sj0er-D's HT: 3.5 - DIY Domotica: Gordijnen, verlichting, irrigatiesysteem, etc.

Gestart door sj0er-D, januari 28, 2007, 15:27:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atmoz

Citaat van: WickedGame op november 24, 2008, 09:42:53
als ik het zo bekijk dan gebruikt hij dat tape... (zover ik het kan zien op de laatste foto).

Bedoel je die lijn wat diagonaal loopt? (die glinsterende strip, van links onder naar rechtsboven)

Dan is hij te laat met plakken c.q. iets vergeten, want de planken die klaar liggen om ertegenaan getikt te worden bedekken al een stukje zonder die glinsterende laag (haaks op die diagonale laag)

;)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

WickedGame

Citaat van: atmoz op november 24, 2008, 09:48:12
Bedoel je die lijn wat diagonaal loopt? (die glinsterende strip, van links onder naar rechtsboven)

Dan is hij te laat met plakken c.q. iets vergeten, want de planken die klaar liggen om ertegenaan getikt te worden bedekken al een stukje zonder die glinsterende laag (haaks op die diagonale laag)

;)

Ik snap wat je bedoeld zie idd de tessa stripjes zitten  ;D

sj0er-D

heren geen stress ;D

aan de zijkanten van de ondervloer zitten dunne strookjes alluminium folie. deze overlappen de vorige strook ondervloer. de kleine tapejes zijn er alleen om de boel op zn plek te houden. over vocht etc hoef ik me geen zorgen te maken.. (zien jullie een radiator aan de muur? ;) niet? waar zittie dan ;D )

sj0er-D


WickedGame

Citaat van: sj0er-D op november 24, 2008, 10:02:41
de vloer is in het echt trouwens niet zo oranje..

En ik maar denken dat je een doorgeslagen Oranje fan was  ;D

Sol

Zo zie je maar weer, aan de hulp en toewijding van mede HTforum-ers heb je heel wat! ;D

Citaat van: WickedGame op november 24, 2008, 10:38:38
En ik maar denken dat je een doorgeslagen Oranje fan was  ;D

>:D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

sj0er-D

tja ;D

ik heb dus vloerverwarming door het hele appartement (o.a. lekkere warme vloer als je uit de douche stapt ;) ). dat zorgt er voor dat er geen vocht onder de vloer komt. ook wel lekker vloeren leggen zo! zonder radiatorbuizen :D

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

sj0er-D

Citaat van: Sol op november 24, 2008, 11:23:37
Zo gedaan dus. ;)
Als je maar niet te lui wordt voor de rest. 8)
haha nee. er zit al genoeg bloed zweet en tranen in hoor :) gaatjes dichten, scheurtjes plamuren, alle muren schuren, alle muren zorgvuldig voorstrijken, kleuren uitkiezen voor het HT en de slaapkamer, vloe uitkiezen, ondervloer leggen, vloer leggen, detailhoekjes zagen etc etc.. en dan zometeen spullen als het Bed naar binnen zien te krijgen, scherm voor het HT maken/kopen, alle audio herafstellen, zorgen voor voldoende demping (de laatste 3 zijn het leukst van alles ;D ) nog zat te doen dus!

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

sj0er-D


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

JeKa


sj0er-D

ja ik weet het gents, i'm sorry! ik ga komende vrijdag een hele rapportage maken! tot nu toe:

alle muren bewerkt en geschilderd
vloer compleet gelegd (drempelloos) in plinten (op het ht na voor de kabeltjes ;) )
kantoordeel van de HT ruimte af (bureau, kast, tft aan de muur, bureaustoel)
cat5 kabel naar het ht getrokken
kapstok in de hal opgehangen

donderdag:
fornuis,koelkast, wasmachine en droger worden geleverd

ook het bed en de kast komen donderdag

dit weekend gaan we er in!!

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op december 10, 2008, 14:25:39
Heb jij het toilet al haar inwijding geschonken?? ;D

Citaat van: sj0er-D op december 10, 2008, 19:40:52
ja, meteen de avond na de oplevering ;D

Citaat van: JeKa op december 10, 2008, 20:35:58
Je bent wel erg gierig in het posten van foto's Sjoerd!

Citaat van: sj0er-D op december 10, 2008, 22:08:08
ja ik weet het gents, i'm sorry! ik ga komende vrijdag een hele rapportage maken! tot nu toe:

dit weekend gaan we er in!!

Ah bah. Hoezo selectief quoten ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

sj0er-D

whahaha goed gevonden ;D zal ik daar ook een foto van maken dan? van het toilet resultaat? ;D

sj0er-D

vandaag een nieuwe werkfoon ontvangen:
de HTC touch pro



wat een super apparaat!!

JeKa


VlisChris

;D
Ik weet het. Maar hij is te mooi om niet op die manier te quoten ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

sj0er-D

jupp jupp.. 'a dirty mind is a joy forever'  ;)
morgen foto update!

WickedGame


JeKa

Citaat van: sj0er-D op december 10, 2008, 22:08:08
ja ik weet het gents, i'm sorry! ik ga komende vrijdag een hele rapportage maken! tot nu toe:
:-\

Als je je woord gehouden hebt, zou het leuk zijn als je ze ook nog post..... ;D

Sol

Citaat van: sj0er-D op november 24, 2008, 12:09:44
haha nee. er zit al genoeg bloed zweet en tranen in hoor :) gaatjes dichten, scheurtjes plamuren, alle muren schuren, alle muren zorgvuldig voorstrijken, kleuren uitkiezen voor het HT en de slaapkamer, vloe uitkiezen, ondervloer leggen, vloer leggen, detailhoekjes zagen etc etc.. en dan zometeen spullen als het Bed naar binnen zien te krijgen, scherm voor het HT maken/kopen, alle audio herafstellen, zorgen voor voldoende demping (de laatste 3 zijn het leukst van alles ;D ) nog zat te doen dus!

Dat is zeer zeker! En gaat ook nog eens veel tijd in zitten ( gelukkig? :P )!

Citaat van: JeKa op december 16, 2008, 09:52:43
:-\

Als je je woord gehouden hebt, zou het leuk zijn als je ze ook nog post..... ;D

Ja, waar blijven die foto's nou!?
Je houdt ons al veel te lang in spanning... >:(
En oja, vergeet ook niet een paar van die high-tech snufjes op de gevoelige plaat vast te leggen... ;) :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

sj0er-D

heren, excuus excuus. ik heb geen internet deze week.. zit sinds deze week in mn appartementje :D internet hoop ik voor het eind van het jaar te hebben :)