A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op januari  7, 2014, 18:54:14
Wij delen dezelfde smaak merk ik wel  ;D

;D
Ik heb thuis een hele mooie Paula....haar naam is Joyce, half surinaams  ;)

twani

#8051
Citaat van: LPlover op januari  7, 2014, 17:13:32
Doe maar maar die dame uit de RTL4 serie "unforgettable" :inlove: Die hunk ernaast ben ik!


Maar wat is er loos met de hand van mevrouw ?

Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op januari  7, 2014, 18:59:20
;D
Ik heb thuis een hele mooie Paula....haar naam is Joyce, half surinaams  ;)
Ik kan het beamen! ;D

Zo, er stond gisteren een mooie dame bij de notenbar! Lang, donkerbruin haar, bruine ogen. En bovendien een vriendelijke en zachte uitstraling!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: lynch1979 op januari  7, 2014, 18:59:20
;D
Ik heb thuis een hele mooie Paula....haar naam is Joyce, half surinaams  ;)

Dat klinkt zeker als exotisch.... ;)

Hier ook een mooie Paula, genaamd Sheila, volledig Indisch  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

#8054
Citaat van: twani op januari  7, 2014, 19:28:50
Maar wat is er loos met de hand van mevrouw ?
Is dat niet haar eigen kleur?  Net zo wit als bij haar boobs.

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op januari  7, 2014, 20:16:57
Ik kan het beamen! ;D

Zo, er stond gisteren een mooie dame bij de notenbar! Lang, donkerbruin haar, bruine ogen. En bovendien een vriendelijke en zachte uitstraling!

;D

Waar is die notenbar  ;)

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op januari  7, 2014, 20:19:25
Dat klinkt zeker als exotisch.... ;)

Hier ook een mooie Paula, genaamd Sheila, volledig Indisch  :D

Zeker weten en ook een aardig temperament op z'n tijd   ;D

Dan zal jij ook qua eten niets te kort komen  ;)

YamahaRXV

Citaat van: lynch1979 op januari  7, 2014, 20:46:18
Zeker weten en ook een aardig temperament op z'n tijd   ;D

Dan zal jij ook qua eten niets te kort komen  ;)

Zekers, en ook niet aan temperament.... :threadclosed: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979


twani

Citaat van: YamahaRXV op januari  7, 2014, 20:58:28
Zekers, en ook niet aan temperament.... :threadclosed: :D
We zitten niet ver meer af van de vraagstelling "hoeveel keer per week doe jij het?" :tongue2:

Ik respecteer jullie exquise smaak op "feminin" gebied, heb er zelfs bewondering voor :worship:

Gelijktijdig moet ik mijn "oerhollandse Monique" toch ook de nodige credits geven, ben gek op haar :inlove:

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:09:26
We zitten niet ver meer af van de vraagstelling "hoeveel keer per week doe jij het?" :tongue2:



Stofzuigen?  ;D

twani

Citaat van: Bas Akkerman op januari  7, 2014, 20:16:57
Ik kan het beamen! ;D

Zo, er stond gisteren een mooie dame bij de notenbar! Lang, donkerbruin haar, bruine ogen. En bovendien een vriendelijke en zachte uitstraling!
Foowtoow! :tounge2:  zeg gewoon dat het voor het HTforum is Bas, vindt ze vast goed :pompom:. Zeg er dan ook gelijk bij dat de meesten het forum op de iPad volgen en dat de bladzijden dus niet kunnen gaan kleven zoals vroeger bij de Playboy :D


lynch1979


YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:11:54
Foowtoow! :tounge2:  zeg gewoon dat het voor het HTforum is Bas, vindt ze vast goed :pompom:. Zeg er dan ook gelijk bij dat de meesten het forum op de iPad volgen en dat de bladzijden dus niet kunnen gaan kleven zoals vroeger bij de Playboy :D

:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:09:26


Gelijktijdig moet ik mijn "oerhollandse Monique" toch ook de nodige credits geven, ben gek op haar :inlove:

Dat is heel mooi om te kunnen zeggen, helaas is het vaak anders, geniet van elkaar elke dag, ieder uur en elke minuut.

