A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Onder013 op oktober 15, 2012, 23:13:58
Ik verwacht niet dat jij nog iets anders dan je harbeth's zal willen Theo. Hoewel......
Samen met mijn MF versterker toch wel dé componenten die het pand niet meer zullen verlaten inderdaad Henk.
Eventuele upgrades zullen zich bevinden in de stroomvoorziening, de luidsprekerkabels (Nordost Purple Flair wil ik proberen) en een aanvullende (liefst sec USB) "high Quality" DAC, wat dat ook moge zijn :D

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 15, 2012, 23:26:00
Wordt dan waarschijnlijk de meest scherp en communicerend sturende Opel ooit Theo ?  :pompom:
Stiekem ben ik heel erg droevig over wat BMW van plan is, voorwielaandrijving, snik snik snik :(

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 15, 2012, 23:29:32
Stiekem ben ik heel erg droevig over wat BMW van plan is, voorwielaandrijving, snik snik snik :(

Dat is inderdaad diep triest :(
Dus voorlopig nog even blijven genieten van mijn Newton meters over de achterwielen  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op oktober 15, 2012, 22:53:05

Niet made in China om de productie kosten (en het imago) te verlagen, maar compromisloos gebouwd in duitsland met uiterste precisie en de bekende hoogwaardige afwerking die ik ook zo waardeer bij mijn Beemer 
ok

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 15, 2012, 22:03:29
Dat is een tip voor Jan dan toch Henk? Mijn kamer is inmiddels afgericht en lust geen Bas meer ;D
Nou, dat is dan duidelijk... :(
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 16, 2012, 06:41:47
Nou, dat is dan duidelijk... :(
;D :clapping:  daar heb ik hartelijk om gelachen Bass uh Bas ;)
Jij bent altijd welkom ;)

twani

Citaat van: Onder013 op oktober 15, 2012, 23:43:36
ok
Daar druipt de teleurstelling vanaf Henk ;D Ik ben Citroën/Opel verkoper en (oa) BMW bezitter en snap van jullie beiden heel goed wat er zo aanspreekt in deze 2 heel verschillende merken.
Ook ik ben fan van de über grundliche brouwkwaliteit van een BMW alsmede het concept achter de auto om deze zo heerlijk te laten sturen. Ruimte en comfort vindt je bij een C5 in overvloed, het zijn precies 2 dingen die ik niet nodig heb/zoek, ik wil sturen!
Dus geen enkel slecht woord over een Citroën, ik moet tenslotte zodirect naar mijn mooie showroom toe :D, beide merken hebben bestaansrecht, voor heel verschillende doelgroepen dat wel......
Overigens vind ik dat beide merken juist op dit moment hun USP (unique selling  point) aan het verkwanselen zijn. Citroen bouwt zometeen geen hydrolique meer, BMW geen achterwielaandrijving.
Om de BMW opmerking wat minder te isoleren roep ik bij deze dan dus ook dat ik zeer droevig ben dat Citroën binnenkort geen hydrolisch geveerde auto's meer maakt :(

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 16, 2012, 08:06:23
;D :clapping:  daar heb ik hartelijk om gelachen Bass uh Bas ;)
Jij bent altijd welkom ;)
Haha, hij was te mooi om te laten liggen. En tsja, had ik niet zoveel gesport, dan kon ik een stuk makkelijker afspreken. Komt zeker nog!
Tegen de tijd dat ik in de markt ben voor een auto kom ik wat meer informatie bij je halen. Als je dat goed vindt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

#2183
Citaat van: twani op oktober 16, 2012, 08:17:55
Daar druipt de teleurstelling vanaf Henk ;D Ik ben Citroën/Opel verkoper en (oa) BMW bezitter en snap van jullie beiden heel goed wat er zo aanspreekt in deze 2 heel verschillende merken.
Ook ik ben fan van de über grundliche brouwkwaliteit van een BMW alsmede het concept achter de auto om deze zo heerlijk te laten sturen. Ruimte en comfort vindt je bij een C5 in overvloed, het zijn precies 2 dingen die ik niet nodig heb/zoek, ik wil sturen!
Dus geen enkel slecht woord over een Citroën, ik moet tenslotte zodirect naar mijn mooie showroom toe :D, beide merken hebben bestaansrecht, voor heel verschillende doelgroepen dat wel......
Overigens vind ik dat beide merken juist op dit moment hun USP (unique selling  point) aan het verkwanselen zijn. Citroen bouwt zometeen geen hydrolique meer, BMW geen achterwielaandrijving.
Om de BMW opmerking wat minder te isoleren roep ik bij deze dan dus ook dat ik zeer droevig ben dat Citroën binnenkort geen hydrolisch geveerde auto's meer maakt :(

helemaal eens. Ik rij citroen omdat zo'n zogenaamde "stuurauto" met veel pk's en van die verschrikkelijke stoelen mij geen ene bal interesseert. Ik wil in een fauteuil zitten en niks van de weg voelen. Ook in de huidige generatie citroen met hydraulica lukt dat niet meer zoals dat voorheen nog wel het geval was.

