romance.

Moviefreak

Citaat van: Mark S op september 12, 2004, 11:37:44
Dennis Hopper in True Romance.

Yep, samen met Chris Walken...  GEWELDIGE SCENE!!!  absoluut 1 vd beste aller tijden
Om zijn zoon (Christian Slater) te beschermen en zichzelf een hele lading pijn, moet hij de mafioso (Walken) zó ontzettend kwaad maken, dat die het geduld niet op kan brengen om Hopper nog langer te martelen om erachter te komen waar Slater zich bevindt.

Chris Walken schittert ook in "At Close Range" samen met Sean Penn...    deze hadden een oscar moeten krijgen...

Mark S

#40
Idd. En eerst de sigaret weigeren, maar wetende dat hij zal sterven, dan pretenderen door te slaan en ineens wel om een sigaret vragen, en dan met zo'n zwaar beledigend verhaal op de proppen komen.
Een andere reden dat ik Dennis Hopper in deze scene heb genomineerd is omdat dit nu eens een keer niet zo'n hysterische-volledig-over-the-top rol van hem was, zoals in Blue Velvet, Speed enzo. Heerlijk ingetogen, maar tegelijkertijd vlijmscherp en zeer krachtig.

Harry HT

#41
Hoi,
Citaat van: DrAce op juli 16, 2004, 23:56:34
Okay okay okay, de laatste, en zeker niet de minste: Paul Newman in Cool hand Luke. Nee niet die 50 eieren, maar zijn doorzettingsvermogen tegen George Kennedy; dat duel is eigenlijk een samenvatting van de hele film. En het -niet gespeelde- verdriet.
Over die 50 eieren heb ik nog een leuke link gevonden, zie onderstaande link:
http://www.open2.net/science/hollywood_science/cool.htm ;D

Ik heb altijd gedacht dat wat ik zie op tv ook waar is.  :-[

Gegroet,

Harry

ps ik wil Cool Hand Luke ook zien, maar nergens in R2 te vinden  :(

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Erik van Voorst (in memoriam)

Silence of the Lambs....Hannibal

....I ate his liver with some fava beans and a nice chianti...

brrrrrrrrrrr  :o
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

DrAce


noise

Ik vind dat Robert De Niro een pracht rol neer zet in Jackie Brouwn.
Gr, Wim

MrPink

Vind ik ook. :)

Groetjes,
Oscar

Lynxxx

Hmmm.. mijn lijstje (kan er niet maar eentje noemen  >:D )

Najwa Nimri in Lucia Y El Sexo
Ellen Burstyn in Requiem for a Dream
Paul Giamatti in Howard Stern - Private Parts
Gary Oldman in Leon / The Professional
Omar Epps in Brother / Aniki
Choi Min-shik in Failan
Saul Rubinek in True Romance (Lee Donowitz)
Nicholas Cage in Face Off
Monica Belluci in Irreversible
Samuel L Jackson in Pulp Fiction
kevin Spacey - American Beauty


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl