A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

hpapen

Ik ga m opzetten nu :thumbs-up:

Ik heb deze ook maar even aangeslingerd!

twani

En weer een andere vintage B&O setup neergezet in het sousterain.

Hoort allemaal bij elkaar en is in de vroege eighties compleet zó geleverd.....

En jongens, het klinkt serieus goed ook nog.  Compleet met nauwkeurig stereobeeld...

Eerlijkheid gebied te zeggen dat deze 1900 Beomaster receiver een aantal jaren terug compleet nieuw is opgebouwd....


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

twani

Citaat van: doorofnight op augustus  6, 2017, 21:34:24
Mooi!

THX DON.

Vandaag deze opgepikt op één van mijn favoriete radiozenders "Dark Ambient Radio"

Kingpin

Volgens mij in m'n tienerjaren had ik dezelfde speakers.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

#15356
Dat kan zeker. Dit model S45 II komt veel voor.  Ik heb ze intern wel helemaal herdaan :)

twani


DofN

Citaat van: twani op augustus  6, 2017, 21:49:17
THX DON.

Vandaag deze opgepikt op één van mijn favoriete radiozenders "Dark Ambient Radio"

Lijkt wel alsof ze dit in een kelder opgenomen hebben :(
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Yen Pox
Between the Horizon and the Abyss


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


twani


Alex Groningen

Daar lijkt het op. Dacht dat het aan mijn iPad lag, maar nee dus.

twani

Ben op vakantie dus had het sowieso niet scherp maar toch dus....

Reden?

Alex Groningen

Zal geen reden kunnen bedenken waarom Showcase is verwijderd uit het stereo topic. Naar mijn inziens hoort hij daar gewoon thuis!

Bas Akkerman

We zijn wat aan het experimenteren met de indeling van het forum. Vandaar nu de verandering.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

En waarom deze move dan?  Stond prima toch?

sultankat

Citaat van: Alex Groningen op augustus 23, 2017, 06:59:54
Zal geen reden kunnen bedenken waarom Showcase is verwijderd uit het stereo topic. Naar mijn inziens hoort hij daar gewoon thuis!

+1
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

i2Paq

Lijkt er op dat er specifiek Showcase-sub-forum gemaakt is.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

twani

#15369
 :music:

Zo, vanavond terug thuisgekomen na een autorit van 1550km. 

Gelijk even wat heerlijke Dark Ambient er doorheen jagen.

Dat heb ik gemist zeg :music:

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op augustus 29, 2017, 00:31:50
Geen spotify onderweg?

Zeker, maar ik kan het de rest van mijn gezin niet aandoen dat Dark Ambient :D

Bovendien draai ik het overdag eigenlijk nooit, niet de juiste stemming. Te druk in het lijf en kop dan :)

Spijkie

Citaat van: twani op augustus  6, 2017, 21:24:53
En weer een andere vintage B&O setup neergezet in het sousterain.

Hoort allemaal bij elkaar en is in de vroege eighties compleet zó geleverd.....

En jongens, het klinkt serieus goed ook nog.  Compleet met nauwkeurig stereobeeld...

Eerlijkheid gebied te zeggen dat deze 1900 Beomaster receiver een aantal jaren terug compleet nieuw is opgebouwd....

M'n pa had vroeger die luidsprekers van beno met een receiver waarin driehoekjes groen en rood volgens mij zaten voor de volume regeling met van die vierkantjes als touch bediening. Heb je die ook? Was wel n cool ding , het klepje ging middels softclose naar beneden.

Veel plezier ermee !
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

twani

Citaat van: Spijkie op augustus 29, 2017, 19:30:05
M'n pa had vroeger die luidsprekers van beno met een receiver waarin driehoekjes groen en rood volgens mij zaten voor de volume regeling met van die vierkantjes als touch bediening. Heb je die ook? Was wel n cool ding , het klepje ging middels softclose naar beneden.

Veel plezier ermee !

Gaaf hé :). Heb ik inderdaad ook :angel:

twani