A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

twani


Dura

#14251
Ben ik een fan van. Heb er 13 albums van zie ik, maar dat ken ik nog niet.
Als je toch wat weg bent van dark, ik zit momenteel Arvo Part te luisteren, album Musica Selecta,  net wat Dead Can Dsnce gedaan (alleen nummers waar Perry niet zingt), en straks mijn favoriete album van Pat Metheny, Map of the World.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

twani

#14252
Omdat het echt weer eens tijd werd voor een onvervalst heerlijke vintage Bang en Olufsen aankoop, hebben we onderstaande Beovox M70 4 weg luidsprekers aangeschaft.

Inclusief de rete zeldzame originele trumpetstands....

Eigenlijk 3,5 weg daar de middentoner er een van het passieve soort is.

Wordt gezien als een van de best klinkende vintage ontwerpen van B&O

Looptijd van deze serie is 1976 tm1978....   Ik was al 11 jaar oud toen :tounge2:



twani


Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

#14255
Citaat van: Siddartha op april 29, 2016, 22:40:08
en, hoe klinken ze?

Ik ga ze maandag as ophalen :)


s

Siddartha

Specs zien er al indrukwekkend uit!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op april 29, 2016, 22:52:37
Specs zien er al indrukwekkend uit!

Mij viel vooral het enorme gewicht op... 25 kilo :o

Dan te bedenken dat luidsprekers in de jaren 70 vrijwel altijd met spaanplaat panelen zijn gebouwd.

Siddartha

Trouwens over kleine wonderdoosjes gesproken (refererend aan de uq), ik heb nog twee Philips mfb speakers, twee-weg monitoren met slechts 12 cm woofers er in, maar die klinken fantastisch! Misschien eens proberen op de uq [emoji6]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op april 30, 2016, 21:42:54
Trouwens over kleine wonderdoosjes gesproken (refererend aan de uq), ik heb nog twee Philips mfb speakers, twee-weg monitoren met slechts 12 cm woofers er in, maar die klinken fantastisch! Misschien eens proberen op de uq [emoji6]

Heb je een foto Siddartha? ::)

twani

Deze btw heb ik zojuist gekocht.  Ultrazeldzaam en hóe cool is die zeg :inlove:




twani


Siddartha

Dit is even van het net, ik gebruikt ze in mijn 'thuisstudio', zal morgen wel eens een fotootje maken.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani


twani

Citaat van: Siddartha op april 30, 2016, 21:51:35
Dit is even van het net, ik gebruikt ze in mijn 'thuisstudio', zal morgen wel eens een fotootje maken.


Zijn ze passief of actief?

Siddartha

Zijn overigens actieve speakers met een feedback systeem ingebouwd welke het ingangssignaal vergelijkt met de uitgang in de woofer en zonodig herstelt. Best revolutionair voor de 70's!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Citaat van: Siddartha op april 30, 2016, 21:53:15
Zijn overigens actieve speakers met een feedback systeem ingebouwd welke het ingangssignaal vergelijkt met de uitgang in de woofer en zonodig herstelt. Best revolutionair voor de 70's!

Current feedback ;). Cool :pompom:

Siddartha

Jij bent wel van de vintage geloof ik he? [emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

twani

Precies zo één wordt de mijne.  Óók maandag ophalen :pompom:


Gekocht vanwege het superdesign :inlove:



twani

Citaat van: Siddartha op april 30, 2016, 21:59:09
Jij bent wel van de vintage geloof ik he? [emoji1]

Zeker wel :inlove:  mijn vrouw wordt langzaam maar zeker ook vintage :D

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Dura

Citaat van: Siddartha op april 30, 2016, 21:53:15
Zijn overigens actieve speakers met een feedback systeem ingebouwd welke het ingangssignaal vergelijkt met de uitgang in de woofer en zonodig herstelt. Best revolutionair voor de 70's!

Ja, die ken ik nog wel, toen ik jong was heel lang geleden. klonken toen fantastisch, vond ik als adolescent, ben benieuwd of ze naar de maatstaven nu nog mee kunnen, hoe is de staat?
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

remco320

Wauw! Dit meubeltje is echt fantastisch! Die doorlopende pootjes zijn een eyecatcher..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Robiwan

Citaat van: twani op april 30, 2016, 22:04:14
Precies zo één wordt de mijne.  Óók maandag ophalen :pompom:


Gekocht vanwege het superdesign :inlove:




super lelijk :crazy: :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Siddartha

Citaat van: Dura op mei  1, 2016, 00:49:21
Ja, die ken ik nog wel, toen ik jong was heel lang geleden. klonken toen fantastisch, vond ik als adolescent, ben benieuwd of ze naar de maatstaven nu nog mee kunnen, hoe is de staat?
Nog heel goed eigenlijk! Heb ze gekocht van iemand die ze heeft nagekeken en schoon gemaakt en de din aansluitingen heeft vervangen door clinch, dus ze kunnen nog wel even mee.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2