A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

twani

964 RS, veel nieuwer moeten ze niet zijn.

Geen airco, een koordje om de deur dicht te doen, geen geluidsisolatie, geen comfort. Precies juist genoeg voor mij...

Ooit......

raindog

Citaat van: VANZOMERENG op februari  2, 2013, 11:45:45
ach houdt toch eens op met die slome auto's  :D

ik rijd altijd met 2 wielen op de grond, soms zelfs met 1  :nervous:

:withstupid:

Hier ook liever twee dan vier wielen en ik heb bijna dezelfde als VANZOMERENG, ook een R1200GS maar in een minder blits kleurtje.. Stiekum kijk ik al naar de nieuwe...

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

BuSpu

Gaat wel een beetje de verkeerde kant op met dit topic...... :sly:

unknown

Citaat van: BuSpu op februari  2, 2013, 21:00:58
Gaat wel een beetje de verkeerde kant op met dit topic...... :sly:

Nee joh, het begint hier net gezellig te worden! ;)
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

unknown

Nog 1tje en dan zal ik er mee ophouden:

Dit vind ik echt DE vetste mercedes aller tijden:





De E500 Limited: 326pk en afgebouwd bij Porsche :inlove:
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

twani

Citaat van: BuSpu op februari  2, 2013, 21:00:58
Gaat wel een beetje de verkeerde kant op met dit topic...... :sly:
Ik heb (zoals sommigen wel al weten) een gruwelijke hekel aan de uitspraak "off topic", wat een onzin vind ik dat altijd. Als je het niet interessant vindt lees je het gewoon niet toch....


twani

Citaat van: unknown op februari  2, 2013, 21:11:19
Nog 1tje en dan zal ik er mee ophouden:

Dit vind ik echt DE vetste mercedes aller tijden:





De E500 Limited: 326pk en afgebouwd bij Porsche :inlove:
Alias de "übertaxi" ik ben geen Mercedes fan in absolute zin, maar die heb ik inderdaad altijd prima gevonden...

twani

Maar ze hebben heel gave dingen gedaan, eerlijk is eerlijk. De laatste is een van de eerdere auto's van mijn ABSOLUTE held...

twani

En ook dit vergeet ik nooit meer....

Deleted Member 2

#3934
Het wordt tijd om hier een echte auto te laten zien:



en voor de sleutelaar:


unknown

#3935
Dat is precies wat ik zo gaaf vind aan die auto, alleen kenners zien dat het een dikke versie is en dan dat rode bordeelleder er nog bij :inlove:

Ook die racewagens zijn zeer gaaf inderdaad. Ik moet bekennen dat ik wel een beetje bevooroordeeld ben: ik ben vanaf dat ik in staat was te denken Mercedesfan, dit terwijl mijn vader nog liever gaat lopen dan in een Mercedes rijden ;D

Toen ik vier jaar geleden begon met mijn bijbaantje als taxichauffeur is dat virus alleen maar verder aangewakkerd, er zijn weinig (geen) auto's die zo comfortabel rijden en toch zo vast op de weg liggen.

Ik moet alleen wel zeggen dat een handgeschakelde mercedes echt belabberd schakelt(gelukkig hebben ze daar alleen nog een paar busjes van op de zaak ;)), mocht ik een handgeschakelde auto moeten rijden dan zou dit bij voorkeur toch een BMW of Audi zijn ;D
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

twani

Citaat van: Onder013 op februari  2, 2013, 21:37:25
Het wordt tijd om hier een echte auto te laten zien:



en voor de sleutelaar:


Nou Henk, dat is inderdaad een flinke dot "tegengas" die je daar geeft :P  Kan ik overigens ook waarderen hoor ;). Van jou?

Bas Akkerman

Citaat van: twani op februari  2, 2013, 21:23:52
Ik heb (zoals sommigen wel al weten) een gruwelijke hekel aan de uitspraak "off topic", wat een onzin vind ik dat altijd. Als je het niet interessant vindt lees je het gewoon niet toch....
Natuurlijk Theo, offtopic is het pas als de TS dat vindt. Maar een ander mag toch best zeggen dat hij of (zeer zeldzaam hier) zij het onderwerp niet interessant vindt? Puur vanuit mezelf gesproken, vind ik het soms vervelend om een voor mij interessant onderwerp onderbroken te zien worden door een voor mij oninteressant onderwerp. Zeker als dat onderwerp in meerdere forums vaker terugkomt. Zoals mijn "zweverij" vast ook wel eens irritaties op zal leveren. Maar nogmaals, wie betaalt bepaalt en dat is de enige die bepaalt of iets off topic is en wanneer dat genoeg is.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: twani op februari  2, 2013, 21:51:18
Nou Henk, dat is inderdaad een flinke dot "tegengas" die je daar geeft :P  Kan ik overigens ook waarderen hoor ;). Van jou?

