A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

eddy135

Of de ene kant loopt door, of de andere... :whatsthat:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op december 26, 2014, 22:59:23
Of de ene kant loopt door, of de andere... :whatsthat:

Zo is dat :tounge2:


Zelfs mijn Harbeths ontkomen hier niet aan ???

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Martin!!!

mainly British stuff

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Sailor Jan

#11230
Heel erg mooi en erg handig van je!

Ook leuk om te volgen :)
Wees lief voor jezelf

J.S.

Zeker mooi gedaan en leuk dat je het allemaal in beeld brengt O0

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kingpin

Citaat van: twani op december 26, 2014, 22:28:46
Zie hier nog een voorbeeld... Gaat niet anders.......
In dit voorbeeld is geen enkele kant hetzelfde.
Je zou de zijkanten en bovenkant door kunnen laten lopen en voor beide speakers de voorkant hetzelfde kunnen houden zoals hier:



Verder mooi werk hoor !
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op december 27, 2014, 16:41:51
In dit voorbeeld is geen enkele kant hetzelfde.
Je zou de zijkanten en bovenkant door kunnen laten lopen en voor beide speakers de voorkant hetzelfde kunnen houden zoals hier:



Verder mooi werk hoor !

Zo is het gebruikelijk  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Kingpin op december 27, 2014, 16:41:51
In dit voorbeeld is geen enkele kant hetzelfde.
Je zou de zijkanten en bovenkant door kunnen laten lopen en voor beide speakers de voorkant hetzelfde kunnen houden zoals hier:



Verder mooi werk hoor !

Uhhh, zo heb ik het ook..... :)


Thx

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: dre73 op december 27, 2014, 18:44:51
Is er vandaag nog wat gebeurd? :D

Uhhh...ja hóór!  Ik heb 2 nieuwe Citroënen en 1 gebruikte auto verkocht. :pompom:

Een redelijke dag dus. 

Fineren doen we morgen weer :pompom:

twani

#11238
Dan gaan we overigens ook weer een nieuwe dimensie aan de stijle "fineer-leercurve" toevoegen. :D

Gezien er voor dit fineer géén kant en klare "bandfineer" beschikbaar is zal ik deze zélf moeten snijden :wacko:


Niet een makkelijke klus lijkt me :nowink:

twani


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: dre73 op december 28, 2014, 09:51:33
http://www.af.nl/voorraad/fineer/fineerles/fineerles.pdf

:D


Ik kende 'm al :D.  Heb er ook veel aan gehad ;)


De zon schijnt heerlijk in 020, we gaan weer goedgemutst verder met fineren :pompom:

twani

1 speaker begint vorm te krijgen.

Toch bizar eigenlijk wat een mens voor elkaar krijgt als je er de tijd voor neemt.

Ik was/ben echt een complete leek op fineergebied.

De randen zijn perfect glad geworden.

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


twani


remco320

Theo ziet er echt onwijs mooi uit! Mijn oprechte complimenten! Knap dat het er zo strak op is gekomen:)

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Martin!!!

Ziet er supermooi uit Theo, wel de woonkamer verbouwd tot werkplaats zie ik  :colgate:
mainly British stuff

twani

Citaat van: Martin!!! op december 28, 2014, 20:26:55
Ziet er supermooi uit Theo, wel de woonkamer verbouwd tot werkplaats zie ik  :colgate:

Niet de woonkamer, is Souterrain :tounge2: