A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Lion of Judah op oktober  7, 2013, 21:17:18
Ik had inderdaad al op div fora gekeken en heb ook al wat dingen uitgeprobeerd. Er zijn trouwens behoorlijk veel mogelijkheden qua instellingen. Maar resultaat heeft het nog niet opgeleverd. Vroeg me ook even af hoe jullie je instellingen hebben staan. Ik heb trouwens de laptop met een rca kabeltje op de ingang aangesloten aan de voorkant van de SN.
Je gebruikt dus niet de Dac van de SU en ook geen externe Dac?  Begrijp ik dat goed ?

Deleted member

Pak trouwens eens zo'n stukje schuimplastic en wrijf dat eens flink door je (bij voorkeur schone) haren op je hoofd en kijk vervolgens wat er gebeurt met de haren op je arm als je dat stukje schuimplastic daarbij in de buurt houdt. Bedenk je vervolgens of datzelfde stukje schuimplastic 't ideale materiaal is om kabels in/op te leggen.  ;)

Deleted member

Citaat van: Jumping Jack op oktober  7, 2013, 21:41:10
Op zijn Vlaams: bol het toch af vent.  :baaa:

Hij vraagt er nu natuurlijk zelf om!!  ;D

Máárèèhh Théó, góéd gédáán hòòr, áútóvérkóper!!  :clapping: :D

AbZ

Dat met die haren gaat niet lukken vrees ik.
Er bestaat ook zoiets als antistatisch schuim.

Deleted member

Citaat van: AbZ op oktober  7, 2013, 21:46:27
Dat met die haren gaat niet lukken vrees ik.
Er bestaat ook zoiets als antistatisch schuim.

Klopt, en daar worden onder andere IC's in geprikt om de voetjes te beschermen. Denk jij dat dit anti-statisch schuim is? Ik ken 't als meestal roze of zwart. Dit lijkt meer op verpakkingsmateriaal. ;D

AbZ

Citaat van: Antoine op oktober  7, 2013, 21:50:50
Klopt, en daar worden onder andere IC's in geprikt om de voetjes te beschermen. Denk jij dat dit anti-statisch schuim is? Ik ken 't als meestal roze of zwart. Dit lijkt meer op verpakkingsmateriaal. ;D
Ik weet dat je daar niet aan gedacht had, omdat je dit niet aan de kleur kunt zien.

Deleted member

Citaat van: AbZ op oktober  7, 2013, 21:54:10
Ik weet dat je daar niet aan gedacht had, omdat je dit niet aan de kleur kunt zien.

Nu weet je ook al wat ik denk? Knap! :D Jij doet een aanname dat 't anti-statisch schuim is en ik deed de aanname dat 't dat niet is (voor 'is' mag je ook 'zou kunnen zijn' substitueren). 100 euro wedden dat 't geen specifiek anti-statisch schuim is?

AbZ

#6957
Citaat van: Antoine op oktober  7, 2013, 21:59:11
Nu weet je ook al wat ik denk? Knap! :D Jij doet een aanname dat 't anti-statisch schuim is en ik deed de aanname dat 't dat niet is (voor 'is' mag je ook 'zou kunnen zijn' substitueren). 100 euro wedden dat 't geen specifiek anti-statisch schuim is?
Yep dat weet ik.  Ik zeg helemaal niet dat het antistatisch schuim is.  Jij leest niet goed, makker. 
Ik zeg alleen dat je dat niet kunt zien aan de kleur.  De reden dat het met het haar niet lukt is dat twani kaal is.

Deleted member

#6958
Wees dan duidelijk, hoe moet ik nou weten dat Twani kaal is. De meeste autoverkopers zijn nogal ijdel!  ;D ;D

Maar goed, hij is dus kaal. Dan doet 'ie 't toch bij z'n vrouw. Die haren op z'n zak zijn te dik denk ik en daarnaast is dat minder fris!  :crazy: :D

Deleted member

#6959
Maar wedden we die 100 euro nou nog?

edit: pas wel op, ik heb een bijbaantje gehad in een computerwinkel en dus nogal wat van dat schuim gezien en in m'n handen gehad.  :nowink:

AbZ

Citaat van: Antoine op oktober  7, 2013, 22:05:09
Wees dan duidelijk, hoe moet ik nou weten dat Twani kaal is. De meeste autoverkopers zijn nogal ijdel!  ;D ;D

Maar goed, hij is dus kaal. Dan doet 'ie 't toch bij z'n vrouw. Die haren op z'n zak zijn te dik denk ik!  :D
Kerel vergeleken met jou is niemand ijdel...

maar je raakt behoorlijk grof in de mond zie ik.  Kennelijk opgewonden  ::)

Deleted member

Het grofste woord dat ik zie is "zak". Dat is volkstaal voor 'scrotum'. Het spijt me zeer maar vergeet niet 'het is Internet'...  :D

twani


Deleted member

#6963
Citaat van: twani op oktober  7, 2013, 22:15:34
:popcorn:

:D

Kost alleen zo veel tijd als Abeltje steeds meer dan 10 minuten bezig is met een reply...  :D

AbZ    22:10:15    Plaatst een bericht in A Woman's Nightmare! "DDDAC Phase Deux".