Daarmee veroordeel ik de duitse degelijkheid niet: de een houdt van koffie en de ander van thee.

De reactie op slechts de melding dat er een luidspreker is die volgens een review sterk is in het laag vond ik wel enigszins zwart/wit.
Maakt allemaal niet uit. Zo langzamerhand snap ik hoe het besluitproces van jan in elkaar steekt en welke uitingen daaruit voortkomen. Zijn enthousiasme voor een bepaald product speelt daarbij een belangrijke rol.

Met opgewekte groet,

Henk


twani

Zucht..... wat een fijn clubje mensen toch hier, bakkie? :coffee:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 16, 2012, 13:13:45
Zucht..... wat een fijn clubje mensen toch hier, bakkie? :coffee:
Ik ga nu sporten, maar als je bij terugkomst een glas ijskoude karnemelk hebt. Graag! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 16, 2012, 15:58:18
Ik ga nu sporten, maar als je bij terugkomst een glas ijskoude karnemelk hebt. Graag! :thumbs-up:
ben net weer terug. Een bakkie koffie zal er wel in gaan. ;D

YamahaRXV

Ja, gezellig hé......  >:(

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen waar al die ''opschudding'' en verwijten voor nodig zijn..... :angel:
Het lijkt er op dat mijn op persoonlijke ervaringen gebaseerde reply,s tot onvrede of frustratie leiden bij bepaalde mensen en dat hierdoor de aard van de reply,s wat minder vriendelijk en sympathiek worden  :crazy: (zie ook o.a. de ongevraagde meningsuitingen over mijn persoonlijke besluitproces en de uitingen die daar blijkbaar uit voort komen)
Iets wat volgens mij al een keer eerder heeft plaatsgevonden in een ander topic. (iets over een bepaald merk dac misschien  :angel:)
Voorop gesteld dat het niet in mij zit en de bedoeling is om mensen hier op het forum uitspraken te ontlokken of op de kast te jagen (ik noem het gewoon ''triggeren'') moet het mij wel van het hart dat bepaalde mensen zich hier helaas wel schuldig aan maken. In mijn ogen dus gewoon kinderachtig gedrag, en voor mij onduidelijk met welke reden dat dit gedaan wordt.

Ik heb het voorbeeld al meer aangegeven op het moment dat Twani een afkoelperiode van twee dagen aan zijn broek kreeg doordat hij een bepaalde reply had geplaatst in het topic van Bas Akkerman.
De aanstichter in kwestie houdt er blijkbaar ook van om mensen uitspraken te ontlokken en als er dan ''een balletje'' teruggespeeld wordt als antwoord op '' het kaatsen'' dan wordt de dader ineens slachtoffer  :crazy:

Mijn reply met misschien wat ''euforische'' uitingen over mijn ervaringen met de speakers in kwestie en de vermelde duitse punctuele afwerking was een op zich staande reactie op de reply van Twani, waarvan ik bijna zeker weet dat hij de opzet van de tekst niet zal bekritiseren  ;)
De geplaatste emoticons (die overigens in een quote zijn verwijderd  :angel:) moesten mijn euforie gevoelens en een stukje humor benadrukken.
Erg jammer dat er dan in plaats van een stukje nieuwsgierigheid of interesse in een produkt waar je forumgenoot erg content mee blijkt te zijn op zo,n manier gereageerd wordt.
De ''gunfactor'' is soms erg ver te zoeken.......zucht  :(

En nu ga ik weer even wat dingen doen waar ik wel vreugde en voldoening uit haal;  namelijk het bewerken van een aluminium ''object'' van een forumgenoot die wel de definitie van de gunfactor kent  ;)

Prettige avond allen !





Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Huh? Heb ik iets gemist?

Ik zie nergens opschudding en verwijten..............
mainly British stuff

Bas Akkerman

Ik kan het ook niet herleiden (waarmee ik niet wil zeggen dat het er niet is), maar ik vind het wel lullig te horen dat jou ook "misgunst" ten deel valt. ???
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Het is dé valkuil van de moderne tijd waar communicatie veelal vanachter het toetsenbord plaatsvindt, de een leest een tekst nu eenmaal anders dan de ander. Wáár is wel dat je tijdens het typen der "schrijverijen" continue aan het taxeren bent of jouw stukje tekst, wellicht niet ergens iemand op het verkeerde spoor zet.
Overigens verdenk ik geen van de bezoekers van ons topic  ;D van kwade opzet, feit is dat communicatie via het toetsenbord een delicate kwestie blijft...

