A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Baardmannetje op maart  6, 2016, 17:17:50
Wijsneus... in mijn geval spreekt men van een gok. Wijsgok is dus meer op de plek... Maar wat zou je nu doen als mijn neus er was afgevallen?

;D

Afijn! Deze speakers gaan in tegenstelling tot die ouderwetse Engelse schroefkisten waarschijnlijk wel laag. Althans ze doen daar iets wat je als laag kan ervaren en daarmee spreken ze waarschijnlijk een staande golf aan.

DSP ergens in de set een gaan met de banaan.

:headbanging:

Ze gaan inderdaad erg "diep", of zeg ik 't nu weer niet goed? :tounge:

Er zit natuurlijk ook een flinke driver ín, niet heel gek dus....

DSP, mmmm ja......   Kastjes erbij...........  Eerst maar eens lekker de Penta's eraan knopen :)

op eigen verzoek verwijderd.

Je hebt je veterstrikdiploma?

;D ;)

Kastje hoeft niet groot te zijn. Bij mij zit het in mijn speakers...

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  6, 2016, 16:40:14
Ik begon je kwinkslagen na een weekje zónder zélfs al een beetje te missen Hans.  :tounge2:

.....denk dat daar de meningen sterk over verdeeld zijn  :D

Goede sneeuwcondities en temperaturen mogen treffen in Italië, of mocht het beter ?

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#13828
Citaat van: YamahaRXV op maart  6, 2016, 17:46:47
.....denk dat daar de meningen sterk over verdeeld zijn  :D

Goede sneeuwcondities en temperaturen mogen treffen in Italië, of mocht het beter ?

Veel sneeuw maar ook mooi weer. Ik had dit jaar iets meer geluk dan (helaas) jij Jan.

Volgend jaar beter voor je hoop ik :)

En Hans, tja ..wees eerlijk.

Wát is nou een NL audioforum zónder Hans.  Heel eerlijk?  Ik zou 'm niet willen missen 8)

Staaled

Als Naim "G76 0EQ" zou volgen in iets als Space Optimisation is een extra kastje niet nodig.
Maar oeps, ze lopen gemiddeld zo'n 3 jaar achter op ze.....nog 2 jaartjes geduld dus. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Citaat van: Staaled op maart  6, 2016, 18:09:51
Als Naim "G76 0EQ" zou volgen in iets als Space Optimisation is een extra kastje niet nodig.
Maar oeps, ze lopen gemiddeld zo'n 3 jaar achter op ze.....nog 2 jaartjes geduld dus. :D

Ik loop mijn hele leven al achter dus dit kan er nog wel bíj :D

Staaled

Zolang het niet voor of achter de muziek uit/aan is ......prima toch ?  :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Citaat van: YamahaRXV op maart  6, 2016, 17:46:47
.....denk dat daar de meningen sterk over verdeeld zijn  :D


Mwahh....ik denk dat jouw mening ietwat afwijkt...geeft niet hoor. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

#13833
Citaat van: twani op maart  6, 2016, 18:07:44
Veel sneeuw maar ook mooi weer. Ik had dit jaar iets meer geluk dan (helaas) jij Jan.

Volgend jaar beter voor je hoop ik :)

Dat is goed te horen  :thumbs-up:

Op zich hebben wij het qua zon uren absoluut niet slecht getroffen Theo, alleen waren de eerste dagen de temperaturen echt te hoog.
In het dorp was het op een gegeven moment zo'n 17 gr./C boven 0 en op 3100 meter (gletsjer) zelfs nog 7 gr./C boven 0  :crazy:
Vanaf dinsdag en de dagen daarna werd het een stuk kouder en zaten we zo rond de -14 gr./C op 3100 meter, dit i.c.m. een heerlijk zonnetje, dus eigenlijk prima  8)



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: chansig op maart  6, 2016, 18:17:22
Mwahh....ik denk dat jouw mening ietwat afwijkt...geeft niet hoor. :D

Gr Hans

Die wijkt wel vaker af.....iets waar ik mij overigens totaal geen zorgen om maak, integendeel  ::)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Ja hallo.....nu snap ik het niet meer. Wijk jij nu af of is men over het algemeen eens met jouw mening.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

En we zijn weer onderweg in de wereld van de Dark Ambiënt :music:


Murcof!!!


twani

#13837
Deaf Center met het album "Pale Ravine"

Twee briljante Noorse gasten :music:


Specifiek het nummer "Path to Lucy" :inlove:



twani


twani


twani

#13840
De Naim bevalt trouwens heel erg goed, hangt snaarstrak bedraad in het locale netwerk en werkt zónder enige hickup or what so ever.