Deleted member

Nou hij is nog steeds bezig, Abel je bent m'n aandacht al kwijt, houd maar op!  :D

BTW: Ik zie nog voldoende haar op Theo's kop voor 't experimentje!  ;D


Deleted member

O, hij is nu opnieuw begonnen/aan 't editen voor 'ie echt post.  :D

AbZ    22:23:42    Plaatst een bericht in A Woman's Nightmare! "DDDAC Phase Deux".

Mitch--

het gezellige spreekwoordelijke moddergooien is ook weer van start gegaan
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Deleted member

Mwhaa, volgens mij gebeurt dat al weken/maanden (met een korte pauze van twee weken) hij wil gewoon niet ophouden!  :P

Deleted member

Edit nummer drie!  :D Er komt me zo toch een lap tekst of een scherpe post!  :shaun:

AbZ    22:30:46    Plaatst een bericht in A Woman's Nightmare! "DDDAC Phase Deux".

Lion of Judah

Citaat van: twani op oktober  7, 2013, 21:42:09
Je gebruikt dus niet de Dac van de SU en ook geen externe Dac?  Begrijp ik dat goed ?

"De SuperNait heeft 5 digitale S/PDIF ingangen: 2 X coax Cinch, 2 X optisch TOSlink en 1 X optisch via een 3,5 mm mini-Jack TOSlink op het front die dubbelt als analoge en digitale ingang en parallel is geschakeld met de (analoge) Aux1 ingang. Dat laatste werkt als volgt: wanneer een 3,5 mm miniJack plug wordt ingestoken wordt de S/PDIF board ingeschakeld en het signaal getest op het al dan niet bevatten van S/PDIF data. Op basis van de uitkomst wordt dan het analoge of het digitale signaalpad gekozen. Naim adviseert overigens om voor computers (of andere bronnen met een `dirty powersupply`) de optische ingangen te gebruiken omdat het optisch systeem voor aarde-isolatie zorgt.

Lees meer : http://www.hifi.nl/recensies/3170/Naim_SuperNait.test.html#ixzz2h4QVNi7H"
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

AbZ

#6970
Citaat van: Antoine op oktober  7, 2013, 22:19:04
:D

Kost alleen zo veel tijd als Abeltje steeds meer dan 10 minuten bezig is met een reply...  :D

AbZ    22:10:15    Plaatst een bericht in A Woman's Nightmare! "DDDAC Phase Deux".
Ik doe een beetje forum meestal tussen andere bezigheden door, dus soms staat het een tijdje open.
Heb je niemand anders die jou aandacht geeft?  Misschien moet je eens een sociaal leven beginnen.

Deleted member

Citaat van: AbZ op oktober  7, 2013, 22:34:36
Ik doe een beetje forum meestal tussen andere bezigheden door, dus soms staat het een tijdje open.
Heb je niemand anders die jou aandacht geeft?  Misschien moet je eens een sociaal leven beginnen.

Whoehaha, is dat alles? :D Niet eens origineel, heb 't zelfde al meermaals tegen jou gezegd, véélposter! ;D ;D

Deleted member

Uiteraard snap je weinig van dat sociale gebeuren maar maandagavond tussen 10 en 11 hangen veel mensen op de bank voor de TV hoor, of ze zitten op een forum hun tijd te verspillen.  ;D Wat doe jij zaterdagavond? ;)

twani

Citaat van: Lion of Judah op oktober  7, 2013, 22:34:21
"De SuperNait heeft 5 digitale S/PDIF ingangen: 2 X coax Cinch, 2 X optisch TOSlink en 1 X optisch via een 3,5 mm mini-Jack TOSlink op het front die dubbelt als analoge en digitale ingang en parallel is geschakeld met de (analoge) Aux1 ingang. Dat laatste werkt als volgt: wanneer een 3,5 mm miniJack plug wordt ingestoken wordt de S/PDIF board ingeschakeld en het signaal getest op het al dan niet bevatten van S/PDIF data. Op basis van de uitkomst wordt dan het analoge of het digitale signaalpad gekozen. Naim adviseert overigens om voor computers (of andere bronnen met een `dirty powersupply`) de optische ingangen te gebruiken omdat het optisch systeem voor aarde-isolatie zorgt.

Lees meer : http://www.hifi.nl/recensies/3170/Naim_SuperNait.test.html#ixzz2h4QVNi7H"
Maar kom je dan wel "A-Synchroon" getakt binnen bij de SU? Of doet jouw computer het clocken nog?

twani

De eerst klanken vullen de "Twani Crip" (Want dat had nog niemand gevraagd in alle commotie :D)

Nog even alle voordelen van een trafo tov de Cap op een rijtje:

-de hele 1794 chip wordt nu gebruikt ipv de helft
-het signaal is nu galvanisch losgekoppeld van de voorsterking.
-het uitgangssignaal is verdubbeld.

Klank? (inclusief statisch piepschuim, dat nog wel). Hemels!   Dat was 'm ;)