A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kingpin

Citaat van: advr op december 24, 2012, 07:23:00
De Tungsol 12ax7 (ecc83) heb ik ook goede ervaringen. Die heeft een heerlijk basfundament! :music:
Tip: ecc803s 12AX7 ... Op alle fronten de betere .... Helaas ook duurder.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

garmtz

Citaat van: advr op december 24, 2012, 20:24:16
neeeeeeeeeee, geen sub in stereo. dat werkt niet.. :shaun:

Geen sub in stereo werkt inderdaad niet... ;)

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 24, 2012, 20:18:08
Komt er niet in hoor...Sterker nog die is een aantal jaren terug de deur gewezen :hehe:
Een mede-liefhebber van ambient en geen subwoofer... :withstupid:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 24, 2012, 20:18:08
Komt er niet in hoor...Sterker nog die is een aantal jaren terug de deur gewezen :hehe:

Zo is dat, gewoon speakers neerzetten die wel voldoende strak en diep laag weten te geven....  :smile: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 24, 2012, 20:53:57
Zo is dat, gewoon speakers neerzetten die wel voldoende strak en diep laag weten te geven....  :smile: :D
:thumbs-up: weg met die rommel hé Jan ;D

twani

Moet wel zeggen dat, alhoewel compleet verschillend qua opbouw, wij onze sets hetzelfde hebben opgebouwd. In aantal beperkt, daarentegen smaakvolle componenten al zeg ik het zelf......

Ik wil niet nog meer kabels en stekkers en zooi........

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 24, 2012, 20:54:52
:thumbs-up: weg met die rommel hé Jan ;D

Yep, geen Bose Acoustimas praktijken hier  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op december 24, 2012, 20:53:57
Zo is dat, gewoon speakers neerzetten die wel voldoende strak en diep laag weten te geven....  :smile: :D
Dan nog voegt een sub veel toe, zeker bij ambient (haast een noodzaak daar). Maar ok, ik kan me voorstellen dat een kast en kabels erbij een te grote drempel kan zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op december 24, 2012, 21:04:55
Dan nog voegt een sub veel toe, zeker bij ambient (haast een noodzaak daar). Maar ok, ik kan me voorstellen dat een kast en kabels erbij een te grote drempel kan zijn.
Alle begrip voor onze vrienden mét sub hoor Bas :pompom:

twani

http://www.minhembio.com/akto/327841#419236


Speciaal voor Theo (autorace gamer) en Jan (Adam audio)...

twani

Een leuke voor je profielfotootje Jan

twani


BuSpu


YamahaRXV

Citaat van: twani op december 24, 2012, 21:28:05
http://www.minhembio.com/akto/327841#419236


Speciaal voor Theo (autorace gamer) en Jan (Adam audio)...

:worship: :worship: Adam Audio Tensor active in een wel heel gave en uitgebreide set up  :clapping:
Hier zouden wij ons goed kunnen amuseren Theo  ;)

Die extra active sub is mooi voor de belevenis van het gamen en HT, maar geloof mij maar, die sub heb je met de Tensor serie niet nodig hoor als je veel stereo luister zoals wij.
Onbekend maakt onbemind misschien, maar geloof mij de actieve Tensor serie klinkt bizar goed. (zie ook de vele zeer positieve reviews  op het net over deze serie)
Hoe meer ik dit soort foto,s ziet hoe langer ik ga twijfelen..........misschien toch actief in de nabije toekomst  :tongue2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 24, 2012, 21:30:04
Een leuke voor je profielfotootje Jan

;D Zeker Theo, maar hier wacht ik nog even mee totdat ik deze in de huiskamer heb staan  :pompom:


Misschien niet ieders smaak, maar wel de mijne (zeker klankmatig  :headbanging:)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: BuSpu op december 24, 2012, 21:58:26
in vergelijk hiermee is elke Harbeth een superbeauty......

