A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 25, 2012, 00:00:08
http://m.youtube.com/watch?v=2GtYYGJHw38



Hans Joachim Stuck op M3GTR. Een all time classic. Er word beweerd dat de man z'n moeder de bevalling op de baan heeft laten plaatsvinden :clapping:

:worship: Bruut hoor.....
Heb zojuist weer even dit filmpje bekeken: http://www.youtube.com/watch?v=5aOLY-98ia8
Andre stuurt toch wel erg strakke lijnen en houdt er aardig de gang in...... :headbanging:

Als ik de beelden ziet begint het al weer aardig te kriebelen bij mij  :wub:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

@Theo  Heb je wel eens het genoegen gehad om naast deze dame te kunnen zitten ?  ;)
http://www.youtube.com/watch?v=x1X92jf8s-g

Ik was erg onder de indruk van haar.......niet van haar uiterlijk :crazy: ,maar wel van haar ''skills'' op de ring  :worship:
Het was een heerlijk rondje met de fijne V10 sound van de M5 en het drukke gekwebbel van Sabine er bij  :omg:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Pjotr27

Kijk ook eens naar psvane buizen. Ik heb sinds kort een setje in mijn voorversterker en ik vind ze echt heel mooi. Zijn alleen niet echt goedkoop ..
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 25, 2012, 00:30:24
:worship: Bruut hoor.....
Heb zojuist weer even dit filmpje bekeken: http://www.youtube.com/watch?v=5aOLY-98ia8
Andre stuurt toch wel erg strakke lijnen en houdt er aardig de gang in...... :headbanging:

Als ik de beelden ziet begint het al weer aardig te kriebelen bij mij  :wub:
André is een begenadigd coureur zo te zien, heerlijk relaxed aan het tegensturen bij zeer hoge snelheden :clapping: :clapping:

twani

Citaat van: Pjotr27 op december 25, 2012, 01:24:14
Kijk ook eens naar psvane buizen. Ik heb sinds kort een setje in mijn voorversterker en ik vind ze echt heel mooi. Zijn alleen niet echt goedkoop ..
Die heb ik op "headfi.org" in het Leben 300 thread inderdaad ook meermaals als favoriet voorbij zien komen  :thumbs-up:

advr

Citaat van: Pjotr27 op december 25, 2012, 01:24:14
Kijk ook eens naar psvane buizen. Ik heb sinds kort een setje in mijn voorversterker en ik vind ze echt heel mooi. Zijn alleen niet echt goedkoop ..

Zijn ook mooi maar dat is voor na de uitprobeerfase lijkt mij. Eerst moet 'hij' maar eens uitvinden wat verschillende buizenmerken doen.. 8) 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

Ik zie 2 verschillende Psvane 12AX7 types, namelijk de Treasure en de Treasure MarkII...

Wat is het verschil en waar is Psvane te koop? Niet bij de Tonefactory namelijk  :nopompom:

Bovendien worden deze buizen 12AX7 T genoemd, is dat vanwege de toevoeging Treasure? Kan ik ze wel gewoon gebruiken?


.

twani

Voor dié Harbeth bezitters met een hierbij passend interieur......

twani

Wat vaker voorkomend...

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 25, 2012, 12:33:46
Voor dié Harbeth bezitters met een hierbij passend interieur......

Je kan ze ook altijd nog als wijnrek gebruiken..... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: garmtz op december 24, 2012, 20:45:15
Geen sub in stereo werkt inderdaad niet... ;)

Waarom werkt een sub niet in stereo?
Zou je mij dat uit kunnen en willen leggen?

twani

Citaat van: lynch1979 op december 25, 2012, 12:47:08
Waarom werkt een sub niet in stereo?
Zou je mij dat uit kunnen en willen leggen?
.t was een woordgrapje van de heren ;)

Een sub in stereo kan uitstekend werken maar vereist meer kennis en kunde bij aanschaf, opstelling en integratie.

peterrr

#3237
Citaat van: twani op december 25, 2012, 12:13:07
Ik zie 2 verschillende Psvane 12AX7 types, namelijk de Treasure en de Treasure MarkII...

Wat is het verschil en waar is Psvane te koop? Niet bij de Tonefactory namelijk  :nopompom:

Bovendien worden deze buizen 12AX7 T genoemd, is dat vanwege de toevoeging Treasure? Kan ik ze wel gewoon gebruiken?


.