De nStream App is eveneens uitstekend.

Had eigenlijk nooit zo wat met Naim maar de aanvankelijke (ongefundeerde ik geef het toe) scepsis voor dit toverdoosje/het merk is omgeslagen naar bewondering.

Robiwan

Citaat van: twani op maart  6, 2016, 16:59:41
Terugreis was incidentloos. Vanmorgen 4.00 uur met pakken sneeuw vertrokken maar al gauw kon op de snelweg "het poot op het gas".


Zojuist ook de huiskamerset "ff aangetrapt" en opvallend is hoezeer deze qua weergave toch compleet verschillend is van de Bang en Olufsen setup met de enorme (volledig gerebuilde en getunde dat wél) actieve Penta's als weergevers.

Wellicht mínder appellerend  aan de hier op het forum zo vaak aangehaalde audiofiele kenmerken, maar zeker niet mínder lekker, integendeel....

Ik heb van Jan een lange stereoset interlinks overgenomen waarmee ik volgende week de Penta's aan de Naim UnitiQute pré uitgang ga knopen. Een kijken hoe dat gaat.

De Heco's zijn super maar zijn behept met een bassweergave eigenlijk een maatje té groot voor mijn ruimte. Gaat goed op lage tot middelgrote volumes, daarboven gaat de ruimte het spel bederven.

Misschien verkoop ik ze wel, of anders degradeer ik ze naar het sousterain   :D



voor die dark ambient crap heb je toch alleen mid en hoog nodig :D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Citaat van: Robiwan op maart  6, 2016, 22:28:57
voor die dark ambient crap heb je toch alleen mid en hoog nodig :D :D
Nee, dat is met light ambient crap. :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

twani

In een poging de actieve Bang en Olufsen speakerserie compleet te krijgen is daar sinds vandaag de designklassieker Beolab 8000 bijgekomen.

De collectie bestaat nu uit de 6000 (slanke zuiltjes, staan als 2e set in de huiskamer) de Beolab 8000 (de beroemde zogeheten potloden/orgelpijpen) de 1,85 meter hoge Penta's die verderop in de week in de hoofdset dienst gaan doen, de eveneens dik 1,8 meter hóge Beolab 1 en de kleinere Beolabs 2500.


twani


twani


michel69

Citaat van: twani op maart  7, 2016, 21:04:50


Shiny....bling bling......dit moet vast Maz aanspreken ;D :hehe: nu ff serieus erg mooi hoor :music:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

twani

Citaat van: michel69 op maart  7, 2016, 21:09:48
Shiny....bling bling......dit moet vast Maz aanspreken ;D :hehe: nu ff serieus erg mooi hoor :music:

Al eerder hebben we moeten constateren dat MAZ en ík waarschijnlijk méér gemeen hebben dan we zêlf denken :D

Alleen die klokkies van 'm zou ik nooit aan kunnen wennen :D.

Draag überhaupt geen horloge, wordt helemaal debiel van zo'n onding aan mijn pols :wacko:

Mr.M

Citaat van: michel69 op maart  7, 2016, 21:09:48
Shiny....bling bling......dit moet vast Maz aanspreken ;D :hehe: nu ff serieus erg mooi hoor :music:
Lol . Dit is inderdaad iets waar ik niet weg van  zou lopen. Hahaha.
Citaat van: twani op maart  7, 2016, 21:12:43
Al eerder hebben we moeten constateren dat MAZ en ík waarschijnlijk méér gemeen hebben dan we zêlf denken :D

Alleen die klokkies van 'm zou ik nooit aan kunnen wennen :D.

Draag überhaupt geen horloge, wordt helemaal debiel van zo'n onding aan mijn pols :wacko:
Dat is helemaal waar.  ;)

ik kan niets anders hiervan zeggen dan ,

U heeft smaak. Hahahaha.

De "orgel" b&o zou ik zelf ook graag willen hebben , mooie design stukken zijn dat zeg.

Vriend van me is er weg van en heeft alles van B&o. Maar dan die gekke grote "ronde piramide" spul.

Heel apart om te zien. 

Goed bezig theo.!  Nu nog je horloges een  "bling" geven .hahaha lol dan kunnen we  GEER EN GOOR van forum genoemd worden. Hahah
**UNDER CONSTRUCTION**