Gelukkig valt over smaak niet te twisten..... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

BuSpu


YamahaRXV

#3217
Citaat van: YamahaRXV op december 24, 2012, 22:12:26
;D Zeker Theo, maar hier wacht ik nog even mee totdat ik deze in de huiskamer heb staan  :pompom:


Misschien niet ieders smaak, maar wel de mijne (zeker klankmatig  :headbanging:)

Nog even een stukje review over de Tensor Gamma van een redelijk ''chauvinistisch'' engels hifi magazine  :headbanging:
Als Adam Audio fan doet vooral de laatste zin mij erg deugd....

Move up the frequency range and things stay impressive.
The ribbon drivers integrate seamlessly and produce a sound of class-leading clarity. Imaging is particularly impressive, with vocalists positioned firmly and with substance.

Usually speakers as neutral as these sacrifice qualities such as timing and dynamics, but not in this case. These ADAMs kick hard with Outkast's Hey Ya!, delivering masses of enthusiasm and drive.

As you might have gathered, we're bowled over by these speakers. They combine insight with power, dynamics with rhythmic drive and deep, deep bass with ease of positioning.

That spread of talents is unheard of, even at this kind of money. If ADAM's other products are this good, other high-end speaker companies should worry.


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: twani op december 24, 2012, 21:08:47
Alle begrip voor onze vrienden mét sub hoor Bas :pompom:
En vice-versa uiteraard! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Heb je de link geopend Jan? Wauwsers wat een game room :clapping:  ik zie me daar al uren lang Granturismo 5 op de nurburgring rijden, lekker de Nordschleife op.....

twani

#3220
Citaat van: YamahaRXV op december 24, 2012, 22:23:28
Nog even een stukje review over de Tensor Gamma van een redelijk ''chauvinistisch'' engels hifi magazine  :headbanging:
Als Adam Audio fan doet vooral de laatste zin mij erg deugd....

Move up the frequency range and things stay impressive.
The ribbon drivers integrate seamlessly and produce a sound of class-leading clarity. Imaging is particularly impressive, with vocalists positioned firmly and with substance.

Usually speakers as neutral as these sacrifice qualities such as timing and dynamics, but not in this case. These ADAMs kick hard with Outkast's Hey Ya!, delivering masses of enthusiasm and drive.

As you might have gathered, we're bowled over by these speakers. They combine insight with power, dynamics with rhythmic drive and deep, deep bass with ease of positioning.

That spread of talents is unheard of, even at this kind of money. If ADAM's other products are this good, other high-end speaker companies should worry.
Behalve Harbeth natuurlijk woehaa..... ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 24, 2012, 23:03:43
Heb je de link geopend Jan? Wauwsers wat een game room :clapping:  ik zie me daar al uren lang Granturismo 5 op de nurburgring rijden, lekker de Nordschleife op.....

Jazeker  :inlove:  Ik heb alle foto,s bekeken hoor, wat een mooie (kostbare) HT ruimte is dat zeg.......  :crazy:
Enerzijds een mooie game room, compleet met Petter Solberg zetel  :headbanging:. Anderzijds een zeer dikke en mooie HT room als de game ''attributen'' zijn verwijderd  :tongue2:
Hier kan ik ook wel vele rondjes ''Groene Hel'' (Nordschleife) rijden hoor  :tongue2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 24, 2012, 23:16:46
Behalve Harbeth natuurlijk woehaa..... ;D

  :nowink: :D










En nu maken dat ik weg kom voordat ik de gehele Harbeth ''community'' achter mij aan krijg.... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

De Nordschleife is voor mij het enige échte stukje hemel op aarde.........er zijn heel veel mooi plekken op aarde, de hemel vind je maar op één plek, in de Eiffel.........

twani

http://m.youtube.com/watch?v=2GtYYGJHw38



Hans Joachim Stuck op M3GTR. Een all time classic. Er word beweerd dat de man z'n moeder de bevalling op de baan heeft laten plaatsvinden :clapping: