A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

twani


AbZ


Deleted member

Citaat van: twani op juli  7, 2013, 17:03:59
Klopt en bij mij is er niets veranderd hoor Antoine, ik heb, (en nu citeer ik mezelf :P) in een ander topic al eerder laten vallen dat ik jou niet anders ken dan een aimable, rustige en vriendschappelijke personage. Ik heb niet het gevoel dat ik die mening moet bijstellen ;) Vwb de Devialet posts trek ik het boetekleed aan, nu ik er langer over nadenk heb ik zoiets van:  tja misschien best storend :blush:

Blijft het feit dat Devialet door z'n hoge aanschafprijs extra onder de loep ligt, iets met hoge bomen en veel wind ;D

Theootje doet wél aan zelfreflectie en bied hierbij z'n excuses aan voor zijn soms wat minder subtiele postings, ik kan tegenwoordig prima toegeven dat ik wellicht wat minder gelijk had dan ik dacht :pompom:

Dankjewel Theo!  :thumbs-up: Bij deze ook gelijk mijn excuses, ik bedacht mij vandaag dat ik jou initieel beter een PM had kunnen sturen want jij bent zeker geen kwade en "doet" normaliter ook niet zo. Was wat volwassener geweest van me maar in plaats daarvan koos ik er voor om eerst een "grapje"/puntige opmerking terug te maken om de hint over te brengen waarna 't natuurlijk hard tegen hard ging en 't steeds lastiger word toe te geven. Voor mij is er richting jou ook niks 'onherstelbaar' veranderd eigenlijk dus we moeten 't maar vergeten is dan denk ik de conclusie, voor mij wel in elk geval. :)

twani



YamahaRXV

Mooi, dat het ook op zo,n manier opgelost kan worden jongens  ;)
Ik zeg Chapeau  :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

Citaat van: twani op juli  7, 2013, 18:20:53
Zo, nu is het weer een echte koffieclub ;D
Echte herenclub.  Jullie hebben elkaar weer helemaal gevonden.





Martin!!!

Citaat van: AbZ op juli  7, 2013, 18:39:19
Echte herenclub.  Jullie hebben elkaar weer helemaal gevonden.



just the way You like it!
mainly British stuff

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

Citaat van: Martin!!! op juli  7, 2013, 20:08:12
just the way You like it!
Tuurlijk, if it works for them... 
Mag graag zien dat ze weer een goed humeur krijgen.
Jij ook een fijne avond gewenst.

Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op juli  7, 2013, 18:39:19
Echte herenclub.  Jullie hebben elkaar weer helemaal gevonden.


Die halfblote vrouwen vond ik wel aardig, maar kikkerseks...  :tongue2::wub: :tongue2: Of zijn het nu padden?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: AbZ op juli  7, 2013, 18:39:19
Echte herenclub.  Jullie hebben elkaar weer helemaal gevonden.


Ik doe niet aan buitensex :D. En al helemaal niet met mannen....

twani

De Nuforce USB kabel is (eindelijk) binnen. Vanavond de Forest eraf en deze erop, kijken of ik überhaupt verschil hoor....

YamahaRXV

Mooie USB kabel... Het kost even geduld, maar dan heb je ook wat  ;D

Ik ben er nog zeer tevreden mee in ieder geval  ;)

Welke lengte variant is dit ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

frank2

The forest is geen beste usb kabel, zeker tov de iets duurdere versies van AQ. Het zou mij verbazen als deze dan niet beter is.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: frank2 op juli  8, 2013, 17:36:52
The forest is geen beste usb kabel, zeker tov de iets duurdere versies van AQ. Het zou mij verbazen als deze dan niet beter is.

Inderdaad, niet alles van Audioquest is hosanna  ;) Het zou mij ook niet verbazen als er straks weer een aantal laten we zeggen ''sceptici'' gaan reageren..... :angel:
Iets met een glazen bol.... :yin-yang: ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

tompj

Citaat van: YamahaRXV op juli  8, 2013, 21:14:13
Inderdaad, niet alles van Audioquest is hosanna  ;) Het zou mij ook niet verbazen als er straks weer een aantal laten we zeggen ''sceptici'' gaan reageren..... :angel:
Iets met een glazen bol.... :yin-yang: ;D
Maakt echt allemaal geen moer uit joh....snake oil...stelletje believers!
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: frank2 op juli  8, 2013, 17:36:52
The forest is geen beste usb kabel, zeker tov de iets duurdere versies van AQ. Het zou mij verbazen als deze dan niet beter is.
Deze is zelfs beter dan de AQ Diamond.

YamahaRXV

Citaat van: tompj op juli  8, 2013, 21:15:55
Maakt echt allemaal geen moer uit joh....snake oil...stelletje believers!

Je bent snel zeg, zat iets meer dan 1,5 minuut tussen mijn post en de jouwe... ;D
Zo snel had ik het eerlijk gezegd niet verwacht  :angel:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Om de begeleidende tekst bij zo'n kabel (zie foto) moet ik wel erg lachen....  Overigens is dit geen duur kabeltje..., helemaal niet zelfs. Speelde in de testen alles van AQ naar huis.... Voor wat het waard is natuurlijk :sarcasm:

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli  9, 2013, 19:07:57
Om de begeleidende tekst bij zo'n kabel (zie foto) moet ik wel erg lachen....  Overigens is dit geen duur kabeltje..., helemaal niet zelfs. Speelde in de testen alles van AQ naar huis.... Voor wat het waard is natuurlijk :sarcasm:

Voor het geld gewoon erg goed  ;)
Maar hoor je verschil t.o.v. de Audioquest Forest.....? :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maximus_Aurelius

Die Nu-Force USB kabel is een leuke goede kabel voor het geld, maar persoonlijk vind ik hem minder. In dezelfde Preis Stufe vond ik de Neo by Oyaide green beter. Creëerde net wat meer ruimtelijkheid. Uiteindelijk na uitvoerig testen met verschillende USB kabels in verschillende prijsklasse ben ik bij mijn huidige terecht gekomen. Deze speelde ook een AQ Diamond weg die drie keer de prijs is. Er was een concurrent die dichtbij kwam maar toch niet haalde en dat was de Wireworld starlight 6.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli  9, 2013, 19:21:35
Voor het geld gewoon erg goed  ;)
Maar hoor je verschil t.o.v. de Audioquest Forest.....? :angel:
Helemaal niets ;D



Voor deze prijs is het een beetje "baad het niet dan schaad het niet" ;)

AbZ

Citaat van: twani op juli  9, 2013, 21:35:39
Helemaal niets ;D
Stabiele luisteraar  :thumbs-up:

Citaat van: twani op juli  9, 2013, 21:35:39Voor deze prijs is het een beetje "baad het niet dan schaad het niet" ;)
dan wordt het niet nat.

tompj

Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element