twani

Nog maar 2 donkere "lekkertjes dan voor Lynch en Jan


Ééntje voor de "hoer en sloer" en ééntje voor de stijl :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:22:02
Nog maar 2 donkere "lekkertjes dan voor Lynch en Jan


Ééntje voor de "hoer en sloer" en ééntje voor de stijl :D

Goed bezig Theo  :pompom: :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ach, je doet zo eens je best, niet...... :D

YamahaRXV

#8070
Omdat de gekoesterde periode van ''show your skills on the white hills'' over een goede maand weer aanbreekt en Jan ook van de piste wil knallen met een lekker stukje muziek zijn we dit keer aan het tweaken gegaan met een snowboard helm...  :music:

Men neme een Red Hifi helm en een Sennheiser koptelefoon, en sloop deze zover zodat er alleen nog de oorschelpen met bekabeling overblijven die precies in de ''earpads'' van de helm passen  :pompom:






Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#8071
Citaat van: YamahaRXV op januari  7, 2014, 23:07:05
Omdat de gekoesterde periode van ''show your skills on the white hills'' over een goede maand weer aanbreekt en Jan ook van de piste wil knallen met een lekker stukje muziek zijn we dit keer aan het tweaken gegaan met een snowboard helm...  :music:

Men neme een Red Hifi helm en een Sennheiser koptelefoon, en sloop deze zover zodat er alleen nog de oorschelpen met bekabeling overblijven die precies in de ''earpads'' van de helm passen  :pompom:




Whaaaa, cool! O0.  Voor mij ook al bijna weer :pompom: :pompom:   

Zoals sommigen wellicht nog weten heb ik vorig jaar bóven de 100km/u geklokt op de GPS, sinds Schumi kijk ik daar opeens heel anders tegenaan... :nopompom:

Voor de duidelijkheid, dat was niet in de auto maar op de ski en zónder helm :blush: :blush: :blush: :devil: :crazy:

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 23:40:29
Whaaaa, cool! O0.  Voor mij ook al bijna weer :pompom: :pompom:   

Zoals sommigen wellicht nog weten heb ik vorig jaar bóven de 100km/u geklokt op de GPS, sinds Schumi kijk ik daar opeens heel anders tegenaan... :nopompom:

Voor de duidelijkheid, dat was niet in de auto maar op de ski en zónder helm :blush: :blush: :blush: :devil: :crazy:

Ja heerlijk hoor, zit er echt al weer naar uit te kijken en Brandon net zo  :headbanging:

Boven de 100 km/u is knap hard hoor en als je tegen het punt zit dat je ski,s (of in mijn geval snowboard) lichtelijk ''nerveus'' gaan worden dan bedenk je jezelf dat het maar niet fout moet gaan.... ???

Ik board nu al zo,n 15 jaar en als ik terug kijk naar de periode dat ik alleen met een aantal ''buddy,s'' in oorden als Saas Fee, Zermatt, Verbier, Sankt Anton etc. de meest bizarre free ride trips maakte dan doe ik het wat dat betreft nu vrij rustig aan kan ik wel stellen.
Het tempo ligt nog best hoog, maar als je eenmaal met je gezinnetje bezig ben dan is eigenlijk de tijd van ''back to normal'' wel aangebroken.

Ook ongevallen zoals met Schumi inderdaad doen je toch wel beseffen dat het wel degelijk goed fout kan gaan  ;)
Verder kan en wil ik het risico ook niet nemen om langdurig ziek thuis te moeten zitten want mijn broodwinning is toch wel erg belangrijk.

Ga je dit jaar weer de kant op van Italië of Sud Tirol Theo ?

 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:22:02
Nog maar 2 donkere "lekkertjes dan voor Lynch en Jan

Ook mij doe je hier een plezier mee hoor Theo  ::) mijn lieve vriendinnetje is half Indisch  ;D en heeft ook zo'n mooie skin  :wub:
mainly British stuff

lynch1979

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:22:02
Nog maar 2 donkere "lekkertjes dan voor Lynch en Jan


Ééntje voor de "hoer en sloer" en ééntje voor de stijl :D

Ik ga dan voor de stijl  ;)