Voor diegene onder ons die nog wat "DAC voer" tot zich wil nemen kwam ik dit tegen:

http://songstreaming.wordpress.com/dac-s/

Happy evening allen....

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 16, 2012, 19:32:41
Het is dé valkuil van de moderne tijd waar communicatie veelal vanachter het toetsenbord plaatsvindt, de een leest een tekst nu eenmaal anders dan de ander. Wáár is wel dat je tijdens het typen der "schrijverijen" continue aan het taxeren bent of jouw stukje tekst, wellicht niet ergens iemand op het verkeerde spoor zet.
Overigens verdenk ik geen van de bezoekers van ons topic  ;D van kwade opzet, feit is dat communicatie via het toetsenbord een delicate kwestie blijft...

Voor diegene onder ons die nog wat "DAC voer" tot zich wil nemen kwam ik dit tegen:

http://songstreaming.wordpress.com/dac-s/

Happy evening allen....

Zeker interessant leesvoer  ;)
Leukere materie dan sommige issues die hier jammergenoeg de revue passeren  :-\

Maar goed, dat terzijde.  Laten we maar proberen om de topic titel eer aan te doen  ;)

a very nice evening for every one
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

#2192
Ik snap werkelijk niet waar de naar ik aanneem oprechte verontwaardiging of het zich beledigd voelen, etc. over ontstaat. Laat ik eerst aangeven als reactie op "De ''gunfactor'' is soms erg ver te zoeken.......zucht   " dat ik geen enkele bedoeling heb of had iemand iets niet te gunnen, onvrede te hebben of gefrustreerd te zijn door wat iemand anders overweegt of aanschaft. Omgekeerd zou je je als trotse bezitter van Usher luidsprekers maar lezen dat en ik citeer: Niet made in China om de productie kosten (en het imago) te verlagen, maar compromisloos gebouwd in duitsland met uiterste precisie en de bekende hoogwaardige afwerking die ik ook zo waardeer bij mijn Beemer   .einde citaat inclusief emoticon.
Mijn interpretatie van dit stukje tekst in het citaat is dat Usher in China wordt gemaakt en dat het rommel is. Voor de goede orde wil ik vermelden dat ik geen Usher heb, deze niet verkoop en er geen belang in of bij heb.
En verder: "bepaalde merk dac" de Metrum octave dus, klonk inderdaad voor geen meter bij Jan in zijn set toen hij mijn Touch en dac een weekje te logeren had. Waarom zou ik in vredesnaam onvrede hebben of gefrustreerd zijn als dit in het dac topic wordt besproken? Daar is dat topic nou net voor bedoeld. Maar een overhaaste conclusie dat van een bepaald merk dac weinig deugt en het vooral moet hebben van de PR machine...
Wellicht dat in deze botsing de "onverenigbaarheid van geesten" meespeelt of het falen van degene die het toetsenbord waar Theo over schreef, geen idee.
In ieder geval wilde ik de door mij als onterechte aantijgingen ervaren reactie niet onbeantwoord laten.

Ik gun jullie allen alles en vooral een mooie luisterrijke avond.

Met opgewekte groet,

Henk


PS
De emoticons verdwijnen bij het kopieren.

twani

Zou toch saai op de weg worden met alleen maar C5'en of alleen maar BMW335i's
Toch is er een overeenkomst, de één is een vliegend tapijt, de ander een laagvlieger ;D

Kende jullie de DAC link al? Vond er nogal wat opstaan :o Ach misschien heb ik weer eens zitten maffen :D

twani


Maro

Gaat toch wel goed met je?  :'(. Steeds maar die blues.... :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Deleted Member 2

Citaat van: twani op oktober 16, 2012, 22:11:34

Kende jullie de DAC link al? Vond er nogal wat opstaan :o Ach misschien heb ik weer eens zitten maffen :D
Dat is een uit de kluiten gewassen overzicht. De MHDT Stockholm DAC die recent getest is op tnt-audio.com is er niet in opgenomen. Ziet er met de buizen uitgangstrap goed uit tegen een redelijke prijs. Het nadeel is dat je hem niet zo maar even kan beluisteren (neem ik aan).

Groet,

Henk

twani

Citaat van: Maro op oktober 16, 2012, 22:27:00
Gaat toch wel goed met je?  :'(. Steeds maar die blues.... :D
Lekker blues gevoel in dit geval hoor, no worries ;)

twani

Citaat van: Onder013 op oktober 16, 2012, 22:44:23
Dat is een uit de kluiten gewassen overzicht. De MHDT Stockholm DAC die recent getest is op tnt-audio.com is er niet in opgenomen. Ziet er met de buizen uitgangstrap goed uit tegen een redelijke prijs. Het nadeel is dat je hem niet zo maar even kan beluisteren (neem ik aan).

Groet,

Henk
Zo Henk, dat is nogal heftig spul zo'n Stockholm DAC, look inside :o mooi mooi mooi......