Myself's HT & Stereo set - Updates

Gestart door myself, juli 22, 2005, 12:25:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

beunky

Wat kost de 2200+ met RP nu eigenlijk precies?
De A/D module is dacht ik 400 of 500 euro, of niet?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

myself

te-veel  ;)
eigenlijk schandalig dat je er ook een leuke auto van kunt kopen.....  :-\
ad -module is idd 500 en RP kost ong 1800 euro. (incl de mic en standaard)

hopelijk zit er nu wel een fatsoenlijke AB bij ipv dat aftandse tact AB-tje
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Deleted member

Citaat van: myself op augustus 13, 2006, 22:45:32
te-veel  ;)
eigenlijk schandalig dat je er ook een leuke auto van kunt kopen.....  :-\
ad -module is idd 500 en RP kost ong 1800 euro. (incl de mic en standaard)

hopelijk zit er nu wel een fatsoenlijke AB bij ipv dat aftandse tact AB-tje

3880 euri's voor de TDA met A/D module, 1790 voor RP!  :D

Ik denk zeker dat je de nieuwe AB krijgt, de nieuwe AB wordt nu ook afgebeeld in de TDA handleiding dus dat kan bijna niet missen!  :)

myself

Citaat van: Antoine op augustus 13, 2006, 22:53:54
Ik denk zeker dat je de nieuwe AB krijgt, de nieuwe AB wordt nu ook afgebeeld in de TDA handleiding dus dat kan bijna niet missen!  :)
ja klopt  8) daar had ik hem in zien staan. Is lyngdorf eindelijk verlost van hun tact verleden. Ook de oude tact website links nu naar de lyngdorf site dus die AB was het laatste waar nog tact op stond  :)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Citaat van: Antoine op augustus 13, 2006, 22:53:54
3880 euri's voor de TDA met A/D module, 1790 voor RP!  :D
dus NIET omrekenen naar guldens  :-X
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

visitor

Citaat van: myself op augustus 13, 2006, 18:25:58
kortom, mijn stereoversterker zoektocht is ten einde  >:D
en ik ben binnenkort de eigenaar van:

Gefeliciteerd met je keuze. Ik ben nog dagelijks onder de indruk van de SDA2175 eindversterker.

Deleted member

Citaat van: myself op augustus 13, 2006, 22:59:23
dus NIET omrekenen naar guldens  :-X

Slik, dat ik heb dus wel even gedaan en heb nu het gevoel dat ik gek ben geworden!  :o ;D

myself

Citaat van: Antoine op augustus 13, 2006, 23:01:24
Slik, dat ik heb dus wel even gedaan en heb nu het gevoel dat ik gek ben geworden!  :o ;D
::) ::) incl. RP.... ik zei toch... een leuke wagen heb je daarvoor  >:D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

beunky

Citaat van: Antoine op augustus 13, 2006, 22:53:54
3880 euri's voor de TDA met A/D module, 1790 voor RP!  :D

Ah oké, ik dacht dat je wellicht iets minder duur uit was als je de TDA direct af-fabriek met RP zou bestellen...
Maar dat is dus niet het geval helaas ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

myself

Citaat van: Erwin op augustus 13, 2006, 23:00:59
Gefeliciteerd met je keuze. Ik ben nog dagelijks onder de indruk van de SDA2175 eindversterker.
tnx. die eindtrap is ook eigenlijk een koopje ! zoveel power voor zo weinig
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Citaat van: beunky op augustus 13, 2006, 23:02:20
Ah oké, ik dacht dat je wellicht iets minder duur uit was als je de TDA direct af-fabriek met RP zou bestellen...
Maar dat is dus niet het geval helaas ;D
nee, helaas. en het is zelfs nog iets erger. Op de 2200+ (die nu dus geleverd wordt) is RP gewoon een module die je er min of meer op kunt prikken. terwijl op de oude 2200 het hele moederbord vervangen moet worden.....

beide upgrades zijn even duur. :-\ wrang voor 2200+ eigenaars en goed voor mensen die lyngdorf als 1e steunde en nu dus gematst worden met de upgrade
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

beunky

Feitelijk betekent dit: ga op jacht naar een tweedehands 2200... ;)

Ik vind het op zich netjes van Lyngdorf, maar ik had het logischer gevonden dat ze ook een 2200+ mét RP hadden uitgebracht die (iets) goedkoper zou zijn dan de 2200(+) met upgrade...