Ja: de bouwplaat  8)

twani

Citaat van: Bas Akkerman op februari  2, 2013, 21:57:06
Natuurlijk Theo, offtopic is het pas als de TS dat vindt. Maar een ander mag toch best zeggen dat hij of (zeer zeldzaam hier) zij het onderwerp niet interessant vindt? Puur vanuit mezelf gesproken, vind ik het soms vervelend om een voor mij interessant onderwerp onderbroken te zien worden door een voor mij oninteressant onderwerp. Zeker als dat onderwerp in meerdere forums vaker terugkomt. Zoals mijn "zweverij" vast ook wel eens irritaties op zal leveren. Maar nogmaals, wie betaalt bepaalt en dat is de enige die bepaalt of iets off topic is en wanneer dat genoeg is.
Hij was niet specifiek aan jou gericht Bas ;) Mijn "zweverij" opmerking was er ook één zonder diepere betekenis.  En inderdaad laat ik me heel gauw verleiden tot een minder "serieus" moment in de discussie, ik ben niet zo van de regeltjes en structuren. Veel gein maken, lekker grappen en grollen staan bij mij hoog op de agenda. Het leven wordt namelijk al zo serieus genomen door veel mensen, dit terwijl het één grote fijne happening is, die helaas af en toe ruw wordt onderbroken door meer of minder ernstige zaken zoals ziekte, oorlogen en andere vervelende zaken die er écht toe doen.
Één van de redenen dus waarom het me totaal niet uitmaakt waarover het op zo'n moment gaat in dit topic. Voorwaardes blijven gezelligheid, eerlijkheid en positief gedrag, dáár ben ik ontzettend van...
Hoofdonderwerp blijft gelukkig audio, daarvoor is het veel te leuk.

Gr
Theo.

Deleted Member 2

Nu je het toch over audio hebt, hoe is het met de buizendac. Is er al een dakterras gemaakt voor de buis? Of ben je terug naar de MF-sound?

Groet,

Henk

Bas Akkerman

Citaat van: twani op februari  2, 2013, 21:23:52
Ik heb (zoals sommigen wel al weten) een gruwelijke hekel aan de uitspraak "off topic", wat een onzin vind ik dat altijd. Als je het niet interessant vindt lees je het gewoon niet toch....
Het ging me meer om deze opmerking en dat ik vind dat je moet kunnen zeggen dat je een onderwerp niet zo interessant vindt. Het kwam ook niet op mij over als aan mij gericht. Om de hand in eigen boezem te steken, gebruikte ik mijn zweverigheid als voorbeeld.  Maar dat heb ik al in mijn eerdere post gezegd.

Op deze mooie zondagochtend lust ik eigenlijk wel een lekker kop thee. Iemand nog een (zacht)gekookt eitje met truffelolie?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op februari  3, 2013, 10:30:57
Wat is dat voor zweverig ontbijt :P
Andre Kuipers met een soortgelijk ontbijt. Dat wordt spannend...
Vind het altijd fascinerend om iemand tijdens een ruimtereis van zo'n zwevende bol vloeistof te zien lurken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LeonArdusS

Citaat van: Bas Akkerman op februari  3, 2013, 10:19:23
Iemand nog een (zacht)gekookt eitje met truffelolie?
Mag het ook met een beetje geraspte witte truffel?
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  3, 2013, 10:09:18En inderdaad laat ik me heel gauw verleiden tot een minder "serieus" moment in de discussie, ik ben niet zo van de regeltjes en structuren. Veel gein maken, lekker grappen en grollen staan bij mij hoog op de agenda. Het leven wordt namelijk al zo serieus genomen door veel mensen, dit terwijl het één grote fijne happening is, die helaas af en toe ruw wordt onderbroken door meer of minder ernstige zaken zoals ziekte, oorlogen en andere vervelende zaken die er écht toe doen.
Één van de redenen dus waarom het me totaal niet uitmaakt waarover het op zo'n moment gaat in dit topic. Voorwaardes blijven gezelligheid, eerlijkheid en positief gedrag, dáár ben ik ontzettend van...
Hoofdonderwerp blijft gelukkig audio, daarvoor is het veel te leuk.

