A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sultankat

Citaat van: Robiwan op mei  8, 2016, 23:12:34
:D Maar hoe klinkt dat nou, gewoon in simpel Nederlands?

1: Bagger
2: Matig
3: Kan er mee door
4: Redelijk enthousiast
5: Best goed
6: Lekker geluidje
7: Toppie
8: Vet
9: Super vet
10: Spitzenklasse

11: einfach SUPER!  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: sultankat op mei 11, 2016, 07:48:58
11: einfach SUPER!  ;)

So wie die Klang bei Ihnen zu Hause Herr Sultan? :)

sultankat

Citaat van: twani op mei 11, 2016, 21:00:29
So wie die Klang bei Ihnen zu Hause Herr Sultan? :)

Miaaaaauw!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani


pvd_66

#14304
Geen dark-ambient???  ;)

ik was beetje te snel, net ff snel beluisterd  ;D
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

twani

Citaat van: pvd_66 op mei 13, 2016, 18:32:56
Geen dark-ambient???  ;)

ik was beetje te snel, net ff snel beluisterd  ;D

Wel dark maar niet heel erg dark :)

twani


Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

twani


chansig

Je hebt, op MP, mooie ADAM's te koop staan zeg. Hoe klinken deze speakers ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

#14310
Citaat van: chansig op mei 17, 2016, 08:54:10
Je hebt, op MP, mooie ADAM's te koop staan zeg. Hoe klinken deze speakers ?

Gr Hans

Ja, ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd óf je deze Adam's zelf goed beluisterd hebt Theo en hoe je ze vindt klinken  ;)
Persoonlijk ben ik nog steeds liefhebber van het merk; in het algemeen een eerlijke, maar daardoor soms ook ''confronterende'' speaker.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#14311
Citaat van: chansig op mei 17, 2016, 08:54:10
Je hebt, op MP, mooie ADAM's te koop staan zeg. Hoe klinken deze speakers ?

Gr Hans

Ik zou het niet weten, heb ze nog niet aangesloten gehad...   

Ik heb ze ingeruild op mijn Heco`s.

Zal ik dat maar eens doen voor jullie dan? :D

Ze zijn optisch wel retestrak afgewerkt moet ik zeggen 8)

Blijkt ook maar weer eens hóe tevreden ik van de B&O Penta`s ben. Nog niet enen male de drang gehad die af te koppelen.

Ik heb trouwens een tweede set Penta`s bij de tuner liggen voor een Ultimate behandeling. 

Op een of andere manier ben ik vooral een "mid fetisjist", een persoonlijke voorkeur waaraan de Penta`s met hun maar liefst 8 mid-drivers hun bijdrage prima kunnen leveren.

Het allerhoogste hóóg en het allerlaagste láág zitten mij eigenlijk altijd alleen maar in de weg om rustig van de muziek te kunnen genieten.

Het is zeer persoonlijk, ik weet het, maar ik kan gewoon niet normaal naar muziek luisteren indien er een sub meespeelt.

Dit ligt absoluut aan mij en niet aan de sub zeg ik er heel duidelijk bij!

Ik ben en blijf nu eenmaal een rare kwast :tounge: 

twani

Citaat van: chansig op mei 17, 2016, 08:54:10
Je hebt, op MP, mooie ADAM's te koop staan zeg. Hoe klinken deze speakers ?

Gr Hans

Scherp Hans :)

twani

Citaat van: YamahaRXV op mei 17, 2016, 10:31:57
Ja, ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd óf je deze Adam's zelf goed beluisterd hebt Theo en hoe je ze vindt klinken  ;)
Persoonlijk ben ik nog steeds liefhebber van het merk; in het algemeen een eerlijke, maar daardoor soms ook ''confronterende'' speaker.

In het vergelijk ben ik eerst maar eens begonnen om beide speakers naast elkaar te posteren.

Speciaal voor hén die het verschil tussen een actieve Adam Artist 6 en een Beolab Penta niet zo één twéé drié kunnen duiden  :D



twani


Siddartha

't is vooral de kleur die erg verschilt.... ;)
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op mei 17, 2016, 22:26:14
't is vooral de kleur die erg verschilt.... ;)

Zou dat het enige zijn? :D

DofN

Die witte moet het in zijn eentje doen?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

#14318
Citaat van: doorofnight op mei 17, 2016, 23:03:23
Die witte moet het in zijn eentje doen?

Ik heb er nóg één die 'm zou kunnen helpen. 

Pieker er trouwens niet over om de Adams de definitieve plek in te laten nemen. :nowink:

Alleen al een blik op de driverbezetting zegt mij genoeg.  Ik wil Mid, véél Mid :D

DofN

De Adams die ik heb gehoord waren prima luidsprekers, maar niet mijn ding. Toch raar want het zijn neutrale luidsprekers, en die heb ik ook. Dus veel verschil zou er niet moeten zijn. En toch niet mijn ding. Ik vind die B&O's echt vreselijk gaaf om te zien. En als ze zo lekker ruimtelijk klinken als jij eens aangaf.. Moet heel lekker zijn met al die vage muziek die jij draait :) :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Maro

Citaat van: twani op mei 17, 2016, 23:08:04
Ik heb er nóg één die 'm zou kunnen helpen. 

Pieker er trouwens niet over om de Adams de definitieve plek in te laten nemen. :nowink:

Alleen al een blik op de driverbezetting zegt mij genoeg.  Ik wil Mid, véél Mid :D

Schijn je ook met stekkers te kunnen tunen.. :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

DofN

Ik ken er die een speciale lamp aanzetten waardoor het voor hun beter klinkt. Er staat ook nog een tegel te koop die als doel heeft om muziek beter te laten klinken.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

YamahaRXV

Citaat van: doorofnight op mei 17, 2016, 23:15:04
Ik ken er die een speciale lamp aanzetten waardoor het voor hun beter klinkt. Er staat ook nog een tegel te koop die als doel heeft om muziek beter te laten klinken.

Die van die speciale lamp kende ik nog niet...vertel ?   :angel:
Tegels blijft een bijzondere ''materie'' waarbij de meningen en ervaringen van gebruikers wel zeer ver uiteen lopen  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op mei 18, 2016, 12:27:42
Die van die speciale lamp kende ik nog niet...vertel ?   :angel:
Tegels blijft een bijzondere ''materie'' waarbij de meningen en ervaringen van gebruikers wel zeer ver uiteen lopen  :D

Die werking van die tegel is het sterkst indien voor je kop gehouden :D 

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei 18, 2016, 13:11:58
Die werking van die tegel is het sterkst indien voor je kop gehouden :D

:D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8