A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Maro

Kan het me nog herinneren dat mijn opmerkingen op het Marantzforum omtrent voorvallen in dit topic als erg kinderachtig werden ervaren door dezelfde mensen die nu precies hetzelfde doen maar dan mbt het stereo forum. Hoe hypocriet kun je zijn.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op december  7, 2015, 11:52:45
Kan het me nog herinneren dat mijn opmerkingen op het Marantzforum omtrent voorvallen in dit topic als erg kinderachtig werden ervaren door dezelfde mensen die nu precies hetzelfde doen maar dan mbt het stereo forum. Hoe hypocriet kun je zijn.

Ik ken het Marantzforum niet dus kan je bevindingen niet helemaal plaatsen :unsure:

Maro

Citaat van: twani op december  7, 2015, 11:55:25
Ik ken het Marantzforum niet dus kan je bevindingen niet helemaal plaatsen :unsure:

Je kameraadje wel....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op december  7, 2015, 11:56:49
Je kameraadje wel....

MM, nou oké. Het interesseert me eigenlijk ook niks :)

YamahaRXV

#12804
Citaat van: Maro op december  7, 2015, 11:52:45
Kan het me nog herinneren dat mijn opmerkingen op het Marantzforum omtrent voorvallen in dit topic als erg kinderachtig werden ervaren door dezelfde mensen die nu precies hetzelfde doen maar dan mbt het stereo forum. Hoe hypocriet kun je zijn.

@Maro  Als we het hebben over hypocriet bezig zijn dan was juist die situatie waar jij op doel een sprekend voorbeeld; het ging over niets meer of minder dan de aankoop van een bepaald merk versterker door een HT forumlid waar notabene een moderator van het Marantz forum (en tevens ht forum lid...) zijn ongenoegen en blijkbaar hevige onbegrip over uitte op het Marantz forum.
Als de betreffende moderator blijkbaar zo erg met deze kwestie (what's in a name ??  :crazy:) in zijn maag zat waarom dit dan niet via een ''face to face'' pm op het ht forum of minimaal in het topic reageren waar het blijkbaar ''schokkende'' nieuws verkondigd werd ??  :angel:

Geen zaken verdraaien dus, want je weet volgens mij niet eens meer hoe de betreffende situatie in mekaar stak  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mitch--

Citaat van: Maro op december  7, 2015, 13:11:06
Lekker belangrijk man. :popcorn:

Je bracht het zelf nog wel ter sprake, dus blijkbaar wel...... :nowink:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#12807
Citaat van: Maro op december  7, 2015, 13:11:06
Lekker belangrijk man. :popcorn:

Je vond het onderwerp kennelijk tóch belangrijk genoeg om het onderwerp hier nog even "af te stoffen" :D

twani

Ah, we dachten precies hetzelfde Mitch :tounge2:

twani

Enfin, het "Viva Clubje" (waarvan ik zelf ook deel uitmaak) draait weer op volle toeren :D

lynch1979

Citaat van: twani op december  7, 2015, 13:26:48
Enfin, het "Viva Clubje" (waarvan ik zelf ook deel uitmaak) draait weer op volle toeren :D

Wat kost een abonnement ?  :D

twani

Citaat van: lynch1979 op december  7, 2015, 14:09:14
Wat kost een abonnement ?  :D

Jij past er naadloos tussen, dus voor jou niks :D

lynch1979


YamahaRXV

Citaat van: twani op december  7, 2015, 15:29:50
Jij past er naadloos tussen, dus voor jou niks :D

Zo is dat, dus ''join the club'' Frankie  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Verdorie, dacht ik in het Story-clubje beland te zijn! :unsure:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december  7, 2015, 16:56:57
Verdorie, dacht ik in het Story-clubje beland te zijn! :unsure:


Story is "Off Topic", hier allemaal Viva boys :tounge2:

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op december  7, 2015, 16:02:52
Zo is dat, dus ''join the club'' Frankie  ;D
Yes eindelijk toch nog bij een clubje  :headbanging:

RubenV.

Leuk knutselproject die Beolab Penta's  :pompom: Heb je al een nieuw project in het vizier nu dit afgerond is?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Bas Akkerman

#12818
Citaat van: twani op december  7, 2015, 19:36:05

Story is "Off Topic", hier allemaal Viva boys :tounge2:
:pompom: :pompom: :pompom: Haha, mijn fantasie gaat weer heerlijk met me aan de haal.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: RubenV. op december  7, 2015, 21:14:06
Leuk knutselproject die Beolab Penta's  :pompom: Heb je al een nieuw project in het vizier nu dit afgerond is?

Nou ja Ruben, er ligt/staat nog zát in het sousterain waaraan ik moet/mag/kan beginnen :)

RubenV.

Citaat van: twani op december  7, 2015, 22:12:23
Nou ja Ruben, er ligt/staat nog zát in het sousterain waaraan ik moet/mag/kan beginnen :)

Ik ben benieuwd  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

#12821
 :music:  majestueuze Ambient


When Solar Fields meets Aes DANA = H.U.V.A Network



DofN

Dank je voor je leuke reactie op mijn luisterverslagje elders :)

Ik heb deze opgezet en aangezien ik morgen vrij ben en vanavond fanatiek gesport heb, open ik een mooie fles wijn en gaan de lampen op dimstand:

H.U.V.A. NETWORK
Ephemeris

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op december  8, 2015, 23:02:18
Dank je voor je leuke reactie op mijn luisterverslagje elders :)

Ik heb deze opgezet en aangezien ik morgen vrij ben en vanavond fanatiek gesport heb, open ik een mooie fles wijn en gaan de lampen op dimstand:

H.U.V.A. NETWORK
Ephemeris



Daarmee "verzak" je onherroepelijk in een heerlijke, spannende en ondefinieerbare, maar o zo gave gemoedstoestand.  Een gemoedstoestand voor mij welhaast het hoogst haalbare :)

Have fun maat ;)

twani

De Penta's hebben hun intrek genomen in het sousterain alwaar ze gewoon aan de iPad spelen.

Ze hadden het de 1e uren hoorbaar lastig, nieuwe Mundorfs, 8 nieuwe midwooferranden, en al maandenlang niet meer opgestookt hadden deze mastodonten wat stram in de performance gemaakt...

In den beginne nogal bonkerig en houterig maar verdomd, ná een uurtje of 2 op huiskamerniveau begint er zowaar iets van een charmante klank te ontstaan, compleet met al aardig wat focus...