Gr
Theo.

Ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met bovenstaande woorden.
Het leven bestaat al uit te veel regeltjes en verantwoordelijkheden. Als je zelf niet op een eigen (leuke) manier invulling geeft aan het leven, krijg je al gauw het gevoel dat je slechts een nummer bent op deze wereld en je hier alleen maar ben om trouw je acceptgiro,s te betalen en verplicht in de pas moet lopen om alle regeltjes en verplichtingen na te komen, al dan niet ondersteund door fanatieke ''moraalridders''.  Kortom, je wordt geleefd en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.

Enfin, dat is er ook weer uit..... :smile:  Terug naar audio, het onderwerp wat ons (naast andere interesses  ;)) bezig houdt om hier lekker op eigen wijze invulling aan te geven zonder opleggende regeltjes van wie dan ook.

Wat een eigenzinnig (of eigenwijs) merk is dat Naim toch..... :crazy:  Gisterenavond heb ik de Superuniti ontdaan van z,n netspanning en zojuist weer aangesloten.
Wat meteen weer opvalt is dat het ding frisser en krachtiger speelt dan voor het moment dat de netspanning er afgehaald werd.
Ik heb het Garmt al eerder horen zeggen, maar ik begin er nu toch wel in te geloven hoor.
Het blijft een apart ''fenomeen'' dat voeding/netspanning verhaal  :crazy:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Heb jij eigenlijk een aparte audiogroep Jan? Heb je misschien al wel eens verteld maar ben het kwijt...

Bas Akkerman

Citaat van: LeonArdusS op februari  3, 2013, 11:42:52
Mag het ook met een beetje geraspte witte truffel?
Als ik die had gehad... :wub: Ik heb het idee dat de truffelolie van Oil&Vinegar eerder chemisch dan natuurlijk is. Maar ach, ik bedot me zelf wel met een puntje geroosterd brood gedoopt in een met truffelolie besprenkeld halfzacht gekookt eitje. :smile:
Overigens zijn het wentelteefjes geworden. Zoute voor mijn vrouw, zoete voor mij. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Gezellig hier!  :coffee: Mag ik ook aanschuiven voor het ei met brood en truffelolie?  :D Ik weet uit ervaring dat Bas beste eieren kan bereiden!

Verder kan ik zeker vinden in wat Jan en Twani schrijven! Ik krijg, vooral de laatste tijd, nogal eens het gevoel dat we in een maatschappij leven waarin we vanalles 'moeten' en vooral maar braaf moeten zijn  :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  3, 2013, 13:46:54
Heb jij eigenlijk een aparte audiogroep Jan? Heb je misschien al wel eens verteld maar ben het kwijt...

Ja Theo, idd. een aparte audiogroep  ;)  Bij de meterkast vandaan buiten de aardlek naar een Holec zekeringhouder (via forumlid Chris C79) met HiFi Tuning silver stopzekering en Lapp CY 110 netkabel naar het alu ''heavy duty DIY'' stekkerblok met aan het uiteinde van de Lapp een Iego Rhodium IEC female connector en bij de inlet van het stekkerblok een Furutech Rhodium IEC male connector  :pompom:

In het stekkerblok de bij Henk, Theo, en Jan bekende en gewaardeerde Schuko outlets van duits makelij.
Vanaf hier weer verder met een in audioland onbekende hoogwaardige met zwaar teflon afgeschermde netkabel (die het super doet i.c.m. Naim) die voorzien is van Iego gold IEC en Schuko connectoren. Topspul dat Iego  :headbanging:

Ik ben met deze set up heel tevreden, maar heb (na de aankomende wintersportvakantie) wat testplannen om de Iego Gold connectoren te gaan verwisselen voor Rhodium exemplaren van Iego. Verder ben ik van plan om de ''getweakte'' zekeringhouder te gaan bestellen die je ziet staan in de nieuwsbrief van Peacock Audio.
(als het goed is heb je deze binnengekregen via de mail zojuist  ;))
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8