Maar het is nu eenmaal niet anders, het zal vast niet te duur zijn voor het gebodene :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

myself

#962
early adapters betalen nu eenmaal altijd de hoofdprijs  :-\
als de ontwikkelingskosten eruit zijn of concurrentie groter wordt daalt de prijs vanzelf want wat onderdelen betreft is het allemaal niet zo duur
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

euh..... deze upgrade past niet meer in mijn footer  :-\ >:D ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

ha ha.. geen ruimte meer voor TDARP ;) :P

Citaat van: myself op augustus 13, 2006, 23:27:37
euh..... deze upgrade past niet meer in mijn footer  :-\ >:D ;D

myself

Citaat van: Ruben op augustus 13, 2006, 23:34:55
ha ha.. geen ruimte meer voor TDARP ;) :P

nee  :-\ nog 3 karakters vrij  ::)

zal eens wat zooi eruit gaan gooien  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Staaled

Citaat van: myself op augustus 13, 2006, 22:45:32
eigenlijk schandalig dat je er ook een leuke auto van kunt kopen.....  :-\
Niet een auto met "roadperfect"....... ;D

Het is zeker een hoop geld maar in mijn ogen een "highend bargain".
Nog nooit een component met een dergelijke impact in mijn set gehad als de TDA. ::)

Of beluisterd.

Salut Hipster
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

DA BoSS

#967
Citaat van: myself op augustus 13, 2006, 22:31:15
echt een heeeeele berg. Kijk maar eens rond in dit topic. Zo even uit mijn hoofd: Rotel RB1090, Marsh A200, Arcam P35, A32, Primare A30.2 en A32, Musical Fidelity A5, A5cr, Arcam C30, Chord, en dan nog enkele die in de winkel zijn blijven staan onder het mom van: niet mijn smaak, te duur en niet goed, niet mooi  ;D

SDI2175 kon mijn boxen ook zeker aan en had ik niet de DSP nodig gehad (vanwege mijn akoestiek) was die ook zeker op de shortlist terecht gekomen.
De shortlist was nu de 2200 en de MF A5cr + Arcam C30

Van harte gefeliciteerd, je bent iig niet over een dag ijs gegaan ^-^

(maar die Lyngdorf valt geloof ik wél in een veel duurdere prijsklasse dan al de andere geteste versterkers?)

mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

bmateijsen

Citaat van: FrankG op augustus 14, 2006, 08:53:44
Wat koste hij nu met RP?

TDA2200+ met A/D module 3880 euro
Roomperfect: 1790 euro

Groet,
Bjorn

R


Movievault

Zou je de TDARP achter een processor kunnen zetten?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

bmateijsen

Citaat van: FrankG op augustus 14, 2006, 09:04:41
Zou je de TDARP achter een processor kunnen zetten?

Dat zou kunnen, in een HT setup blijf je alleen de nadelen houden van een geintregeerde versterker.

Groet,

Bjron

R

Dat zijn? Geen pass-through/processor mode?

Citaat van: bmateijsen op augustus 14, 2006, 09:07:05
Dat zou kunnen, in een HT setup blijf je alleen de nadelen houden van een geintregeerde versterker.

Groet,

Bjron

Movievault

leg eens uit Bjorn, ik ben niet mee met de redenatie.
Ik zou hem dan dus achter de Parasound hangen. Zodat ik ook deze kan gebruiken als versterker voor de voorste speakers. De cd speler dan op de TDA voor stereo.


Ik zou zelf de RP willen gebruiken op dat moment
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>