De meeste buizen van mij komen van EBay,
Ook ps-vane  zijn daar te krijgen.
De toevoeging na de AX of AU7 maakt geloof ik niet zoveel uit,
Maar dat weten de buizen experts hier wel

Grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

lynch1979

Citaat van: twani op december 25, 2012, 12:50:17
.t was een woordgrapje van de heren ;)

Een sub in stereo kan uitstekend werken maar vereist meer kennis en kunde bij aanschaf, opstelling en integratie.

Oops.....;)

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een nieuwe sub, de REL R-528.
Helemaal afgesteld door Multifoon.
Speel al sinds een jaar of 12 met een subwoofer in stereo opstelling, zou niet meer zonder kunnen en willen, het is een toevoeging.

Helemaal mee eens, het vergt tijd en kennis.
Maar als hij eenmaal juist afgesteld staat, gaat er een wereld voor je open.

twani


lynch1979

Citaat van: twani op december 25, 2012, 13:01:33
Foto Lynch?  Leuk!

Na de feestdagen zal ik heel mijn set erop zetten  :)

twani

Citaat van: lynch1979 op december 25, 2012, 13:03:45
Na de feestdagen zal ik heel mijn set erop zetten  :)
Mag in dit topic, je kunt ook een eigen Showcase openen, wordt breed gewaardeerd hier hoor ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 25, 2012, 12:13:07
Ik zie 2 verschillende Psvane 12AX7 types, namelijk de Treasure en de Treasure MarkII...

Wat is het verschil en waar is Psvane te koop? Niet bij de Tonefactory namelijk  :nopompom:

Bovendien worden deze buizen 12AX7 T genoemd, is dat vanwege de toevoeging Treasure? Kan ik ze wel gewoon gebruiken?


.

http://www.tubeampdoctor.com/en/shop_Psvane.htm  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 25, 2012, 12:38:06
Je kan ze ook altijd nog als wijnrek gebruiken..... ;D
Of als "geweren standaard" :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: twani op december 25, 2012, 13:08:13
Mag in dit topic, je kunt ook een eigen Showcase openen, wordt breed gewaardeerd hier hoor ;)

Ik zal mijn eigen Showcase openen.
Wil wel goede foto's maken en een leuk verhaal erbij schrijven, vandaar dat het wel wat langer zou kunnen duren  ;)

twani

Citaat van: peterrr op december 25, 2012, 12:56:07

De meeste buizen van mij komen van EBay,
Ook ps-vane  zijn daar te krijgen.
De toevoeging na de AX of AU7 maakt geloof ik niet zoveel uit,
Maar dat weten de buizen experts hier wel

Grt Peterr
En wat met de spookverhalen over namaak op Ebay?

peterrr

Heb ik nooit last van gehad, de nieuwe series buizen komen bij handelaren vandaan met zeer veel goede feedback.
( ik heb er vele besteld).
De meeste uit de u.s.a
Maar ik weet niet of je al eerder ooit iets op eBay gekocht hebt?

Ik heb ook wat Au7 en Ax7 NOS buizen van Phillips, Brimar,Amperex e.d uit de jaren zestig die zijn er nog veel bij Engelse handelaren voor weinig.( in doos met Hollands serie nummer gemaakt in Heerlen b.v E15,-)
Er zullen best vervalsingen rondzwerven (NOS mullards e.d) die dan voor astronomische bedragen van de hand gaan.
Maar kijk maar eens rond er is zoveel moois op buizen gebied.
Er zitten verkopers die al jaren met eBay werken net als webwinkels
Ik heb elke buis die k ooit gekocht heb........van Ebay

Grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

twani

Citaat van: peterrr op december 25, 2012, 21:56:27
Heb ik nooit last van gehad, de nieuwe series buizen komen bij handelaren vandaan met zeer veel goede feedback.
( ik heb er vele besteld).
De meeste uit de u.s.a
Maar ik weet niet of je al eerder ooit iets op eBay gekocht hebt?

Ik heb ook wat Au7 en Ax7 NOS buizen van Phillips, Brimar,Amperex e.d uit de jaren zestig die zijn er nog veel bij Engelse handelaren voor weinig.( in doos met Hollands serie nummer gemaakt in Heerlen b.v E15,-)
Er zullen best vervalsingen rondzwerven (NOS mullards e.d) die dan voor astronomische bedragen van de hand gaan.
Maar kijk maar eens rond er is zoveel moois op buizen gebied.
Er zitten verkopers die al jaren met eBay werken net als webwinkels
Ik heb elke buis die k ooit gekocht heb........van Ebay

Grt Peterr
Ik koop eigenlijk best veel op Ebay (.de :D) en dat gaat altijd goed.........

twani

Ook op 1e kerstdag "we do get in The Mood".......